بازی

شما می توانید برای نجات پل روی فاق پا تف کنید

خوراکی های کلیدی

  • استریمر Twitch Ecdycis کشف کرد که می توانید پل را در Dead Rising Deluxe Remaster با تف کردن روی فاق او به جای استفاده از کپسول آتش نشانی نجات دهید.
  • تف کردن به طور معمول بی فایده است، اما این یک استراتژی به طرز شگفت انگیزی برای سرعت اجرا ارائه می دهد.
  • فقط مطمئن شوید که ابتدا نوشیدنی مخلوط اسپیت فایر را ننوشید، در غیر این صورت ممکن است در نهایت پل را با یک بلغم سنگین بیرون بیاورید.



یک روانشناس در Dead Rising Deluxe Remaster به نام پل کارسون وجود دارد که پس از دویدن در اطراف، پرتاب مولوتف و بمب لوله به سمت شما، فاق خود را آتش می‌زند.

حتی اگر او سعی کرد برای سرگرمی شما را زنده زنده بسوزاند، اما می توانید با یک کپسول آتش نشانی او را نجات دهید تا در اتاق امنیتی پاداش های منظمی دریافت کنید. اما اگر به جای آن مانند هاک توآ، روی آن آب دهان تف کنید، چه؟

از طرف همه در TheGamer، مایلم به خاطر هرگونه ارجاع، تصویر یا عنوان Hawk Tuah عذرخواهی کنم.

این دقیقاً همان چیزی است که پخش کننده و اسپیدرانر Twitch، Ecdycis، در حالی که یک ماسک جدید به تن داشت، امتحان کرد. با شلیک سریع هر گلوله تف که مستقیماً به سمت فاق پل پرتاب می‌شود، در حالی که او کاری را انجام می‌دهد که فقط می‌توان آن را به‌عنوان ضربه‌های ناخوشایند ناشی از وحشت توصیف کرد، آتش به سرعت فرو می‌رود. کار می کند! شما به خاموش کننده نیاز ندارید، فقط مقداری بزاق مستقیم از دهان اسب. آن را دریافت کنید … زیرا، مهم نیست.



نحوه تف کردن روی آن Thang In Dead Rising Deluxe Remaster

تف کردن در Dead Rising بسیار آسان است. فقط اسلحه های خود را خالی کنید، هدف بگیرید و حمله کنید. هر چند بی ضرر است. بیشترین چیزی که از تف کردن روی یک زامبی می‌برید، نگاه‌های عجیب و غریب از سوی دیگر ارواح است، اما به لطف Remaster Deluxe، بالاخره هدفی پیدا کرد.

همانطور که یکی از کامنت‌گذاران اشاره می‌کند، دور زدن کامل کپسول آتش‌نشانی در یک حرکت سریع All Bosses بسیار مفید خواهد بود. در حال حاضر، زمان شماره یک 1 ساعت و 28 دقیقه و 07 ثانیه است، اما با کمی تف کردن، می توانید به راحتی چند ثانیه اصلاح کنید.


خارج از اسپید رانینگ، راهی وجود دارد که تف کردن برای بازیکنان معمولی مفید باشد. آبمیوه مخلوط Spitfire – که با یخ، تنقلات و روغن پخت و پز درست شده است – به شما امکان می دهد زامبی ها را با ضربه سر خلط بکشید. حدود سه دقیقه طول می کشد و برای مقابله با روانپزشکان تا نیمه مناسب است. در فرصتی که اسلحه‌های شما تمام می‌شود، می‌توانید فقط به صورت آنها تف کنید تا زمانی که آن‌ها تمام شوند (یک نفر حتی با انجام این کار هر رئیسی را در بازی اصلی شکست می‌دهد). فقط مطمئن شوید که اسپیت فایر را قبل از زدن فاق پاول ننوشیده اید وگرنه ممکن است شروع به سوختن کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا