طلسم تایمر قدیمی Dead Rising نباید مدرن شود
![طلسم تایمر قدیمی Dead Rising نباید مدرن شود 1 طلسم تایمر قدیمی Dead Rising نباید مدرن شود](https://nabfollower.com/blog/wp-content/uploads/2024/06/طلسم-تایمر-قدیمی-Dead-Rising-نباید-مدرن-شود-780x470.jpg)
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
نکات برجسته
سیستم ذخیره Dead Rising و فشار زمان امروز منسوخ شده است
اما این ویژگیهای منسوخ شده برای جو بازی بسیار مهم هستند
اگرچه بازی را سختتر و خستهکنندهتر میکند، اما آنها باید باقی بمانند
Dead Rising برگشت، عزیزم! این به نوعی بازگشته نیست، با پوسته فرانک وست در Fortnite یا برخی از ارجاعات علمی در Dragon’s Dogma 2، به عنوان یک تیرانداز قهرمان رایگان راه اندازی مجدد نمی شود و همچنین یک دونده بی پایان موبایلی دریافت نمی کند. واقعاً بازگشته است، با یک ریمستر لوکس معروف به DRDR. آنها فرانک را دوباره قالببندی کردهاند و موهای بدتری به او دادهاند، اما من امیدوارم که این یک بازسازی واقعی از بازی اصلی باشد. اما برای برخی از افراد بیرون، شاید بهتر است امیدوار باشند که اینطور نباشد.
قبل از اینکه خیلی هیجان زده شویم، باید بگویم که به طور کلی، ریمستر را دوست ندارم. بسیار نادر است که آنها سری را با یک ورودی جدید دوباره تقویت کنند، در عوض به عنوان راهی برای پرداختن به یک بازی موجود با قیمتی ارزانتر از ساخت بازی جدید، و سود بردن از نوستالژی هستند. این همیشه مطرح است، چه سریالی باشد که نسبت به آن بیتفاوت هستم و چه از سریالی که مشتاقم دوباره آن را بازی کنم، اما اینکه من یک علامت مایل باشم به این معنی نیست که این یک میلک شیک از یک گاو پولدار چاق نیست.
اما بیایید فعلاً آن را پارک کنیم. من اینجا نیستم که آب سرد بریزم روی تبر برقی کسی. Dead Rising بازگشته است و این بسیار هیجان انگیز است. طرفدارانی که بازیهای اصلی را بازی کردهاند، احتمالاً هنوز مسیرهایی را که در مرکز خرید طی کردهاند، روانگردانهایی که بهطور تصادفی با آنها برخورد کردهاند، و آخرین پیروزیهایی که در طول زمان به دست آوردهاند را به یاد خواهند داشت. کسانی که آن را بازی نکردند ممکن است در بیداری بی ادبانه باشند.
Dead Rising کارهایی را انجام داد که گیمرهای مدرن تحمل نمی کردند
من دوست ندارم دروازه بان باشم من دوست دارم مردم بازیهای قدیمی را از طریق ابزارهای جدید کشف کنند، و ترجیح میدهم هوادارانی که من بخشی از آن هستم، رشد کنند تا اینکه «خالص» باقی بمانند. شما در نینتندو سوییچ آنلاین با عملکرد زمان معکوس، سرزمین رویای کربی و Kid Icarus اصلی را شکست دادید؟ تو یکی از ما هستی تنها چیزی که بازسازیها برای آن خوب هستند این است که به طرفداران جدید اجازه میدهد بازیهای قدیمیتر را کشف کنند، و این باعث میشود که پول درآوردن راحتتر شود.
اما در مورد Dead Rising، من کمی نگران هستم. بخش هایی از بازی امروز به عنوان تاریخ خوانده می شود، اما آنها نه تنها بخش مهمی از جذابیت آن هستند، بلکه برای ساختار کلی آن بسیار مهم هستند. من در اینجا در مورد jank دوست داشتنی صحبت نمی کنم، یا اینکه چگونه گرافیک های محدود شده از نظر فناوری کلیدی برای اتمسفر یک بازی هستند (اگرچه فکر می کنم این برای بسیاری از بازی ها صادق است). منظور من این است که روش اساسی طراحی Dead Rising توسط اکثر گیمرهای امروزی تهاجمی و غیرقابل دسترسی است.
Dead Rising به نوعی سرکش است، اما در عین حال نه. در حالی که Roguelike ها در حال حاضر مرسوم هستند، روش Dead Rising برای انجام کارها به عنوان گیج کننده و مجازات در یک بازی جدید به شدت مورد انتقاد قرار می گیرد. هر زمان که به دستشویی می روید می توانید پس انداز کنید، و بعد از مرگ، دو انتخاب دارید – Load Game یا Save And Quit. Load Game بسیار آسان است – شما به آخرین باری که به حمام رفتید بارگذاری می کنید. اما ذخیره و ترک؟ یعنی کل بازی را از ابتدا شروع کنید. شما تمام XP خود و هر تواناییهایی را که به دست آوردهاید حفظ میکنید، اما به غیر از آن، درست در ابتدا بازگشتهاید.
مکانهای ذخیره محدود امروزه امری نادر است، و روشی که بیشتر بازیها طراحی میشوند، برای بهترین هستند. آنها در تلاشهای متورم میروند تا جایی که بازیکنان باید بگویند «نه، من همینجا توقف میکنم». اما با مهار Dead Rising، سیوهای محدود کننده باید باقی بمانند، همانطور که گزینه بازگشت به ابتدا به عنوان یک فرانک ابرقدرت وجود دارد.
طرحبندی باز Dead Rising ممکن است جلوتر از زمانش باشد
سپس سیستم رئیس یا Psychopaths وجود دارد. در Dead Rising، همه این سایکوپات ها فقط در مرکز خرید هستند و کارهای روانی خود را انجام می دهند. هیچ ترتیب خاصی برای یافتن آنها وجود ندارد، اگرچه برخی از موارد ساده تر در نزدیکی نقطه شروع شما جمع شده اند. با این حال، این احتمال وجود دارد که قبل از اینکه آماده شوید، آنها را پیدا کنید، و باید آنها را ترک کنید و قویتر شوید (یا حتی ممکن است فایل ذخیره شده خود را درست در ابتدا خرد کنید) قبل از اینکه بتوانید آنها را به عهده بگیرید.
ما این را کمی بیشتر در بازیها میبینیم، اما Dead Rising در مورد آن کمی صریحتر از Elden Ring به نظر میرسید. این خدای مرده ی قادر مطلق نیست که باید برایش تمرین کنی، این مردی است که در یک خواربارفروشی با تفنگ مشغول است. هر آنچه در مورد بازی ها می دانید به شما می گوید که فقط باید الگوهای او را یاد بگیرید و راهی برای ضربه زدن پیدا کنید. اما حقیقت این است که شما چیزها را در بازی با نظم و درک ناقص می بینید که بسیار مهم است.
سپس این واقعیت وجود دارد که کل بازی روی یک تایمر است. بعد از 72 ساعت بازی، تمام شد. هر ماموریت ناتمام ناتمام می ماند. آیا همه رئیس ها را به موقع ندیدید؟ خیلی بد. بازی تمام شد. در ادامه می بینمت این ساعت هر زمان که گزینه Save And Quit را شروع کنید بازنشانی میشود، اما همچنان یک چالش ایجاد میکند – نوعی چالش که احساس میکند بازیهای مدرن نرمتر میشوند تا اطمینان حاصل شود که کاربران آن میتوانند تمام محتوای آن را «مصرف» کنند. ‘.
استثناهایی برای این تغییر به سمت نگه داشتن دست وجود دارد. Elden Ring فوق الذکر، و همچنین هر دو بازی اخیر Zelda، به طور خاص محبوبیت زیادی به دست آورده اند، زیرا به بازیکن اجازه می دهند داستان را بیشتر جلو ببرد. Dragon’s Dogma 2 همچنین به دلیل سیستم جستجوی بازتر آن مورد تحسین قرار گرفت، حتی اگر روایت مرکزی و انسجام جهان کاملاً با نمونه های دیگر مطابقت نداشت. اما به طور کلی، بازی ها تمایل دارند که به بازیکنان اجازه ندهند خودشان همه چیز را بفهمند.
چه رنگ زردی که همه جا ریخته شده باشد، چه نکات فراوانی که با پیام های پاپ آپ ارسال می شود یا سرهای سخنگو که به باسن شما بسته شده است، یا عدم تمایل عمومی به اجازه دادن به بازیکنان برای ناامید شدن و فهمیدن مسائل، به نظر می رسد توسعه دهندگان از ریسک مدیریت فاصله گرفته اند و پاداش تفکر Dead Rising بیشتر به یک سرگرمی خطی، جایی که هیچ کس نباید یک چیز را از دست بدهد یا توجه هر کدام کاهش یابد یا لذتش کاهش یابد. اما از آنجایی که بازی ها برای رفع موانع عجله دارند، لذت غلبه بر آن موانع را نیز از بین می برند. امیدوارم Dead Rising آنها را نگه دارد، فقط برای اینکه بتوانم آنها را با اره برقی پایین بیاورم.
Dead Rising Deluxe Remaster Dead Rising Deluxe Remaster بر اساس ریمستر سال 2016 نسخه اصلی ساخته شده است و از عکاس خبری فرانک وست پیروی می کند که می خواهد منبع تکان دهنده شیوع زامبی ها را کشف کند – و آن را زنده کند.
نکات برجسته
- سیستم ذخیره Dead Rising و فشار زمان امروز منسوخ شده است
- اما این ویژگیهای منسوخ شده برای جو بازی بسیار مهم هستند
- اگرچه بازی را سختتر و خستهکنندهتر میکند، اما آنها باید باقی بمانند
Dead Rising برگشت، عزیزم! این به نوعی بازگشته نیست، با پوسته فرانک وست در Fortnite یا برخی از ارجاعات علمی در Dragon’s Dogma 2، به عنوان یک تیرانداز قهرمان رایگان راه اندازی مجدد نمی شود و همچنین یک دونده بی پایان موبایلی دریافت نمی کند. واقعاً بازگشته است، با یک ریمستر لوکس معروف به DRDR. آنها فرانک را دوباره قالببندی کردهاند و موهای بدتری به او دادهاند، اما من امیدوارم که این یک بازسازی واقعی از بازی اصلی باشد. اما برای برخی از افراد بیرون، شاید بهتر است امیدوار باشند که اینطور نباشد.
قبل از اینکه خیلی هیجان زده شویم، باید بگویم که به طور کلی، ریمستر را دوست ندارم. بسیار نادر است که آنها سری را با یک ورودی جدید دوباره تقویت کنند، در عوض به عنوان راهی برای پرداختن به یک بازی موجود با قیمتی ارزانتر از ساخت بازی جدید، و سود بردن از نوستالژی هستند. این همیشه مطرح است، چه سریالی باشد که نسبت به آن بیتفاوت هستم و چه از سریالی که مشتاقم دوباره آن را بازی کنم، اما اینکه من یک علامت مایل باشم به این معنی نیست که این یک میلک شیک از یک گاو پولدار چاق نیست.
اما بیایید فعلاً آن را پارک کنیم. من اینجا نیستم که آب سرد بریزم روی تبر برقی کسی. Dead Rising بازگشته است و این بسیار هیجان انگیز است. طرفدارانی که بازیهای اصلی را بازی کردهاند، احتمالاً هنوز مسیرهایی را که در مرکز خرید طی کردهاند، روانگردانهایی که بهطور تصادفی با آنها برخورد کردهاند، و آخرین پیروزیهایی که در طول زمان به دست آوردهاند را به یاد خواهند داشت. کسانی که آن را بازی نکردند ممکن است در بیداری بی ادبانه باشند.
Dead Rising کارهایی را انجام داد که گیمرهای مدرن تحمل نمی کردند
من دوست ندارم دروازه بان باشم من دوست دارم مردم بازیهای قدیمی را از طریق ابزارهای جدید کشف کنند، و ترجیح میدهم هوادارانی که من بخشی از آن هستم، رشد کنند تا اینکه «خالص» باقی بمانند. شما در نینتندو سوییچ آنلاین با عملکرد زمان معکوس، سرزمین رویای کربی و Kid Icarus اصلی را شکست دادید؟ تو یکی از ما هستی تنها چیزی که بازسازیها برای آن خوب هستند این است که به طرفداران جدید اجازه میدهد بازیهای قدیمیتر را کشف کنند، و این باعث میشود که پول درآوردن راحتتر شود.
اما در مورد Dead Rising، من کمی نگران هستم. بخش هایی از بازی امروز به عنوان تاریخ خوانده می شود، اما آنها نه تنها بخش مهمی از جذابیت آن هستند، بلکه برای ساختار کلی آن بسیار مهم هستند. من در اینجا در مورد jank دوست داشتنی صحبت نمی کنم، یا اینکه چگونه گرافیک های محدود شده از نظر فناوری کلیدی برای اتمسفر یک بازی هستند (اگرچه فکر می کنم این برای بسیاری از بازی ها صادق است). منظور من این است که روش اساسی طراحی Dead Rising توسط اکثر گیمرهای امروزی تهاجمی و غیرقابل دسترسی است.
Dead Rising به نوعی سرکش است، اما در عین حال نه. در حالی که Roguelike ها در حال حاضر مرسوم هستند، روش Dead Rising برای انجام کارها به عنوان گیج کننده و مجازات در یک بازی جدید به شدت مورد انتقاد قرار می گیرد. هر زمان که به دستشویی می روید می توانید پس انداز کنید، و بعد از مرگ، دو انتخاب دارید – Load Game یا Save And Quit. Load Game بسیار آسان است – شما به آخرین باری که به حمام رفتید بارگذاری می کنید. اما ذخیره و ترک؟ یعنی کل بازی را از ابتدا شروع کنید. شما تمام XP خود و هر تواناییهایی را که به دست آوردهاید حفظ میکنید، اما به غیر از آن، درست در ابتدا بازگشتهاید.
مکانهای ذخیره محدود امروزه امری نادر است، و روشی که بیشتر بازیها طراحی میشوند، برای بهترین هستند. آنها در تلاشهای متورم میروند تا جایی که بازیکنان باید بگویند «نه، من همینجا توقف میکنم». اما با مهار Dead Rising، سیوهای محدود کننده باید باقی بمانند، همانطور که گزینه بازگشت به ابتدا به عنوان یک فرانک ابرقدرت وجود دارد.
طرحبندی باز Dead Rising ممکن است جلوتر از زمانش باشد
سپس سیستم رئیس یا Psychopaths وجود دارد. در Dead Rising، همه این سایکوپات ها فقط در مرکز خرید هستند و کارهای روانی خود را انجام می دهند. هیچ ترتیب خاصی برای یافتن آنها وجود ندارد، اگرچه برخی از موارد ساده تر در نزدیکی نقطه شروع شما جمع شده اند. با این حال، این احتمال وجود دارد که قبل از اینکه آماده شوید، آنها را پیدا کنید، و باید آنها را ترک کنید و قویتر شوید (یا حتی ممکن است فایل ذخیره شده خود را درست در ابتدا خرد کنید) قبل از اینکه بتوانید آنها را به عهده بگیرید.
ما این را کمی بیشتر در بازیها میبینیم، اما Dead Rising در مورد آن کمی صریحتر از Elden Ring به نظر میرسید. این خدای مرده ی قادر مطلق نیست که باید برایش تمرین کنی، این مردی است که در یک خواربارفروشی با تفنگ مشغول است. هر آنچه در مورد بازی ها می دانید به شما می گوید که فقط باید الگوهای او را یاد بگیرید و راهی برای ضربه زدن پیدا کنید. اما حقیقت این است که شما چیزها را در بازی با نظم و درک ناقص می بینید که بسیار مهم است.
سپس این واقعیت وجود دارد که کل بازی روی یک تایمر است. بعد از 72 ساعت بازی، تمام شد. هر ماموریت ناتمام ناتمام می ماند. آیا همه رئیس ها را به موقع ندیدید؟ خیلی بد. بازی تمام شد. در ادامه می بینمت این ساعت هر زمان که گزینه Save And Quit را شروع کنید بازنشانی میشود، اما همچنان یک چالش ایجاد میکند – نوعی چالش که احساس میکند بازیهای مدرن نرمتر میشوند تا اطمینان حاصل شود که کاربران آن میتوانند تمام محتوای آن را «مصرف» کنند. ‘.
استثناهایی برای این تغییر به سمت نگه داشتن دست وجود دارد. Elden Ring فوق الذکر، و همچنین هر دو بازی اخیر Zelda، به طور خاص محبوبیت زیادی به دست آورده اند، زیرا به بازیکن اجازه می دهند داستان را بیشتر جلو ببرد. Dragon’s Dogma 2 همچنین به دلیل سیستم جستجوی بازتر آن مورد تحسین قرار گرفت، حتی اگر روایت مرکزی و انسجام جهان کاملاً با نمونه های دیگر مطابقت نداشت. اما به طور کلی، بازی ها تمایل دارند که به بازیکنان اجازه ندهند خودشان همه چیز را بفهمند.
چه رنگ زردی که همه جا ریخته شده باشد، چه نکات فراوانی که با پیام های پاپ آپ ارسال می شود یا سرهای سخنگو که به باسن شما بسته شده است، یا عدم تمایل عمومی به اجازه دادن به بازیکنان برای ناامید شدن و فهمیدن مسائل، به نظر می رسد توسعه دهندگان از ریسک مدیریت فاصله گرفته اند و پاداش تفکر Dead Rising بیشتر به یک سرگرمی خطی، جایی که هیچ کس نباید یک چیز را از دست بدهد یا توجه هر کدام کاهش یابد یا لذتش کاهش یابد. اما از آنجایی که بازی ها برای رفع موانع عجله دارند، لذت غلبه بر آن موانع را نیز از بین می برند. امیدوارم Dead Rising آنها را نگه دارد، فقط برای اینکه بتوانم آنها را با اره برقی پایین بیاورم.
![طلسم تایمر قدیمی Dead Rising نباید مدرن شود 3 Dead Rising Deluxe Remaster Placeholder Art Tag](https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/sharedimages/2024/06/dead-rising-deluxe-remaster-placeholder-tag-art.jpg)
Dead Rising Deluxe Remaster
Dead Rising Deluxe Remaster بر اساس ریمستر سال 2016 نسخه اصلی ساخته شده است و از عکاس خبری فرانک وست پیروی می کند که می خواهد منبع تکان دهنده شیوع زامبی ها را کشف کند – و آن را زنده کند.