بازی

بهترین نشان های پایان در NBA 2K23

ساختن یک بازیکن با کیفیت بالا در NBA 2K23 نیاز به تمرکز و درک بیشتر از سیستم نشان دارد. بر خلاف تکرارهای قبلی شبیه ساز بسکتبال، NBA 2K23 بیلدهای MyCareer را تنظیم کرد تا داشتن چندین ویژگی حداکثر 99 را دشوارتر کند. اما می توانید با تجهیز نشان های مناسب آن را جبران کنید.


موارد مرتبط: NBA 2K23: بهترین تیم‌های کلی، رتبه‌بندی شده

چهار دسته تخصصی ساختار یک بازیکن را تشکیل می دهند: پایان، شوت، بازی سازی و دفاع/ریباندینگ. چه بازیکن عقب زمین باشید و چه بازیکن جلو، توانایی گلزنی در لبه برای موفقیت در چوب سخت ضروری است. اینها بهترین نشان‌هایی هستند که می‌توانید برای افزایش توانایی خود برای امتیاز دادن به دور لبه در NBA 2K23 تجهیز کنید.

به روز شده در 22 آوریل 2023، توسط Avery Feyrer: چندین نشان در NBA 2K23 بر توانایی شما برای امتیاز دادن نزدیک به لبه تأثیر می گذارد و ما این پست را برای برجسته کردن چند مورد مناسب دیگر به روز کرده ایم. در حالی که همه این نشان‌ها بر ویژگی‌های تکمیلی شما تأثیر می‌گذارند، برخی از نشان‌ها بسته به موقعیت ممکن است سودمندتر باشند.

13 تکنسین پست اسپین

راندن به سمت سبد فشار زیادی به دفاع وارد می کند، اما اگر از کنترل خارج شوید چه فایده ای دارد؟ شما باید در رنگ کارکردن تفاوت های ظریفی داشته باشید، و به همین دلیل است که تکنسین پست اسپین به عنوان یک بازیکن تمام کننده مهم است.

تجهیز و ارتقاء نشان تکنسین Post-Spin توانایی شما را برای اجرای حرکات چرخشی در رنگ بهبود می بخشد. هنگامی که یک مدافع روی شما پوشانده شده است، باید از حرکات چرخشی استفاده کنید تا آنها را از بین ببرید و یک شوت خوب داشته باشید.

12 جادوگر هوایی

لبرون جیمز nba 2k23 غوطه ور شدن در حلقه متحد از d'angelo راسل

دانک‌ها و ally-oops ممکن است هیجان‌انگیزترین نمایش‌ها برای اجرا در زمین بسکتبال باشند، بنابراین مطمئناً می‌خواهید که نشانی داشته باشید که این توانایی را بهبود بخشد. نشان Aerial Wizard توانایی تکمیل لوب ها و شکستگی ها در لبه را افزایش می دهد.

این نه تنها برای بازیکنانی که می‌توانند آن را در یک لوب به خانه بزنند حیاتی است، بلکه برای شکست‌های تهاجمی نیز مهم است. مطمئن شدن از ریباندهای تهاجمی و جمع آوری امتیازات شانس دوم می تواند تفاوت را در یک بازی ایجاد کند و باعث می شود که Aerial Wizard برای بازیکنان تمام کننده اهمیت بیشتری داشته باشد.

11 پوستریزر

غوطه ور شدن در بام آدبایو giannis antetokounmpo nba 2k23

در حالی که برخی از بازیکنان سعی می کنند در هوا مانور دهند تا هنگام رانندگی به سبد از تماس خودداری کنند، برخی دیگر تمایل بیشتری به عبور از یک نفر دارند. نشان Posterizer توانایی شما در پوستر کردن حریف را افزایش می دهد.

غوطه ور شدن در حال حاضر برای بازیکنان مایه شرمساری است، اما گاهی اوقات غوطه ور شدن پوستر نیز می تواند منجر به خطای مدافع شود. حداقل، تلاش برای پوستر کردن یک نفر، روی دفاع فشار وارد می کند و او را مجبور می کند که احتمالاً برای جلوگیری از غوطه ور شدن شما مرتکب خطا شود.

10 مجازات کننده عقب نشینی

joel embiid در پست

ایجاد یک پست ثابت در حمله ممکن است در مقایسه با باران از بیرون کمی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما در حمله NBA بسیار مهم است. حضور ثابت در پست در نهایت دفاع را مجبور می‌کند تا سخت‌تر به سبد برخورد کند، که می‌تواند هم تیمی‌ها را در خارج برای یک پاس سریع باز کند.

Backdown Punisher شانس عقب نشینی موفقیت آمیز حریف خود را در پست و منطقه نقاشی شده افزایش می دهد. گاهی اوقات، مدافعان برتر پیشرفت شما را متوقف می‌کنند و در هنگام تلاش برای عقب‌نشینی شما را ثابت نگه می‌دارند، که اگر در ناحیه رنگ‌شده باشید، می‌تواند باعث نقض سه ثانیه‌ای شود. تجهیز این نشان باید این سطح از مقاومت را کاهش دهد و به شما اجازه دهد که توپ را درون آن بکوبید.

9 لرزش رویایی

بام آدبایو جوکینگ مایل پلاملی

بازیکنان پست معمولی یک حرکت ساده برای گلزنی در ناحیه رنگ شده دارند: مدافع را تا جایی که ممکن است عقب نگه دارید تا زمانی که یک قدم از سبد فاصله بگیرید و آن را دراز کنید. در برخی موارد، این برای گلزنی از نزدیک کافی است. اما گاهی اوقات، شما به کمی پیتزا بیشتر نیاز دارید.

موارد مرتبط: NBA 2K23: بهترین مراکز، رتبه‌بندی شده

داشتن نشان Dream Shake شانس گاز گرفتن یک مدافع در هر حرکت کاذبی که در پست انجام می شود را افزایش می دهد در حالی که به طور همزمان توانایی شوت بازیکن مهاجم را افزایش می دهد. دریم شیک بدون شک بهترین نشان برای یک بازیکن تهاجمی پسا مسلط است که بر مدافع و آغازگر تأثیر می گذارد.

8 برخاست بی حد و حصر

بله غوطه ور شدن مورانت

دانکرهای بلند پرواز از زمانی که به یاد می آوریم جزء اصلی NBA بوده اند. شما می‌توانید با تعداد زیادی از تیم‌ها و بازیکنان تاریخی ببینید، یا با بازی کردن به‌عنوان «هیس ایرنس» در چالش‌های جردن، توانایی بالا بردن و ضربه زدن به خانه یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های ورزشی است.

اگر تا به حال می خواستید آن را از خط پرتاب آزاد مانند مایکل جردن به پایین پرتاب کنید، اکنون می توانید با نشان تیک آف بی حد و حصر. تجهیز این نشان باعث می شود که پخش کننده شما برای دانک از محدوده تیک آف بیشتر از حد معمول راه اندازی شود و تقریباً تضمین کننده سطل تبدیل شده است. این نشان می تواند توسط هر بازیکن موقعیتی استفاده شود، زیرا می بینیم که پوینت گارد جا مورانت به سرعت خود را به عنوان یکی از بهترین دانکرهای NBA معرفی می کند.

7 Pro Touch

جیمز سخت تلاش می کند layup

زمان بندی همه چیز در NBA 2K23 است. چه زمانی که شوت سنج را اجرا کنید و چه بدانید که چه زمانی باید آن پاس آخرین ثانیه را انجام دهید، باید تا حد امکان در بازی دقیق باشید. همین امر در مورد رانندگی به سمت سبد و تلاش برای layup نیز صدق می کند. یک تلاش بی‌موقع به احتمال زیاد مسدود می‌شود یا دور لبه می‌چرخد و می‌افتد.

موارد مرتبط: NBA 2K23: بهترین مهاجمان قدرتی، رتبه بندی شده

در حالی که ما نمی توانیم یک چیدمان کامل را با هیچ نشانی تضمین کنیم، Pro Touch شما را تا حد امکان به شما نزدیک می کند. این نشان یک تقویت اضافی برای داشتن زمان بندی خوب ارائه می دهد، که می تواند تفاوت بین تبدیل تلاش یا از دست دادن کامل باشد. حتی اگر layup را تبدیل نکنید، این نشان همچنین شما را در موقعیتی قرار می دهد که دفاع ممکن است شما را خطا کند و شما را به خط پرتاب آزاد بفرستد و فرصت دیگری برای قرار دادن امتیاز روی تخته به شما بدهد.

6 آکروبات

کایری ایروینگ در حال تلاش برای دراز کشیدن

بازیکنان NBA از با استعدادترین ورزشکاران روی کره زمین هستند. آنها فوق العاده بلند هستند، می توانند یک توپ را به داخل استوانه ای تا فاصله 30 فوتی شلیک کنند، و می توانند فواصل دورتر را بپرند. در حالی که به نظر می رسد این یک توصیف خشن از سوپرمن است، اما صدا زدن بازیکنان با این نام کار اشتباهی نیست.

کنترل بدن هنگام رانندگی به سمت سبد برای گلزنی حیاتی است، به خصوص در هنگام تلاش برای layup های سخت تر. تجهیز Acrobat به شما در تبدیل layup های بسیار دشوار کمک می کند. اینها می توانند حرکات معکوس، اسکوپ های بالا و زیر، یا قطرات اشک باشند.

5 ماشر

لای آپ زیون ویلیامسون

بازیکنان تهاجمی که سعی می کنند مدافعان خود را عوض کنند در NBA رایج است. تیم های حریف سعی می کنند بازیکنان خود را به امید محدود کردن حمله هماهنگ کنند، اما از طریق پیک ها و حرکت مداوم، به احتمال زیاد مالکیت توپ با بازیکنان مختلف خارج از موقعیت است.

موارد مرتبط: NBA 2K23: بهترین مهاجمان کوچک، رتبه بندی شده

هنگام استفاده از یک بازیکن بزرگتر، مانند فوروارد یا مرکز، مهم است که در بازی پیک اند رول فعال باشید. تنظیم یک صفحه برای هم تیمی خود و غلتیدن به سبد احتمالاً باعث می شود که به مدافع کوچک تری بروید. تجهیز Masher توانایی شما را برای پایان دادن به دور لبه بهبود می بخشد، به خصوص زمانی که توسط مدافعان کوچکتر محافظت می شود.

4 قاتل غول

جمال موری لای آپ

هنگامی که توپ را به زمین می آورند، پوینت گاردها همیشه به دنبال ناهماهنگی های مختلف هستند. چه بازیکنان کوچکتر از بازیکنان قد بلندتر محافظت کنند و چه برعکس، هر نوع عدم تطابق به احتمال زیاد به نفع حمله خواهد بود.

در بیشتر موارد، پیک اند رول مدافعان قد بلندتر را روی گاردهای کوچکتر و مدافعان کوچکتر را در فورواردها و مرکزهای بزرگتر جابه جا می کند. گاردهای کوچک‌تری که به سبد حمله می‌کنند باید نشان Giant Slayer را داشته باشند تا کارایی تبدیل layup‌ها در برابر مدافعان بلندقد را بهبود بخشند. این یک نشان کلیدی برای مالکیت برای سازه‌های زمین عقب است که به رینگ حمله می‌کنند.

3 گردن کلفت

لی آپ جیانیس آنتتوکومپو

صرف نظر از موقعیت شما، توانایی حمله به رینگ برای داشتن یک حمله خوب کلیدی است. رانندگی بی امان به سمت لبه، فشار را بر روی دفاع حفظ می کند و باید منجر به تلاش های با درصد بالا برای شوت ها و فرصت های رسیدن به خط پرتاب آزاد شود.

موارد مرتبط: NBA 2K23: بهترین بازیکنان کل NBA، رتبه‌بندی شده

با تجهیز نشان Bully توانایی خود را برای رسیدن به لبه افزایش دهید. به جانیس آنتتوکومپو فکر کنید که در حال پایین آمدن خط به سمت سبد است. این شما با کمک نشان Bully خواهید بود که مدافعان را مانند پین های بولینگ از مسیر خود خارج می کنید.

2 لغزنده

لوکا دونچیچ در حال بافندگی در لین

رانندگی در لاین می تواند یک کار خطرناک برای یک بازیکن باشد. در حالی که بدن‌ها به اطراف سقوط می‌کنند، چندین دست سعی می‌کنند توپ را بیرون بیاورند. داشتن توانایی ایمن بافتن مسیر خود از طریق خط برای گلزنی در لبه، کلید یک حمله موفق است.

نشان Slithery برای تقویت توانایی بازیکنان برای جلوگیری از اذیت شدن توسط مدافعان هنگام حمله به سبد عالی است. شما نمی توانید بدون احتمال زیاد از دست دادن توپ، سر خود را پایین بیاندازید و به سمت حلقه حرکت کنید. Slithery شما را وادار می‌کند که با زیبایی در میان مدافعان حرکت کنید تا در حاشیه به پایان برسانید.

1 پایان دهنده بی باک

لبرون جیمز به عقب دانک

به غیر از خرابی‌های دفاعی و فرصت‌های فست‌بریک، اکثر تلاش‌های layup با نوعی مقاومت مواجه می‌شوند. دانستن اینکه چگونه این تماس را جذب کنید و همچنان در layup تبدیل کنید، می تواند حمله را باز کند و احتمالاً تیم حریف را در دردسر ناخوشایندی قرار دهد.

تجهیز نشان Fearless Finisher بهترین کاری است که می توانید برای ساخت پخش کننده خاص Finishing انجام دهید. این نشان توانایی شما را برای تبدیل لایه های تماسی بهبود می بخشد، که فشار زیادی بر دفاع وارد می کند. Fearless Finisher همچنین می‌تواند تفاوت‌ساز در گل‌آمیزی در زمان‌هایی که خطا می‌شوند، باشد و به شما یک فرصت سه امتیازی بدهد. مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید، Fearless Finisher برای ساخت یک بازیکن ضروری است و مهمترین آن در رده Finishing در NBA 2K23 است.

بعدی: NBA 2K23: راهنمای مبتدیان برای MyCareer

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا