شبکه های اجتماعی

OpenAI برنامه اندروید ChatGPT را اعلام کرد: همه جزئیات

استارت‌آپ هوش مصنوعی (AI) تحت حمایت مایکروسافت، OpenAI، ChatGPT را در سال 2022 راه‌اندازی کرد. در ماه مه، شرکت تحت رهبری سام آلتمن اولین برنامه تلفن همراه خود را برای کاربران آیفون و آی‌پد راه‌اندازی کرد. در جریان راه اندازی اپلیکیشن آیفون، این شرکت قول داد که یک اپلیکیشن ChatGPT را برای کاربران اندرویدی راه اندازی کند. اکنون این شرکت اپلیکیشن اندروید خود را معرفی کرده است. این شرکت در توییتر این خبر را اعلام کرد.

برنامه اندروید ChatGPT: در دسترس بودن
این شرکت اعلام کرده است که اپلیکیشن ChatGPT برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی از هفته آینده عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این اپلیکیشن نیز مانند همتای iOS خود، برای کاربران اندرویدی رایگان باشد. OpenAI همچنین فهرستی را در فروشگاه Play اضافه کرده است که دارای دکمه “ثبت نام” است. کاربران می توانند با استفاده از این گزینه برنامه را پیش خرید کنند. این کاربران می‌توانند پس از در دسترس بودن برنامه را نصب کنند. این فهرست همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا «لغو ثبت نام» کنند.

برنامه های موبایل برای چت بات ها
ربات چت Google Bard رقیب ChatGPT در حال حاضر برنامه تلفن همراه اختصاصی ندارد. با این حال، کاربران می توانند به رابط مبتنی بر وب پلت فرم دسترسی داشته باشند. در همین حال، اپلیکیشن بینگ مایکروسافت از ماه فوریه بر روی اپلیکیشن های اندروید و iOS در دسترس است. این برنامه همچنین دارای یک ربات چت است که از مدل Prometheus شرکت و GPT-4 OpenAI استفاده می کند.

شایعات حاکی از آن است که اپل نیز در حال توسعه چت ربات هوش مصنوعی مولد خود است. این مدل ظاهرا AppleGPT نام دارد. سازنده آیفون به طور موقت عرضه ربات چت را متوقف کرده است.

گزارش ها همچنین کاهش ترافیک وب و نصب برنامه ها را در ماه ژوئن نشان می دهد. در چند روز گذشته برخی از کاربران همچنین از “آهسته تر و احمقانه” شدن GPT-4 شکایت کرده اند. طبق گزارش Business Insider، Open AI از کاربران خواسته است تا ارزیابی‌هایی را ارسال کنند. این بازخوردها به شرکت کمک می کند تا به بهبود مدل های خود ادامه دهد. OpenAI همچنین گفت که به به روز رسانی API ها ادامه می دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا