بازی

راهنمای مبتدیان برای ساختن در Destiny 2

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
لینک های سریعچگونه می توان ساخت یک ساختمان را شروع کرد نکات و منابع ساخت و ساز
ساخت و ساز به بخش اصلی تبدیل شده است سرنوشت 2 در سالهای اخیر. با تعمیرات اساسی همه زیر کلاس های Light و انتشار Prismatic، درک نحوه ساخت کرافت هرگز مهمتر از این نبوده است. در حالی که می‌توانید بدون نیاز به ساختن دقیق‌تر، بیشتر فعالیت‌ها را در Destiny 2 شکست دهید، ایجاد یک بیلد متناسب با سبک بازی شما، بازی را بسیار آسان‌تر می‌کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط Destiny 2: A Complete Guide to Prismatic بیاموزید که چگونه قفل Prismatic را به طور کامل باز کنید و پتانسیل کامل آن را با این تفکیک زیر کلاس عمیق درک کنید.
در حالی که نمی‌توانیم تک تک جنبه‌های بیلدکرافت را در یک مقاله پوشش دهیم، این راهنما یک دوره آموزشی از اصول بیلدکرافت را به شما ارائه می‌دهد و منابعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا این فرآیند بسیار دلهره‌آور نباشد. بیایید به نحوه شروع ساخت یک بیلد بپردازیم، تمام جنبه‌های مرتبط با ساخت Destiny، و نکاتی را در مورد نحوه حداقل حداکثر کردن آمار زره‌ها و محک زدن بارگذاری‌های خود ارائه دهیم.

چرا یک ساختمان ایجاد کنیم؟

یک بیلد تماماً در مورد ایجاد بارگیری است که بیشتر از مجموع قطعات آن است، و از هم افزایی خاصی برای به حداکثر رساندن آسیب، بقا یا زمان آپدیت توانایی شما استفاده می کند. سخت ترین محتوای Destiny 2 با ساخت خوب بسیار آسان تر می شود. Grandmaster Nightfalls، Raids، و حتی بیشتر فعالیت‌های PvP حول هم‌افزایی ساخت قوی متعادل می‌شوند.

به عنوان مثال، بیشتر فعالیت‌های PvE آخر بازی دارای Champions، انواع مبارزات قوی هستند که فقط با ویژگی‌های ضد قهرمان خاص قابل مقابله هستند. امتیازات مصنوع ممکن است به سلاح های شما اجازه مقابله با این دشمنان را بدهد، اما یک روش بسیار سازگارتر استفاده از کلمات کلیدی زیر کلاس خاصی مانند Radiant و Blind است. ساخت مناسبی ایجاد کنید و قهرمانان هیچ تهدیدی برای شما ایجاد نخواهند کرد. با این حال، بدون آمادگی وارد فعالیت شوید و آن را عملاً غیرممکن خواهید دید.

بازگشت به پیوندهای سریع

چگونه می توان ساخت یک ساختمان را شروع کرد

بهترین مکان برای شروع این است که از خود بپرسید چه نوع ساختنی را می خواهید بسازید. شما می توانید با پرسیدن چند سوال از خود این موضوع را خلاصه کنید:
آیا سبک پخشی وجود دارد که بخواهم آن را فعال کنم؟ آیا مشکلی وجود دارد که باید حل کنم؟

سازهای پلی استایل همه در مورد تحقق یک فانتزی قدرت خاص هستند. اینها می توانند از ساخت اسپم توانایی تا تنظیمات عمومی تر که سلاح های مورد علاقه شما را تقویت می کنند، متغیر باشد. اگر می‌خواهید ده‌ها نارنجک پرتاب کنید یا توانایی غوغا خود را اسپم کنید، بیلد باید روی به حداکثر رساندن زمان و قدرت این قدرت‌ها تمرکز کند. سبک بازی تبدیل به ستاره راهنما می شود. هر تصمیمی برای ساخت باید با در نظر گرفتن سبک بازی گرفته شود، نه ماندگاری آخر بازی.

حل مسئله می سازد باید به شدت روی حل مشکلی که در حال حاضر با آن روبرو هستید تمرکز کنید. اگر می خواهید یک Nightfall سخت GM را تکمیل کنید یا یک سیاهچال بی عیب انفرادی را پاکسازی کنید، پس ساخت باید روی به حداقل رساندن سختی آن کار تا حد امکان تمرکز کند. مشکل تبدیل به ستاره راهنما می شود. هر تصمیم ساخت باید مشکل را برطرف کند.

هر دو خط فکری نیز متقابل نیستند. ساختنی که برای سیاه چال های انفرادی بی عیب و نقص طراحی شده باشد ممکن است از نظر محتوای فصلی فوق العاده باشد، درست همانطور که ساخت نارنجک ممکن است در GM Nightfall به خوبی کار کند. نکته اصلی این تمرین این است که به سرعت هدف ساخت خود را تعیین کنید. اگر هدف خاصی برای ساخت خود نداشته باشید، نتیجه نهایی ضعیف خواهد بود.

بازگشت به پیوندهای سریع

مربوط Destiny 2: Every Weapon New In The Final Shape The Final Shape ده‌ها سلاح جدید برای تعقیب دارد، از جمله بازگشت محبوب‌های طرفداران مانند Breachlight، Perfect Paradox و Hush.

تنظیم بنیاد

هنگامی که هدفی در ذهن دارید، نوبت به ایجاد خود بیلد می رسد. پایه اصلی هر ساختمان را می توان به سه بخش تقسیم کرد:

زیر کلاس. جنبه ها و قطعات. عجیب و غریب.

معمولاً ساده‌ترین کار این است که ابتدا Exotics خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید ساختنی بسازید که نارنجک‌ها را هرزنامه ارسال کند، باید به دنبال Exotic باشید که تا حد زیادی خنک‌کردن نارنجک‌های شما را کاهش دهد. Warlocks به Sunbracers و Osmiomancy Gloves دسترسی دارند، که هر دو شما را مجبور می کنند از یک عنصر زیر کلاس خاص و نوع نارنجک استفاده کنید. یک ساخت حل مشکل ممکن است به جای آن به دنبال یک Exotic تقویت کننده DPS باشد تا کشتن یک Raid Boss خاص را آسان تر کند.

زیر کلاس معمولاً در مرحله بعدی قرار می گیرد و بسیاری از Exotics این تصمیم را برای شما خواهند گرفت. اگر نه، پس شما می خواهید زیر کلاسی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با هدف اصلی شما هماهنگ باشد. اگر به دنبال ساختن یک طراحی سرگرم‌کننده برای شکارچی خود هستید، احتمالاً می‌خواهید از Arcstrider یا Gunslinger استفاده کنید زیرا آنها توانایی‌های غوغایی قوی دارند. یا اگر می‌خواهید بقای Titan خود را در PvP افزایش دهید، به احتمال زیاد Sentinel را انتخاب می‌کنید زیرا دارای Void Overshield‌های درخواستی است.

یادگیری زیر و بم هر زیر کلاس با گذشت زمان همراه است. به طور کلی، اگر نمی توانید تصمیم بگیرید، زیر کلاسی را که از بازی کردن بیشتر لذت می برید انتخاب کنید. همیشه می توانید بعداً تنظیم کنید.

جنبه ها و قطعات معمولاً باید بعد از انتخاب زیر کلاس خود و Exotic انجام شود. جنبه ها باید eقادر است چیزی در مورد ساخت شما، در حالی که Fragments شما افزایش دهد ساخت. به عنوان مثال، Arcstrider به دلیل جریان مرگبار، جنبه ای که توانایی غوغا را با رعد و برق Jolt القا می کند، به عنوان یک زیر کلاس غوغا قدرتمند در نظر گرفته می شود. سپس می‌توانید از یک Fragment برای ایجاد ردپای یونی از Jolt kills استفاده کنید، که انرژی توانایی پاداش را به شما می‌دهد.

این ماهیت بیلدکرافت است. شما هر تصمیمی را یکجا نمی گیرید. این مجموعه ای از تصمیمات است که به چیزی قوی تر از مجموع اجزای آن ختم می شود. یک هدف تعیین کنید، Exotics خود را انتخاب کنید، یک زیر کلاس انتخاب کنید و بفهمید که ساخت شما برای موفقیت به چه چیزی نیاز دارد. هر نقطه درد معمولاً از طریق Fragments، mods armor و آمار قابل حل است.

بازگشت به پیوندهای سریع

آمار و حالت های Armor

بسیاری از بازیکنان توسط سیستم زرهی در Destiny 2 مرعوب می‌شوند، اما به‌طور متناقضی ساده‌ترین بخش از کل فرآیند است. اگر بازیکن جدیدتری هستید، فقط آماری که مهم است انعطاف پذیری است. این به طور قابل توجهی مقاومت آسیب شما را در محتوای PvE افزایش می دهد. بازیکنان Crucible باید به جای آن بر روی Recovery تمرکز کنند، اما همان اصل اعمال می شود. تا زمانی که بتوانید به طور قابل اعتماد زره هایی با وضعیت بالا تولید کنید، حتی نگران آمار خود نباشید.

همین امر در مورد مدهای زرهی نیز صادق است. تا زمانی که منابع کافی برای تسلط کامل روی زره ​​خود نداشته باشید، باید روی نصب تمرکز کنید مدهای مقاومت در برابر آسیب بر روی سینه شما بالاتر از هر چیز دیگری مودهای PvE تا زمانی که مجموعه کاملی از تجهیزات Masterworked را نداشته باشید اهمیت خاصی ندارند. بازیکنان Crucible دارای جلوه‌های تقویت‌کننده سلاح مانند حالت‌های هدف‌گیری، سرکشی و مهارت هستند.

محاسبه بهترین آمار زرهی

تا کنون، ساده ترین راه برای حداقل کردن آمار خود، بارگذاری D2ArmorPicker است. این وب سایت انجمن به شما امکان می دهد پارامترهایی را وارد کنید که به طور خودکار بهینه ترین قطعات زره را برای ساخت شما محاسبه می کند. استفاده از وب سایت کاملاً ساده است.

شما باید شروع کنید انتخاب زره عجیب و غریب خود این امر وب سایت را مجبور می کند تا با آن قطعه زره عجیب و غریبی که انتخاب کرده اید، بیلد ایجاد کند. اگر چندین نسخه از آن Exotic دارید، همه نسخه‌ها را در نظر می‌گیرد. پس از آن، آماری را که می خواهید برای ساخت خود داشته باشید انتخاب کنید با کلیک بر روی جعبه های آمار در بالای وب سایت. طبقات ثابت که خاکستری شده اند با تجهیزات فعلی شما غیرممکن است.

بازیکنان PvE در حالت ایده آل 100 Resilience و 100 Discipline می خواهند. تمام امتیازات باقیمانده باید به آمار توانایی کلاس شما اختصاص داده شود – Mobility for Hunters، Resilience for Titans و Recovery for Warlocks. سازهای Melee باید 100 Discipline را با 100 Strength عوض کنند.

بازیکنان PvP می خواهند 100 ریکاوری با نظم و انعطاف پذیری تا حد ممکن. هوش تنها زمانی مهم است که از یک Super شارژ سریع در محیط 3v3 مانند Trials of Osiris استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آمار زره، راهنمای Armor 2.0 ما را بررسی کنید.

اگر می‌خواهید نتایج خود را دقیق تنظیم کنید، می‌توانید وب‌سایت را به پایین اسکرول کرده و سایت خود را انتخاب کنید زیر کلاس Fragments. هنگام محاسبه مجموعه زره ایده آل شما، هرگونه اصلاح کننده آمار روی این قطعات در نظر گرفته می شود. در نهایت، می‌توانید از بخش محدودیت‌های زره ​​نیز برای محدود کردن انواع مودها و قطعات زره‌ای که D2ArmorPicker استفاده خواهد کرد، استفاده کنید. شما با خیال راحت می توانید این را نادیده بگیرید.

هنگامی که Exotic، Fragments و توزیع آمار ایده آل خود را وارد کردید، با یک سری مجموعه زره قابل استفاده روبرو خواهید شد. منوی کشویی را برای هر مجموعه زرهی که برای شما خوب به نظر می رسد انتخاب کنید، سپس روی “Copy DIM query to clipboard” کلیک کنید. اگر Destiny Item Manager را بوت کنید، اکنون می توانید آن کد را در نوار جستجو قرار دهید. این مجموعه زره ایده آل از D2ArmorPicker را برجسته می کند. زره را تجهیز کنید، روی آن استاد کار کنید و سپس بارگیری را در جایی برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

انتخاب حالت های Armor

مدهای Armor به شما این امکان را می دهند که برخی از نقاط ضعف ساخت خود را لمس کنید. هر مد زرهی مقدار مشخصی انرژی را تخلیه می کند، با ظرفیت انرژی شما که توسط ارتقاء زره شما دیکته می شود. اقلام استادکار دارای سقف ده ظرفیت انرژی هستند که نمی توان از آن فراتر رفت.

همانطور که در زیر نشان داده شده است، نوع زرهی که در حال تغییر آن هستید تعیین می کند که چه مودهایی را می توانید نصب کنید.
اسلات گزینه های مد مدهای شارژ زرهی کلاه ایمنی مدهای انرژی فوق العاده مهمات یاب و پیشاهنگ (فقط PvE) مدهای سایفون مدهای هدف گیری دوستان قدرتمند نور تابشی فونت عقل اسلحه قابلیت مدهای مولد گوی حالت های بارگذار سلاح مدهای مهارت اسلحه مدهای بازپرداخت انرژی شروع نارنجک Melee Kickstart فونت Strength فونت نظم و انضباط Shield-Break Charge قفسه سینه مدهای ذخیره مهمات مدهای مقاومت در برابر آسیب (فقط PvE) مدهای بی وقفه تقویت اضطراری شارژ شد فونت تاب آوری پاها اصلاح کننده های Orb of Power رفتگر مهمات (فقط PvE) لودرهای اسلحه موج سلاح موج های عنصری فونت تحرک پشته روی پشته ها آیتم کلاس اصلاح کننده های توانایی کلاس مدهای فینیشر اتساع زمان فونت بازسازی اکثر مدهای تکمیل کننده

ما جلوه‌های هر مد را در راهنمای Armor Charge و Mod پوشش می‌دهیم، اما اگر می‌خواهید یک نمای کلی از چیزهای خوب داشته باشید، در اینجا چیزی را توصیه می‌کنیم:

کلاه ایمنی: Ammo Finders و یک مد Siphon که با Primary شما مطابقت دارد. PvP: جایگزینی یاب ها با مدهای هدف گذاری. بازوها: یک مد لودر برای اصلی شما. اسلات های دیگر در اولویت هستند. ساخت‌های اسپم توانایی ممکن است بخواهند حالت‌های سه‌گانه گوی (Firepower یا Heavy Handed) را اجرا کنند. قفسه سینه: Concussive Dampener و دو حالت DR. PvP: به جای آن از مدهای غیرقابل انعطاف استفاده کنید. پاها: دو حالت افزایشی و یک جاروگر مهمات را اجرا کنید. PvP: جانشین مهمات را با Recuperation جایگزین کنید. آیتم کلاس: بمب افکن و اتساع زمان را مجهز کنید. اگر از Armor Charge استفاده نمی کنید، Time Dilation را با Distribution جایگزین کنید.

بازگشت به پیوندهای سریع

مربوط Destiny 2: The Final Shape – همه مکان های منشوری با این راهنمای عمیق قفل هر قطعه را برای Prismatic باز کنید.

چه چیزی یک ساخت خوب را می سازد؟

اکنون که به اصول بیلدکرافت پرداختیم، وقت آن است که بر عناصر یک ساخت خوب تمرکز کنیم. به طور کلی، یک ساخت خوب قابلیت بقای خوبی دارد، DPS شفاف یا تک هدفه عالی اضافه می کند و بازی کردن آن آسان است. هرچه معیارهای بیشتری داشته باشید، ساخت بهتر است. به بیان دیگر، این چک لیست کوتاه را مرور کنید:

تمرکز: آیا این ساخت برای PvE یا PvP است؟ این انتظارات را برای سایر معیارها ایجاد می کند. مبارزه کن: چگونه این دسته ساخت DPS واضح و تک هدف را در PvE اضافه می کند؟ برای PvP، بازی خنثی آن چقدر قوی است؟ قابلیت بقا: آیا این بیلد حداقل یک منبع مقاومت در برابر آسیب و بازیابی HP دارد؟ سرگرمی: آیا این ساخت بازی سرگرم کننده است؟ اگر نه، چه چیزی مانع از ایجاد لذت بخش می شود؟

ساخت‌های PvE و PvP به وضوح با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین هدف اول باید این باشد که بفهمید برای کدام نوع بازی می‌سازید. پس از آن، ببینید که آیا ساخت شما به سمت استفاده از سلاح یا اسپم توانایی است. PvE تمایل دارد به سمت توانایی ها متمایل شود، در حالی که PvP بیشتر بر روی سلاح ها تمرکز می کند.

مبارزه کن تا حدودی منعطف است، اما شما می خواهید بررسی کنید که ساخت شما چقدر در محتوای آخر بازی موثر است. برای PvE، ساخت سلاح می‌خواهد به مدهای Radiant و leg surge دسترسی داشته باشد، زیرا این امر DPS کلی آنها را بسیار بهبود می بخشد. ساخت‌های توانایی، خنک‌دانی کوتاه و تولید گوی فراوان می‌خواهند. اگر خنک‌دان‌های شما بیش از حد طولانی باشد، ممکن است ساخت کار نکند.

سپس این بخش را می توان به دو دسته تقسیم کرد: add clear و boss DPS. یک ساختار واضح افزوده قوی باید بتواند گروهی از دشمنان Master-tier را در چند ثانیه از بین ببرد. اندازه‌گیری DPS تک هدفی آسان‌تر است، اما ساختن آن کمی دشوارتر است. اگر بتوانید 35 تا 50 درصد از HP رئیس سیاهچال را در یک فاز DPS حذف کنید، DPS عالی دارید. اولین رئیس Grasp of Avarice یک معیار خوب است. هر چیزی فراتر از آن در محدوده قلمرو S-tier قرار دارد.

بقا اندازه گیری کمی آسان تر است به طور کلی، شما حداقل 100 Resilience و یک منبع DR از یک کلمه کلیدی می خواهید، مانند پست های بافته شده یا Overshields. اگر یک کلمه کلیدی DR را به صورت ثابت در اختیار داشته باشید، از اکثر محتوای آخر بازی جان سالم به در خواهید برد. پرتاب کنید نوعی درمان- مانند Devour، Heal Clip، یا حالت Recuperation – برای اطمینان از بقای خود در GM Nightfalls و لیست‌های پخش سخت PvP.

سرگرم کننده در اینجا یک مقوله جدی است. اگر ساختنی برای بازی لذت بخش نباشد، به خوبی اجرا نخواهید کرد. آنچه که سرگرم کننده است کاملاً ذهنی است، اگرچه باید سعی کنید روی نقاط دردناکی که تجربه می کنید تمرکز کنید و سعی کنید آنها را اصلاح کنید. به عنوان مثال، اگر به نظر می رسد ساخت توانایی آسیب بسیار کمی دارد، به دنبال راه هایی برای افزایش آسیب آن بیلد باشید. برای بارگیری ویژه مضاعف، به منابع تولید مهمات و غیره نگاه کنید.

بازگشت به پیوندهای سریع

تست ساختتون

سه مکان عالی وجود دارد که می توانید ساخت خود را آزمایش کنید:

PvE: بخش های از دست رفته استاد. PvE: درک بخل. PvP: غرش.

بخش های از دست رفته استاد یک مکان شروع محکم هستند. شما در -20 Power هستید، مانند یک Master Raid یا محتوای مشابه آخر بازی. قهرمانان زیادی حضور دارند، افزودنی‌ها مقدار زیادی HP دارند و از آنجایی که شما در احیا محدود هستید، بقا لازم است. اگر بتوانید Master Lost Sectors را با ساخت فعلی خود شکست دهید، در اکثر محتوای PvE برتر خواهید بود.

درک بخل اولین نقطه برای آزمایش DPS تک هدف است که با برخورد تمپلارها در Vault of Glass گره خورده است. اما بر خلاف Templar، شما می توانید Grasp of Avarice را خودتان اجرا کنید. به اولین برخورد برسید و ساخت خود را آزمایش کنید. آزمایش پتانسیل واضح و DPS تک هدفی شما در اینجا آسان است. اگر ساخت شما می تواند یک سوم HP Ogre را در یک مرحله DPS حذف کند، آسیب شما در نقطه بسیار خوبی است.

بازیکنان Crucible باید وارد لیست پخش Rumble شوند برای آزمایش ساختن آنها شما هیچ هم تیمی ندارید که بتوانید به آنها تکیه کنید و لیست پخش هیچ اصلاح کننده اصلی مبارزه ای ندارد. این شما و ساختار شما در مقابل کل لابی هستید. این به شما امکان می دهد در چند بازی آمار و مدهای خود را شماره گیری کنید. اگر به محیط سخت تری نیاز دارید، Competitive PvP یا Trials of Osiris را راه اندازی کنید.

بازگشت به پیوندهای سریع

نکات و منابع ساخت و ساز

D2ArmorPicker: یک وب سایت انجمن که آمار زره را برای شما بهینه می کند. بسته Exotic و Stat مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس از لیستی از مجموعه های بهینه زره انتخاب کنید. D2Foundry: یک وب‌سایت اجتماعی که به شما امکان می‌دهد با استخرهای امتیاز سلاح آزمایش کنید. Light.gg: یک وب‌سایت API که به شما امکان می‌دهد تقریباً همه چیز را درباره Destiny 2 جستجو کنید، از جمله مراحل تلاش، پیروزی‌های عنوان، رول‌های سلاح و بررسی‌های جامعه برای تجهیزات جدید. مجموعه داده های سرنوشت: دانشمندان جامعه Destiny مرتباً این صفحه‌گسترده را به‌روزرسانی می‌کنند تا شامل مقادیر آماری دقیق برای امتیازات، کلمات کلیدی زیر کلاس و تجهیزات عجیب و غریب باشد. برنامه‌ها و اسناد Destiny Science: مجموعه ای از همه صفحات گسترده و وب سایت های قابل توجه ایجاد شده توسط جامعه علمی Destiny. راهنماهای ما: اگر قالب‌بندی ما را ترجیح می‌دهید، منابع زیادی برای ایجاد ساخت‌ها داریم.

بازگشت به پیوندهای سریع

بعد Destiny 2: The Final Shape – How To Get Items Exotic Class با این راهنمای عمیق در مورد آیتم کلاس Exotic Final Shape، نحوه شروع ماموریت Dual Destiny را بیاموزید.

ساخت و ساز به بخش اصلی تبدیل شده است سرنوشت 2 در سالهای اخیر. با تعمیرات اساسی همه زیر کلاس های Light و انتشار Prismatic، درک نحوه ساخت کرافت هرگز مهمتر از این نبوده است. در حالی که می‌توانید بدون نیاز به ساختن دقیق‌تر، بیشتر فعالیت‌ها را در Destiny 2 شکست دهید، ایجاد یک بیلد متناسب با سبک بازی شما، بازی را بسیار آسان‌تر می‌کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Destiny 2: A Complete Guide to Prismatic

بیاموزید که چگونه قفل Prismatic را به طور کامل باز کنید و پتانسیل کامل آن را با این تفکیک زیر کلاس عمیق درک کنید.

در حالی که نمی‌توانیم تک تک جنبه‌های بیلدکرافت را در یک مقاله پوشش دهیم، این راهنما یک دوره آموزشی از اصول بیلدکرافت را به شما ارائه می‌دهد و منابعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا این فرآیند بسیار دلهره‌آور نباشد. بیایید به نحوه شروع ساخت یک بیلد بپردازیم، تمام جنبه‌های مرتبط با ساخت Destiny، و نکاتی را در مورد نحوه حداقل حداکثر کردن آمار زره‌ها و محک زدن بارگذاری‌های خود ارائه دهیم.


چرا یک ساختمان ایجاد کنیم؟

آیتم Destiny 2 Warlock Exotic Class

یک بیلد تماماً در مورد ایجاد بارگیری است که بیشتر از مجموع قطعات آن است، و از هم افزایی خاصی برای به حداکثر رساندن آسیب، بقا یا زمان آپدیت توانایی شما استفاده می کند. سخت ترین محتوای Destiny 2 با ساخت خوب بسیار آسان تر می شود. Grandmaster Nightfalls، Raids، و حتی بیشتر فعالیت‌های PvP حول هم‌افزایی ساخت قوی متعادل می‌شوند.


به عنوان مثال، بیشتر فعالیت‌های PvE آخر بازی دارای Champions، انواع مبارزات قوی هستند که فقط با ویژگی‌های ضد قهرمان خاص قابل مقابله هستند. امتیازات مصنوع ممکن است به سلاح های شما اجازه مقابله با این دشمنان را بدهد، اما یک روش بسیار سازگارتر استفاده از کلمات کلیدی زیر کلاس خاصی مانند Radiant و Blind است. ساخت مناسبی ایجاد کنید و قهرمانان هیچ تهدیدی برای شما ایجاد نخواهند کرد. با این حال، بدون آمادگی وارد فعالیت شوید و آن را عملاً غیرممکن خواهید دید.

بازگشت به پیوندهای سریع

چگونه می توان ساخت یک ساختمان را شروع کرد

منوی سفارشی سازی مد Destiny 2

بهترین مکان برای شروع این است که از خود بپرسید چه نوع ساختنی را می خواهید بسازید. شما می توانید با پرسیدن چند سوال از خود این موضوع را خلاصه کنید:

  1. آیا سبک پخشی وجود دارد که بخواهم آن را فعال کنم؟
  2. آیا مشکلی وجود دارد که باید حل کنم؟


سازهای پلی استایل همه در مورد تحقق یک فانتزی قدرت خاص هستند. اینها می توانند از ساخت اسپم توانایی تا تنظیمات عمومی تر که سلاح های مورد علاقه شما را تقویت می کنند، متغیر باشد. اگر می‌خواهید ده‌ها نارنجک پرتاب کنید یا توانایی غوغا خود را اسپم کنید، بیلد باید روی به حداکثر رساندن زمان و قدرت این قدرت‌ها تمرکز کند. سبک بازی تبدیل به ستاره راهنما می شود. هر تصمیمی برای ساخت باید با در نظر گرفتن سبک بازی گرفته شود، نه ماندگاری آخر بازی.

حل مسئله می سازد باید به شدت روی حل مشکلی که در حال حاضر با آن روبرو هستید تمرکز کنید. اگر می خواهید یک Nightfall سخت GM را تکمیل کنید یا یک سیاهچال بی عیب انفرادی را پاکسازی کنید، پس ساخت باید روی به حداقل رساندن سختی آن کار تا حد امکان تمرکز کند. مشکل تبدیل به ستاره راهنما می شود. هر تصمیم ساخت باید مشکل را برطرف کند.

هر دو خط فکری نیز متقابل نیستند. ساختنی که برای سیاه چال های انفرادی بی عیب و نقص طراحی شده باشد ممکن است از نظر محتوای فصلی فوق العاده باشد، درست همانطور که ساخت نارنجک ممکن است در GM Nightfall به خوبی کار کند. نکته اصلی این تمرین این است که به سرعت هدف ساخت خود را تعیین کنید. اگر هدف خاصی برای ساخت خود نداشته باشید، نتیجه نهایی ضعیف خواهد بود.


بازگشت به پیوندهای سریع

مربوط

Destiny 2: Every Weapon New In The Final Shape

The Final Shape ده‌ها سلاح جدید برای تعقیب دارد، از جمله بازگشت محبوب‌های طرفداران مانند Breachlight، Perfect Paradox و Hush.

تنظیم بنیاد

زیرکلاس شکارچی منشوری در Destiny 2: The Final Shape.

هنگامی که هدفی در ذهن دارید، نوبت به ایجاد خود بیلد می رسد. پایه اصلی هر ساختمان را می توان به سه بخش تقسیم کرد:

  1. زیر کلاس.
  2. جنبه ها و قطعات.
  3. عجیب و غریب.

معمولاً ساده‌ترین کار این است که ابتدا Exotics خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید ساختنی بسازید که نارنجک‌ها را هرزنامه ارسال کند، باید به دنبال Exotic باشید که تا حد زیادی خنک‌کردن نارنجک‌های شما را کاهش دهد. Warlocks به Sunbracers و Osmiomancy Gloves دسترسی دارند، که هر دو شما را مجبور می کنند از یک عنصر زیر کلاس خاص و نوع نارنجک استفاده کنید. یک ساخت حل مشکل ممکن است به جای آن به دنبال یک Exotic تقویت کننده DPS باشد تا کشتن یک Raid Boss خاص را آسان تر کند.


زیر کلاس معمولاً در مرحله بعدی قرار می گیرد و بسیاری از Exotics این تصمیم را برای شما خواهند گرفت. اگر نه، پس شما می خواهید زیر کلاسی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با هدف اصلی شما هماهنگ باشد. اگر به دنبال ساختن یک طراحی سرگرم‌کننده برای شکارچی خود هستید، احتمالاً می‌خواهید از Arcstrider یا Gunslinger استفاده کنید زیرا آنها توانایی‌های غوغایی قوی دارند. یا اگر می‌خواهید بقای Titan خود را در PvP افزایش دهید، به احتمال زیاد Sentinel را انتخاب می‌کنید زیرا دارای Void Overshield‌های درخواستی است.

یادگیری زیر و بم هر زیر کلاس با گذشت زمان همراه است. به طور کلی، اگر نمی توانید تصمیم بگیرید، زیر کلاسی را که از بازی کردن بیشتر لذت می برید انتخاب کنید. همیشه می توانید بعداً تنظیم کنید.


جنبه ها و قطعات معمولاً باید بعد از انتخاب زیر کلاس خود و Exotic انجام شود. جنبه ها باید eقادر است چیزی در مورد ساخت شما، در حالی که Fragments شما افزایش دهد ساخت. به عنوان مثال، Arcstrider به دلیل جریان مرگبار، جنبه ای که توانایی غوغا را با رعد و برق Jolt القا می کند، به عنوان یک زیر کلاس غوغا قدرتمند در نظر گرفته می شود. سپس می‌توانید از یک Fragment برای ایجاد ردپای یونی از Jolt kills استفاده کنید، که انرژی توانایی پاداش را به شما می‌دهد.

این ماهیت بیلدکرافت است. شما هر تصمیمی را یکجا نمی گیرید. این مجموعه ای از تصمیمات است که به چیزی قوی تر از مجموع اجزای آن ختم می شود. یک هدف تعیین کنید، Exotics خود را انتخاب کنید، یک زیر کلاس انتخاب کنید و بفهمید که ساخت شما برای موفقیت به چه چیزی نیاز دارد. هر نقطه درد معمولاً از طریق Fragments، mods armor و آمار قابل حل است.

بازگشت به پیوندهای سریع

آمار و حالت های Armor

آمار و حالت‌های زرهی عجیب و غریب Destiny 2


بسیاری از بازیکنان توسط سیستم زرهی در Destiny 2 مرعوب می‌شوند، اما به‌طور متناقضی ساده‌ترین بخش از کل فرآیند است. اگر بازیکن جدیدتری هستید، فقط آماری که مهم است انعطاف پذیری است. این به طور قابل توجهی مقاومت آسیب شما را در محتوای PvE افزایش می دهد. بازیکنان Crucible باید به جای آن بر روی Recovery تمرکز کنند، اما همان اصل اعمال می شود. تا زمانی که بتوانید به طور قابل اعتماد زره هایی با وضعیت بالا تولید کنید، حتی نگران آمار خود نباشید.

همین امر در مورد مدهای زرهی نیز صادق است. تا زمانی که منابع کافی برای تسلط کامل روی زره ​​خود نداشته باشید، باید روی نصب تمرکز کنید مدهای مقاومت در برابر آسیب بر روی سینه شما بالاتر از هر چیز دیگری مودهای PvE تا زمانی که مجموعه کاملی از تجهیزات Masterworked را نداشته باشید اهمیت خاصی ندارند. بازیکنان Crucible دارای جلوه‌های تقویت‌کننده سلاح مانند حالت‌های هدف‌گیری، سرکشی و مهارت هستند.

محاسبه بهترین آمار زرهی


تا کنون، ساده ترین راه برای حداقل کردن آمار خود، بارگذاری D2ArmorPicker است. این وب سایت انجمن به شما امکان می دهد پارامترهایی را وارد کنید که به طور خودکار بهینه ترین قطعات زره را برای ساخت شما محاسبه می کند. استفاده از وب سایت کاملاً ساده است.

شما باید شروع کنید انتخاب زره عجیب و غریب خود این امر وب سایت را مجبور می کند تا با آن قطعه زره عجیب و غریبی که انتخاب کرده اید، بیلد ایجاد کند. اگر چندین نسخه از آن Exotic دارید، همه نسخه‌ها را در نظر می‌گیرد. پس از آن، آماری را که می خواهید برای ساخت خود داشته باشید انتخاب کنید با کلیک بر روی جعبه های آمار در بالای وب سایت. طبقات ثابت که خاکستری شده اند با تجهیزات فعلی شما غیرممکن است.

بازیکنان PvE در حالت ایده آل 100 Resilience و 100 Discipline می خواهند. تمام امتیازات باقیمانده باید به آمار توانایی کلاس شما اختصاص داده شود – Mobility for Hunters، Resilience for Titans و Recovery for Warlocks. سازهای Melee باید 100 Discipline را با 100 Strength عوض کنند.

بازیکنان PvP می خواهند 100 ریکاوری با نظم و انعطاف پذیری تا حد ممکن. هوش تنها زمانی مهم است که از یک Super شارژ سریع در محیط 3v3 مانند Trials of Osiris استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آمار زره، راهنمای Armor 2.0 ما را بررسی کنید.


وب سایت Destiny 2 D2ArmorPicker در حال انتخاب گزینه های قطعه

اگر می‌خواهید نتایج خود را دقیق تنظیم کنید، می‌توانید وب‌سایت را به پایین اسکرول کرده و سایت خود را انتخاب کنید زیر کلاس Fragments. هنگام محاسبه مجموعه زره ایده آل شما، هرگونه اصلاح کننده آمار روی این قطعات در نظر گرفته می شود. در نهایت، می‌توانید از بخش محدودیت‌های زره ​​نیز برای محدود کردن انواع مودها و قطعات زره‌ای که D2ArmorPicker استفاده خواهد کرد، استفاده کنید. شما با خیال راحت می توانید این را نادیده بگیرید.


هنگامی که Exotic، Fragments و توزیع آمار ایده آل خود را وارد کردید، با یک سری مجموعه زره قابل استفاده روبرو خواهید شد. منوی کشویی را برای هر مجموعه زرهی که برای شما خوب به نظر می رسد انتخاب کنید، سپس روی “Copy DIM query to clipboard” کلیک کنید. اگر Destiny Item Manager را بوت کنید، اکنون می توانید آن کد را در نوار جستجو قرار دهید. این مجموعه زره ایده آل از D2ArmorPicker را برجسته می کند. زره را تجهیز کنید، روی آن استاد کار کنید و سپس بارگیری را در جایی برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

انتخاب حالت های Armor

مدهای زرهی کلاه Destiny 2

مدهای Armor به شما این امکان را می دهند که برخی از نقاط ضعف ساخت خود را لمس کنید. هر مد زرهی مقدار مشخصی انرژی را تخلیه می کند، با ظرفیت انرژی شما که توسط ارتقاء زره شما دیکته می شود. اقلام استادکار دارای سقف ده ظرفیت انرژی هستند که نمی توان از آن فراتر رفت.

همانطور که در زیر نشان داده شده است، نوع زرهی که در حال تغییر آن هستید تعیین می کند که چه مودهایی را می توانید نصب کنید.

اسلات

گزینه های مد

مدهای شارژ زرهی

کلاه مون فانگ Destiny 2


کلاه ایمنی

  • مدهای انرژی فوق العاده
  • مهمات یاب و پیشاهنگ (فقط PvE)
  • مدهای سایفون
  • مدهای هدف گیری
  • دوستان قدرتمند
  • نور تابشی
  • فونت عقل
دستکش Destiny 2 Moonfang


اسلحه

  • قابلیت مدهای مولد گوی
  • حالت های بارگذار سلاح
  • مدهای مهارت اسلحه
  • مدهای بازپرداخت انرژی
  • شروع نارنجک
  • Melee Kickstart
  • فونت Strength
  • فونت نظم و انضباط
  • Shield-Break Charge
قفسه سینه Destiny 2 Moonfang


قفسه سینه

  • مدهای ذخیره مهمات
  • مدهای مقاومت در برابر آسیب (فقط PvE)
  • مدهای بی وقفه
  • تقویت اضطراری
  • شارژ شد
  • فونت تاب آوری
چکمه های Destiny 2 Moonfang


پاها

  • اصلاح کننده های Orb of Power
  • رفتگر مهمات (فقط PvE)
  • لودرهای اسلحه
  • موج سلاح
  • موج های عنصری
  • فونت تحرک
  • پشته روی پشته ها
آیتم Destiny 2 Moonfang Class


آیتم کلاس

  • اصلاح کننده های توانایی کلاس
  • مدهای فینیشر
  • اتساع زمان
  • فونت بازسازی
  • اکثر مدهای تکمیل کننده


ما جلوه‌های هر مد را در راهنمای Armor Charge و Mod پوشش می‌دهیم، اما اگر می‌خواهید یک نمای کلی از چیزهای خوب داشته باشید، در اینجا چیزی را توصیه می‌کنیم:

  • کلاه ایمنی: Ammo Finders و یک مد Siphon که با Primary شما مطابقت دارد.
    • PvP: جایگزینی یاب ها با مدهای هدف گذاری.
  • بازوها: یک مد لودر برای اصلی شما. اسلات های دیگر در اولویت هستند.
    • ساخت‌های اسپم توانایی ممکن است بخواهند حالت‌های سه‌گانه گوی (Firepower یا Heavy Handed) را اجرا کنند.
  • قفسه سینه: Concussive Dampener و دو حالت DR.
    • PvP: به جای آن از مدهای غیرقابل انعطاف استفاده کنید.
  • پاها: دو حالت افزایشی و یک جاروگر مهمات را اجرا کنید.
    • PvP: جانشین مهمات را با Recuperation جایگزین کنید.
  • آیتم کلاس: بمب افکن و اتساع زمان را مجهز کنید.
    • اگر از Armor Charge استفاده نمی کنید، Time Dilation را با Distribution جایگزین کنید.

بازگشت به پیوندهای سریع

مربوط

Destiny 2: The Final Shape – همه مکان های منشوری

با این راهنمای عمیق قفل هر قطعه را برای Prismatic باز کنید.

چه چیزی یک ساخت خوب را می سازد؟

Destiny 2 Prismatic Fireteam با آیتم های کلاس عجیب و غریب


اکنون که به اصول بیلدکرافت پرداختیم، وقت آن است که بر عناصر یک ساخت خوب تمرکز کنیم. به طور کلی، یک ساخت خوب قابلیت بقای خوبی دارد، DPS شفاف یا تک هدفه عالی اضافه می کند و بازی کردن آن آسان است. هرچه معیارهای بیشتری داشته باشید، ساخت بهتر است. به بیان دیگر، این چک لیست کوتاه را مرور کنید:

  • تمرکز: آیا این ساخت برای PvE یا PvP است؟
    • این انتظارات را برای سایر معیارها ایجاد می کند.
  • مبارزه کن: چگونه این دسته ساخت DPS واضح و تک هدف را در PvE اضافه می کند؟
    • برای PvP، بازی خنثی آن چقدر قوی است؟
  • قابلیت بقا: آیا این بیلد حداقل یک منبع مقاومت در برابر آسیب و بازیابی HP دارد؟
  • سرگرمی: آیا این ساخت بازی سرگرم کننده است؟ اگر نه، چه چیزی مانع از ایجاد لذت بخش می شود؟

ساخت‌های PvE و PvP به وضوح با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین هدف اول باید این باشد که بفهمید برای کدام نوع بازی می‌سازید. پس از آن، ببینید که آیا ساخت شما به سمت استفاده از سلاح یا اسپم توانایی است. PvE تمایل دارد به سمت توانایی ها متمایل شود، در حالی که PvP بیشتر بر روی سلاح ها تمرکز می کند.


مبارزه کن تا حدودی منعطف است، اما شما می خواهید بررسی کنید که ساخت شما چقدر در محتوای آخر بازی موثر است. برای PvE، ساخت سلاح می‌خواهد به مدهای Radiant و leg surge دسترسی داشته باشد، زیرا این امر DPS کلی آنها را بسیار بهبود می بخشد. ساخت‌های توانایی، خنک‌دانی کوتاه و تولید گوی فراوان می‌خواهند. اگر خنک‌دان‌های شما بیش از حد طولانی باشد، ممکن است ساخت کار نکند.

عکس سربرگ شلوار خوش شانسی Destiny 2 برعکس شد

سپس این بخش را می توان به دو دسته تقسیم کرد: add clear و boss DPS. یک ساختار واضح افزوده قوی باید بتواند گروهی از دشمنان Master-tier را در چند ثانیه از بین ببرد. اندازه‌گیری DPS تک هدفی آسان‌تر است، اما ساختن آن کمی دشوارتر است. اگر بتوانید 35 تا 50 درصد از HP رئیس سیاهچال را در یک فاز DPS حذف کنید، DPS عالی دارید. اولین رئیس Grasp of Avarice یک معیار خوب است. هر چیزی فراتر از آن در محدوده قلمرو S-tier قرار دارد.


بقا اندازه گیری کمی آسان تر است به طور کلی، شما حداقل 100 Resilience و یک منبع DR از یک کلمه کلیدی می خواهید، مانند پست های بافته شده یا Overshields. اگر یک کلمه کلیدی DR را به صورت ثابت در اختیار داشته باشید، از اکثر محتوای آخر بازی جان سالم به در خواهید برد. پرتاب کنید نوعی درمان– مانند Devour، Heal Clip، یا حالت Recuperation – برای اطمینان از بقای خود در GM Nightfalls و لیست‌های پخش سخت PvP.

سرگرم کننده در اینجا یک مقوله جدی است. اگر ساختنی برای بازی لذت بخش نباشد، به خوبی اجرا نخواهید کرد. آنچه که سرگرم کننده است کاملاً ذهنی است، اگرچه باید سعی کنید روی نقاط دردناکی که تجربه می کنید تمرکز کنید و سعی کنید آنها را اصلاح کنید. به عنوان مثال، اگر به نظر می رسد ساخت توانایی آسیب بسیار کمی دارد، به دنبال راه هایی برای افزایش آسیب آن بیلد باشید. برای بارگیری ویژه مضاعف، به منابع تولید مهمات و غیره نگاه کنید.

بازگشت به پیوندهای سریع


تست ساختتون

Destiny 2 Grasp of Avarice Dungeon Ogre Boss Altar (2)

سه مکان عالی وجود دارد که می توانید ساخت خود را آزمایش کنید:

  • PvE: بخش های از دست رفته استاد.
  • PvE: درک بخل.
  • PvP: غرش.

بخش های از دست رفته استاد یک مکان شروع محکم هستند. شما در -20 Power هستید، مانند یک Master Raid یا محتوای مشابه آخر بازی. قهرمانان زیادی حضور دارند، افزودنی‌ها مقدار زیادی HP دارند و از آنجایی که شما در احیا محدود هستید، بقا لازم است. اگر بتوانید Master Lost Sectors را با ساخت فعلی خود شکست دهید، در اکثر محتوای PvE برتر خواهید بود.

درک بخل اولین نقطه برای آزمایش DPS تک هدف است که با برخورد تمپلارها در Vault of Glass گره خورده است. اما بر خلاف Templar، شما می توانید Grasp of Avarice را خودتان اجرا کنید. به اولین برخورد برسید و ساخت خود را آزمایش کنید. آزمایش پتانسیل واضح و DPS تک هدفی شما در اینجا آسان است. اگر ساخت شما می تواند یک سوم HP Ogre را در یک مرحله DPS حذف کند، آسیب شما در نقطه بسیار خوبی است.


بازیکنان Crucible باید وارد لیست پخش Rumble شوند برای آزمایش ساختن آنها شما هیچ هم تیمی ندارید که بتوانید به آنها تکیه کنید و لیست پخش هیچ اصلاح کننده اصلی مبارزه ای ندارد. این شما و ساختار شما در مقابل کل لابی هستید. این به شما امکان می دهد در چند بازی آمار و مدهای خود را شماره گیری کنید. اگر به محیط سخت تری نیاز دارید، Competitive PvP یا Trials of Osiris را راه اندازی کنید.

بازگشت به پیوندهای سریع

نکات و منابع ساخت و ساز

شخصیت Destiny 2 که چاقویی را از تیغه در دست گرفته در حالی که آبی می درخشد.

  • D2ArmorPicker: یک وب سایت انجمن که آمار زره را برای شما بهینه می کند. بسته Exotic و Stat مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس از لیستی از مجموعه های بهینه زره انتخاب کنید.
  • D2Foundry: یک وب‌سایت اجتماعی که به شما امکان می‌دهد با استخرهای امتیاز سلاح آزمایش کنید.
  • Light.gg: یک وب‌سایت API که به شما امکان می‌دهد تقریباً همه چیز را درباره Destiny 2 جستجو کنید، از جمله مراحل تلاش، پیروزی‌های عنوان، رول‌های سلاح و بررسی‌های جامعه برای تجهیزات جدید.
  • مجموعه داده های سرنوشت: دانشمندان جامعه Destiny مرتباً این صفحه‌گسترده را به‌روزرسانی می‌کنند تا شامل مقادیر آماری دقیق برای امتیازات، کلمات کلیدی زیر کلاس و تجهیزات عجیب و غریب باشد.
  • برنامه‌ها و اسناد Destiny Science: مجموعه ای از همه صفحات گسترده و وب سایت های قابل توجه ایجاد شده توسط جامعه علمی Destiny.
  • راهنماهای ما: اگر قالب‌بندی ما را ترجیح می‌دهید، منابع زیادی برای ایجاد ساخت‌ها داریم.


بازگشت به پیوندهای سریع

بعد

Destiny 2: The Final Shape – How To Get Items Exotic Class

با این راهنمای عمیق در مورد آیتم کلاس Exotic Final Shape، نحوه شروع ماموریت Dual Destiny را بیاموزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا