بازی

راهنمای چالش‌های رید Edge Salvation

Salvation’s Edge دارای ده Triumph منحصر به فرد برای تکمیل است Destiny 2: The Final Shape. پنج مورد از این چالش‌ها اصلاح‌کننده‌های همیشه سبز هستند که می‌توان آن‌ها را در هر زمانی امتحان کرد، در حالی که پنج مورد دیگر به صورت هفتگی می‌چرخند. هر یک از این چالش ها را کامل کنید، و شانس سقوط Euphony Raid Exotic را افزایش خواهید داد. مهمتر از آن، شما به سمت عنوان حمله Iconoclast پیشرفت خواهید کرد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Destiny 2: The Final Shape – Salvation’s Edge Raid Guide

از مکانیک‌های حمله گرفته تا جعبه‌های حاشیه قرمز، این راهنمای حمله‌ی Salvation’s Edge شما را پوشش می‌دهد.

هیچ چالشی به سختی Feather-Light از Croat’s End وجود ندارد، اما این حمله هنوز برای مکانیک بسیار سنگین است. برای تکمیل همه این چالش ها به یک تیم خوب نیاز دارید، اما تا زمانی که بدانید هر چالش چگونه کار می کند، باید بتوانید هر تیمی را به سمت پیروزی هدایت کنید. در اینجا یک راهنمای کامل برای هر چالش حمله موجود در Salvation’s Edge وجود دارد.


مسیر خوش منظره

قسمت زیر لایه و اتاق جعبه طنین Destiny 2 Salvation


رویارویی

زیر لایه

چالش

تیمی که ابتدا قهرمان Overload خود را بدست می آورد باید نه بکشش.


تیمی که قهرمان Overload خود را دوم می کند باید بکشش.

هفتگی؟

آره

Scenic Route بخش قبل از Tormentor را با یک اتاق اضافی گسترش می دهد. اولین تیمی که قهرمان Overload می شود باید بیخیالش. هیدرا را که تخم ریزی می کند را بکشید تا اتاق بعدی را برای گروه دوم باز کنید. سپس تیم دوم باید وارد اتاق بعدی شود و قهرمان Overload خود را بکشد. شما در واقع یک اتاق اضافی را باز می کنید و قهرمان Overload داخل آن را می کشید.

فراتر از آن، این رویارویی به طور معمول انجام می شود. هنگامی که قهرمان Overload می میرد، هر دو تیم به اتاق میانی همگرا می شوند و Tormentor را حذف می کنند. شما نیاز دارید این روند را در تمام طول برخورد تکرار کنید. کشتن قهرمان اشتباه چالش را از بین می برد و نیاز به شروع مجدد برخورد دارد.

بازگشت به پیوندهای سریع


لمس کن و برو

جعبه رزونانس و خرده زیرلایه لبه Destiny 2 Salvation

رویارویی

زیر لایه

چالش

هر بازیکن باید یک پشته از رزونانس را قبل از به دست آوردن پشته های اضافی بگیرد.

هفتگی؟

خیر

Touch and Go یک چالش ساده روی کاغذ است که اگر تیم شما ارتباط واضحی نداشته باشد می تواند چالش برانگیز باشد. در طول کل برخورد، هیچ کس نمی تواند چندین پشته از رزونانس را بگیرد تا اینکه هر کس حداقل یک پشته دارد. به عنوان مثال، هنگامی که بازیکنی X1 Resonance را می گیرد، باید منتظر بماند تا بقیه رزونانس x1 داشته باشند تا بتوانند پشته دوم را بگیرند.


دونده های بشقاب می توانند به سادگی به اتاق های مربوطه خود بچسبند تا رزونانس را بگیرند. بازیکنان فلکس باید رزونانس را از اتاق مرکزی بگیرند جایی که جعبه تخم ریزی می کند. هنگامی که همه یک پشته دارند، دونده های بشقاب نماد دوم در حالی را می گیرند بازیکنان انعطاف پذیر هر نماد یدکی را در اتاق های بشقاب می گیرند. همه باید با این استراتژی به راحتی x2 را بزنند. هادی ها را قفل کنید، Subjugator را بکشید، غوطه ور کنید و تکرار کنید.

بازگشت به پیوندهای سریع

در ظرفیت

Destiny 2 Salvation's Edge Second Encounter Arena

رویارویی

اتلاف

چالش

در حال حاضر ناشناخته

هفتگی؟

آره

بازگشت به پیوندهای سریع

تغییر تاکتیک

سمت راست هادی دیدار دوم Destiny 2 Salvation's Edge

رویارویی

اتلاف

چالش

بازیکنان رزونانس باید هنگام شارژ هادی ها بال ها را عوض کنند.

هفتگی؟

خیر


این چالش به اندازه کافی ساده است. قبل از اینکه هادی را قفل کنید، باید رزونانس را از قسمت دیگری از نقشه بگیرید. برای مثال، اگر در سمت راست هستید و به تشدید کروی نیاز دارید، باید رزونانس کروی را از بال چپ یا پایین بگیرید.

ساده ترین راه برای انجام این کار با استراتژی شارژ ناموفق است. پس از کشتن سرگرد، سیگنال را در مجموع چهار بار (در هر بشقاب دو بار) عبور دهید و اجازه دهید از کار بیفتد. این باعث ایجاد یک ماژور در نزدیکی هادی می شود. سرگرد را بکشید، و اکنون تمام پیکاپ‌های رزونانس را بدون نیاز به فریبکاری آماده خواهید داشت. هر سه طرف نمادهای یکسانی را ایجاد می کنند.

هنگامی که تیم شما به لطف دزدیده شده دست یافت، در چت متنی، نمادی را که هر هادی به آن نیاز دارد، ارائه دهید. بازیکنان هادی نماد مورد نیاز برای بال را به سمت خود می گیرند ترک کرد، سپس در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. برای مثال، اگر در بال پایینی هستید و سمت چپ به تشدید کروی نیاز دارد، قبل از چرخش به سمت بال چپ، رزونانس کروی را در سمت خود (پایین) بگیرید.


  • سمت چپ ⇾ سمت راست
  • سمت راست ⇾ سمت پایین
  • سمت پایین ⇾ سمت چپ

همچنین می توانید در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. فقط مطمئن شوید که همه در یک جهت حرکت می کنند.

باف را بگیرید، طرفین را بچرخانید، به هادی شلیک کنید، آن را قفل کنید، سپس رزونانس اضافی را غوطه ور کنید تا فاز DPS شروع شود. در صورت نیاز تکرار کنید تا زمانی که برخورد به پایان برسد.

بازگشت به پیوندهای سریع

مربوط

Destiny 2: The Best Rolls For The Episode: Echoes Weapons

یک Witherhoard انفجاری، یک سلاح جانبی موشک خورشیدی، و خیلی چیزهای دیگر را در اختیار داشته باشید.

رژیم غذایی متعادل

Destiny 2 Salvation's Edge Third Encounter First Room

رویارویی

مخزن

چالش

در حال حاضر ناشناخته

هفتگی؟

آره

بازگشت به پیوندهای سریع


عذاب مفرد

Destiny 2 Salvation's Edge Third Encounter Third Room

رویارویی

مخزن

چالش

فقط یک بازیکن می تواند Tormentors را بکشد.

هفتگی؟

خیر

در طول برخورد سوم، تنها یک بازیکن ممکن است Tormentors را بکشد. تیم شما می تواند به آسیب رساندن به شکنجه گر کمک کند. آنها فقط نمی توانند ضربه قاتل را وارد کنند. یک بازیکن را به کشتن Tormentor اختصاص دهید و از آنها بخواهید Forerunner را تجهیز کنند. این یک سلاح عالی برای کشتن سریع شکنجه‌گران است. سایر بازیکنان باید از Machine Guns برای کمک به کاهش HP Tormentor استفاده کنند. هنگامی که به زیر 10% رسید، اجازه دهید بازیکن اختصاص داده شده را بکشد.


هر کسی که مأمور کشتن شکنجه‌گران شود، تنها کسی خواهد بود که از لطف دزدیده شده برخوردار می‌شود قاتل Tormentor همچنین باید علامت های Conductor را ارسال کند. به سرعت به هر سه هادی بدوید و علامت‌هایی را که مورد نیاز است صدا بزنید. بقیه رویارویی مثل عادی پیش می رود.

بازگشت به پیوندهای سریع

هندسه متنوع

دایره دیوار دیدار چهارمین لبه سرنوشت 2 نجات

رویارویی

حقیقت

چالش

در حال حاضر ناشناخته

هفتگی؟

آره

بازگشت به پیوندهای سریع

توزیع برابر

Destiny 2 Salvation's Edge Fourth Encounter 2D Shape

رویارویی

حقیقت

چالش

تیم آتش شما نمی تواند دو بار پشت سر هم روی یک مجسمه سپرده بگذارد.

هفتگی؟

خیر


شرح چالش Equal Distribution کمی گمراه کننده است. تیم آتش شما نمی تواند دو بار روی یک مجسمه سپرده بگذارد در یک ردیف، تاکید بر آن بخش آخر شما همچنان می توانید در حین کالبد شکافی یا تعویض دوبعدی روی همان مجسمه سپرده گذاری کنید، اما این مبادله نمی تواند همان مجسمه را پشت سر هم انتخاب کند. بیایید مثالی بزنیم:

  • شما باید به سمت چپ و وسط غوطه ور شوید.
  • شما با چپ و سپس وسط تعامل دارید.
  • تیم شما نمی تواند در دانک بعدی خود از وسط شروع کنید.
    • اگر در حال کالبد شکافی هستید و باید آن مجسمه را انتخاب کنید، آن را در مرحله دوم انتخاب کنید.
      • تشریح اول: سمت چپ ⇾ وسط.
      • تشریح دوم: راست ⇾ وسط.

همین قانون برای بازیکنان انفرادی/داخلی نیز صادق است. در اصل، این چالش تیم آتش نشانی شما را مجبور می کند که بگویند روی کدام مجسمه قرار می دهند. نحوه غوطه ور کردن نمادها دقیقاً مانند قبل است. شما فقط باید هر مبادله بوفا را هماهنگ کنید. ناگفته نماند، اما ارتباط واضح یک نیاز سخت است.


برای تکمیل چالش، توصیه می کنیم بازیکنان انفرادی ابتدا مبادلات خود را کامل می کنند، سپس تیم تشریح اشکال سه بعدی خود را ایجاد می کند. استراتژی تیم شما در اینجا مهم نیست، اما شما باید از غوطه ور شدن در یک مجسمه دو بار اجتناب کنید. برای هر نقش می‌توانید نمونه‌های برخورد را در زیر بیابید.

نمونه تیم انفرادی

مثال انفرادی بازی Destiny 2 Salvation's Edge Verity Challenge

مثال بالا بدترین حالت مطلق است، زیرا هیچ کس با دو نماد مشابه تولید نکرده است. اولین هدف ما این است که به همه دو نماد یکسان بدهیم، ترجیحاً نمادی که در دست دارند. از بازیکن چپ بخواهید ابتدا شروع کند، سپس وسط و سپس راست. یک نماد را پاس کنید، سپس منتظر بمانید تا هم تیمی هایتان نمادهای خود را پاس کنند. هر بار که مبادله می کنید، یک تماس بگیرید.


وقتی همه به یک شکل هستند، باید شکل خود را به هم تیمی های خود بدهید. هر کس بالاخره غرق شد باید شروع کند، اگرچه این یک نیاز سخت نیست. تا زمانی که در مجسمه قبلی غوطه ور نشوید، خوب خواهید بود. طرفی که شروع می کند واریز می کند هر دو از نمادهای آنها هر بازیکنی که آخرین نماد را به دست آورد، بازیکن بعدی خواهد بود. این روند را تا زمانی تکرار کنید که هر سه بازیکن هر دو نماد خود را واریز کنند. وقتی کارتان تمام شد تماس بگیرید بنابراین تشریح می تواند شروع شود.

نمونه تیم تشریح

نمونه کالبد شکافی چالش واقعیت لبه Destiny 2 Salvation

تا زمانی که تیم دیگر تمام نشده است، تشریح نمادها را شروع نکنید.

با کمال تعجب، اگر می خواهید این Triumph را کامل کنید، کالبد شکافی خیلی سخت تر نیست. توصیه می کنیم سعی کنید یک شکل سه بعدی ساده ایجاد کنید با اولین تعویض خود (CC، TT، یا SS). گرفتار این است هر مجسمه ای که قرار است شکل سه بعدی ساده ای پیدا کند باید گرفته شود دومین.


در مثال بالا، می‌خواهیم یک هرم (TT) در سمت راست ایجاد کنیم، بنابراین می‌رویم برای تشریح مثلث (T) در سمت چپ. سپس یک مربع (S) را در سمت راست تشریح می کنیم و علامت ها را در اطراف جابجا می کنیم. پس از انجام اولین تشریح، هر کدام که مجسمه شما باشد نکرد لمس بعدی تشریح می شود. در این مورد، ما با وسط (C) و سپس راست (T) را تشریح می کنیم. انجام شد. بازیکنان انفرادی اکنون می توانند فرار کنند.

بازگشت به پیوندهای سریع

مربوط

Destiny 2: How to Create a Build

ایجاد یک بیلد در Destiny 2 می تواند دلهره آور باشد. در اینجا یک الگو برای شروع شما وجود دارد.

تلاش های هماهنگ

Destiny 2 Salvation's Edge Witness

رویارویی

اوج

چالش

در حال حاضر ناشناخته

هفتگی؟

آره

بازگشت به پیوندهای سریع


محاسبه دقیق

دکمه های شاهد لبه Destiny 2 Salvation

رویارویی

اوج

چالش

شما نمی توانید از پشته های رزونانس x2 تجاوز کنید.

هفتگی؟

خیر

در اینجا نیازی به توضیح زیادی نیست. در طول برخورد، نمی توانید از هر نوع رزونانسی از x2 تجاوز کنید. این دبافی است که Witness هر زمان که در یک حمله تلگراف ایستاده اید اعمال می کند. به عبارت دیگر، شما نمی توانید در هنگام شکستن دستان شاهد هیچ اشتباهی مرتکب شوید. اگر گاومیش اشتباهی را بگیرید یا برای مدت طولانی در تلگراف بایستید، چالش شکست خواهد خورد.


ما به هر بازیکن اندام توصیه می کنیم نوع حمله خاصی را انتخاب کند که با آن مقابله خواهد کرد. همچنین باید یک مسلسل به همراه داشته باشند تا به راحتی دستبندها را بشکند. وقتی یک تلگراف حمله ظاهر شد، داخل آن بلغزید و فوراً به دستبند آسیب بزنید. این رنگ را بدون ایجاد رزونانس آشکار می کند. رزونانس درست را بگیرید، به اندام برگردید، سپس دستبند را بشکنید. بقیه رویارویی مثل همیشه انجام می شود.

گلیف‌شکن‌ها باید هنگام شکستن گلیف‌ها روی صفحه DPS بایستند تا پشته‌های رزونانس خود را تمیز کنند.

بازگشت به پیوندهای سریع

بعد

Destiny 2: The Final Shape – The Salvation’s Edge Raid Weapons – بهترین رول ها

اینها بهترین ترکیب‌هایی هستند که می‌توانید در سلاح‌های حمله‌ای Salvation’s Edge پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا