بازی

بازیکنان سرنوشت از این بازی چندنفره ناراحت هستند که می‌خواهد با افراد دیگر بازی کنید

شاید حماسه روشنایی و تاریکی یک دهه‌ی Destiny تمام شده باشد، اما Destiny 2 هنوز داستانش را به پایان نرسانده است. در خلاء قدرت ایجاد شده توسط مرگ شاهد، بسیاری از دشمنان آشنا دوباره شروع به دسیسه و نقشه کشیدن کرده اند – از جمله خود ملکه جادوگر، Savathuun. با شروع این هفته Episode: Echoes، یک ماموریت مخفی جدید به نام Dual Destiny در قلب رنگ پریده مسافر ظاهر شد. Savathuun از دو نگهبان دعوت می کند تا قدرت های نور و تاریکی را با هم ترکیب کنند تا یک ماموریت همکاری را به پایان برسانند و یک جایزه فوق العاده کسب کنند: اولین آیتم کلاس عجیب و غریب Destiny 2.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Dual Destiny یک ماموریت مخفی عجیب و غریب شبیه به ماموریت هایی مانند The Whisper و Zero Hour است، اما با پیچ و تاب های co-op. مکانیک‌هایی را که معمولاً فقط در یک حمله پیدا می‌کنید – مانند عهد شاگرد ملکه جادوگر – قرض می‌گیرد تا برخوردی را ایجاد کند که نبرد و حل معما را به روش‌هایی که هرگز در مأموریتی مانند این ندیده‌ایم ترکیب کند. من از خلاقیت نمایش داده شده در Dual Destiny شگفت زده شدم، که در حال حاضر به عقیده بسیاری بهترین ماموریت مخفی Destiny 2 تا به حال بوده است. این واقعیت که به چنین پاداش گرانبهایی گره خورده است، فتح آن را بسیار رضایت بخش تر می کند. این یک تجربه خارق‌العاده است که به یک بسط بی عیب و نقص پیوسته است، بنابراین به طور طبیعی، گروهی بسیار پر سر و صدا از شاکیان ناله هستند که در مورد آن تلخ هستند.


مربوط

کیت دیوید در The Final Shape از Destiny 2 به زیبایی کفش های Commander Zavala را وارد می کند.

جایگزینی لنس ردیک غیرممکن است، اما نوبت کیت دیوید در نقش زاوالا، وقار و احترام را برای شخصیت و بازیگر فقید به ارمغان می آورد.

هر زمان که به بحث‌ها می‌پردازم، تمام تلاشم را می‌کنم تا موضعی را که از آن انتقاد می‌کنم در منصفانه‌ترین نور ممکن ارائه کنم. در این مورد، یافتن یک نکته معتبر در اینجا تقریبا غیرممکن است. در دو روز گذشته، رسانه‌های اجتماعی و زیرمجموعه‌های Destiny مملو از بازیکنانی شده‌اند که از اینکه بازی Dual Destiny به صورت انفرادی ناراحت هستند. «بازیکنان انفرادی» که خود را شناسایی می کنند فکر می کنند برای Bungie غیرمنصفانه است که چنین پاداشی را پشت یک فعالیت چندنفره که مستلزم برقراری ارتباط با شخص دیگری است، قفل کند. برخی از Bungie می‌خواهند که الزام تکمیل مأموریت برای باز کردن قفل مورد را حذف کند و راهی جایگزین و انفرادی برای به دست آوردن آن ارائه دهد.


من خیلی به این بازیکنان دلسوزی ندارم. Dual Destiny به طور خاص باورنکردنی است زیرا این یک ماموریت مشارکتی است و هر کسی که مایل به انجام آن نیست، خود را از یک تجربه خاص فریب می دهد. من افراد زیادی را دیده ام که می گویند این ماموریت افراد را مستثنی می کند، اما فکر نمی کنم این درست باشد. نوازنده انفرادی بودن مکانیزم Destiny نیست، زیرا شما از لحظه ای که در یک فعالیت با افراد دیگر شرکت می کنید، دیگر یک بازیکن انفرادی نیستید. اگر دوستانی برای بازی ندارید، مشکلی نیست – Destiny 2 یک LFG درون بازی دارد (به دنبال گروه) که به شما کمک می کند شریکی برای Dual Destiny پیدا کنید.

اگر به دلایلی نمی‌توانید صحبت کنید یا نمی‌خواهید افراد غریبه در اینترنت صدای شما را بشنوند (یک ترجیح کاملاً معتبر)، می‌توانید به جای آن با استفاده از ویژگی چت درون بازی از طریق متن ارتباط برقرار کنید. همه ابزارها برای تحقق این امر در دسترس شما هستند. اگر می توانید Destiny را بازی کنید، می توانید این ماموریت 15 دقیقه ای را با شخص دیگری انجام دهید.

تابلوی پیام Destiny 2 سرنوشت دوگانه


من حتی لزوماً نمی گویم که بیرون برویم و دوست جدیدی پیدا کنیم. چند مورد در سرتاسر سیاهچال وجود دارد که باید به همسرتان نمادی را که به آن نگاه می کنید بگویید، و این تقریباً میزان ارتباط مورد نیاز است. این کار می تواند به سادگی تایپ یک کلمه واحد در کادر چت چندین بار باشد. لازم نیست حرف های کوچک بزنی لازم نیست تاریک ترین اسرار خود را با یک غریبه در میان بگذارید. شما باید بتوانید کلمه هرم را بگویید یا تایپ کنید. وقتی مردم می گویند نمی توانند این ماموریت را بازی کنند، نمی دانم منظورشان چیست.

می‌دانم اگر کسی نمی‌خواهد این کار را انجام دهد، اما خبر خوب این است که شما مجبور نیستید. چیزهای زیادی در Destiny انجام نمی‌دهم چون نمی‌خواهم، و فقط می‌پذیرم که برای انجام آن کارها پاداشی دریافت نخواهم کرد. من هرگز در Trials بی عیب و نقص نبودم. من هرگز حمله ای را در حالت مسابقه کامل نکرده ام. من عناوین زیادی را از دست داده‌ام، زیرا زمان خود را برای کسب تمام پیروزی‌های مورد نیاز اختصاص ندادم، و طرح‌های اولیه حداقل نیمی از سلاح‌های قابل دستیابی را از دست داده‌ام، زیرا تلاشی برای پرورش آنها نکردم. من نمی خواستم این کارها را انجام دهم، اما می توانستم انجام دهم. اگر نمی‌خواهید Dual Destiny را انجام دهید، خوب است، اما درخواست بانجی که پاداش خود را به یک فعالیت متفاوت منتقل کند، به طرز ظالمانه‌ای حق دارد.


برای بازی Destiny نیازی به زره عجیب و غریب ندارید و در واقع اگر فردی هستید که حتی حاضر به انجام یک فعالیت ساده با یک انسان دیگر نیستید، احتمالاً هیچ استفاده ای از آن ندارید. این عجیب و غریب توانایی‌های قدرتمندی دارند که در فعالیت‌های سخت‌تر مانند Grandmaster Nightfalls و raids مفید خواهند بود، اما اگر شما فردی هستید که فقط می‌خواهید فعالیت‌های لیست پخش را انجام دهید، اصلاً برای چه چیزی به آن نیاز دارید؟

این نوعی بازخورد بلند و منفی است که توسعه دهندگان باید نادیده بگیرند. Dual Destiny جالب‌ترین ماموریت در The Final Shape تا کنون است – که با توجه به عالی بودن بسط بسیار زیاد می‌گوید – و اگر مکانیک منحصربه‌فرد co-op آن نبود، آنقدر عالی نبود. اگر این واقعاً یک مشکل دسترسی بود، انتظار داشتم Bungie به آن رسیدگی کند، اما اینطور نیست. اگر Destiny را با افراد دیگر بازی نمی‌کنید، باید بپذیرید که بخش‌هایی از این بازی چندنفره آنلاین عظیم وجود دارد که برای شما مناسب نیستند.


بعد

7 کاری که باید بعد از شکست Destiny 2: The Final Shape انجام دهید

در اینجا هر کاری که باید بعد از پایان کمپین The Final Shape انجام دهید، آورده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا