ارز دیجیتال

قاضی ورشکستگی ایالات متحده قرارداد 1.3 میلیارد دلاری Binance.US برای Voyager Digital را تأیید کرد، اما موانع باقی مانده است – این آخرین مورد است

منبع: AdobeStock / Ascannio

وویجر دیجیتال، وام دهنده ورشکسته رمزارز، برای فروش دارایی های خود چراغ سبز نشان داده است Binance.US و مشتریان خود را به صرافی منتقل کند.

به گزارش رویترز، مایکل وایلز، قاضی ورشکستگی ایالات متحده، در جلسه ای در نیویورک، طرح بازسازی وویجر را تایید کرد و بدین ترتیب به آن اجازه داد دارایی های خود را در معامله ای به ارزش 1.3 میلیارد دلار به Binance.US بفروشد.

قاضی این طرح را با وجود مخالفت ایالات متحده تأیید کرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، که توسط قاضی وایلز به عنوان “مبهم” رد شد. رگولاتور نگرانی هایی را در مورد بایننس.ایالات متحده مطرح کرده بود که در ساعت یازدهم یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده را اداره می کند، اما هیچ مدرک قانع کننده ای برای حمایت از ادعای خود ارائه نکرد.

پس از بسته شدن معامله، مشتریان در نهایت قادر به برداشت خواهند بود، با تخمین ها که کاربران می توانند 73 درصد از ارزش سپرده های خود را در زمان تشکیل پرونده ورشکستگی وویجر بازیابی کنند.

گفتنی است، وویجر موظف به پذیرش پیشنهاد مبادله نیست. در این گزارش به نقل از مشاوران مالی Voyager آمده است که بررسی “سوالات جدید” در مورد تعهد Binance.US به خرید، انطباق با مقررات آن و امنیت سپرده های مشتریان، یک ماه طول می کشد.

علاوه بر این، کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) در حال بررسی خطرات امنیت ملی مرتبط با سرمایه گذاری خارجی در وویجر است و این می تواند مانعی بر سر راه خرید نیز باشد.

این تمام نشده

به عنوان یادآوری، وویجر در ماه جولای درخواست ورشکستگی فصل 11 را داد که پس از آن یک جنگ مناقصه بین بایننس و FTX تبادل. در پایان اکتبر، FTX تأییدیه دادگاه ورشکستگی ایالات متحده را برای تصاحب دارایی‌های Voyager به دست آورد، اما بلافاصله پس از آن به طرز بدنامی سقوط کرد و بایننس دوباره وارد بازی شد.

در اواسط دسامبر، اعلام شد که Binance.US مابقی دارایی ها را از وام دهنده ورشکسته کریپتو خریداری خواهد کرد. معامله بین دو شرکت ارزش وویجر را حدود 1 میلیارد دلار برآورد کرد (تعدادی که عمدتاً از بدهی های وویجر به مشتریان خود تشکیل می شود) و Binance.US را ملزم به واریز 10 میلیون دلار و بازپرداخت هزینه های خاص وویجر تا سقف 15 میلیون دلار کرد. در مجموع، گفته می شود که قیمت نهایی خرید علاوه بر بازپرداخت به مشتریان وویجر به 20 میلیون دلار رسیده است.

سپس در ژانویه، SEC به تلاش‌های بایننس برای خرید این دارایی‌ها اعتراض کرد و گفت که اطلاعات بیشتری در مورد معامله مورد نیاز است و Binance.US نتوانست جزئیات کافی در مورد توانایی خود برای بستن معامله ارائه دهد.

علاوه بر این، وکلای نماینده هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس و وزارت بانکداری تگزاس ادعا کرد که ارتباطات نزدیکی بین Binance.com وجود دارد، شرکت مدیریت بام، CPZ Holdingsو Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس. آنها استدلال کردند که ژائو مالک CPZ Holdings است که مالک اپراتور Binance.US BAM Management است، در حالی که BAM Trading یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت BAM Management است و بنابراین به نظر می رسد ژائو مالک غیر مستقیم Binance.US و Binance.com باشد. .

این یک مشکل است، زیرا به طور بالقوه Binance.com را قادر می سازد در ایالات متحده فعالیت کند، حتی اگر Binance.com ظاهراً با مشتریان ایالات متحده سروکار ندارد.

در اواخر فوریه، تیم حقوقی تگزاس بار دیگر به تلاش‌های Binance.US برای خرید دارایی‌های Voyager اعتراض کرد. آنها تکرار کردند، موضوع ارتباط بین Binance.US و Binance است.

“استقلال Binance.US از Binance.com برای محافظت از حریم خصوصی مصرف کنندگان و سکه در برابر استفاده نادرست بسیار مهم است. در حالی که Binance.US، به عنوان خریدار، ادعا می کند که مستقل از Binance.com فعالیت می کند، [terms of use] در غیر این صورت پیشنهاد کنید.” تیم حقوقی استدلال کرد.

و یکشنبه گذشته، گزارشی توسط وال استریت ژورنال، با استناد به اسناد داخلی و پیام‌های کارکنان، بیان کرد که بایننس و بایننس.US، علی‌رغم ادعای آن‌ها مبنی بر اینکه نهادهای جداگانه‌ای هستند، دارای پرسنل و امور مالی مشترک بودند، و همچنین سازمان مرتبطی که درگیر بود. در خرید و فروش ارزهای دیجیتال

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که بایننس پلتفرم ایالات متحده خود را به عنوان سپر در برابر قانون‌گذاران ایجاد کرده است.

____

بیشتر بدانید:

– توطئه مخفی Binance: متون فاش شده برنامه هایی برای فرار از اجرای قانون ایالات متحده را فاش می کند – چه خبر است؟
– Exchange Stablecoin Wars Hot Up – Coinbase معاملات BUSD را در ماه مارس به حالت تعلیق در می آورد

– تلاش های بایننس برای جلب نظر رئیس SEC جنسلر برای روابط نظارتی ایالات متحده افشا شد – در اینجا چه اتفاقی افتاد
– بایننس با بررسی دقیق روبرو می شود زیرا سناتورها اطلاعاتی در مورد عملیات تجاری درخواست می کنند – Crypto Clampdown Income؟

– 22 راه برای کسب کریپتو در بایننس
– چگونه یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا