بازی

چگونه مرحله یک از ویفرهای سفید را در بازگشت کربی به سرزمین رویای لوکس کامل کنیم

ورود به مناظر برفی وایت ویفرها و حضور در استیج اول بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس? هنوز توانایی‌های کپی بیشتری وجود دارد که باید کشف شوند، گذرگاه‌های مخفی که ممکن است از دست داده باشید، و موارد دیگر در این مرحله سرد.


مطالب مرتبط: بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس: بهترین توانایی های کپی

با استفاده از این راهنما، می‌توانید مطمئن شوید که همه چیزهای مورد نیاز خود را قبل از ادامه بقیه مراحل در White Wafers پیدا کرده‌اید. در انتهای مرحله، این امر به ویژه مهم است، زیرا دو مسیر وجود دارد که می‌توانید طی کنید، و تنها یکی مواردی را دارد که می‌خواهید مجموعه Energy Sphere خود را تکمیل کنید و مینی باس را به عهده بگیرید.

بخش اول

به راست برو و مراقب دشمن روی یخ باشید. ادامه دهید و طفره بروید یا به «وادل دی» بزرگ حمله کنید. اگر به آن حمله کنید، به سه Waddle Dee معمولی تقسیم می شود.

از اینجا گذشته را ادامه دهید، و اگر می خواهید توانایی کپی جنگنده را به دست آورید، دشمن جنگنده را استنشاق کنید. به سمت راست ادامه دهید، در حالی که روی یخ می روید، بلوک ها و دشمنان را از بین ببرید. بلوک هایی که مسیر را مسدود می کنند را از بین ببرید و سه ستاره را در پایین اتاق جمع کنید. برای خروج بلوک های طرف دیگر را بردارید.

هنگام خروج مراقب دشمن دیگری باشید. از بالا به سمت شما هدف خواهد گرفت. بلوک‌های ستاره‌ای را برای ستاره‌های بیشتر نابود کنید و برای دریافت مقداری غذا به Waddle Dee بزرگ حمله کنید.

کربی وایت ویفرهای مرحله اول خفاش های بالای کربی

مجموعه بعدی بلوک‌هایی را که می‌بینید برای برداشتن دو ماده غذایی دیگر بردارید، اما مراقب آن‌ها باشید سه خفاش که از بالا به شما حمله می کنند. برای خروج دوباره بلوک ها را نابود کنید.

در تکه بعدی یخ، به Waddle Dee که از طناب تاب می‌خورد حمله کنید یا طفره بروید. برای پاک کردن مسیر به تاک حمله کنید.

در اینجا به لبه بالایی بروید، دشمنی وجود دارد که می توانید برای بدست آوردن آن، استنشاق کنید قابلیت کپی یخ.

به مجموعه بعدی بلوک ها بروید و آنها را نیز نابود کنید. بلوک های اینجا در آتش هستند، بنابراین برای خنک کردن این موارد به قابلیت Ice Copy نیاز دارید و به ستاره آبی دسترسی پیدا کنید.

قابلیت کپی یخی فعلی را رها کنید توانایی کپی آتش را از دشمن بالای سر خود بگیرید. برای خروج دوباره بلوک ها را نابود کنید و در حین خروج مراقب دشمن باشید.

کربی ویفرهای سفید کربی از قابلیت کپی آتش استفاده می کند

بلوک های یخ را با استفاده از قابلیت کپی آتش تازه به دست آمده خود نابود کنید وارد اتاق بعدی شوید و مراقب دشمن آدم برفی در اینجا باشید.

از طریق بلوک های یخی در مرکز اتاق منفجر کنید تا سقوط کنید و رسیدن به یک کره انرژی

از طریق بلوک های یخی بیشتر به سمت راست خارج شوید. از شیب بالا بروید تا به درب ستاره برسید.

بخش دوم

Kirby White Wafers Stage One Second Section Waddle Dee Riding Pig Approaces Kirby

وادل دی سوار بر خوک بلافاصله به سمت شما می دود، بنابراین با نزدیک شدن به آن بپرید. از سه سکو بپرید و مراقب سه خوک دیگر باشید که هنگام عبور شروع به دویدن به سمت شما می کنند.

توپ را بگیر در منطقه بعدی، و شما از طریق خوک های بیشتری که شروع به دویدن به سمت شما می کنند، منفجر خواهید شد. از سه تاقچه به بالا بپرید و از توپ خود استفاده کنید نابود کردن دشمنان پرتاب بمب به راه شما. مجموعه بعدی تاقچه ها را نیز به بالا بپرید.

با توپ خود به سمت راست حرکت کنید، و حتی تعداد بیشتری از Waddle Dees و خوک ها خواهند رسید. اگرچه آنها با گلوله های توپ شما قابل مقایسه نیستند. دوباره از طاقچه ها بالا برویدو سپس در بخش بعدی به بالا پریدن از تاقچه ها ادامه دهید.

بلیط تمبر کربی وایت ویفرز Stage One Life Up

در بالا، توپ خود را به سمت بالا نشانه بگیرید بلوک ها را نابود کنید و یک بلیط Life-Up و تمبر بگیرید. از در ستاره سمت راست عبور کنید.

بخش سوم

کربی وایت ویفرهای مرحله یک سوم بخش

پرش به داخل توپ در سمت راست به سمت راست منفجر می‌شوید و سپس به توپ دیگری فرود می‌آیید، جایی که باید بین بالا رفتن از چپ، بالا به راست، پایین به چپ یا پایین به سمت راست یکی را انتخاب کنید.

به بالا و چپ بروید، جایی که شما یک ستاره را انتخاب خواهید کرد. شما را به مجموعه دیگری از توپ منفجر می کنند. برو برای جهت ستاره قرمز، و به وسط شلیک خواهید کرد. بعد، به سمت راست پایین بروید (مسیری با دشمن احاطه شده توسط ستاره). در نهایت در یک توپ دیگر در سمت راست قرار خواهید گرفت.

همینطور ادامه بده تا ببینی سه دشمن انگور میخ دار پشت سر هم. یک روزنه مخفی بالای سر شما وجود دارد.

کربی وایت ویفرز مرحله اول راز افتتاحیه

اینجا را هدف بگیرید تا یک کره انرژی را بگیرید. به پایین برگردید، سپس در مجموعه توپ بعدی به سمت راست ادامه دهید تا به یک منطقه باز برسید.

در اینجا، گزینه های بیشتری خواهید داشت. با رفتن به سمت چپ، بلیت تمبر را بگیرید، سپس به سمت راست پایین بروید و ستاره را بگیرید. بعد، توپ پایین سمت راست را هدف بگیرید. در اینجا، می‌توانید انتخاب کنید که به سمت راست بالا بروید، یا می‌توانید به سمت چپ پایین بروید، جایی که فقط یک توپ را می‌بینید که در پایین صفحه شما بیرون زده است.

توپ کربی وایت ویفرهای مرحله یک با هدف پایین به سمت چپ

به سمت چپ پایین بروید، در غیر این صورت مسیر دیگری را انتخاب خواهید کرد که فاقد یک کره انرژی و همچنین توانایی کپی قدرتمند است.

در راه یک ستاره آبی را برمی دارید و در انتهای آن یک در ستاره پیدا می کنید.

بخش چهارم

کربی وایت ویفرهای مرحله اول بخش چهارم

به سمت راست بروید و از روی میخ ها بپرید و با هر دشمنی که می بینید مقابله کنید. به یخ هایی که می ریزند فکر کنید همانطور که ادامه می دهید از سقف.

به زودی متوجه خواهید شد یک کره انرژی بالای مجموعه ای از خوشه ها. روی طاقچه زیر آن بپرید، از میخ ها اجتناب کنید، و کلکسیون را بگیرید. هنگام برگشتن به پایین به سنبله ها دقت کنید.

به راست ادامه دهید، و دشمن را در اینجا برای توانایی کپی مایک استنشاق کنید. دکمه ستاره را در انتها بگیرید تا مسیر باز شود و به سمت راست ادامه دهید.

باس فایت Gigant Edge Boss Fight

کربی وایت ویفرهای مرحله اول بلوک ها و دشمنان

بلوک ها و دشمنان را در اینجا نابود کنید – اگر توانایی کپی مایک را انتخاب کنید به راحتی این کار را انجام خواهید داد – و آماده شوید مبارزه مینی باس با Gigant Edge.

چگونه لبه غول پیکر را شکست دهیم

Kirby White Wafers Stage One Gigant Edge

Gigant Edge در درجه اول خواهد بود با استفاده از شمشیر به سمت شما تاب بخورد، پس مراقب باشید که چه زمانی شروع به بلند کردن بازوی خود می کند تا تاب بخورد. همچنین خواهد شد با شمشیر خود که جلوتر از آن به شما حمله می کند، بنابراین وقتی شروع به انجام این کار کرد، از سر راه خود بپرید.

زمانی که فرصت دارید حمله کنید، برای جلوگیری از تاب خوردن شمشیر از پشت آن می پرید.

اگر توانایی کپی مایک را گرفتید، این باس فایت بسیار آسان خواهد بود. چند بار از قابلیت کپی استفاده کنید و یک حمله بزرگ نهایی را انجام خواهید داد که آسیب زیادی وارد می کند و بیشتر HP Gigant Edge را کاهش می دهد.

هنگامی که آن را شکست دادید، می توانید توانایی کپی شمشیر را بگیرید و به راست ادامه دهید بلوک بمب را بزنید تا بقیه بلوک ها از بین بروند و به قابلیت Whip Copy برسید. از این برای گرفتن استفاده کنید زندگی بالای شما. با خروج از سمت راست بلوک ها را نابود کنید تا به درب ستاره برسید و مرحله را تمام کنید.

بعدی: بررسی کربی بازگشت به سرزمین رویایی لوکس – در Poyo-oint

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا