شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از خرید اینستاگرام از سازندگان

خرید اینستاگرام از سازندگان ممکن است هنوز در مرحله آزمایش بتا باشد، اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در مورد افزایش فروش در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است!

این ویژگی به سازندگان و اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد تا محصولات برند را در پست‌های خود برچسب‌گذاری کنند – ایجاد یک روش جدید هیجان‌انگیز برای کاربران برای خرید مستقیم از اینستاگرام.

اما آیا خرید از سازندگان برای شما مناسب است؟ ما توضیح می دهیم که این ویژگی چیست، چگونه کار می کند و چگونه آن را راه اندازی کنیم:

خرید اینستاگرام از Creators چیست؟

خرید از Creators به ​​اینفلوئنسرها و سازندگان این امکان را می دهد که پست های اینستاگرامی قابل خرید خود را برای تبلیغ محصولات برندهایی که با آنها شریک هستند ایجاد کنند.

فالوورهای سازنده می‌توانند روی «مشاهده محصولات» ضربه بزنند و محصولات برچسب‌گذاری شده را با استفاده از Instagram Checkout خریداری کنند.

در حال حاضر، خرید از سازندگان فقط برای مشاغلی در دسترس است که در آزمایش بتای Instagram Checkout شرکت می کنند – اما ممکن است در حال تغییر باشد.

اینستاگرام به تدریج این ویژگی را برای کسب‌وکارهای بیشتری در ایالات متحده عرضه می‌کند، که می‌تواند به این معنی باشد که آن‌ها به زودی انتشار گسترده‌تری را برنامه‌ریزی می‌کنند.

وقتی این اتفاق بیفتد، انتظار داریم اینستاگرام نیز خرید از Creator را به روی اینفلوئنسرهای بیشتر باز کند. در حال حاضر، تنها تعداد محدودی از سازندگان می توانند محصولات برند را در پست های خود برچسب گذاری کنند.

این شامل برخی از بزرگترین تأثیرگذاران اجتماعی جهان، از جمله ایمی سانگ، کایلی جنر، جن اتکین و کیم کارداشیان وست است.

بنابراین در حالی که منتظر عرضه کامل این ویژگی هستیم، اکنون زمان آن است که با مزایای خرید از سازندگان و اینکه چگونه می‌تواند به برند شما کمک کند، آشنا شویم.

تازه در دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ شروع کرده اید؟ ما شما را تحت پوشش داریم! رایگان ما راهنمای استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ شراکت های برند شما را آغاز خواهد کرد. در زیر ثبت نام کنید تا مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال شود:

چگونه می توان خرید از سازندگان را به عنوان یک تجارت تنظیم کرد

هنگامی که یک حساب تجاری با فعال کردن Instagram Checkout دارید، می توانید فهرستی از سازندگانی را که می توانند محصولات شما را در پست ها و استوری های اینستاگرام خود برچسب گذاری کنند، شروع کنید.

برای انجام این کار، تنظیمات اینستاگرام خود را باز کنید، Business و سپس خرید را انتخاب کنید.

از اینجا، می‌توانید حساب‌های تأیید شده را انتخاب کنید و تولیدکنندگان محتوایی را که می‌خواهید به کتابخانه محصول خود اجازه دسترسی بدهید، اضافه کنید.

توجه داشته باشید: شما فقط قادر خواهید بود سازندگانی را با حساب سازنده یا تجاری جستجو کنید.

هنگامی که به سازنده اجازه می دهید محصولات شما را برچسب گذاری کند، می توانید تجزیه و تحلیل عملکرد هر یک از پست های او را که شامل برچسب های محصول شما می شود، مشاهده کنید.

برای مشاهده این معیارهای عملکرد، به پست بروید و روی View Insights ضربه بزنید.

روی این برگه اطلاعات آماری تند به بالا بکشید تا معیارهای تعامل و محصول پست، از جمله بازدیدهای محصول و کلیک‌های دکمه محصول را ببینید.

نحوه تنظیم خرید اینستاگرام از Creators به ​​عنوان یک خالق

برای شروع برچسب‌گذاری محصولات یک برند در پست‌ها و استوری‌های خود، باید در فهرست حساب‌های تایید شده برند قرار داشته باشید (به بالا مراجعه کنید). همچنین باید یک حساب ایجادکننده یا تجاری داشته باشید.

پس از پوشاندن آن بخش، می توانید شروع به برچسب زدن محصولات قابل خرید در پست های فید اینستاگرام (از جمله عکس ها، فیلم ها و چرخ فلک ها) و استوری کنید!

برای انجام این کار، یک پست جدید ایجاد کنید. در صفحه ای که عنوانی را اضافه می کنید، برچسب محصولات را انتخاب کنید. مارکی را انتخاب کنید که می خواهید محصولات آن را برچسب گذاری کنید و محصول را جستجو کنید. وقتی برای پست کردن آماده شدید، انجام شد را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید: شما فقط می توانید حداکثر 5 محصول را در یک پست فید اینستاگرام برای یک برند مشخص کنید. فقط 1 استیکر محصول قابل خرید را می توان به استوری اینستاگرام اضافه کرد. می‌توانید از استیکر بر روی تصاویر و ویدیوها استفاده کنید، پیوندها را اضافه کنید و در هایلایت ذخیره کنید.

چرا اینستاگرام خرید از سازندگان را بررسی می کند؟

خرید اینستاگرام یک تجارت بزرگ است. بیش از 130 میلیون کاربر هر ماه روی پست‌های قابل خرید اینستاگرام ضربه می‌زنند – و این بدون داشتن تعداد زیادی از اینفلوئنسرها و سازندگان در ترکیب است.

ثابت شده است که اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند موفقیت یک برند را منجنیق کند و به فروش محصول کمک کند. این را با فرآیند پرداخت یکپارچه اینستاگرام جفت کنید؟ آسمان می تواند حد باشد!

علاوه بر این، اینستاگرام به وضوح در حال انجام اقداماتی برای ترویج خرید از سازندگان است، با یک تب اختصاصی Creator Looks در صفحه کاوش اینستاگرام:

و جای تعجب نیست که اینستاگرام در معرض دید بیشتری به این پست ها قرار می دهد. خرید از Creators فقط برای برندهای دارای Instagram Checkout در دسترس است، به این معنی که اینستاگرام از هر فروش یک کارمزد تراکنش دریافت می کند.

با توجه به مرکز راهنمای کسب و کار اینستاگرام، کارمزد فروش 5٪ برای هر محموله یا هزینه ثابت 0.40 دلار برای ارسال های 8.00 دلار یا کمتر است.

با توجه به این انگیزه پولی واضح، به نظر می‌رسد که اینستاگرام به گسترش خرید از Creators و Instagram Checkout در سراسر جهان ادامه دهد.

و با بازار پر رونق سه‌جانبه برندها، تأثیرگذاران و مصرف‌کنندگان، اینستاگرام بدون شک یک رقیب جدی تجارت الکترونیک برای برندهایی خواهد بود که به دنبال افزایش فروش آنلاین هستند.

آیا می خواهید اینفلوئنسر مارکتینگ خود را به سطح بعدی ببرید؟ در دوره رایگان اینستاگرام گرتا ون ریل کارآفرین شرکت کنید اینفلوئنسر مارکتینگ 101 برای سرعت بخشیدن به استراتژی خود:

مزایای خرید اینستاگرام از سازندگان چیست؟

این غیرقابل انکار است که خرید از سازندگان مملو از نکات مثبت برای برندهایی است که به دنبال افزایش فروش از اینستاگرام هستند.

نه تنها خرید پست‌های شریک سازنده را بسیار آسان‌تر می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد دقیقاً تعداد بازدیدها و کلیک‌های محصول را که پست برچسب‌گذاری شده جذب می‌کند، پیگیری کنید. این یک بینش بسیار مفید در مورد اینکه چه چیزی باعث تعامل و (مهمتر از همه!) چه چیزی باعث فروش می شود است.

با این حال، مهم است که نکات منفی بالقوه را نیز در نظر بگیرید.

یکی از اشکالات اصلی این است که تمام ارتباطات توسط اینستاگرام مدیریت می شود، به این معنی که برندها داده های ارزشمند مشتری مانند ایمیل ها را از دست می دهند. و باید آن 5 درصد کارمزد تراکنش را نیز در نظر داشته باشید.

برای اینفلوئنسرها و سازندگان، این سوال پیچیده‌تر وجود دارد که ارزش این مسیر ساده برای تبدیل چقدر است و آیا باید برای این امتیاز هزینه بیشتری بپردازند.

در حال حاضر ده‌ها راه‌حل برای سازندگان وجود دارد که بتوانند به برندها پیوند دهند و از کلیک‌ها یا فروش‌هایی که ایجاد می‌کنند، کمیسیون دریافت کنند (از جمله LIKEtoKNOW.it و ShopStyle). این در نهایت باعث می‌شود که امکان تگ کردن محصولات قابل خرید مستقیماً در اینستاگرام باعث از دست دادن درآمد بالقوه شود.

با این حال، اینستاگرام در فضای اینفلوئنسر مارکتینگ گام های بزرگی برداشته است. در اواخر سال 2019، آنها اعلام کردند که پلتفرم جدیدی به نام Brand Collabs Manager را راه اندازی می کنند تا سازندگان را با برندهایی که به دنبال محتوای حمایت شده اینستاگرام هستند، متصل کنند – بنابراین داشتن یک ذخیره قوی از داده های تبدیل محصول می تواند یک مزیت رقابتی جدی برای ایجاد همکاری های جدید ایجاد کند.

بنابراین آیا از خرید اینستاگرام از Creators به ​​عنوان بخشی از استراتژی خود در سال 2020 استفاده خواهید کرد؟

نظر خود را در زیر بنویسید و مطمئن شوید که در خبرنامه ما مشترک شوید تا از آخرین روندها، ویژگی ها و استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی مطلع شوید!

برای پیشی گرفتن از تمام روندهای رسانه های اجتماعی آماده اید؟ اکنون در خبرنامه ایمیل Later ثبت نام کنید:

این پست را دوست دارید؟ سنجاق آن! ????

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا