بازی

بهترین جنبه های افسانه ای برای جادوگران در Diablo 4

ایجاد بهترین ساخت جادوگر دیابلو 4 نیاز به استفاده از جنبه‌های افسانه‌ای دارد، گونه‌های جزئی افسانه‌ای که می‌توانند در آیتم‌های با کیفیت کمیاب نصب شوند. ایجاد یک مجموعه کامل از آیتم‌های Legendary کلیدی برای یک سطح روان و تجربه در اواسط بازی است، و اتفاقاً جادوگر گزینه‌های بسیار خوبی دارد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Diablo 4: 10 بهترین منحصر به فرد برای Necromancer

آیتم‌های منحصربه‌فرد جلوه‌های قدرتمندی را ارائه می‌کنند که در حال تغییر هستند. در اینجا تعدادی از بهترین ها برای Necromancers در Diablo 4 آورده شده است.

از تولید مانا از مهارت‌ها گرفته تا افزایش آسیب‌های سوزاندن شما، هر ساخت Sorcerer جنبه‌هایی دارد که می‌خواهند به آن‌ها توجه کنند. امروز، ده مورد از بهترین جنبه‌های Sorcerer که می‌توانید در Diablo 4 کسب کنید را بررسی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چه چیزی باعث می‌شود این افسانه‌های افسانه‌ای بسیار بهتر از بقیه باشند.

به روز شده در 27 مه 2024 توسط چارلز بورگار: جادوگران در فصول اخیر جنبه‌های قدرتمند جدیدی را دیده‌اند که برخی از آنها دروازه‌های ساخت‌های جدید را باز کرده‌اند. جنبه‌های دیگری نیز در قدرت مطرح شده است تا کلاس در محتوای آخر بازی کمی رقابتی‌تر شود. در نتیجه، ما این لیست را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا مقادیر Aspect به‌روز شده و برخی ورودی‌های جدید را در بر بگیرد.

10 جنبه همیشگی

rathma-diablo-4-a-brief-cinematic-screenshot

جنبه ابدی: شما می گیرید [10-25]٪ آسیب کمتر از Crowd Controlled یا دشمنان آسیب پذیر.

بیشتر ساخت‌های آخر بازی Sorcerer ابزارهایی برای اعمال آسیب‌پذیر یا نوعی کنترل جمعیت دارند. Everliving به شما امکان می دهد تا 25٪ DR گسترده ای را در برابر اهدافی که در حال حاضر توسط هر یک از انواع وضعیت ها رفع شده اند، بدست آورید. دریافت آسیب کمتر از دشمنان CCd از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا آنها معمولاً مبهوت یا منجمد می شوند، اما دریافت آسیب کمتر از اهداف آسیب پذیر هنگام مبارزه با باس های Tormented یا فشار دادن لایه ها در The Pit بسیار ارزشمند است.

9 جنبه متکبر

Diablo 4 Conceited Aspect

جنبه متکبر: معامله [10-25]٪ افزایش آسیب در زمانی که شما یک مانع فعال دارید.

Conceited یک جنبه ساده و در عین حال موثر تقریباً برای هر ساخت Sorcerer است. برای داشتن یک مانع فعال، آسیب متوسطی را افزایش می دهید. Barrier می تواند از هر منبعی از جمله زره یخی و محافظ غیرفعال باشد. تقریباً تمام ساخت‌های Sorcerer بر روی ایجاد موانع برای افزایش بقا تمرکز می‌کنند، بنابراین Conceited معمولا همیشه فعال است.

8 جنبه ای از شعله های آتش

Diablo 4 Sorcerer با استفاده از Incinerate

جنبه ای از شعله های آتش: شما معامله کنید [15-30)% increased burning damage to injured enemies and [70-100]درصد آسیب سوزاندن به دشمنان را افزایش داد که در طول زمان آسیب بیشتری نسبت به کل عمر آنها داشتند.

تقریباً تمام ساخت‌های Fire در Diablo 4 این جنبه را در ساخت خود می‌خواهند. هنگامی که مخزن سلامت باقیمانده هدف تحت تأثیر منابع آسیب به مرور زمان قرار می‌گیرد، جنبه‌های شعله‌های آتش به شدت آسیب DoT سوزان را افزایش می‌دهد. از آنجایی که مهارت‌هایی مانند Flamewall و Hydra می‌توانند منابع نسبتاً قدرتمندی از سوختگی ایجاد کنند، فعال کردن این Aspect برای تقویت کلی DPS شما بسیار آسان است.

7 جنبه آرامش درونی

Diablo 4 PC Confronting Inarius برجسته شد

جنبه آرامش درونی: معامله [5-10]درصد افزایش خسارت پس از 3 ثانیه ایستادن، این جایزه را سه برابر کنید.

جنبه آرامش درونی زمانی که شما در مرحله پایانی اولیه بازی در سطح 4 جهانی قرار می‌گیرید فوق‌العاده است. آرامش درونی به شما یک ضرب‌کننده آسیب عمومی می‌دهد که با هر مهارت و منبع آسیبی کار می‌کند. اگر به مدت سه ثانیه ثابت بایستید، این پاداش سه برابر می شود و به طور قابل توجهی DPS شما را افزایش می دهد.

مربوط

Diablo 4: Masterworking, Explained

قوی ترین آیتم ها را در Diablo 4 از طریق سیستم Masterwork ایجاد کنید.

ثابت ماندن در لایه‌های بالاتر The Pit و Nightmare Dungeons حکم اعدام است، اما اگر در سطوح پایین‌تر بازی می‌کنید یا توانایی بقای عالی دارید، جنگیدن در حالت ایستا مهم نیست. این را با ساخت Hydra جفت کنید تا سنگ زنی را تا سطح 100 بی اهمیت جلوه دهید.

6 جنبه گرانشی

Diablo 4 Lightning Sorcerer Fighting Boss

جنبه گرانشی: توپ لایتنینگ به دور شما می چرخد ​​و معامله می کند [10-25]درصد افزایش خسارت

Ball Lightning این پتانسیل را دارد که یکی از قوی‌ترین توانایی‌های موجود برای جادوگر باشد، به شرطی که Aspect of Gravitational Orbit را اجرا کنید. این باعث می‌شود که Ball Lightning به جای سفر در یک خط، به دور شخصیت شما بچرخد و به جادوگر اجازه می‌دهد از ساخت‌های کلاسیک Hammerdin از Diablo 2 تقلید کند.

ساختمان‌هایی که در اطراف Ball Lightning ساخته نمی‌شوند همچنان می‌توانند از این جنبه استفاده کنند، به‌ویژه هر سازه رعد و برقی که از جریان‌های ناپایدار بهره می‌برد. نهایی خود را فعال کنید، شروع به ارسال هرزنامه به مهارت رعد و برق خود کنید، و هزاران پرتابه توپ لایتنینگ به دور شخصیت شما می چرخد ​​و هر چیزی را در نزدیکی خود ذوب می کند. بازی‌های دستی Ball Lightning را نیز پرتاب کنید، و در هر لحظه بیش از دوازده پرتابه در اطراف شخصیت خود خواهید داشت.

5 جنبه اعجوبه

یک اسکرین شات از هر دو نوع بدن جادوگر

جنبه اعجوبه: استفاده از خنک کننده بازیابی می کند [15-25] مانا

Prodigy’s Aspect می تواند به تنهایی مشکلات مانای شما را در حین تراز کردن برطرف کند و پایداری مانای شما را در بازی آخر تا حد زیادی بهبود بخشد. این جنبه هر زمان که از یک مهارت خنک کننده استفاده می کنید، به ویژه مهارت های دفاعی مانند Teleport و Flame Shield، مانا را به شما می دهد.

تقریباً تمام ساخت‌های Sorcerer در Diablo 4 حداقل از دو مهارت خنک‌سازی استفاده می‌کنند که برخی از آنها از چهار مهارت استفاده می‌کنند. اینکه بتوانید 50+ مانا را به سادگی با استفاده از مهارت‌های خود بازیابی کنید، چیزی کم از خارق‌العاده نیست و به رفع مانای ضعیف جادوگر کمک زیادی می‌کند. تقریباً هر ساختنی می خواهد این جنبه را در حین تراز کردن و به طور بالقوه در پایان بازی مجهز کند.

4 جنبه نافرمانی

تصویری از جادوگر از Diablo 4 که از مهارت سوزاندن در Ghouls استفاده می کند تا اثر سوزاندن را روی هم بگذارد و آسیب بیشتری وارد کند.

جنبه نافرمانی: به دست می آورید [0.4-0.7]٪ زره را برای چهار ثانیه افزایش می دهد وقتی که شما هر نوع آسیبی را وارد می کنید، تا انباشته شدن [25-40]٪.

جنبه نافرمانی رتبه زره شما را برای هر منبع آسیبی که اخیراً وارد شده است، کاهش می‌دهد. برای دستیابی به اثر کامل این جنبه باید 100 منبع آسیب وارد کنید، اما وقتی متوجه می شوید که چند چیز باعث نافرمانی می شود، به طرز شگفت انگیزی به راحتی می توانید ضربه بزنید.

مربوط

Diablo 4: Paragon Board Guide

با Paragon Board Diablo 4 یک ساخت پایانی عالی ایجاد کنید.

آسیب مهارت، منابع آسیب در طول زمان، و حتی خارها، امتیاز زره این Aspect را به همراه دارد. مهارت‌های احضار نیز یک راه عالی برای افزایش سریع این علاقه است. از آنجایی که زره تمام آسیب‌های فیزیکی را در Diablo 4 کاهش می‌دهد، افزایش این آمار باعث می‌شود که شما در تمام فعالیت‌های آخر بازی به‌طور قابل‌توجهی تانکر بیشتری داشته باشید، و این ویژگی را برای اکثر بیلدها به یک جنبه ضروری تبدیل می‌کند.

3 جنبه آمبرال

صفحه نمایش انتخاب کلاس Diablo 4

جنبه آمبرال: بازگرداندن [1-4] از مانا خود را هنگامی که شما ازدحام جمعیت کنترل یک دشمن.

رفع مشکلات حفظ مانای جادوگر ممکن است دشوار باشد، اما Aspect of the Umbral مطمئنا این کار را آسان‌تر می‌کند. هر زمان که یک اثر کنترل جمعیت را به دشمن تحمیل کنید – از جمله سرد کردن، یخ زدن، بی حرکت کردن، یا مبهوت کردن – یک تکه کوچک مانا به دست خواهید آورد.

این در ابتدا ناچیز به نظر می رسد، اما هشت یا بیشتر هدف خیره کننده به طور همزمان می تواند یک سوم مانای شما را با یک رول چسبنده Umbral بالا بازیابی کند. برای ساخت‌هایی که بر اعمال افکت‌های CC تمرکز دارند، Aspect of the Umbral می‌تواند کمک زیادی به مشکلات حفظ مانا کند و به‌طور کلی توانایی Core و Mastery را در اجراهای Nightmare Dungeons و Pit بهبود بخشد.

2 جنبه شعله باستانی

Diablo 4 Esu's Ferocity Keystone Passive

جنبه شعله باستانی: در حالی که هر دو جایزه از Ferocity Esu فعال هستند، سرعت حمله شما افزایش می یابد [35-50]٪.

Ancient Flame آنقدر قدرتمند است که بسیاری از ساخت‌های Sorcerer ترجیح می‌دهند از Ferocity Esu صرفاً برای استفاده از این جنبه استفاده کنند. Esu’s Ferocity یک کلید منفعل است که آمارهای حیاتی مهارت های آتش شما را به هم می زند. با این حال، شما می‌توانید هر دو اثر Esu’s Ferocity را با وارد کردن یک ضربه حیاتی یا وارد کردن ضربه حیاتی به یک رئیس فعال کنید. شما به مهارت آتش نیز نیاز ندارید. هر ضربه/کشتن بحرانی کارساز خواهد بود.

این به این معنی است که هر ساخت Sorcerer می‌تواند از امتیاز 50% سرعت حمله رایگان بهره‌مند شود، در صورتی که در اطراف حملات حیاتی بسازد و Ferocity Esu را بگیرد. از آنجایی که Sorcerer منابع بسیار کمی برای سرعت حمله دارد، این برای رسیدن به سقف سرعت حمله 100% در اکثر بیلدها، به ویژه ساخت‌های Frozen Orb با استفاده از شکسته Winterglass بسیار ارزشمند است.

1 جنبه بهره بردار

تصویر گیم پلی Diablo 4 که شخصیت ها را در حال مبارزه با یک اژدها در میان خود نشان می دهد

جنبه بهره بردار: شما 20٪ مدت زمان کنترل جمعیت را افزایش داده اید. در حالی که دشمنان غیرقابل توقف هستند، شما معامله می کنید [20-50%] افزایش آسیب به آنها

جنبه Exploiter مدت زمان اثر CC شما را اندکی افزایش می دهد و در هنگام مبارزه با اهداف غیرقابل توقف، دشمنانی که در برابر اثرات CC مصون هستند، پاداش بزرگی به شما می دهد. هنگامی که نخبگان از اثرات کنترل جمعیت خارج می شوند، غیرقابل توقف بر نخبگان تأثیر می گذارد. مهمتر از آن، باس‌ها تا زمانی که متر تلو تلو خورانشان شکسته شود، غیرقابل توقف محسوب می‌شوند، که به طور موثر برای اکثر باس‌فایت‌ها، پاداش آسیب دائمی به شما می‌دهد.

نکته ویژه در مورد Exploiter’s Aspect این است که یک جنبه کاربردی است، به این معنی که می توانید آن را در کلاه ایمنی، زره سینه یا چکمه قرار دهید. این اسلات‌های زره ​​معمولاً برای جنبه‌های کاربردی یا دفاعی رزرو می‌شوند، اما Exploiters به ​​شما امکان می‌دهد یک افزایش DPS را در دنده‌هایی سوکت کنید که معمولاً نمی‌توانند به این نوع اصلاح‌کننده‌ها دسترسی داشته باشند. اگرچه این یک جنبه اجباری برای اکثر بیلدهای Sorcerer نیست، اما همیشه مفید است و افزایش قابل توجه DPS را ارائه می دهد.

بعد

Diablo 4: 9 بهترین یونیک برای Rogue

آیتم های Rogue Unique ممکن است پر زرق و برق ترین در Diablo 4 نباشند، اما مواردی که در اینجا به تفصیل شرح داده شده هنوز گزینه های عالی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا