شبکه های اجتماعی

نام تجاری من در TikTok ویروسی شد

امیدواریم تا کنون، شما در مورد آن شنیده باشید #TikTokMadeMeBuyIt پدیده

این نام به معنای رو به رشد – یا اجماع – در میان کاربران TikTok اشاره دارد محتوای ویدیویی TikTok می تواند فوق العاده متقاعد کننده باشد. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در سراسر برنامه شناخته شده است بسیار مورد اعتماد توسط اکثریت کاربران Gen Z TikTok که به طور فعال به دنبال بررسی محصولات UGC در پلتفرم هستند تا به اطلاع رسانی درباره تصمیمات خرید خود کمک کنند. علاوه بر این، محتوای تأثیرگذار، که همچنین بسیار مورد توجه توسط Gen Z، به ویژه در این پلتفرم مرتبط با اصالت و سرگرمی عملکرد خوبی دارد.

اما الگوریتم TikTok همچنین می‌تواند بررسی‌های UGC و Influencer ارگانیک را بدون درخواست ارائه کند، زیرا توصیه‌های این برنامه محتوای با کارایی بالا را به صفحات برای شما (FYP) کاربران می‌آورد. این یک تجربه جدید برای خریداران است: به جای جستجوی فعالانه یک محصول و بررسی های آن، بررسی می تواند ابتدا در فید کاربر ظاهر شود زیرا سرگرم کننده است – و منجر به علاقه بعدی به (و خرید) یک محصول شود.

چگونه می توانید مطمئن شوید که برند شما همان برندی است که TikTokers می خواهد به این روش از آن خرید کند؟

یک سرنخ برای یک عامل مهم، باز هم در نام است. همانطور که هشتگ بودن آن نشان می دهد، #TikTokMadeMeBuyIt شاخه ای از محتوای رسانه های اجتماعی است. هشتگ ها چیزی است که کاربران رسانه های اجتماعی برای دسته بندی یا نشان دادن محتوای خود به کار می برند. اگر کاربران نبودند هشتگ به سادگی وجود نداشت تشویق شدند تا ویدیوهای TikTok خود را ایجاد کنند در پاسخ به احساس تاثیر پذیری برای خرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا