بازی

بهترین مکان برای شروع بعد 20

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

Dungeons & Dragons محبوب‌تر از همیشه بوده است، و با این کار، مردم به دنبال یافتن کمپین‌های جدید و جالب بازی واقعی برای تماشا هستند. اگر حوصله دنبال کردن یک داستان چند صد قسمتی را ندارید، یا می‌خواهید چیزی با تصاویری جذاب از جمله نبردهای مینیاتوری تماشا کنید، پس Dimension 20 می‌تواند برای شما مناسب باشد.

زاییده فکر Brennan Lee Mulligan، Dimension 20 مجموعه ای از کمپین های بازی واقعی تا 20 قسمت است که طیف گسترده ای از ژانرها را پوشش می دهد و دارای بازیکنان مختلف با توانایی های مختلف است. از تازه‌کارها گرفته تا استادان، Dimension 20 از بازیگران متنوعی در گنبد استقبال می‌کند، ساختمانی بزرگ که یادآور یک قالب است، جایی که آن‌ها Dungeons & Dragons را بازی می‌کنند.

بعد 20 چیست؟

بعد 20 یک است سریال بازی واقعی ساخته شده توسط برنان لی مولیگان، و بیشتر در سرویس اشتراک Dropout پخش می شود و برخی از قسمت ها به صورت رایگان در YouTube در دسترس هستند. در حالی که اکثر کمپین ها از D&D 5e استفاده می کنند، برخی دیگر از سیستم های کمتر شناخته شده مانند بچه های دوچرخه سوار. بیشتر آنها شامل برخی از عناصر دم کردن خانگی نیز می شود، اما به اندازه ای نیست که نتوانید قوانین اصلی را انتخاب کنید.

این سریال از 26 سپتامبر 2018 در حال پخش است و با پایان فیلم Never Stop Blowing Up به نقطه عطف 250 قسمت رسید.

کمپین ها را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد. کمپین های قهرمانان بی باککه شامل بازیگران اصلی امیلی آکسفورد، الی بیردزلی، برایان مورفی، زک اویاما، سیوبهان تامپسون و لو ویلسون، در کنار مولیگان در نقش DM، و کوئست های جانبی، که دارای بازیگران چرخشی از بازیکنان و همچنین دی‌ام‌های مهمان از جمله Aabria Lyengar و Matthew Mercer هستند. با 23 کمپین در مجموع، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. این راهنما برای کمک به اینجا آمده است.

تفاوت بین کمپین های Intrepid Heroes و Side Quests چیست؟

تفاوت های اصلی بین این دو نوع کمپین عبارتند از قهرمانان بی باک کمپین ها هستند 16 تا 20 قسمت، و همه ویژگی ها برنان لی مولیگان در نقش DM و همان بازیگران اصلی شش بازیکن، در حالی که کوئست های جانبی هستند 4-10 قسمت طولانی و ویژگی الف بازیگران چرخشی بازیکنان و DM.

طول اپیزود از کمی بیش از 90 دقیقه تا حدود سه ساعت متغیر است که اکثر آنها بین دو تا دو و نیم ساعت است.

می توانید تماشا کنید همه از یک نوع کمپین، سپس دیگری، یا آنها را با هم مخلوط کنید. تا زمانی که در حال تماشای آنهایی هستید که دارای چندین فصل به ترتیب پخش شده اند، پس واقعا مهم نیست که بپری

آیا ترتیب خاصی وجود دارد که باید بعد 20 را تماشا کنم؟

بیشتر، نه. استثناهای اصلی در این مورد هستند کمپین های قهرمانان بی باک Fantasy High و The Unsleeping Cityکه به ترتیب دارای سه و دو فصل هستند و کوئست جانبی نامناسب و جادو، که در زمان نگارش فصل دوم در شرف انتشار است. برای اینها باید فصل ها را به ترتیب زمانی تماشا کنید همانطور که داستان ها در تمام قسمت ها دنبال می شوند.

برخی نیز وجود دارد کوئست های جانبی که به کمپین های Intrepid Heroes پیوند دارند، اگرچه همه اینها مستلزم تماشای کمپین های اصلی نیستند.

دزدان دریایی لویاتان در تنظیم شده است همان جهان به عنوان Fantasy High، و هفت The Seven Maidens را دنبال می کند، یک مهمانی ماجراجویانه که در پایان Fantasy High: Freshman Year تشکیل شد. در نهایت، The Ravening War پیش درآمدی برای A Crown of Candy است.

Pirates کاملاً جدا از کمپین Fantasy High است از نظر قوس داستانی و شخصیت های اصلی و به همین ترتیب، در هر نقطه قابل تماشا است. با این حال، اگر قبلاً فصل اول Fantasy High را دیده باشید، تماشای The Seven لذت بخش تر خواهد بود، سال اول، از آنجایی که این هر هفت دوشیزه را معرفی می کند و اتفاقاتی را دنبال می کند که منجر به تشکیل حزب ماجراجویانه آنها شد.

The Ravening War پیش درآمدی برای A Crown of Candy است از نظر جدول زمانی، اما بود فیلمبرداری و بعد از آن نمایش داده شد A Crown of Candy که بیشتر فقط به جنگ اشاره می کند. همچنین هیچ همپوشانی شخصیت اصلی وجود ندارد، بنابراین شما می توانید این دو را به هر ترتیب تماشا کنید.

سفارش ساعت پیشنهادی ما

با شروع کردم فرار به خون نگهدارو این یک مکان عالی برای شروع بود. ماجراجویی است کوتاه، برای تماشای رایگان در YouTube در دسترس است، و حال و هوای آن کاملاً ماهیت ابعاد 20 را به تصویر می‌کشد. بازیگران متنوع، مجموعه‌ها و مینیاتورهای شگفت‌انگیز، و خط داستانی که سبک منحصر به فرد DMing مولیگان را نشان می‌دهد.

بعد از این، من به Fantasy High، اولین کمپین Intrepid Heroes، از آنجایی که این بهترین معرفی برای گروه اصلی بازیگران بازگشته است، همانطور که از جایی شروع می کنید. یک بار دیگر، این نیز است در یوتیوب موجود است، به من اجازه می دهد تا قبل از اینکه تصمیم بگیرم در Dropout مشترک شوم، دامنه خوبی از محتوا را دریافت کنم.

اشتراک Dropout حدود 7 دلار / 5 پوند در ماه است، با تخفیف برای خرید یک سال از قبل، و به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از نمایش‌های کمدی بدون آگهی مستقل از جمله Game Changer، Um، Actually و Dirty Laundry را می‌دهد. مانند تمام قسمت‌های بعد 20 و برنامه گفتگوی بعدی، مهمانی ماجراجویانه.

من توصیه می کنیم کمپین های Intrepid Heroes را به ترتیب تماشا کنید، زیرا این به شما امکان می‌دهد تا ببینید که چگونه مهارت‌های بازیکن در زمانی که به عنوان یک تیم شروع به کار می‌کنند، رشد می‌کنند. تماشای Ally Beardsley، یک تازه وارد به D&D، که شروع به شکوفایی و پیشرفت می کند و بعداً در حالی که بازی در گنبد را یاد می گیرند، بسیار لذت بخش است.

سپس می توانید انتخاب کنید ماموریت های جانبی را رها کنید، در کنار یا در بین ماجراهای Intrepid Heroes. من اینها را به ترتیب اینکه چقدر جالب به نظر می رسند تماشا کردند. بیشتر بین سریال‌های Intrepid Heroes، اما با کمپین‌های فشرده‌تر مانند A Crown of Candy، همزمان The Seven را تماشا کردم زیرا همیشه در حال و هوای تراژدی CoC نبودم.

اگر حتی بیشتر از آن می خواهید یک شکست مغزی، از طریق قسمت های تاریک تر از بعد 20، و پس از آن Dropout داشته باشید Game Changer را در کنار تماشا کنید.

همه کمپین‌های Intrepid Heroes به ترتیب انتشار

اگر می خواهید کمپین های Intrepid Heroes را تماشا کنید در دستور داد که آزاد شوند، سپس آن را پیدا خواهید کرد Fantasy High و The Unsleeping City دارای شکاف هایی هستند بین فصل هایشان به این ترتیب، ممکن است بخواهید قبل از اینکه هر دو فصل شهر بی خواب را تماشا کنید و سپس به A Crown of Candy ادامه دهید، هر سه فصل Fantasy High را تماشا کنید.

با این حال، متوجه خواهید شد یک پرش مهارتی قابل توجه بین فصل دوم و سوم Fantasy High، از زمانی که آنها با فاصله پنج سال فیلمبرداری شدند.

از طرف دیگر، اگر نگران این نیستید که سطح اعتماد به نفس بازیکن به طور طبیعی افزایش یابد، تنظیمی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذاب باشد و سپس همه را با هم مخلوط کنید. در اینجا لیست کاملی از تمام کمپین های قهرمانان بی باک به ترتیب انتشار آمده است.
کمپین قسمت ها پخش شد ژانرها خلاصه داستان سیستم استفاده شده فانتزی بالا* 17 قسمت: سپتامبر 2018 – ژانویه 2019 فانتزی، ماجراجویی، کمدی نوجوان شش نوجوان را دنبال می‌کند، بچه‌های بد، که در آکادمی ماجراجویی آگوفورت شرکت می‌کنند، جایی که مهارت‌های کلاس‌های D&D انتخابی خود را یاد می‌گیرند و مهمانی ماجراجویی خود را تشکیل می‌دهند. D&D 5e شهر بی خواب 17 قسمت: ژوئیه 2019 – اکتبر 2019 فانتزی، درام، روز مدرن گروهی از نیویورکی‌ها از یک جنبه جادویی مخفی شهر، معروف به دنیای رویا، یاد می‌گیرند، که باید کمک کنند تا هم پنهان و هم تحت کنترل باشد. D&D 5e Fantasy High: سال دوم ** 20 قسمت: اکتبر 2019 – آوریل 2020 فانتزی، ماجراجویی، کمدی نوجوان دنباله‌ای برای Fantasy High است که دانش‌آموزان ما، The Bad Kids را دنبال می‌کند، زیرا آنها وظیفه دارند تاج پادشاه کابوس را بازیابی کنند، وظیفه‌ای که 60٪ نمره نهایی آنها را شامل می‌شود. D&D 5e تاج آب نبات 17 قسمت: آوریل 2020 – اوت 2020 فانتزی، سیاسی، تراژدی داستانی با الهام از بازی تاج و تخت در یک پادشاهی Candy Land و پس از یک جنگ سیاسی، جایی که خشونت و خیانت هنوز رایج است. D&D 5e شهر بی خواب: فصل دوم 18 قسمت: نوامبر 2020 – مارس 2021 فانتزی، درام، روز مدرن داستان سه سال پس از سری اول، شخصیت‌های بازگشته و چهره‌های آشنا گرد هم می‌آیند تا مانع از بین بردن تعادل بین دنیای رویا و بیداری توسط شرکت بزرگ گلادیاتور شوند. D&D 5e یک ادیسه پر ستاره 18 قسمت: ژانویه 2022 – مه 2022 علمی تخیلی، کمدی، کتاب مصور یک کمپین علمی-تخیلی که در دنیای ستاره‌دار الین لی و مایکل کالوتا اتفاق می‌افتد و گروهی را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند کهکشان را نجات دهند. جنگ ستارگان 5e هیچ وقت 20 قسمت: نوامبر 2022 – آوریل 2023 فانتزی، ترسناک، افسانه ها گروهی از شخصیت‌های افسانه‌ای که داستان‌هایشان پیچیده می‌شود، باید سرزمین خود را از فساد نیروهای تاریک نجات دهند. D&D 5e Fantasy High: سال جوانی ژانویه 2024 – مه 2024 فانتزی، ماجراجویی، کمدی نوجوان اکنون در سومین سال زندگی خود، بچه های بد با حجم کاری سخت و فزاینده ای روبرو هستند، زیرا کار کلاسی، ارزیابی های عملی و تلاش های جانبی خود همه با هم ترکیب می شوند. D&D 5e

* بعداً به Fantasy High: Freshman Year تغییر نام داد.

** ابتدا به صورت زنده در Twitch پخش شد، سپس برای Dropout ویرایش شد.

اگر به تازگی وارد ابعاد 20 و اشتراک Dropout ندارید، سپس می توانید موارد زیر را تماشا کنید کمپین های قهرمانان بی باک به طور کامل در کانال یوتیوب ابعاد 20.

Fantasy High: Freshman Year (فهرست شده به عنوان بعد 20: Fantasy High) Fantasy High: سال دوم شهر بی خواب

شما همچنین می توانید تماشا کنید اولین قسمت کامل از A Crown of Candy، The Unsleeping City: Chapter Two، A Starstruck Odyssey، Neverafter، و Fantasy High: Junior Year.

همه چالش های جانبی ابعاد 20 به ترتیب انتشار

Side Quests در حال حاضر همه یک فصل هستند، به استثنای Misfits و Magic، که به تازگی در سپتامبر 2024 وارد فصل دوم شده است. به هر ترتیبی تماشا کرد

کمپین پخش شد ژانرها خلاصه داستان سیستم فرار از Bloodkeep 6 قسمت: آوریل 2019 – ژوئن 2019 فانتزی، کمدی، تقلید یک تقلید از LOTR که در آن گروهی از شرور باید مرگ رهبر خود را پنهان کنند تا از وحشت در میان ارتش های شیطانی جلوگیری کنند. D&D 5e دزدی کوچک 6 قسمت: ژانویه 2020 – فوریه 2020 فانتزی، کمدی، ماجراجویی گروهی از افراد کوچک، با الهام از وام‌ها، باید علیه یک جنایتکار بدنام دزدی کنند. D&D 5e دزدان دریایی لویاتان 6 قسمت: سپتامبر 2020 – اکتبر 2020 فانتزی، ماجراجویی، اسپین آف در دنیای Fantasy High اتفاق می افتد، گروهی از دزدان دریایی باید به نیروها بپیوندند تا یک شرکت بیمه شیطانی را از تصرف شهر شناورشان بازدارند. D&D 5e موش و قتل 10 قسمت: آوریل 2021 – ژوئن 2021 فانتزی، راز قتل، دوره در این معمای قتل ادواردایی که از شرلوک هلمز الهام گرفته شده است، گروهی از موجودات جنگلی انسان‌نما باید یک قتل را حل کنند. D&D 5e نامناسب و جادو 4 قسمت: ژوئن 2021 – ژوئیه 2021 فانتزی، جادویی، تقلید در این تقلید مسخره آمیز جادویی، چهار دانشجوی مبادله آمریکایی نامناسب باید با زندگی در مدرسه جادوگری بریتانیا کنار بیایند. بچه ها روی جارو هفت 10 قسمت: اوت 2021 – اکتبر 2021 فانتزی، ماجراجویی، اسپین آف هفت دوشیزه، یک مهمانی ماجراجویانه از آکادمی ماجراجویی آگوفورت، باید برای نجات مهمانی خود و نمرات خود تلاش کنند. D&D 5e

هفته فریاد 4 قسمت: نوامبر 2021 – دسامبر 2021 کلاسیک ترسناک، معمایی، عاشقانه بچه‌های نمادهای ترسناک کلاسیک در دانشگاه برام، جایی که انسان‌ها و هیولاها با هم یاد می‌گیرند، عشق و معمایی برای حل آن پیدا می‌کنند. سیستم اسطوره ای گیب هیکس تابوت اجرا 6 قسمت: ژوئن 2022 – ژوئیه 2022 ترسناک کلاسیک، کمدی، سفر جاده ای اطرافیان دراکولا باید ارباب تقریباً مرده خود را به ترانسیلوانیا برگردانند یا بهای آن را بپردازند. D&D 5e اصلاح شده دادگاه فی و گل 10 قسمت: اوت 2022 – اکتبر 2022 فانتزی، فاه، دوره این مجموعه بر روی گروهی از اشراف‌سالاران تمرکز می‌کند که در رویدادی به نام The Bloom در دادگاه Fae با الهام از Regency شرکت می‌کنند. D&D 5e و Good Society جنگ Ravening 6 قسمت: می 2023 – ژوئن 2023 فانتزی، سیاسی، جنگی پیش درآمدی برای A Crown of Candy که رویدادهای جنگ داخلی کومیدا را پوشش می‌دهد، حدود 20 سال قبل، زمانی که گروهی از اشراف برای کمک به یک فرقه مذهبی باج‌گیری می‌شوند. D&D 5e سیاه چال ها و کوئینزها را بکشید 4 قسمت: ژوئن 2023 – ژوئیه 2023 فانتزی، شگفت انگیز، کشیدن چهار ستاره از RuPaul's Drag Race در نقش D&D بازی می‌کنند و زمانی که چهار ماجراجو در دنیای اموات گرفتار می‌شوند، فانتزی با افسانه روبرو می‌شود. D&D 5e منتوپولیس 6 قسمت: اوت 2023 – سپتامبر 2023 کارآگاه، فیلم نوآر، فانتزی فیلم نوآر با داستان‌های کارآگاهی سخت جوشانده شده در این معمایی که در مکان نامحتمل مغز انسان اتفاق می‌افتد، ملاقات می‌کند. بچه های خانگی روی دوچرخه پایان بارو 10 قسمت: اکتبر 2023 – دسامبر 2023 فانتزی، بقا خانواده ای از استات ها باید پس از فرار از خانه ویران شده خود با خطرات دنیایی پر از تهدیدات ناشناخته روبرو شوند تا به دنبال سرپناهی بروند. D&D 5e هرگز دست از منفجر کردن برندار 10 قسمت: ژوئن 2024 – اوت 2024 اکشن، انفجار، کمدی گروهی از کارمندان مرکز خرید وارد یک فیلم اکشن VHS به سبک جومانجی می شوند و باید راه خود را پیدا کنند. Dropout's Never Stop Blowing Up Homebrew System – بر اساس Kids on Bikes Misfits And Magic فصل 2 11 قسمت: سپتامبر 2024 – دسامبر 2024 فانتزی، جادویی، تقلید ادامه داستان فصل اول، سه سال بعد. هرگز از ساخت جادو دست نکشید – سیستم Homebrew بر اساس Never Stop Blowing Up و Kids on Brooms.

من توصیه می کنم انتخاب ماموریت های جانبی که بیشتر برای شما جذاب است و تماشای آنها در بین کمپین های طولانی تر یا در کنار آنها.

برخی نیز وجود دارد ماجراهای تک شات که در کنار کمپین های اصلی قرار می گیرند. توصیه می کنیم اینها را تماشا کنید پس از کمپین های اصلی آنها به آنها پیوند می زنند، زیرا جوک هایی وجود دارد که به داستان های اصلی کمپین اشاره می کنند، و شما خواهید داشت با دانش پس زمینه بیشتر از آنها لذت ببرید. این تک شات ها عبارتند از:

فانتزی بالا
بعد 20: Fantasy High Live At The Bell House Fantasy High Live در RTX Austin Fantasy High College از RTX @ Home دیدن کنید ویژه شب پسرانه: Roll20 Con

نامناسب و سحر و جادو Misfits و Magic Holiday Special Misfits And Magic Live در GenCon 2022

بعد 20 – قهرمانان بی باک
بعد 20 – Time Quangle Live (چهار تک شات)

اکثر کمپین ها دارای یک قسمت ماجراجویی مهمانی برای هر قسمت. این زمانی است که بازیگران پس از استراحت هر قسمت یک بحث کوتاه پس از مرگ دارند که به طور جداگانه فیلمبرداری و پخش می شود. این ها بهتر است بعد از قسمت های مربوطه تماشا شوند و طول آن ها متفاوت است.

سری های اخیر دارند قسمت های حدود 20-35 دقیقه یا بیشتر، اگرچه A Crown of Candy، Pirates of Leviathan، The Unsleeping City: Chapter Two، و Mice & Murder دو تا سه برابر طول دارند.

هشدارهای محتوا

اکثر کمپین ها سبک دل هستند، اما برخی در جای خود بسیار شدید می شوند به خصوص A Crown of Candy و پیش درآمد آن و همچنین کمپین هایی با مضمون ترسناک.

Dropout یک پلتفرم بدون سانسور است که بزرگسالان را هدف گرفته است. هشدارهای محتوا به اندازه کافی توصیفی هستند که به شما امکان می دهند در مورد محتوایی که تماشا می کنید انتخاب کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید.

هر قسمت از هر کمپین یک هشدار محتوای کامل دارد، از جمله زمان بندی، در توضیحات ویدیویی. هشدارهایی را برای بسیاری از موارد از جمله:

مصرف یا سوء مصرف مواد مخدر یا الکل. هر گونه سوء استفاده ذهنی، جسمی یا جنسی، از جمله نسبت به کودکان یا حیوانات. توصیف خشونت یا گول زدن. توصیف عملکردهای بدن، از دست دادن خون و غیره هشدارهای میسوفونیا/امتوفوبیا (با مشخصاتی که باید به آن اشاره کرد در صورتی که قوز کردن، خفه کردن، خرخر کردن و غیره باشد)

این هشدارها می تواند به شما کمک کند تا به راحتی از هر گونه موضوع تحریک کننده در کمپین ها اجتناب کنید تا بتوانید از وقت خود در این دنیاهای فانتزی لذت ببرید.

Dungeons & Dragons محبوب‌تر از همیشه بوده است، و با این کار، مردم به دنبال یافتن کمپین‌های جدید و جالب بازی واقعی برای تماشا هستند. اگر حوصله دنبال کردن یک داستان چند صد قسمتی را ندارید، یا می‌خواهید چیزی با تصاویری جذاب از جمله نبردهای مینیاتوری تماشا کنید، پس Dimension 20 می‌تواند برای شما مناسب باشد.



زاییده فکر Brennan Lee Mulligan، Dimension 20 مجموعه ای از کمپین های بازی واقعی تا 20 قسمت است که طیف گسترده ای از ژانرها را پوشش می دهد و دارای بازیکنان مختلف با توانایی های مختلف است. از تازه‌کارها گرفته تا استادان، Dimension 20 از بازیگران متنوعی در گنبد استقبال می‌کند، ساختمانی بزرگ که یادآور یک قالب است، جایی که آن‌ها Dungeons & Dragons را بازی می‌کنند.


بعد 20 چیست؟

مجموعه بعدی 20 آثار هنری رسمی کامل از ترک تحصیل

بعد 20 یک است سریال بازی واقعی ساخته شده توسط برنان لی مولیگان، و بیشتر در سرویس اشتراک Dropout پخش می شود و برخی از قسمت ها به صورت رایگان در YouTube در دسترس هستند. در حالی که اکثر کمپین ها از D&D 5e استفاده می کنند، برخی دیگر از سیستم های کمتر شناخته شده مانند بچه های دوچرخه سوار. بیشتر آنها شامل برخی از عناصر دم کردن خانگی نیز می شود، اما به اندازه ای نیست که نتوانید قوانین اصلی را انتخاب کنید.


این سریال از 26 سپتامبر 2018 در حال پخش است و با پایان فیلم Never Stop Blowing Up به نقطه عطف 250 قسمت رسید.

کمپین ها را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد. کمپین های قهرمانان بی باککه شامل بازیگران اصلی امیلی آکسفورد، الی بیردزلی، برایان مورفی، زک اویاما، سیوبهان تامپسون و لو ویلسون، در کنار مولیگان در نقش DM، و کوئست های جانبی، که دارای بازیگران چرخشی از بازیکنان و همچنین دی‌ام‌های مهمان از جمله Aabria Lyengar و Matthew Mercer هستند. با 23 کمپین در مجموع، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. این راهنما برای کمک به اینجا آمده است.

تفاوت بین کمپین های Intrepid Heroes و Side Quests چیست؟


تفاوت های اصلی بین این دو نوع کمپین عبارتند از قهرمانان بی باک کمپین ها هستند 16 تا 20 قسمت، و همه ویژگی ها برنان لی مولیگان در نقش DM و همان بازیگران اصلی شش بازیکن، در حالی که کوئست های جانبی هستند 4-10 قسمت طولانی و ویژگی الف بازیگران چرخشی بازیکنان و DM.

طول اپیزود از کمی بیش از 90 دقیقه تا حدود سه ساعت متغیر است که اکثر آنها بین دو تا دو و نیم ساعت است.

می توانید تماشا کنید همه از یک نوع کمپین، سپس دیگری، یا آنها را با هم مخلوط کنید. تا زمانی که در حال تماشای آنهایی هستید که دارای چندین فصل به ترتیب پخش شده اند، پس واقعا مهم نیست که بپری

آیا ترتیب خاصی وجود دارد که باید بعد 20 را تماشا کنم؟

بعد 20 هرگز پس از تبلیغ برایان مورفی امیلی آکسفورد زک اویاما برنن لی مولیگان متحد ریشلی سیوبهان تامپسون و لو ویلسون عکس گروهی در حال خواندن کتاب


بیشتر، نه. استثناهای اصلی در این مورد هستند کمپین های قهرمانان بی باک Fantasy High و The Unsleeping Cityکه به ترتیب دارای سه و دو فصل هستند و کوئست جانبی نامناسب و جادو، که در زمان نگارش فصل دوم در شرف انتشار است. برای اینها باید فصل ها را به ترتیب زمانی تماشا کنید همانطور که داستان ها در تمام قسمت ها دنبال می شوند.

برخی نیز وجود دارد کوئست های جانبی که به کمپین های Intrepid Heroes پیوند دارند، اگرچه همه اینها مستلزم تماشای کمپین های اصلی نیستند.

دزدان دریایی لویاتان در تنظیم شده است همان جهان به عنوان Fantasy High، و هفت The Seven Maidens را دنبال می کند، یک مهمانی ماجراجویانه که در پایان Fantasy High: Freshman Year تشکیل شد. در نهایت، The Ravening War پیش درآمدی برای A Crown of Candy است.


Pirates کاملاً جدا از کمپین Fantasy High است از نظر قوس داستانی و شخصیت های اصلی و به همین ترتیب، در هر نقطه قابل تماشا است. با این حال، اگر قبلاً فصل اول Fantasy High را دیده باشید، تماشای The Seven لذت بخش تر خواهد بود، سال اول، از آنجایی که این هر هفت دوشیزه را معرفی می کند و اتفاقاتی را دنبال می کند که منجر به تشکیل حزب ماجراجویانه آنها شد.

The Ravening War پیش درآمدی برای A Crown of Candy است از نظر جدول زمانی، اما بود فیلمبرداری و بعد از آن نمایش داده شد A Crown of Candy که بیشتر فقط به جنگ اشاره می کند. همچنین هیچ همپوشانی شخصیت اصلی وجود ندارد، بنابراین شما می توانید این دو را به هر ترتیب تماشا کنید.


با شروع کردم فرار به خون نگهدارو این یک مکان عالی برای شروع بود. ماجراجویی است کوتاه، برای تماشای رایگان در YouTube در دسترس است، و حال و هوای آن کاملاً ماهیت ابعاد 20 را به تصویر می‌کشد. بازیگران متنوع، مجموعه‌ها و مینیاتورهای شگفت‌انگیز، و خط داستانی که سبک منحصر به فرد DMing مولیگان را نشان می‌دهد.

بعد از این، من به Fantasy High، اولین کمپین Intrepid Heroes، از آنجایی که این بهترین معرفی برای گروه اصلی بازیگران بازگشته است، همانطور که از جایی شروع می کنید. یک بار دیگر، این نیز است در یوتیوب موجود است، به من اجازه می دهد تا قبل از اینکه تصمیم بگیرم در Dropout مشترک شوم، دامنه خوبی از محتوا را دریافت کنم.

اشتراک Dropout حدود 7 دلار / 5 پوند در ماه است، با تخفیف برای خرید یک سال از قبل، و به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از نمایش‌های کمدی بدون آگهی مستقل از جمله Game Changer، Um، Actually و Dirty Laundry را می‌دهد. مانند تمام قسمت‌های بعد 20 و برنامه گفتگوی بعدی، مهمانی ماجراجویانه.

من توصیه می کنیم کمپین های Intrepid Heroes را به ترتیب تماشا کنید، زیرا این به شما امکان می‌دهد تا ببینید که چگونه مهارت‌های بازیکن در زمانی که به عنوان یک تیم شروع به کار می‌کنند، رشد می‌کنند. تماشای Ally Beardsley، یک تازه وارد به D&D، که شروع به شکوفایی و پیشرفت می کند و بعداً در حالی که بازی در گنبد را یاد می گیرند، بسیار لذت بخش است.


سپس می توانید انتخاب کنید ماموریت های جانبی را رها کنید، در کنار یا در بین ماجراهای Intrepid Heroes. من اینها را به ترتیب اینکه چقدر جالب به نظر می رسند تماشا کردند. بیشتر بین سریال‌های Intrepid Heroes، اما با کمپین‌های فشرده‌تر مانند A Crown of Candy، همزمان The Seven را تماشا کردم زیرا همیشه در حال و هوای تراژدی CoC نبودم.

اگر حتی بیشتر از آن می خواهید یک شکست مغزی، از طریق قسمت های تاریک تر از بعد 20، و پس از آن Dropout داشته باشید Game Changer را در کنار تماشا کنید.

همه کمپین‌های Intrepid Heroes به ترتیب انتشار


اگر می خواهید کمپین های Intrepid Heroes را تماشا کنید در دستور داد که آزاد شوند، سپس آن را پیدا خواهید کرد Fantasy High و The Unsleeping City دارای شکاف هایی هستند بین فصل هایشان به این ترتیب، ممکن است بخواهید قبل از اینکه هر دو فصل شهر بی خواب را تماشا کنید و سپس به A Crown of Candy ادامه دهید، هر سه فصل Fantasy High را تماشا کنید.

با این حال، متوجه خواهید شد یک پرش مهارتی قابل توجه بین فصل دوم و سوم Fantasy High، از زمانی که آنها با فاصله پنج سال فیلمبرداری شدند.

از طرف دیگر، اگر نگران این نیستید که سطح اعتماد به نفس بازیکن به طور طبیعی افزایش یابد، تنظیمی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذاب باشد و سپس همه را با هم مخلوط کنید. در اینجا لیست کاملی از تمام کمپین های قهرمانان بی باک به ترتیب انتشار آمده است.

کمپین

قسمت ها پخش شد

ژانرها

خلاصه داستان

سیستم استفاده شده

فانتزی بالا*

17 قسمت: سپتامبر 2018 – ژانویه 2019

فانتزی، ماجراجویی، کمدی نوجوان

شش نوجوان را دنبال می‌کند، بچه‌های بد، که در آکادمی ماجراجویی آگوفورت شرکت می‌کنند، جایی که مهارت‌های کلاس‌های D&D انتخابی خود را یاد می‌گیرند و مهمانی ماجراجویی خود را تشکیل می‌دهند.

D&D 5e

شهر بی خواب

17 قسمت: ژوئیه 2019 – اکتبر 2019

فانتزی، درام، روز مدرن

گروهی از نیویورکی‌ها از یک جنبه جادویی مخفی شهر، معروف به دنیای رویا، یاد می‌گیرند، که باید کمک کنند تا هم پنهان و هم تحت کنترل باشد.

D&D 5e

Fantasy High: سال دوم **

20 قسمت: اکتبر 2019 – آوریل 2020

فانتزی، ماجراجویی، کمدی نوجوان

دنباله‌ای برای Fantasy High است که دانش‌آموزان ما، The Bad Kids را دنبال می‌کند، زیرا آنها وظیفه دارند تاج پادشاه کابوس را بازیابی کنند، وظیفه‌ای که 60٪ نمره نهایی آنها را شامل می‌شود.

D&D 5e

تاج آب نبات

17 قسمت: آوریل 2020 – اوت 2020

فانتزی، سیاسی، تراژدی

داستانی با الهام از بازی تاج و تخت در یک پادشاهی Candy Land و پس از یک جنگ سیاسی، جایی که خشونت و خیانت هنوز رایج است.

D&D 5e

شهر بی خواب: فصل دوم

18 قسمت: نوامبر 2020 – مارس 2021

فانتزی، درام، روز مدرن

داستان سه سال پس از سری اول، شخصیت‌های بازگشته و چهره‌های آشنا گرد هم می‌آیند تا مانع از بین بردن تعادل بین دنیای رویا و بیداری توسط شرکت بزرگ گلادیاتور شوند.

D&D 5e

یک ادیسه پر ستاره

18 قسمت: ژانویه 2022 – مه 2022

علمی تخیلی، کمدی، کتاب مصور

یک کمپین علمی-تخیلی که در دنیای ستاره‌دار الین لی و مایکل کالوتا اتفاق می‌افتد و گروهی را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند کهکشان را نجات دهند.

جنگ ستارگان 5e

هیچ وقت

20 قسمت: نوامبر 2022 – آوریل 2023

فانتزی، ترسناک، افسانه ها

گروهی از شخصیت‌های افسانه‌ای که داستان‌هایشان پیچیده می‌شود، باید سرزمین خود را از فساد نیروهای تاریک نجات دهند.

D&D 5e

Fantasy High: سال جوانی

ژانویه 2024 – مه 2024

فانتزی، ماجراجویی، کمدی نوجوان

اکنون در سومین سال زندگی خود، بچه های بد با حجم کاری سخت و فزاینده ای روبرو هستند، زیرا کار کلاسی، ارزیابی های عملی و تلاش های جانبی خود همه با هم ترکیب می شوند.

D&D 5e


* بعداً به Fantasy High: Freshman Year تغییر نام داد.

** ابتدا به صورت زنده در Twitch پخش شد، سپس برای Dropout ویرایش شد.

اگر به تازگی وارد ابعاد 20 و اشتراک Dropout ندارید، سپس می توانید موارد زیر را تماشا کنید کمپین های قهرمانان بی باک به طور کامل در کانال یوتیوب ابعاد 20.

  • Fantasy High: Freshman Year (فهرست شده به عنوان بعد 20: Fantasy High)
  • Fantasy High: سال دوم
  • شهر بی خواب

شما همچنین می توانید تماشا کنید اولین قسمت کامل از A Crown of Candy، The Unsleeping City: Chapter Two، A Starstruck Odyssey، Neverafter، و Fantasy High: Junior Year.

همه چالش های جانبی ابعاد 20 به ترتیب انتشار


Side Quests در حال حاضر همه یک فصل هستند، به استثنای Misfits و Magic، که به تازگی در سپتامبر 2024 وارد فصل دوم شده است. به هر ترتیبی تماشا کرد

کمپین

پخش شد

ژانرها

خلاصه داستان

سیستم

فرار از Bloodkeep

6 قسمت: آوریل 2019 – ژوئن 2019

فانتزی، کمدی، تقلید

یک تقلید از LOTR که در آن گروهی از شرور باید مرگ رهبر خود را پنهان کنند تا از وحشت در میان ارتش های شیطانی جلوگیری کنند.

D&D 5e

دزدی کوچک

6 قسمت: ژانویه 2020 – فوریه 2020

فانتزی، کمدی، ماجراجویی

گروهی از افراد کوچک، با الهام از وام‌ها، باید علیه یک جنایتکار بدنام دزدی کنند.

D&D 5e

دزدان دریایی لویاتان

6 قسمت: سپتامبر 2020 – اکتبر 2020

فانتزی، ماجراجویی، اسپین آف

در دنیای Fantasy High اتفاق می افتد، گروهی از دزدان دریایی باید به نیروها بپیوندند تا یک شرکت بیمه شیطانی را از تصرف شهر شناورشان بازدارند.

D&D 5e

موش و قتل

10 قسمت: آوریل 2021 – ژوئن 2021

فانتزی، راز قتل، دوره

در این معمای قتل ادواردایی که از شرلوک هلمز الهام گرفته شده است، گروهی از موجودات جنگلی انسان‌نما باید یک قتل را حل کنند.

D&D 5e

نامناسب و جادو

4 قسمت: ژوئن 2021 – ژوئیه 2021

فانتزی، جادویی، تقلید

در این تقلید مسخره آمیز جادویی، چهار دانشجوی مبادله آمریکایی نامناسب باید با زندگی در مدرسه جادوگری بریتانیا کنار بیایند.

بچه ها روی جارو

هفت

10 قسمت: اوت 2021 – اکتبر 2021

فانتزی، ماجراجویی، اسپین آف

هفت دوشیزه، یک مهمانی ماجراجویانه از آکادمی ماجراجویی آگوفورت، باید برای نجات مهمانی خود و نمرات خود تلاش کنند.

D&D 5e

هفته فریاد

4 قسمت: نوامبر 2021 – دسامبر 2021

کلاسیک ترسناک، معمایی، عاشقانه

بچه‌های نمادهای ترسناک کلاسیک در دانشگاه برام، جایی که انسان‌ها و هیولاها با هم یاد می‌گیرند، عشق و معمایی برای حل آن پیدا می‌کنند.

سیستم اسطوره ای گیب هیکس

تابوت اجرا

6 قسمت: ژوئن 2022 – ژوئیه 2022

ترسناک کلاسیک، کمدی، سفر جاده ای

اطرافیان دراکولا باید ارباب تقریباً مرده خود را به ترانسیلوانیا برگردانند یا بهای آن را بپردازند.

D&D 5e اصلاح شده

دادگاه فی و گل

10 قسمت: اوت 2022 – اکتبر 2022

فانتزی، فاه، دوره

این مجموعه بر روی گروهی از اشراف‌سالاران تمرکز می‌کند که در رویدادی به نام The Bloom در دادگاه Fae با الهام از Regency شرکت می‌کنند.

D&D 5e و Good Society

جنگ Ravening

6 قسمت: می 2023 – ژوئن 2023

فانتزی، سیاسی، جنگی

پیش درآمدی برای A Crown of Candy که رویدادهای جنگ داخلی کومیدا را پوشش می‌دهد، حدود 20 سال قبل، زمانی که گروهی از اشراف برای کمک به یک فرقه مذهبی باج‌گیری می‌شوند.

D&D 5e

سیاه چال ها و کوئینزها را بکشید

4 قسمت: ژوئن 2023 – ژوئیه 2023

فانتزی، شگفت انگیز، کشیدن

چهار ستاره از RuPaul's Drag Race در نقش D&D بازی می‌کنند و زمانی که چهار ماجراجو در دنیای اموات گرفتار می‌شوند، فانتزی با افسانه روبرو می‌شود.

D&D 5e

منتوپولیس

6 قسمت: اوت 2023 – سپتامبر 2023

کارآگاه، فیلم نوآر، فانتزی

فیلم نوآر با داستان‌های کارآگاهی سخت جوشانده شده در این معمایی که در مکان نامحتمل مغز انسان اتفاق می‌افتد، ملاقات می‌کند.

بچه های خانگی روی دوچرخه

پایان بارو

10 قسمت: اکتبر 2023 – دسامبر 2023

فانتزی، بقا

خانواده ای از استات ها باید پس از فرار از خانه ویران شده خود با خطرات دنیایی پر از تهدیدات ناشناخته روبرو شوند تا به دنبال سرپناهی بروند.

D&D 5e

هرگز دست از منفجر کردن برندار

10 قسمت: ژوئن 2024 – اوت 2024

اکشن، انفجار، کمدی

گروهی از کارمندان مرکز خرید وارد یک فیلم اکشن VHS به سبک جومانجی می شوند و باید راه خود را پیدا کنند.

Dropout's Never Stop Blowing Up Homebrew System – بر اساس Kids on Bikes

Misfits And Magic فصل 2

11 قسمت: سپتامبر 2024 – دسامبر 2024

فانتزی، جادویی، تقلید

ادامه داستان فصل اول، سه سال بعد.

هرگز از ساخت جادو دست نکشید – سیستم Homebrew بر اساس Never Stop Blowing Up و Kids on Brooms.



من توصیه می کنم انتخاب ماموریت های جانبی که بیشتر برای شما جذاب است و تماشای آنها در بین کمپین های طولانی تر یا در کنار آنها.

برخی نیز وجود دارد ماجراهای تک شات که در کنار کمپین های اصلی قرار می گیرند. توصیه می کنیم اینها را تماشا کنید پس از کمپین های اصلی آنها به آنها پیوند می زنند، زیرا جوک هایی وجود دارد که به داستان های اصلی کمپین اشاره می کنند، و شما خواهید داشت با دانش پس زمینه بیشتر از آنها لذت ببرید. این تک شات ها عبارتند از:

فانتزی بالا

  • بعد 20: Fantasy High Live At The Bell House
  • Fantasy High Live در RTX Austin
  • Fantasy High College از RTX @ Home دیدن کنید
  • ویژه شب پسرانه: Roll20 Con

نامناسب و سحر و جادو

  • Misfits و Magic Holiday Special
  • Misfits And Magic Live در GenCon 2022


بعد 20 – قهرمانان بی باک

  • بعد 20 – Time Quangle Live (چهار تک شات)

اکثر کمپین ها دارای یک قسمت ماجراجویی مهمانی برای هر قسمت. این زمانی است که بازیگران پس از استراحت هر قسمت یک بحث کوتاه پس از مرگ دارند که به طور جداگانه فیلمبرداری و پخش می شود. این ها بهتر است بعد از قسمت های مربوطه تماشا شوند و طول آن ها متفاوت است.

سری های اخیر دارند قسمت های حدود 20-35 دقیقه یا بیشتر، اگرچه A Crown of Candy، Pirates of Leviathan، The Unsleeping City: Chapter Two، و Mice & Murder دو تا سه برابر طول دارند.

هشدارهای محتوا

Dimension 20 Matt Mercer در حال بازی در Escape from the bloodkeep

اکثر کمپین ها سبک دل هستند، اما برخی در جای خود بسیار شدید می شوند به خصوص A Crown of Candy و پیش درآمد آن و همچنین کمپین هایی با مضمون ترسناک.


Dropout یک پلتفرم بدون سانسور است که بزرگسالان را هدف گرفته است. هشدارهای محتوا به اندازه کافی توصیفی هستند که به شما امکان می دهند در مورد محتوایی که تماشا می کنید انتخاب کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید.

هر قسمت از هر کمپین یک هشدار محتوای کامل دارد، از جمله زمان بندی، در توضیحات ویدیویی. هشدارهایی را برای بسیاری از موارد از جمله:

  • مصرف یا سوء مصرف مواد مخدر یا الکل.
  • هر گونه سوء استفاده ذهنی، جسمی یا جنسی، از جمله نسبت به کودکان یا حیوانات.
  • توصیف خشونت یا گول زدن.
  • توصیف عملکردهای بدن، از دست دادن خون و غیره
  • هشدارهای میسوفونیا/امتوفوبیا (با مشخصاتی که باید به آن اشاره کرد در صورتی که قوز کردن، خفه کردن، خرخر کردن و غیره باشد)

این هشدارها می تواند به شما کمک کند تا به راحتی از هر گونه موضوع تحریک کننده در کمپین ها اجتناب کنید تا بتوانید از وقت خود در این دنیاهای فانتزی لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا