بازی

چگونه ابزارها را در دره دریم لایت دیزنی ارتقا دهیم

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

دره دریم لایت دیزنی کاملاً مملو از بیوم برای کاوش، لوازم آرایشی برای جمع آوری و موانع برای از بین بردن است. گفته می‌شود، اگر قصد دارید در هر یک از این موارد مشکل جدی ایجاد کنید، باید ابزار سلطنتی خود را که از قوطی آب پاش، کلنگ، بیل و موارد دیگر تشکیل شده است، ارتقا دهید.

مربوط دره دریم لایت دیزنی: نحوه تغذیه و استخدام حیوانات اگر می خواهید در مورد Companions بیشتر بدانید، به جای درستی آمده اید.
خوشبختانه Dreamlight Valley میزبان جامعه ای از دوستان توانمند است که برخی از آنها می توانند از استعدادهای ویژه خود برای ارتقای دائمی ابزارهای رویال شما استفاده کنند. برای به دست آوردن این مزایا، باید با وظایف روزانه دریم لایت، ماموریت‌های دوستی و کوئست‌های بیوم پیشرفت کنید.

به روز شده در 25 ژوئیه 2024، توسط Zoë J. Osik: برای ارتقای ابزارهای خود در Disney Dreamlight Valley به کمک نیاز دارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. با اطلاعات تازه و گنجاندن Royal Hourglass از A Rift In Time Expansion Pass، همه چیزهایی را که برای ارتقای هر یک از ابزارهای خود نیاز دارید در کمترین زمان در اختیار خواهید داشت!

هنگامی که سفر حماسی خود را در دره دریم لایت آغاز می کنید، متوجه خواهید شد که سه ابزار سلطنتی را به دست خواهید آورد: کلنگ، آب پاش، و بیل. هر یک از این موارد می تواند برای انجام فعالیت های خاصی در اطراف دهکده مورد استفاده قرار گیرد که می تواند شما را شبکه کند رویا لایت، ماهی، سبزیجات، میوه ها، و مواد معدنی.

متأسفانه، تنها کارهای زیادی می توانید با ابزارهای مبتدی در موجودی خود انجام دهید. همانطور که شما به سرعت به یادگیری خواهید رسید، باز کردن قفل بیوم های خاص در روستا می تواند به معنای نیاز باشد اشیای کمیاب را نابود کنید، مانند مرجان، درختکنده ها، و بزرگقارچ.

برای حذف هر یک از این موارد، البته باید زرادخانه خود را با رویال تولز ارتقا یافته بزرگ کنید. اما رویال تولز دقیقا چیست؟

کلنگ سلطنتی
می توان از کلنگ سلطنتی استفاده کرد سنگ های معدن در اطراف دره دریم لایت. انجام این کار می تواند شما را با انواع آیتم ها از جمله سنگ آهن، زمرد، و آکوامارین. مواد معدنی جمع آوری شده از معدن را می توان برای ساخت تعدادی اقلام در هر میز کاردستی و همچنین به عنوان هدیه برای همسایگان شما در اطراف روستا استفاده کرد.

بیل سلطنتی
می توان از بیل سلطنتی استفاده کرد تکه هایی از زمین را برای کاشت محصولات حفر کنید. با تعامل با هر قطعه زمین، می توانید بخش هایی را در اطراف روستا ایجاد کنید و برای آن مزرعه ایجاد کنید سبزیجات و میوه ها. سپس این مواد مصرفی را می توان در غرفه Goofy در هر یک از بیوم های قفل نشده فروخت.

آبخوری رویال
از قوطی آبی رویال استفاده می شود محصولات را آبیاری کنید و به شکوفایی آنها کمک کنید. شما می توانید با هر تکه خاک خشکی تعامل داشته باشید و با ریختن آب روی آن و اجازه دادن به آن در مدت زمان کوتاهی آن را تغذیه کنید. هنگامی که به هر نوع محصولی زمان کافی برای ریشه‌کن کردن داده‌اید، می‌توانید آن را برداشت کرده و برای سکه‌های اضافی به غرفه Goofy بفروشید.

میله ماهیگیری سلطنتی
میله ماهیگیری سلطنتی استفاده می شود ماهی و جلبک دریایی را جمع آوری کنید از آب های مختلف اطراف روستا. از اقیانوس گرفته تا حوضچه ها، همه آب ها را می توان برای انواع خاصی از غذاهای دریایی و ماهی با میله ماهیگیری رویال جستجو کرد.

ساعت شنی سلطنتی

این ابزار رویال فقط با گذرنامه گسترش A Rift In Time قابل دسترسی است.

ساعت شنی سلطنتی برای جستجو در زمان برای یافتن مصنوعات گمشده استفاده می شود. شن های چرخان را بردارید، و اقلام جدید را در جدول زمانبندی بسازید. بسیاری از اقلام جدیدی که با ساعت شنی پیدا خواهید کرد برای ایجاد اثاثیه جدید برای دهکده شما مورد نیاز هستند.

مربوط Disney Dreamlight Valley – Village Project: Gear Loose And Fancy Free زمان خم می شود، ماشین ها بلند می شوند و اسکروج کف می زند.

همانطور که گفتیم، ابزارهای روز اول واقعاً فقط می توانند شما را تا این حد در دریم لایت ولی پیش ببرند. برای باز کردن قفل کل نقشه، شما مجبور خواهید شد به‌روزرسانی‌های جالب زیر را دنبال کنید.

چندین ابزار را می توان برای کمک به روز رسانی کرد موانع موجود در دره را از بین ببریدبا این حال، هر ارتقاء نیازمندی های متفاوتی دارد. برای باز کردن توانایی شکستن موانع بیشتر مانند بلوک‌های یخی و کنده‌های درخت، باید ماموریت‌های دوستی متفاوتی را با روستاییان انجام دهید.

چگونه کلنگ سلطنتی را ارتقا دهیم

کلنگ سلطنتی دارد دو ارتقا: یکی که می توان از آن به دست آورد مائویی، و دیگری که می توان از آن به دست آورد السا. برای ادعای هر یک از این ارتقاها، باید از طریق آن سرمایه گذاری کنید رویاقلعه و قلمروهای مربوطه خود را باز کنید. به طور خاص، قلمرو موانا، و قلمرو یخ زده.

با این حال، مهم نیست که کدام قلمرو را ابتدا باز کنید
ما توصیه می کنیم قلمرو موانا را هدف بگیرید
، زیرا این درب خیلی زودتر در بازی به شما ارائه شده است و نیاز به دریم لایت کمتری برای باز کردن قفل دارد.

چگونه می توان آوار دریا را در ساحل Dazzle شکست
برای باز کردن اولین ارتقاء رویال پیککس، به قلمرو موانا بروید و با مائوئی صحبت کنید. تا زمانی که فرصتی به شما داده شود، باید ماموریت های دوستی او را تکمیل کنید او را به دره دریم لایت دعوت کنید.

برای انجام این کار، به سادگی
خانه اش را قرار دهد
از موجودی شما
در هر نقطه در ساحل Dazzle
.

زمانی که مائویی به دهکده رسید، پیشرفت با ماموریت های دوستی تا زمانی که دریافت کنید داستانی از سنگ و آتش. تکمیل این تلاش، ارتقای Royal Pickaxe را برای شما به ارمغان می آورد، که می تواند برای شکستن خوشه های مرجانی در ساحل Dazzle مورد استفاده قرار گیرد.

تلاش A Tale of Stone and Fire از شما می خواهد
مائویی یک وعده غذایی با رتبه پنج ستاره تهیه کنید
. یک راه آسان برای ایجاد این خواهد بود

آشپزی بویلابیس

، ورودی نسبتاً ساده ای که می توان با آن خش خش کرد
میگو، گوجه فرنگی، کاهو، صدف،
و الف
صدف
.

چگونه بلوک های یخ را در ارتفاعات یخ زده بشکنیم
برای باز کردن دومین ارتقاء رویال پیککس، از السا دیدن کنید در قلمرو یخ زده و ماموریت های دوستی او را تکمیل کنید. هنگامی که شما پاک کردن شکستن یخ در تلاش، ارتقایی دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد بلوک‌های یخی را در اطراف Dreamlight Valley بشکنید.

The Friendship Quest Breaking the Ice از شما می خواهد
برای السا معجون گرمای تابستان بیاورید
. شما می توانید اقلام مورد نیاز برای ساخت این کار را از اینجا تهیه کنید
Dazzle Beach، Forest of Valor و Glade of Trust
.

چگونه بیل سلطنتی را ارتقا دهیم

بیل سلطنتی را می توان به ارتقاء داد تیغه بیل، ابزار بسیار خوبی است که نه تنها می تواند در اطراف دره دریم لایت ترانشه حفر کنید، اما کنده درختان را نیز بردارید، هم. برای این ارتقاء مهم، باید آنا را به دره دریم لایت دعوت کنید.

شما می توانید این کار را انجام دهید
پس از اتمام تلاش
خط
در قلمرو یخ زده
.

نحوه شکستن کنده درختان در جنگل شجاعت
وقتی آنا را به روستا دعوت کردید، به سادگی جستجوهای دوستی افتتاحیه را تکمیل کنید تا زمانی که یاد بگیرید چگونه تیغه بیل را بسازید.

باز کردن این قفل به شما کمک می کند دره Dreamlight را در شکل کشتی نگه دارید و همچنین این کار را انجام خواهد داد به شما کمک می کند تا چوب سخت بیشتری بدست آورید، منبع مفیدی است که می تواند با مواد دیگر ترکیب شود تا انتخاب گسترده ای از آن ایجاد شود مبلمان و لوازم آرایشی.

نحوه ارتقاء قوطی آبیاری رویال

شما می توانید قوطی رویال آبیاری را نسبتاً در اوایل بازی ارتقا دهید، اگرچه این کار به شما نیاز دارد با مرلین دوست شوید و بخش مناسبی از ماموریت های دوستی او را تکمیل کنید برای دریافت آن

چگونه لکه های قارچ را پاک کنیم
برای به دست آوردن ارتقا، کافی است تا زمانی که دریافت کنید، ماموریت های دوستی مرلین را دنبال کنید محاکمه نهایی. تکمیل این کوئست به شما این توانایی را می دهد قارچ های بزرگ را حذف کنید، که به صورت محلی به آنها اشاره می شود قارچ عرفانی.

برای این کار باید مالک این ارتقا باشید
قفل بیوم Glade of Trust را باز کنید
.

چگونه ساعت شنی سلطنتی را ارتقا دهیم

بعد از تو قفل ساعت شنی سلطنتی را باز کنید در طول تلاش Flying Metal Nuisance، می‌توانید آن را در جدول Timebending ارتقا دهید. ارتقای ساعت شنی سلطنتی شما هزینه زیادی را در بر خواهد داشت. از 5000 غبار شروع می شود و برای هر سطح 5000 افزایش می یابد.

مه را می توان با برداشتن Swirling Sands جمع کرد. تکمیل وظایف Dreamlight در Eternity Isleو پاکسازی Splinters of Fate از بیوم های اطراف جزیره.

مربوط Disney Dreamlight Valley: نکاتی برای تزئین دره شما تنها با چند توصیه زیباترین دره را داشته باشید.

چگونه ماموریت های دوستی را کامل کنیم

ماموریت های دوستی هستند اهداف اولیه ای که باید تکمیل کنید هنگام توسعه جامعه خود با این حال، برای اینکه واقعاً رشد کند، باید از دوستان خود دعوت کنید تا به پیشرفت آن کمک کنند.

برای این منظور، باید تکمیل کنید ماموریت های دوستی، که سفرهای اپیزودیک هستند که از شما می خواهند انجام وظایف مختلف برای شخصیت های خاص.

قبل از اینکه در اطراف دهکده متروک Dreamlight Valley به گردش بپردازید، باید این کار را انجام دهید گزارش خود را باز کنید، که تمام ماموریت های دوستی فعلی موجود برای تکمیل را به شما نشان می دهد.

و اگر تازه شروع کرده اید، احتمالاً به هر یک از آنها متصل می شوند
مرلین یا میکی موس
.

تکمیل ماموریت های دوستی شبکه شما Dreamlight، که می توان از آن استفاده کرد باز کردن بیوم های جدید در دهکده و قلمروها در قلعه رویایی. برای یافتن دوستان جدید و به نوبه خود، به دست آوردن ماموریت های دوستی بیشتر، باید هر دوی این موارد را باز کنید.

بعد Disney Dreamlight Valley: Complete Guide and Walkthrough هر آنچه باید در مورد دره دریم لایت دیزنی بدانید!

دره دریم لایت دیزنی کاملاً مملو از بیوم برای کاوش، لوازم آرایشی برای جمع آوری و موانع برای از بین بردن است. گفته می‌شود، اگر قصد دارید در هر یک از این موارد مشکل جدی ایجاد کنید، باید ابزار سلطنتی خود را که از قوطی آب پاش، کلنگ، بیل و موارد دیگر تشکیل شده است، ارتقا دهید.



مربوط

دره دریم لایت دیزنی: نحوه تغذیه و استخدام حیوانات

اگر می خواهید در مورد Companions بیشتر بدانید، به جای درستی آمده اید.

خوشبختانه Dreamlight Valley میزبان جامعه ای از دوستان توانمند است که برخی از آنها می توانند از استعدادهای ویژه خود برای ارتقای دائمی ابزارهای رویال شما استفاده کنند. برای به دست آوردن این مزایا، باید با وظایف روزانه دریم لایت، ماموریت‌های دوستی و کوئست‌های بیوم پیشرفت کنید.

به روز شده در 25 ژوئیه 2024، توسط Zoë J. Osik: برای ارتقای ابزارهای خود در Disney Dreamlight Valley به کمک نیاز دارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. با اطلاعات تازه و گنجاندن Royal Hourglass از A Rift In Time Expansion Pass، همه چیزهایی را که برای ارتقای هر یک از ابزارهای خود نیاز دارید در کمترین زمان در اختیار خواهید داشت!


تیغه بیل ابزار سلطنتی Disney Dreamlight Valley


هنگامی که سفر حماسی خود را در دره دریم لایت آغاز می کنید، متوجه خواهید شد که سه ابزار سلطنتی را به دست خواهید آورد: کلنگ، آب پاش، و بیل. هر یک از این موارد می تواند برای انجام فعالیت های خاصی در اطراف دهکده مورد استفاده قرار گیرد که می تواند شما را شبکه کند رویا لایت، ماهی، سبزیجات، میوه ها، و مواد معدنی.

متأسفانه، تنها کارهای زیادی می توانید با ابزارهای مبتدی در موجودی خود انجام دهید. همانطور که شما به سرعت به یادگیری خواهید رسید، باز کردن قفل بیوم های خاص در روستا می تواند به معنای نیاز باشد اشیای کمیاب را نابود کنید، مانند مرجان، درختکنده ها، و بزرگقارچ.

برای حذف هر یک از این موارد، البته باید زرادخانه خود را با رویال تولز ارتقا یافته بزرگ کنید. اما رویال تولز دقیقا چیست؟

کلنگ سلطنتی

می توان از کلنگ سلطنتی استفاده کرد سنگ های معدن در اطراف دره دریم لایت. انجام این کار می تواند شما را با انواع آیتم ها از جمله سنگ آهن، زمرد، و آکوامارین. مواد معدنی جمع آوری شده از معدن را می توان برای ساخت تعدادی اقلام در هر میز کاردستی و همچنین به عنوان هدیه برای همسایگان شما در اطراف روستا استفاده کرد.


بیل سلطنتی

می توان از بیل سلطنتی استفاده کرد تکه هایی از زمین را برای کاشت محصولات حفر کنید. با تعامل با هر قطعه زمین، می توانید بخش هایی را در اطراف روستا ایجاد کنید و برای آن مزرعه ایجاد کنید سبزیجات و میوه ها. سپس این مواد مصرفی را می توان در غرفه Goofy در هر یک از بیوم های قفل نشده فروخت.

آبخوری رویال

از قوطی آبی رویال استفاده می شود محصولات را آبیاری کنید و به شکوفایی آنها کمک کنید. شما می توانید با هر تکه خاک خشکی تعامل داشته باشید و با ریختن آب روی آن و اجازه دادن به آن در مدت زمان کوتاهی آن را تغذیه کنید. هنگامی که به هر نوع محصولی زمان کافی برای ریشه‌کن کردن داده‌اید، می‌توانید آن را برداشت کرده و برای سکه‌های اضافی به غرفه Goofy بفروشید.

میله ماهیگیری سلطنتی

میله ماهیگیری سلطنتی استفاده می شود ماهی و جلبک دریایی را جمع آوری کنید از آب های مختلف اطراف روستا. از اقیانوس گرفته تا حوضچه ها، همه آب ها را می توان برای انواع خاصی از غذاهای دریایی و ماهی با میله ماهیگیری رویال جستجو کرد.

ساعت شنی سلطنتی

این ابزار رویال فقط با گذرنامه گسترش A Rift In Time قابل دسترسی است.


ساعت شنی سلطنتی برای جستجو در زمان برای یافتن مصنوعات گمشده استفاده می شود. شن های چرخان را بردارید، و اقلام جدید را در جدول زمانبندی بسازید. بسیاری از اقلام جدیدی که با ساعت شنی پیدا خواهید کرد برای ایجاد اثاثیه جدید برای دهکده شما مورد نیاز هستند.

مربوط

Disney Dreamlight Valley – Village Project: Gear Loose And Fancy Free

زمان خم می شود، ماشین ها بلند می شوند و اسکروج کف می زند.

کلنگ ابزار سلطنتی دریم لایت دیزنی

همانطور که گفتیم، ابزارهای روز اول واقعاً فقط می توانند شما را تا این حد در دریم لایت ولی پیش ببرند. برای باز کردن قفل کل نقشه، شما مجبور خواهید شد به‌روزرسانی‌های جالب زیر را دنبال کنید.

چندین ابزار را می توان برای کمک به روز رسانی کرد موانع موجود در دره را از بین ببریدبا این حال، هر ارتقاء نیازمندی های متفاوتی دارد. برای باز کردن توانایی شکستن موانع بیشتر مانند بلوک‌های یخی و کنده‌های درخت، باید ماموریت‌های دوستی متفاوتی را با روستاییان انجام دهید.


چگونه کلنگ سلطنتی را ارتقا دهیم

کلنگ ارتقا یافته رویال دره رویال دیزنی

کلنگ سلطنتی دارد دو ارتقا: یکی که می توان از آن به دست آورد مائویی، و دیگری که می توان از آن به دست آورد السا. برای ادعای هر یک از این ارتقاها، باید از طریق آن سرمایه گذاری کنید رویاقلعه و قلمروهای مربوطه خود را باز کنید. به طور خاص، قلمرو موانا، و قلمرو یخ زده.

با این حال، مهم نیست که کدام قلمرو را ابتدا باز کنید
ما توصیه می کنیم قلمرو موانا را هدف بگیرید
، زیرا این درب خیلی زودتر در بازی به شما ارائه شده است و نیاز به دریم لایت کمتری برای باز کردن قفل دارد.

چگونه می توان آوار دریا را در ساحل Dazzle شکست

برای باز کردن اولین ارتقاء رویال پیککس، به قلمرو موانا بروید و با مائوئی صحبت کنید. تا زمانی که فرصتی به شما داده شود، باید ماموریت های دوستی او را تکمیل کنید او را به دره دریم لایت دعوت کنید.


برای انجام این کار، به سادگی
خانه اش را قرار دهد
از موجودی شما
در هر نقطه در ساحل Dazzle
.

زمانی که مائویی به دهکده رسید، پیشرفت با ماموریت های دوستی تا زمانی که دریافت کنید داستانی از سنگ و آتش. تکمیل این تلاش، ارتقای Royal Pickaxe را برای شما به ارمغان می آورد، که می تواند برای شکستن خوشه های مرجانی در ساحل Dazzle مورد استفاده قرار گیرد.

تلاش A Tale of Stone and Fire از شما می خواهد
مائویی یک وعده غذایی با رتبه پنج ستاره تهیه کنید
. یک راه آسان برای ایجاد این خواهد بود

آشپزی بویلابیس

، ورودی نسبتاً ساده ای که می توان با آن خش خش کرد
میگو، گوجه فرنگی، کاهو، صدف،
و الف
صدف
.

چگونه بلوک های یخ را در ارتفاعات یخ زده بشکنیم

برای باز کردن دومین ارتقاء رویال پیککس، از السا دیدن کنید در قلمرو یخ زده و ماموریت های دوستی او را تکمیل کنید. هنگامی که شما پاک کردن شکستن یخ در تلاش، ارتقایی دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد بلوک‌های یخی را در اطراف Dreamlight Valley بشکنید.


The Friendship Quest Breaking the Ice از شما می خواهد
برای السا معجون گرمای تابستان بیاورید
. شما می توانید اقلام مورد نیاز برای ساخت این کار را از اینجا تهیه کنید
Dazzle Beach، Forest of Valor و Glade of Trust
.

چگونه بیل سلطنتی را ارتقا دهیم

تیغه بیل ابزار سلطنتی Disney Dreamlight Valley

بیل سلطنتی را می توان به ارتقاء داد تیغه بیل، ابزار بسیار خوبی است که نه تنها می تواند در اطراف دره دریم لایت ترانشه حفر کنید، اما کنده درختان را نیز بردارید، هم. برای این ارتقاء مهم، باید آنا را به دره دریم لایت دعوت کنید.

شما می توانید این کار را انجام دهید
پس از اتمام تلاش
خط
در قلمرو یخ زده
.


نحوه شکستن کنده درختان در جنگل شجاعت

وقتی آنا را به روستا دعوت کردید، به سادگی جستجوهای دوستی افتتاحیه را تکمیل کنید تا زمانی که یاد بگیرید چگونه تیغه بیل را بسازید.

باز کردن این قفل به شما کمک می کند دره Dreamlight را در شکل کشتی نگه دارید و همچنین این کار را انجام خواهد داد به شما کمک می کند تا چوب سخت بیشتری بدست آورید، منبع مفیدی است که می تواند با مواد دیگر ترکیب شود تا انتخاب گسترده ای از آن ایجاد شود مبلمان و لوازم آرایشی.

نحوه ارتقاء قوطی آبیاری رویال

قوطی آبیاری رویال تولز دیزنی Dreamlight Valley

شما می توانید قوطی رویال آبیاری را نسبتاً در اوایل بازی ارتقا دهید، اگرچه این کار به شما نیاز دارد با مرلین دوست شوید و بخش مناسبی از ماموریت های دوستی او را تکمیل کنید برای دریافت آن


چگونه لکه های قارچ را پاک کنیم

برای به دست آوردن ارتقا، کافی است تا زمانی که دریافت کنید، ماموریت های دوستی مرلین را دنبال کنید محاکمه نهایی. تکمیل این کوئست به شما این توانایی را می دهد قارچ های بزرگ را حذف کنید، که به صورت محلی به آنها اشاره می شود قارچ عرفانی.

برای این کار باید مالک این ارتقا باشید
قفل بیوم Glade of Trust را باز کنید
.

چگونه ساعت شنی سلطنتی را ارتقا دهیم

باز کردن قفل Royal Hourglass Disney Dreamlight Valley

بعد از تو قفل ساعت شنی سلطنتی را باز کنید در طول تلاش Flying Metal Nuisance، می‌توانید آن را در جدول Timebending ارتقا دهید. ارتقای ساعت شنی سلطنتی شما هزینه زیادی را در بر خواهد داشت. از 5000 غبار شروع می شود و برای هر سطح 5000 افزایش می یابد.


مه را می توان با برداشتن Swirling Sands جمع کرد. تکمیل وظایف Dreamlight در Eternity Isleو پاکسازی Splinters of Fate از بیوم های اطراف جزیره.

مربوط

Disney Dreamlight Valley: نکاتی برای تزئین دره شما

تنها با چند توصیه زیباترین دره را داشته باشید.

چگونه ماموریت های دوستی را کامل کنیم

تصویر دره دریم لایت دیزنی با چندین شخصیت

ماموریت های دوستی هستند اهداف اولیه ای که باید تکمیل کنید هنگام توسعه جامعه خود با این حال، برای اینکه واقعاً رشد کند، باید از دوستان خود دعوت کنید تا به پیشرفت آن کمک کنند.

برای این منظور، باید تکمیل کنید ماموریت های دوستی، که سفرهای اپیزودیک هستند که از شما می خواهند انجام وظایف مختلف برای شخصیت های خاص.

قبل از اینکه در اطراف دهکده متروک Dreamlight Valley به گردش بپردازید، باید این کار را انجام دهید گزارش خود را باز کنید، که تمام ماموریت های دوستی فعلی موجود برای تکمیل را به شما نشان می دهد.

و اگر تازه شروع کرده اید، احتمالاً به هر یک از آنها متصل می شوند
مرلین یا میکی موس
.


تکمیل ماموریت های دوستی شبکه شما Dreamlight، که می توان از آن استفاده کرد باز کردن بیوم های جدید در دهکده و قلمروها در قلعه رویایی. برای یافتن دوستان جدید و به نوبه خود، به دست آوردن ماموریت های دوستی بیشتر، باید هر دوی این موارد را باز کنید.

بعد

Disney Dreamlight Valley: Complete Guide and Walkthrough

هر آنچه باید در مورد دره دریم لایت دیزنی بدانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا