بازی

DLC دوم Disney Illusion Island توسط Devs تایید شد

نکات برجسته

  • استودیو دللا در حال کار بر روی یک DLC با مضمون پلیسی برای جزیره توهم دیزنی است که بر روی شخصیت داش دلفین متمرکز است.
  • DLC دوم “تقریبا” آماده انتشار است، اگرچه هنوز تاریخ انتشار خاصی نداریم.
  • این به عنوان بخشی از یک مستند در مورد توسعه جزیره توهم دیزنی فاش شد و به پشتیبانی مداوم بیشتر اشاره کرد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Disney Illusion Island، یک مترویدوانیا که سال گذشته راه اندازی شد، به روز رسانی های بیشتری دریافت می کند. در یک مستند جدید، توسعه دهندگان تایید کردند که در حال کار بر روی محتوای بیشتری برای بازی هستند و DLC دوم ممکن است خیلی زود منتشر شود.

در این مستند که توسط افراد در DualShockers تهیه شده است، استودیو دللا تجربه کار در جزیره توهم دیزنی را بازگو می کند. در پایان، آنها تأیید می‌کنند که هنوز کارشان را با این بازی تمام نکرده‌اند، و قطعه دوم DLC «تقریباً» آماده انتشار است.


Disney Illusion Island در حال دریافت DLC با مضمون کارآگاهی است


مدیر عامل Dlala، AJ Grand-Scrutton می‌گوید: «ما در حال حاضر در حال جمع‌آوری نسخه‌های بعدی DLC هستیم. عبارت در اینجا نشان می دهد که حتی موارد بیشتری نیز می تواند در افق باشد.

رهبر پروژه، کریس جونز، سپس کمی بیشتر در این مورد روشن می کند. ما واقعاً از اولین قطعه DLC خود، به‌روزرسانی Keeper Up، خوشحالیم، و اکنون در آستانه انتشار دومین قطعه DLC خود هستیم، که نوعی محتوای داستانی با مضمون نوآر پلیسی است. ما در حال معرفی مجدد هستیم. شخصیتی که بازیکنان از قبل از بازی اصلی که Dash Dolphin است با آن آشنا خواهند شد.”

بازیکنان به دش کمک می‌کنند تا در تحقیقاتی که خودش در آن قرار گرفته است، شما را در مناطق مختلف ببرد. با این حال، توسعه دهندگان نمی خواهند چیزی بیش از این بدهند، بنابراین باید منتظر یک تریلر نزدیک به زمان باشیم. ما همچنین نمی دانیم که آیا این یک DLC رایگان خواهد بود یا خیر، مانند به روز رسانی Keeper Up در ماه دسامبر.


مربوط

اگر عاشق ماریو واندر بودید، در جزیره توهم دیزنی نخوابید

اگر قبلاً به ماریو کمک کرده اید تا پادشاهی گل ها را نجات دهد، چرا به معروف ترین موش دیزنی در این میکیوانیا نپیوندید؟

با این اوصاف، این مستند در ماه ژانویه فیلمبرداری شد و به نظر می رسید که DLC به زودی آماده انتشار است. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است برای دریافت این DLC با مضمون نوآر نیازی به صبر بیش از حد نداشته باشیم، اگرچه توسعه دهندگان هنوز یک پنجره انتشار را نشان نداده اند.

Disney Illusion Island هنگامی که سال گذشته عرضه شد، نقدهای متفاوتی دریافت کرد، اگرچه امتیاز متاکریتیک آن به 73 رسید. در بررسی ما، سردبیر Lead News جورج فاستر به بازی امتیاز 3.5/5 داد و از پلتفرم و جلوه های بصری تمجید کرد، اما نیمه اول را مورد انتقاد قرار داد. از بازی، گفتن این که خیلی ساده است.

Disney Illusion Island به طور انحصاری روی نینتندو سوییچ در دسترس است.

بعد

به‌روزرسانی پری دریایی جزیره مرجانی استاندارد جدیدی را برای بازی‌های دنج تنظیم می‌کند

مرفولک؟ بله لطفا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا