بازی

نکاتی برای شکست دادن کوئست Illumineer: Deep Trouble

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
نکات برجسته

عرشه خود را به صورت استراتژیک سفارشی کنید و بسازید تا از نقاط ضعف اورسولا استفاده کنید و با توانایی های قوی او مقابله کنید.

با طرد کردن شخصیت‌ها، استفاده از آهنگ‌هایی مانند Be Prepared و تمرکز بر قطع کردن موتور قرعه‌کشی، پیشرفت اورسولا را کاهش دهید.

عرشه های یاقوتی تهاجمی به خوبی در برابر اورسولا عمل می کنند، اما از عرشه های آسیاب اجتناب کنید زیرا او نمی تواند عرشه را بیرون بیاورد و دور ریختن ها را به یک عرشه جدید تبدیل می کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

لورکانای دیزنی تعدادی از نمادین ترین شخصیت های دیزنی را که تا به حال در یک بازی ورق ساخته شده اند گرد هم می آورد. هر کدام با توانایی‌ها و قدرت‌های منحصربه‌فرد خود، بازیکنان باید همدیگر را جستجو کرده و به چالش بکشند تا اولین نفری باشند که به 20 لور می‌رسد. یعنی، مگر اینکه یک جادوگر دریایی شیطانی مانند اورسولا وجود داشته باشد که شکست دهد.
مربوط Disney Lorcana: Every Legendary In Ursula’s Return، رتبه بندی شده است با Disney Lorcana: Ursula’s Return مجموعه‌ای کاملاً جدید از کارت‌ها و توانایی‌های افسانه‌ای ارائه می‌شود. این کارت های زرق و برق دار می توانند استراتژی برنده شدن شما را به هم بزنند!
Disney Lorcana Illumineer’s Quest: Deep Trouble یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های شرور دیزنی را برمی‌گرداند تا به عنوان یک نبرد رئیس حمله برای بازی مشارکتی عمل کند. آیا می توانید اورسولا را قبل از اینکه به 40 لور برسد متوقف کنید؟ در اینجا ده نکته برای شکست دادن اورسولا در Illumineer’s Quest: Deep Trouble آورده شده است.

10 شما می توانید عرشه خود را سفارشی کنید
شما می توانید از عرشه خود استفاده کنید

اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که Deep Trouble با دو دسته اصلی و چهار مشکل مختلف بسته بندی شده است. این دک ها برای مقابله با دو مشکل اول با یک یا دو بازیکن طراحی شده اند. با این حال، آنها برای برنده شدن در هارد و اکستریم کار سختی خواهند داشت.
با تعداد زیادی کارت خوب برای تقویت دسته خود، می تواند به شما کمک کند تا عرشه ای بسازید که نقاط قوت اورسولا را بررسی کند و از نقاط ضعف او استفاده کند. این شامل موتور کشنده کشنده او و علاقه مندان به میدان جنگ او می شود. تا زمانی که قانونی است، حتی می توانید از یک عرشه رقابتی استفاده کنید.

9 یاد بگیرید که شخصیت های او را حذف کنید
در صورت لزوم به چالش بکشید اما اگر می توانید از آهنگ ها استفاده کنید

یکی از مکانیک‌های ویژه‌ای که فقط در Illumineer’s Quest ظاهر می‌شود، زمانی است که بازیکنان مجبور می‌شوند انتخاب کنند که اورسولا به کدام شخصیت‌ها آسیب می‌زند. بیشتر اوقات، شخصیت‌های اورسولا کوئست می‌کنند، به این معنی که آنها به شما حمله نمی‌کنند، مگر اینکه کارت به طور خاص بیان کند که باید.
متأسفانه بسیاری از شخصیت های او دارای دفاع بالا و قدرت حمله قوی هستند. اگر باید به چالش بکشید، سعی کنید شخصیت‌هایی را قربانی کنید که برای استراتژی شما اهمیت کمتری دارند یا از کارت‌هایی استفاده کنید که می‌توانند شخصیت‌هایی مانند آهنگ Be Prepared را حذف کنند، که می‌تواند همه شخصیت‌های او را بیرون کند و برای شما زمان بخرد.

8 موتور ترسیم اورسولا را درک کنید
اورسولا می تواند چندین کارت بکشد

درک اینکه اورسولا چگونه کارت می کشد برای ایجاد یک استراتژی برای شکست دادن او حیاتی است. او می تواند کارت های اضافی را بسته به سطح دشواری و همچنین در طول برخی نقاط عطف لور بکشد. این باعث می شود که او با طولانی شدن بازی خطرناک تر شود.
مربوط دیزنی لورکانا: 10 بهترین دک در اینجا بهترین دک ها برای Disney Lorcana TCG وجود دارد.
یکی از کارت‌هایی که می‌تواند مزیت او را به شما تبدیل کند، Diablo، Devoted Herald است، زیرا شخصیت می‌تواند به شما اجازه دهد هر زمان که اورسولا کارتی کشید، یک کارت بکشید. با این حال مراقب باشید، چون هر چه تعداد بازیکنان در بازی بیشتر باشد، قرعه کشی های او قوی تر می شود و با جمع آوری اطلاعات، جوایز بیشتری دریافت می کند.

7 بدانید چه زمانی باید لور را خرج کنید
لور می تواند بوف بخرد

هر Battleground شامل یک گاومیش است که قدرت اورسولا را افزایش می دهد. همچنین شامل تعدادی علاقه‌مند است که بازیکنان می‌توانند با صرف دانش خود درخواست دهند. برای برنده شدن، هر بازیکن باید قبل از اورسولا 20 ضربه بزند. اگر یک بازیکن نتواند این سهمیه را برآورده کند، همه می بازند.
خوشبختانه، بازیکنانی که زودتر به 20 لور می‌رسند، هنوز هم می‌توانند بازی را انجام دهند و به آنها توصیه می‌شود که از توانایی‌های خود برای کاهش سرعت Ursula استفاده کنند. این می تواند به معنای خلاص شدن از شر یک کارت تصادفی از دست او یا آماده کردن خودکار شخصیت مورد نظر شما باشد.

6 شمارش آهسته اورسولا
سعی کنید قطع کنید و دست پاره کنید

از آنجایی که مکانیک اورسولا به عنوان یک ساعت شمارش معکوس برای هر بازیکن عمل می کند، بهترین استراتژی کاهش سرعت ابزار موفقیت او است. این به معنای خلاص شدن از شر شخصیت‌ها و آیتم‌هایی است که می‌توانند در هر زمان که ممکن است باعث ایجاد داستان شوند.
برخی از توانایی های بازیکن وجود دارد که می تواند کارت ها را از دست او جدا کند. دست اورسولا کمی متفاوت از سایر بازیکنان عمل می کند، بنابراین هر کارتی که به دست برگشته به پشته او برمی گردد و برای استفاده در نوبت بعدی در دسترس خواهد بود. مگر اینکه، البته، آنها به شمع دور فرستاده می شوند. در برخی از حالت ها، این به همان حالت تبدیل می شود.

5 بهره برداری از نقاط ضعف اورسولا
اورسولا باید کوست

ممکن است اورسولا شیرینی سختی به نظر برسد، اما این بدان معنا نیست که او بدون ضعف است. اول از همه، هر کارتی که در دست دارد، هر نوبت یکی یکی بازی می‌شود. اگر جوهر کافی برای پخش آن نداشته باشد، در جوهر می رود. این می تواند منجر شود که او بهترین کارت های خود را به طور خودکار جوهر کند.
مربوط دیزنی لورکانا: 10 کارت با ارزش ترین از تینکر بل گرفته تا السا، در اینجا ارزشمندترین کارت های دیزنی لورکانا هستند!
اورسولا همچنین مجبور می شود هر زمان که ممکن است تلاش کند، بنابراین متوقف کردن او از انجام این کار ضروری است. یکی از کارت هایی که می تواند این را خاموش کند، مادر گوتل، دستکاری خودخواه است. تا زمانی که گوتل تلاش می کند، اورسولا نمی تواند تلاش کند. این به طور فوق‌العاده‌ای باعث می‌شود که دستاوردهای علمی او کاهش یابد.

4 کار بر روی بزرگترین قدرت اورسولا
از شر اقلام اورسولا خلاص شوید

قدرتمندترین مکانیک اورسولا توانایی او در بازی ورق بدون پرداخت هزینه است. او فقط باید جوهر کافی در جوهر خود داشته باشد. از آنجایی که اورسولا در هر نوبت تمام دست خود را بازی می‌کند، طولی نمی‌کشد که آیتم‌ها و شخصیت‌های کافی برای حضور در میدان را در اختیار دارد.
اگر می‌خواهید از این قدرت دور شوید، باید مطمئن شوید که ابتدا وسایل او را بیرون می‌آورید، مخصوصاً در شرایط سخت. آیتم ها تنها چیزی هستند که او نمی تواند با استفاده از قوی ترین توانایی خود به طور خودکار به دست خود بازگرداند.

3 تهاجمی برو
زمانی برای عرشه های روبی

عرشه های یاقوتی تهاجمی در برابر اورسولا بسیار خوب عمل می کنند. این به این دلیل است که آنها اغلب می توانند به اندازه کافی آسیب وارد کنند تا شخصیت های او را از بین ببرند. اگر درست ساخته شوند، می‌توانند آسیب‌های وارده را سریع‌تر از اورسولا که بتواند زمین خود را بسازد، از بین ببرند.
به خاطر داشته باشید که در سختی های شدید، او قدرت ویژه ای دارد: هر شخصیتی که تبعید شود به جای آن به دست او باز می گردد. بنابراین، حتی اگر شخصیت‌های شما بتوانند در مشکلات دیگر آنها را شکست دهند، اگر بخواهند خشم اورسولا را از بین ببرند، باید به اعمال فشار ادامه دهند.

2 از عرشه های آسیاب اجتناب کنید
او نمی تواند دک کردن

هنگام قرار گرفتن در مقابل اورسولا، عرشه بازی یک مشکل واقعی است. غریزه طبیعی هر بازیکن این است که با کندن بیشتر در عرشه خود برای کارت های مورد نیاز خود، مزیت کارت را حفظ کند. با این حال، با Ursula، راحت‌تر می‌توانید خودتان را بدون هیچ کارتی پیدا کنید.
مربوط دیزنی لورکانا: 10 بهترین کارت یاقوت در بازگشت اورسولا با این کارت‌های روبی از بازی Ursula’s Return چند حرکت بزرگ انجام دهید.
اورسولا نمی تواند عرشه را بیرون بیاورد. در عوض، زمانی که او کارتی برای کشیدن نداشته باشد، دور انداختن به عرشه جدیدی برای او تبدیل می شود. آسیاب کردن دیگر شرط برد نیست. بالعکس، اگر شما یا هر یک از اعضای تیمتان به میدان بروید، بازی برای همه تمام شده است.

1 روی Questing تمرکز کنید
لور کلید برنده شدن است

در نهایت، یکی از استراتژی‌هایی که صادق است این است که به سادگی بر جست‌وجوی علم و دانش تمرکز کنیم. اورسولا همیشه حمله نمی‌کند، بنابراین، مگر اینکه شخصیت‌های او چیز دیگری بگویند، شخصیت شما شانس بیشتری برای ماندن در هیئت دارد. شما می توانید این استراتژی ها را با تکنیک های ramping مانند Lucky Dime یا Belle، Strange But Special تقویت کنید.
استفاده از عرشه ای که به طور خاص برای به دست آوردن سریع علم ساخته شده است ممکن است راهی باشد. این همچنین به شما امکان می‌دهد اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید که می‌تواند باعث قطع رابطه اورسولا شود. هم تیمی های شما برای شکست دادن این شخصیت شرور نمادین روی شما حساب می کنند، پس عقب نمانید.
بعد دیزنی لورکانا: 10 بهترین کارت رمپ جوهر خود را با بهترین کارت های سطح شیب دار در دیزنی لورکانا افزایش دهید.

نکات برجسته

  • عرشه خود را به صورت استراتژیک سفارشی کنید و بسازید تا از نقاط ضعف اورسولا استفاده کنید و با توانایی های قوی او مقابله کنید.

  • با طرد کردن شخصیت‌ها، استفاده از آهنگ‌هایی مانند Be Prepared و تمرکز بر قطع کردن موتور قرعه‌کشی، پیشرفت اورسولا را کاهش دهید.

  • عرشه های یاقوتی تهاجمی به خوبی در برابر اورسولا عمل می کنند، اما از عرشه های آسیاب اجتناب کنید زیرا او نمی تواند عرشه را بیرون بیاورد و دور ریختن ها را به یک عرشه جدید تبدیل می کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

لورکانای دیزنی تعدادی از نمادین ترین شخصیت های دیزنی را که تا به حال در یک بازی ورق ساخته شده اند گرد هم می آورد. هر کدام با توانایی‌ها و قدرت‌های منحصربه‌فرد خود، بازیکنان باید همدیگر را جستجو کرده و به چالش بکشند تا اولین نفری باشند که به 20 لور می‌رسد. یعنی، مگر اینکه یک جادوگر دریایی شیطانی مانند اورسولا وجود داشته باشد که شکست دهد.

مربوط

Disney Lorcana: Every Legendary In Ursula’s Return، رتبه بندی شده است

با Disney Lorcana: Ursula’s Return مجموعه‌ای کاملاً جدید از کارت‌ها و توانایی‌های افسانه‌ای ارائه می‌شود. این کارت های زرق و برق دار می توانند استراتژی برنده شدن شما را به هم بزنند!

Disney Lorcana Illumineer’s Quest: Deep Trouble یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های شرور دیزنی را برمی‌گرداند تا به عنوان یک نبرد رئیس حمله برای بازی مشارکتی عمل کند. آیا می توانید اورسولا را قبل از اینکه به 40 لور برسد متوقف کنید؟ در اینجا ده نکته برای شکست دادن اورسولا در Illumineer’s Quest: Deep Trouble آورده شده است.

10 شما می توانید عرشه خود را سفارشی کنید

شما می توانید از عرشه خود استفاده کنید

گزینه عرشه آمیتیست یاقوت لورکانا

اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که Deep Trouble با دو دسته اصلی و چهار مشکل مختلف بسته بندی شده است. این دک ها برای مقابله با دو مشکل اول با یک یا دو بازیکن طراحی شده اند. با این حال، آنها برای برنده شدن در هارد و اکستریم کار سختی خواهند داشت.

با تعداد زیادی کارت خوب برای تقویت دسته خود، می تواند به شما کمک کند تا عرشه ای بسازید که نقاط قوت اورسولا را بررسی کند و از نقاط ضعف او استفاده کند. این شامل موتور کشنده کشنده او و علاقه مندان به میدان جنگ او می شود. تا زمانی که قانونی است، حتی می توانید از یک عرشه رقابتی استفاده کنید.

9 یاد بگیرید که شخصیت های او را حذف کنید

در صورت لزوم به چالش بکشید اما اگر می توانید از آهنگ ها استفاده کنید

دیزنی لورکانا آماده شود

یکی از مکانیک‌های ویژه‌ای که فقط در Illumineer’s Quest ظاهر می‌شود، زمانی است که بازیکنان مجبور می‌شوند انتخاب کنند که اورسولا به کدام شخصیت‌ها آسیب می‌زند. بیشتر اوقات، شخصیت‌های اورسولا کوئست می‌کنند، به این معنی که آنها به شما حمله نمی‌کنند، مگر اینکه کارت به طور خاص بیان کند که باید.

متأسفانه بسیاری از شخصیت های او دارای دفاع بالا و قدرت حمله قوی هستند. اگر باید به چالش بکشید، سعی کنید شخصیت‌هایی را قربانی کنید که برای استراتژی شما اهمیت کمتری دارند یا از کارت‌هایی استفاده کنید که می‌توانند شخصیت‌هایی مانند آهنگ Be Prepared را حذف کنند، که می‌تواند همه شخصیت‌های او را بیرون کند و برای شما زمان بخرد.

8 موتور ترسیم اورسولا را درک کنید

اورسولا می تواند چندین کارت بکشد

هنر کلید بازگشت اورسولا

درک اینکه اورسولا چگونه کارت می کشد برای ایجاد یک استراتژی برای شکست دادن او حیاتی است. او می تواند کارت های اضافی را بسته به سطح دشواری و همچنین در طول برخی نقاط عطف لور بکشد. این باعث می شود که او با طولانی شدن بازی خطرناک تر شود.

مربوط

دیزنی لورکانا: 10 بهترین دک

در اینجا بهترین دک ها برای Disney Lorcana TCG وجود دارد.

یکی از کارت‌هایی که می‌تواند مزیت او را به شما تبدیل کند، Diablo، Devoted Herald است، زیرا شخصیت می‌تواند به شما اجازه دهد هر زمان که اورسولا کارتی کشید، یک کارت بکشید. با این حال مراقب باشید، چون هر چه تعداد بازیکنان در بازی بیشتر باشد، قرعه کشی های او قوی تر می شود و با جمع آوری اطلاعات، جوایز بیشتری دریافت می کند.

7 بدانید چه زمانی باید لور را خرج کنید

لور می تواند بوف بخرد

لانه عمیق لورکانا-1

هر Battleground شامل یک گاومیش است که قدرت اورسولا را افزایش می دهد. همچنین شامل تعدادی علاقه‌مند است که بازیکنان می‌توانند با صرف دانش خود درخواست دهند. برای برنده شدن، هر بازیکن باید قبل از اورسولا 20 ضربه بزند. اگر یک بازیکن نتواند این سهمیه را برآورده کند، همه می بازند.

خوشبختانه، بازیکنانی که زودتر به 20 لور می‌رسند، هنوز هم می‌توانند بازی را انجام دهند و به آنها توصیه می‌شود که از توانایی‌های خود برای کاهش سرعت Ursula استفاده کنند. این می تواند به معنای خلاص شدن از شر یک کارت تصادفی از دست او یا آماده کردن خودکار شخصیت مورد نظر شما باشد.

6 شمارش آهسته اورسولا

سعی کنید قطع کنید و دست پاره کنید

کارت آهنگ شادی ناگهانی از دیزنی لورکانا اثر گویلیا ریوا

از آنجایی که مکانیک اورسولا به عنوان یک ساعت شمارش معکوس برای هر بازیکن عمل می کند، بهترین استراتژی کاهش سرعت ابزار موفقیت او است. این به معنای خلاص شدن از شر شخصیت‌ها و آیتم‌هایی است که می‌توانند در هر زمان که ممکن است باعث ایجاد داستان شوند.

برخی از توانایی های بازیکن وجود دارد که می تواند کارت ها را از دست او جدا کند. دست اورسولا کمی متفاوت از سایر بازیکنان عمل می کند، بنابراین هر کارتی که به دست برگشته به پشته او برمی گردد و برای استفاده در نوبت بعدی در دسترس خواهد بود. مگر اینکه، البته، آنها به شمع دور فرستاده می شوند. در برخی از حالت ها، این به همان حالت تبدیل می شود.

5 بهره برداری از نقاط ضعف اورسولا

اورسولا باید کوست

اثر هنری دیزنی لورکانا از مادر گوتل از فیلم Tangled Smiling

ممکن است اورسولا شیرینی سختی به نظر برسد، اما این بدان معنا نیست که او بدون ضعف است. اول از همه، هر کارتی که در دست دارد، هر نوبت یکی یکی بازی می‌شود. اگر جوهر کافی برای پخش آن نداشته باشد، در جوهر می رود. این می تواند منجر شود که او بهترین کارت های خود را به طور خودکار جوهر کند.

مربوط

دیزنی لورکانا: 10 کارت با ارزش ترین

از تینکر بل گرفته تا السا، در اینجا ارزشمندترین کارت های دیزنی لورکانا هستند!

اورسولا همچنین مجبور می شود هر زمان که ممکن است تلاش کند، بنابراین متوقف کردن او از انجام این کار ضروری است. یکی از کارت هایی که می تواند این را خاموش کند، مادر گوتل، دستکاری خودخواه است. تا زمانی که گوتل تلاش می کند، اورسولا نمی تواند تلاش کند. این به طور فوق‌العاده‌ای باعث می‌شود که دستاوردهای علمی او کاهش یابد.

4 کار بر روی بزرگترین قدرت اورسولا

از شر اقلام اورسولا خلاص شوید

کارت ترایدنت دزدیده شده اورسولا آرت لورکانا

قدرتمندترین مکانیک اورسولا توانایی او در بازی ورق بدون پرداخت هزینه است. او فقط باید جوهر کافی در جوهر خود داشته باشد. از آنجایی که اورسولا در هر نوبت تمام دست خود را بازی می‌کند، طولی نمی‌کشد که آیتم‌ها و شخصیت‌های کافی برای حضور در میدان را در اختیار دارد.

اگر می‌خواهید از این قدرت دور شوید، باید مطمئن شوید که ابتدا وسایل او را بیرون می‌آورید، مخصوصاً در شرایط سخت. آیتم ها تنها چیزی هستند که او نمی تواند با استفاده از قوی ترین توانایی خود به طور خودکار به دست خود بازگرداند.

3 تهاجمی برو

زمانی برای عرشه های روبی

هنر کارت اژدهای هیولایی Lorcana Maleficent

عرشه های یاقوتی تهاجمی در برابر اورسولا بسیار خوب عمل می کنند. این به این دلیل است که آنها اغلب می توانند به اندازه کافی آسیب وارد کنند تا شخصیت های او را از بین ببرند. اگر درست ساخته شوند، می‌توانند آسیب‌های وارده را سریع‌تر از اورسولا که بتواند زمین خود را بسازد، از بین ببرند.

به خاطر داشته باشید که در سختی های شدید، او قدرت ویژه ای دارد: هر شخصیتی که تبعید شود به جای آن به دست او باز می گردد. بنابراین، حتی اگر شخصیت‌های شما بتوانند در مشکلات دیگر آنها را شکست دهند، اگر بخواهند خشم اورسولا را از بین ببرند، باید به اعمال فشار ادامه دهند.

2 از عرشه های آسیاب اجتناب کنید

او نمی تواند دک کردن

برونو مادریگال کارت هنر لورکانا

هنگام قرار گرفتن در مقابل اورسولا، عرشه بازی یک مشکل واقعی است. غریزه طبیعی هر بازیکن این است که با کندن بیشتر در عرشه خود برای کارت های مورد نیاز خود، مزیت کارت را حفظ کند. با این حال، با Ursula، راحت‌تر می‌توانید خودتان را بدون هیچ کارتی پیدا کنید.

مربوط

دیزنی لورکانا: 10 بهترین کارت یاقوت در بازگشت اورسولا

با این کارت‌های روبی از بازی Ursula’s Return چند حرکت بزرگ انجام دهید.

اورسولا نمی تواند عرشه را بیرون بیاورد. در عوض، زمانی که او کارتی برای کشیدن نداشته باشد، دور انداختن به عرشه جدیدی برای او تبدیل می شود. آسیاب کردن دیگر شرط برد نیست. بالعکس، اگر شما یا هر یک از اعضای تیمتان به میدان بروید، بازی برای همه تمام شده است.

1 روی Questing تمرکز کنید

لور کلید برنده شدن است

Lorcana Belle کارت کارت عجیب اما ویژه

در نهایت، یکی از استراتژی‌هایی که صادق است این است که به سادگی بر جست‌وجوی علم و دانش تمرکز کنیم. اورسولا همیشه حمله نمی‌کند، بنابراین، مگر اینکه شخصیت‌های او چیز دیگری بگویند، شخصیت شما شانس بیشتری برای ماندن در هیئت دارد. شما می توانید این استراتژی ها را با تکنیک های ramping مانند Lucky Dime یا Belle، Strange But Special تقویت کنید.

استفاده از عرشه ای که به طور خاص برای به دست آوردن سریع علم ساخته شده است ممکن است راهی باشد. این همچنین به شما امکان می‌دهد اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید که می‌تواند باعث قطع رابطه اورسولا شود. هم تیمی های شما برای شکست دادن این شخصیت شرور نمادین روی شما حساب می کنند، پس عقب نمانید.

بعد

دیزنی لورکانا: 10 بهترین کارت رمپ

جوهر خود را با بهترین کارت های سطح شیب دار در دیزنی لورکانا افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا