بازی

Inquisition در موبایل بهتر از آن چیزی است که شما انتظار دارید

نکات برجسته

  • بازی Dragon Age: Inquisition در تلفن همراه تجربه شگفت‌آوری روانی را ارائه می‌دهد.
  • راحتی و راحتی بازی با گوشی ممکن است باعث شود که کاوش و گیم پلی کمتر خسته کننده و قابل کنترل باشد.
  • با تغییر محیط بازی از کنسول به موبایل، انتظارات و فشار مربوط به بازی ممکن است کاهش یابد.



من در تلاش برای اتمام Dragon Age: Inquisition قبل از انتشار The Veilguard در اواخر امسال بودم، اما به آرامی پیش نرفت. من قبلاً از بازی برگشته ام. سیستم War Table آزاردهنده است و مناطق جهان باز داستان های بزرگ را مبهم می کند، می دانم که این بازی ظرفیت گفتن دارد.

علیرغم این واقعیت که در نهایت برای اولین بار در این سری از اژدها ترسناک ساخته شده است، نمی توانم از احساس ناامیدی خودداری کنم. و با قضاوت بر اساس نظرات در مورد مقالات من، طرفداران بازی به همان اندازه تقسیم شده اند. نیمی از نظر دهندگان نظر من را به دلیل تمجید ملایم Dragon Age 2 رد می کنند (این بازی دارای نکات مثبتی بود، من روی آن ایستاده ام)، در حالی که نیمی دیگر موافق هستند که Inquisition متورم است و برای آن بدتر است.

Dragon Age Inquisition شخصیت بازیکنی است که شمشیر را بلند می کند و به عنوان تفتیش عقاید نامیده می شود


من نیز توصیه های واقعی از نظرات داشته ام (می دانید، در کنار حملات شخصی). برای من پیوندهایی به مودهای عالی ارسال شده است که بولپاپ را کاهش می دهند، که متأسفانه نمی توانم از آنها استفاده کنم زیرا در ایکس باکس بازی می کنم. به من گفته شده است که برای دیدن داستان یا سطح دشواری را به آسان‌ترین مقدار کاهش دهم یا آن را به حداکثر برسانم و تاکتیکی‌تر کنم (هر دو پیشنهاد از یک شخص، که ممکن است امتحان کنم).

با این حال، راه دیگری برای لذت بخش تر کردن Dragon Age: Inquisition پیدا کردم: پخش آن در تلفنم.

عجیب به نظر می رسد، اما اخیراً به دلایل واضح می خواهم از اشتراک Xbox Game Pass خود حداکثر استفاده را ببرم. 15 پوند در ماه برای زیرمجموعه Ultimate من بسیار زیاد است، بنابراین من به بخش های کمتر استفاده شده از خدمات مایکروسافت بازگشته ام. استریم بازی ایکس باکس یکی از این ویژگی هاست.


کاربران Xbox Game Pass می توانند از امروز در xCloud استریم را امتحان کنند
از طریق مایکروسافت

کاربران Xbox Game Pass می توانند از امروز در xCloud استریم را امتحان کنند

من قبلاً بازی‌ها را روی تلفنم استریم کرده‌ام، اما هرگز به این پیچیدگی بازی نکرده‌ام. پخش بازی به نظر من برای پلتفرم‌ها عالی است و صفحه نمایش OLED Google Pixel من باعث می‌شود بازی‌هایی مانند Ori و Will of the Wisps خیره‌کننده به نظر برسند. چه کسی به سوئیچ یا Steam Deck نیاز دارد، نه؟

باتری گوشی من نیز تقریباً دو برابر بیشتر از Switch OLED یا Steam Deck Not OLED من دوام می آورد. من از Google Pixel 6 Pro استفاده می‌کنم، بنابراین به سختی جدیدترین سخت‌افزار است.


من اخیراً یک کنترلر جدید برای تلفنم دریافت کردم، بنابراین وقت آن رسیده بود که دوباره استریم بازی را آزمایش کنم – اینطور نیست که یک کنترلر به Pokemon Go یا Marvel Snap کمک کند، درست است؟ من در کتابخانه Game Pass پیمایش کردم و با اکراه Dragon Age: Inquisition را بارگذاری کردم. آخرین جلسه بازی من، مشقت بار هوسینگ هوسینگ بود. قدرت درونی زیادی برای من لازم بود تا روی play کلیک کنم، اما خیلی خوشحالم که این کار را انجام دادم.

تصویر تفتیش عقاید عصر اژدها که مجسمه ای از اسطوره را نشان می دهد

Dragon Age: Inquisition برای موبایل ساخته نشده است، اما به طرز شگفت انگیزی به خوبی جا می گیرد. اگر از یک کنترلر به جای صفحه نمایش لمسی استفاده می کنید، کنترل ها به طرز شگفت انگیزی روان هستند. مبارزات همچنان به له کردن همان چند ماشه و دکمه های چهره برای چند دقیقه در یک زمان متکی است، اما همه چیز به آرامی اجرا می شود. نرخ فریم ثابت است، گرافیک به طرز شگفت انگیزی خوب است. البته، من باید مقدمه هر تعریفی را با این واقعیت بگویم که من در حال پخش جریانی از اتصال Wi-Fi خانگی خود بودم، اما به طور کلی، پخش Inquisition در تلفن من به اندازه بازی در کنسول احساس خوبی دارد.


بازی بر روی رایانه شخصی کاملاً موضوع دیگری است (مخصوصاً که می توانم برای کمک به تجربه خود مودها را نصب کنم)، اما من ترجیح می دهم بازی های RPG گسترده را از راحتی مبل خود بازی کنم. اما ناگهان به تلویزیون وابسته نشدم. می‌توانستم این RPG گسترده را از راحتی تختم بازی کنم. راحتی آشپزخانه من راحتی توالت.

انجام بازی‌ها در توالت چیز جدیدی نیست (من دارای Steam Deck و Nintendo Switch هستم)، اما بازی Dragon Age در تلفن من باعث شده است که رابطه‌ام با RPG را دوباره ارزیابی کنم. من تمایل دارم ژانرهای خاصی داشته باشم که در مکان های خاصی بازی می کنم. دستگاه های قابل حمل برای پلتفرمرها و پازل ها عالی هستند. بازی‌های مستقل کوچک کاملاً روی Steam Deck من اجرا می‌شوند، بنابراین آنجاست که آنها را بازی می‌کنم. من بازی‌های FPS را با پردازنده گرافیکی قوی و مانیتور 160 هرتزی روی رایانه شخصی خود بازی می‌کنم (هرچقدر هم که خودم را بفرستم، من را دقیق‌تر نمی‌کند). هر چیزی با خواندن زیاد یا نیاز به ماوس و صفحه کلید داشته باشد، من روی رایانه شخصی خود نیز بازی می کنم.


ویل در حالی که بدنش در دروازه بالدور 3 در آتش است بر سر کارلاچ فریاد می زند.

Xbox Series X من برای بازی راحت است. برای من، این RPG است. Dragon Age، Elder Scrolls، Cyberpunk 2077، Starfield، شما عکس را دریافت می کنید. Baldur's Gate 3 یک بازی کمیاب است که روی پلتفرم ها پخش می شود و من آن را هم روی رایانه شخصی و هم برای کنسول خریداری کردم. من دقت کامپیوترم را ترجیح می دهم، اما راحتی مبل خود را، اگر علاقه دارید.

بنابراین Dragon Age قبلاً یک بازی مبل بود، اما این بدان معنی بود که یک بازی با صفحه نمایش بزرگ بود. و فکر می‌کنم این توقعات نابجا را در من ایجاد کرد. من کاوش هیجان انگیز، دعواهای غم انگیز و گفتگوهای عمیق و تصمیم گیری می خواستم. بازی در دو نقطه آخر موفق بود، اما کاوش مکانیکی کم عمق است. جمع آوری امتیاز برای باز کردن قفل مناطق جدید با کاشت پرچم؟ نه ممنون.


با توجه به اینکه اکتشاف نقش مهمی در پیشبرد داستان Dragon Age: Inquisition ایفا می کند، قدرت اراده زیادی برای عبور از آن در صفحه نمایش بزرگ لازم است. اما در تلفن من، همه چیز قابل کنترل تر به نظر می رسد. این به این معنی نیست که اندازه نقشه از نظر فیزیکی حدود 45 اینچ کوچک شده است، بلکه به این دلیل است که وقتی من فقط در حال بازی کردن با یک بازی موبایل هستم، ریسک کمتر به نظر می رسد.

تفتیش عقاید عصر اژدها - سفیر ژوزفین مونتی لیت روی میزش

فکر می‌کنم خودم را فریب داده‌ام و فکر می‌کنم، چون اکنون یک بازی موبایلی است، Dragon Age: Inquisition سهام کمتری دارد. به جای اینکه در یک ماراتن بازی قرار بگیرم که در آن چندین ماموریت را انجام می دهم، می توانم آن را به مدت پنج دقیقه در حالی که منتظر بجوش آمدن پاستا هستم، بردارم. اگر به آهنگ داستانی واقعا مهمی برسم که نمی‌خواهم آن را از دست بدهم؟ دوباره به تلویزیون بروید تا تصمیمم را با تمام شکوه و عظمتش بگیرم.


فکر می‌کنم فشار زیادی به Dragon Age: Inquisition وارد کردم، احتمالاً به دلیل احترامی که برای پیشینیان آن، به‌ویژه Origins قائل هستم. آیا هرگز می توانست انتظارات والای من را برآورده کند؟ آیا The Veilguard خواهد بود؟ چه کسی می داند. اما من با Inquisition: The Mobile Game بیشتر از Xbox خود پیشرفت می کنم و این تمام چیزی است که اکنون اهمیت دارد.

بعد

بدون جادوی خون، Dragon Age کمی بیشتر از هویت خود را از دست می دهد

با اینکه اجازه نمی دهد ما از جادوی خون استفاده کنیم، Dragon Age انتخاب های ما را محدود می کند و ایده خود را از یک قهرمان بسیار تمیزتر از آن چیزی است که باید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا