بازی

اگر وارد مبارزه شوید، شوخی پارتی The Veilguard متوقف می شود

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

عصر اژدها: The Veilguard یکی از محبوب‌ترین بهبودهای کیفیت زندگی را دریافت می‌کند – شوخی‌های همراهی که در صورت قطع شدن متوقف می‌شوند.
حالا، اگر حرف همراهان قطع شود، وقتی توانستند دوباره شروع به صحبت می کنند.
قبلاً اگر یک شوخی قطع می شد، برای همیشه از بین می رفت.

ده سال از زمانی که یک بازی جدید Dragon Age داشتیم، با عرضه Inquisition در سال 2014 می گذرد. ​​این مدت زمان زیادی برای BioWare است تا از طرفداران بازخورد جمع آوری کند، و اکنون تأیید شده است که یکی از بزرگترین مشکلات Inquisiton خطاب شد: شوخی همدم.

در Dragon Age: The Veilguard، همراهان ما در صورت درگیری یا کات سین، شوخی های خود را متوقف می کنند. آنها بعد از آن از جایی که کار را ترک کردند ادامه خواهند داد، بنابراین ما هیچ تعاملی بین آنها را از دست ندهیم.

عصر Dragon: The Veilguard's Companion Banter کیفیت زندگی بسیار خوبی دارد

این به تازگی در پیش نمایش IGN از Dragon Age: The Veilguard تایید شد و به ما ایده بهتری از آنچه می توانیم از دنباله ای که مدت ها انتظارش را می کشیدیم، ارائه دهیم. این ویژگی کیفیت زندگی برای سال‌ها مورد توجه طرفداران بوده است، پس از اینکه بسیاری از ما طعنه‌های همراه را در Inquisition از دست دادیم، زیرا به طور تصادفی با برخی از دشمنان برخورد کردیم، یا یک NPC سعی کرد با ما صحبت کند (به شما نگاه می‌کند، افسر درخواست).

عصر اژدها: جان اپلر، کارگردان خلاق Veilguard، این تغییر را در Bluesky لمس کرد و تأیید کرد که این تصمیم بسیار آگاهانه بوده است. «شوخی‌های قابل ادغام یکی از کوچولوهای مورد علاقه من است [quality-of-life] ویژگی‌هایی که تیم وارد DATV شد،” می‌گوید Epler. من آن را برای اولین بار در State of Decay در سال 2013 دیدم؟ و از آن زمان در بسیاری از مکان‌ها نشان داده شده است. در غیر این صورت به بازیکن یاد می‌دهید که کاملاً ثابت بماند. لحظه ای که آنها شوخی می شنوند.”

در واقع، این احتمالاً تا به حال برای بسیاری از ما حافظه عضلانی است. به محض اینکه صدای غر زدن همراهانمان را می شنویم، احساس درستی می کنیم که حرکت را متوقف کنیم و دوربین را روی آنها نگه داریم – اما این به احتمال زیاد فقط به این دلیل است که ما از قطع کردن حرف آنها می ترسیم. امیدواریم، این سیستم جدید به این معنی باشد که ما مجبور نیستیم تا زمانی که درگیر آن هستیم، اقدام را متوقف کنیم.

در هر صورت، به زودی، زمانی که Dragon Age: The Veilguard در 31 اکتبر عرضه شود، خودمان خواهیم دید.

خوراکی های کلیدی

  • عصر اژدها: The Veilguard یکی از محبوب‌ترین بهبودهای کیفیت زندگی را دریافت می‌کند – شوخی‌های همراهی که در صورت قطع شدن متوقف می‌شوند.
  • حالا، اگر حرف همراهان قطع شود، وقتی توانستند دوباره شروع به صحبت می کنند.
  • قبلاً اگر یک شوخی قطع می شد، برای همیشه از بین می رفت.



ده سال از زمانی که یک بازی جدید Dragon Age داشتیم، با عرضه Inquisition در سال 2014 می گذرد. ​​این مدت زمان زیادی برای BioWare است تا از طرفداران بازخورد جمع آوری کند، و اکنون تأیید شده است که یکی از بزرگترین مشکلات Inquisiton خطاب شد: شوخی همدم.

در Dragon Age: The Veilguard، همراهان ما در صورت درگیری یا کات سین، شوخی های خود را متوقف می کنند. آنها بعد از آن از جایی که کار را ترک کردند ادامه خواهند داد، بنابراین ما هیچ تعاملی بین آنها را از دست ندهیم.


عصر Dragon: The Veilguard's Companion Banter کیفیت زندگی بسیار خوبی دارد

سه شخصیت در عصر اژدها: محافظ. در سمت چپ، یک زن قوناری وجود دارد. در سمت راست، یک زن انسان. در وسط، شخصیت بازیکن، یک انسان وجود دارد.


این به تازگی در پیش نمایش IGN از Dragon Age: The Veilguard تایید شد و به ما ایده بهتری از آنچه می توانیم از دنباله ای که مدت ها انتظارش را می کشیدیم، ارائه دهیم. این ویژگی کیفیت زندگی برای سال‌ها مورد توجه طرفداران بوده است، پس از اینکه بسیاری از ما طعنه‌های همراه را در Inquisition از دست دادیم، زیرا به طور تصادفی با برخی از دشمنان برخورد کردیم، یا یک NPC سعی کرد با ما صحبت کند (به شما نگاه می‌کند، افسر درخواست).

عصر اژدها: جان اپلر، کارگردان خلاق Veilguard، این تغییر را در Bluesky لمس کرد و تأیید کرد که این تصمیم بسیار آگاهانه بوده است. «شوخی‌های قابل ادغام یکی از کوچولوهای مورد علاقه من است [quality-of-life] ویژگی‌هایی که تیم وارد DATV شد،” می‌گوید Epler. من آن را برای اولین بار در State of Decay در سال 2013 دیدم؟ و از آن زمان در بسیاری از مکان‌ها نشان داده شده است. در غیر این صورت به بازیکن یاد می‌دهید که کاملاً ثابت بماند. لحظه ای که آنها شوخی می شنوند.”


در واقع، این احتمالاً تا به حال برای بسیاری از ما حافظه عضلانی است. به محض اینکه صدای غر زدن همراهانمان را می شنویم، احساس درستی می کنیم که حرکت را متوقف کنیم و دوربین را روی آنها نگه داریم – اما این به احتمال زیاد فقط به این دلیل است که ما از قطع کردن حرف آنها می ترسیم. امیدواریم، این سیستم جدید به این معنی باشد که ما مجبور نیستیم تا زمانی که درگیر آن هستیم، اقدام را متوقف کنیم.

در هر صورت، به زودی، زمانی که Dragon Age: The Veilguard در 31 اکتبر عرضه شود، خودمان خواهیم دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا