بازی

Saiyan در Dragon Ball چیست؟

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
لینک های سریعفرهنگ سایان چگونه است؟ چه اتفاقی برای سایان افتاد؟
توپ اژدها شناخته شده ترین سریال مانگا و انیمه در جهان است که مسیر رسانه را برای همیشه تغییر می دهد. این الهام بخش هنرمندان بی‌شماری بود و توجه افراد بی‌شماری را که قبلاً حتی نام انیمه را نشنیده بودند به خود جلب کرد و اصطلاح Super Saiyan را به بخشی از آگاهی عمومی تبدیل کرد.

مربوط 19 بهترین بازی ویدئویی Dragon Ball Z از کلاسیک در SNES گرفته تا جدیدترین بازی‌ها، ما بهترین بازی‌ها را برای طرفداران Dragon Ball Z داریم.
این یک سریال متمرکز بر نبرد است که در آن افراد می توانند پرتوهای انرژی به یکدیگر شلیک کنند، ساده است، درست است؟ تا زمانی که متوجه شوید که بیگانگان، خدایان، ابعاد متناوب و کلی چیزهای دیگر برای پیگیری وجود دارند. ما اینجا هستیم تا یکی از مهمترین آنها، خود سایان ها را تجزیه کنیم.

سایان چیست؟

Saiyan در Dragon Ball است نوعی بیگانه که از سیاره دیگری غیر از زمین آمده است. آنها بیشتر شبیه انسان ها هستند اما چند تفاوت کلیدی دارند. قابل توجه ترین آنها هستند دم‌هایشان، زائده‌های میمون‌مانند پیشگیرانه از ناحیه دنبالچه آنها جوانه می زنند.

این دم ها به ویژه حساس هستند، چنگ زدن به آنها راهی برای ایجاد درد ناتوان کننده سایانی و شکست آنها است. سایان ها می توانند خود را برای غلبه بر این ضعف تمرین دهند، اما هرگز نشان داده نشده است که چگونه.

آکیرا توریاما، خالق بزرگ دراگون بال، در نهایت Saiyans که دارای دم بودند را حذف کرد. او این کار را صرفاً به این دلیل انجام داد که کشیدن دم آنها همراه با لباس برای او بسیار آزاردهنده بود، بنابراین او به جای آن طرح های تمیزتر را انتخاب کرد.

تقریباً همه ساییان ها موهای مشکی و چشمان مشکی دارند، اگرچه چند تفاوت دیده شده است. موهای آنها نیز از روزی که به دنیا می آیند هرگز تغییر نمی کند و دقیقاً همان مدل و فرم را در تمام طول زندگی خود حفظ می کند.

اگرچه موهایشان در شکل و مدل تغییر نمی کند، اما ساییان ها همچنان می توانند مانند ناپا کچل شوند.

نشان داده شده است که شخصیت هایی که نیمی از ساییان و نیمی انسان هستند، می توانند رنگ موی متناوب داشته باشند، مانند تنه، و موهایشان مانند انسان ها رشد و تغییر کند. گوهان در طول زندگی خود چندین مدل مو دارد.

در مقایسه با انسان ها، سایان ها عملاً مافوق بشر هستند. پیری آنها با بالغ شدن کند می شود، بدن آنها در برابر دمای شدید مقاوم است و به طور طبیعی با افزایش سن قوی تر می شوند، بسیار فراتر از آنچه برای انسان طبیعی است.

حتی به عنوان بچه Saiyans به طور معمول می تواند چندین برابر وزن خود بلند می کنند و می توانند گلوله های اسلحه های کوچک را تحمل کنند، در اوایل سری اصلی Dragon Ball دیده شد. آنها همچنین می توانند با زنده ماندن از شکست، به تقویت چشمگیری در قدرت دست یابند.

توانایی بهبود سریع از آسیب و قوی تر شدن نامیده می شود
سایان پاور
، که توسط طرفداران غربی به اشتباه Zenkai نامیده می شود.

این یک نوع تکامل سریع است، بدن Saiyan خود را با آسیبی که متحمل شده است وفق می دهد تا دیگر دچار همان چیزی نشود. این به طور کلی به صورت بهبود رفلکس، قدرت و سرسختی ظاهر می شود.

فرهنگ سایان چگونه است؟

فرهنگ سایان علیرغم اینکه بسیار نزدیک به انسان است، اصلاً یکسان نیست. تمرکز آنها تقریباً به طور کامل بر روی قدرت و قدرت نبرد است، با یک سیستم کاست مبتنی بر قدرت فرد از سنین پایین.

مردمی جنگجو، مرتباً سیارات دیگر را مورد حمله قرار می دهند و آنها را تصرف می کنند و هیچ تردیدی در سرکوب یا حتی از بین بردن جمعیت محلی از خود نشان نمی دهند. به دلیل قدرت طبیعی و تمرین اختصاصی آنها، به ندرت در حملات خود دچار مشکل می شوند.

مربوط بهترین تبهکاران دراگون بال در تمام دوران از رزمی‌کاران حرفه‌ای گرفته تا ظالمان ویرانگر سیاره‌ها، در اینجا بهترین تبهکاران در فرانچایز Dragon Ball هستند.
غرور همیشه بخش مهمی از فرهنگ و هویت سایان بود، هم در سطح فردی و هم به عنوان تمدن. هر سایان به توانایی های خود و همچنین به گونه های خود به عنوان یک کل افتخار می کرد.

سایان ها با قدرت اداره می شوند و قدرتمندترین عضو قوی ترین قبیله عنوان و نقش پادشاه را بر عهده می گیرد. حتی بدون حمایت یک قبیله، یک Saiyan به اندازه کافی قوی می‌توانست این عنوان را برای خود به ارمغان بیاورد، همانطور که King Vegeta می‌ترسید که Broly انجام دهد.

چه اتفاقی برای سایان افتاد؟

با وجود قدرت نظامی، سایان ها توسط امپراتوری فریزا فتح شدند. قلمرو آنها ادعا شد و سربازانی که به ارتش فریزا فراخوانده شده بودند، برای تسخیر سیارات به نام فریزا فرستاده شدند تا یا اشغال شوند یا فروخته شوند.

اگرچه فریزا آنها را به عنوان جنگجویان مفیدی می دید، اما نگران توانایی آنها برای به دست آوردن قدرت زیاد شد. او تصمیم گرفت که بهتر است آنها را ریشه کن کند، به جای اینکه با این خطر روبرو شوید که فردی به اندازه کافی قدرتمند شود که او را شکست دهد.

فریزا به همراه تمامی سایان های حاضر، دنیای ساییان را ویران کرد. در آن زمان این تصور بود تنها چهار سایان را زنده بگذارید. Raditz، Nappa، Prince Vegeta و Goku که در کودکی برای نفوذ به زمین فرستاده شده بودند.

حتی خودش هم ناشناخته بود که گوکو یک سایان برای کل مانگای اصلی Dragon Ball باشد. تنها با Dragon Ball Z بود که حقیقت آشکار شد.

به این چند نفر اجازه داده شد که زندگی کنند و به عنوان سربازان ارزشمندی دیده می شدند که فریزا از نزدیک آنها را برای نشانه های تهدید زیر نظر می گرفت. به آنها گفته شد که دنیای خانه آنها توسط یک سیارک ویران شده است، و دلیلی برای آنها وجود ندارد که به فریزا بپردازند.

بازماندگان دیگری در طول زمان آشکار شده اند، برخی از آنها قانون را در نظر می گیرند و برخی دیگر نه. آنها عبارتند از Turles، از فیلم Tree Of Might، و برادر Vegeta، Tarble از Dragon Ball: The Return of Son Goku و Friends Special!

تاربل سال‌ها به عنوان یک شخصیت غیرقانونی در نظر گرفته می‌شد، اما Vegeta در Dragon Ball: Super از او نام می‌برد و تأیید می‌کند که او بخشی رسمی از صحنه‌های Dragon Ball است.

در تمام منابع تاکنون، تنها 9 سایان با خون کامل زنده مانده اند. Broly، Goku، Nappa، Onio، Paragus، Raditz، Tarble، Turles و Vegeta. همه اینها با گذشت زمان باقی نمانده اند، اما میراث سایان همچنان ادامه دارد.

سایان ها می توانند با انسان ها بچه تولید کنند، با هر دو Goku و Vegeta این کار را انجام داده اند. نشان داده شده است که این ساییان های هیبریدی دارای بسیاری از توانایی های مشابه ساییان های کامل هستند و در برخی موارد حتی پتانسیل بیشتری از خود نشان می دهند.

میمون بزرگ چیست؟

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مردم سایان و رمز موفقیت‌های نظامی آنها، توانایی آنها در تغییر شکل است. تحت نور ماه کامل، آنها می توانند به چیزی به نام میمون بزرگ تبدیل شوند، همچنین به عنوان Ōzaru شناخته می شود.

این یک میمون غول پیکر است که بی شباهت به کینگ کنگ نیست، که قدرت ساییان تغییر شکل یافته را ده برابر می کند. همچنین معمولاً باعث می‌شود که آنها توانایی استدلال خود را از دست بدهند و به حالتی شبیه حیوانات خشمگین بازگردند.

مربوط بهترین فیلم های Dragon Ball فرنچایز Dragon Ball دارای چند فیلم عالی است. اگرچه اینها بهترین هستند.
برای سایان ها عادی بود بچه های ضعیف را به سیاراتی بفرستید که به دنبال تسخیر آنها بودند. استراتژی این بود که در زیر ماه کامل، آنها به یک میمون بزرگ تبدیل می‌شوند و حتی ضعیف‌ترین ساییان را قادر می‌سازند که دفاع سیاره‌ای را برای فتح آینده نرم‌تر کنند.

تمرین فرستادن نوزادان به سیارات، نحوه پیدایش گوکو در سیاره زمین بود. این تنها ترکیبی از ضربه زدن به سر و تأثیر سون گوهان، مردی بود که او را بزرگ کرد، که منجر به تبدیل شدن او به کودک خوش اخلاقی شد که اولین بار در دراگون بال می بینیم.

سون گوهان به او آموخته است که هرگز در طول ماه کامل بیرون نرود یا به آن نگاه نکند. متأسفانه، او به طور تصادفی این کار را انجام می دهد و سون گوهان را تغییر می دهد و می کشد.

نقطه ضعف شکل میمون بزرگ دم آنهاست. سایان بدون دم به هیچ وجه نمی تواند به یک میمون بزرگ تبدیل شود، و کسی که قبلاً تبدیل شده است می تواند با بریدن دم به حالت عادی برگردد.

سوپر سایان چیست؟

احتمالاً معروف‌ترین چیزی که از Dragon Ball به دست می‌آید، ایده Super Saiyan است، چیزی که حتی افرادی که اطلاعی از Dragon Ball ندارند نیز به طور مبهم با آن آشنا هستند. آنها ممکن است ندانند که چیست، اما اصطلاح را می دانند.

سوپر سایان تحولی است که ساییان می تواند متحمل شود و سطح قدرت آنها را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. از نظر بصری با زدن موهای ساییان و بلوند کردن آنها و همچنین تغییر رنگ چشم آنها به آبی و احاطه کردن آنها در هاله ای طلایی قابل تشخیص است.

سوپر سایان مفهوم تحول قدرت را رایج کرد، ایده ای که از آن زمان تاکنون در اشکال بی شماری از رسانه ها ظاهر شده است.

رسیدن به این وضعیت دشوار است، که نسل‌ها برای مردم Saiyan گم شده بود و تبدیل به افسانه می‌شد تا اینکه گوکو این تحول را دوباره کشف کرد و ثابت کرد که واقعاً واقعی است و او را تبدیل به قدرتمندترین شخصیت در سریال نشان داده شده در آن مرحله کرد.

پس از اینکه گوکو به ایالت سوپر ساییان دست یافت، بسیاری دیگر از جمله Vegeta، Gohan، Trunks و Goten توانستند راه او را دنبال کنند. Vegeta حتی به Saiyans یک جهان دیگر، Universe 6 کمک کرد تا فرم را کشف کنند.

سطوح و تغییرات متعددی از تبدیل کشف شده است. اصلی ترین آنها Super Saiyan 2، یک ارتقاء مستقیم، و Super Saiyan 3 هستند که قدرت را حتی بیشتر می کند، اما دارای معایبی است.

یکی از متمایزترین انواع بصری این است Super Saiyan 4 که در Dragon Ball GT معرفی شد. باعث جوانه زدن خز صورتی یا قرمز در بالای تنه سایان و همچنین رشد موهایشان می شود. خارج از GT غیر کانن در نظر گرفته می شود.

با ادامه‌ی سریال، دگرگونی‌های Super Saiyan بیشتری معرفی شده‌اند که به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد حتی به اوج قدرت بیشتری دست یابند، اما فرم استاندارد Super Saiyan همچنان معروف‌ترین و نمادین است.

بعد 6 بهترین مبارزه با اژدها، رتبه بندی شده Dragon Ball شامل تعدادی از بزرگترین مبارزات تاریخ انیمه است.

توپ اژدها شناخته شده ترین سریال مانگا و انیمه در جهان است که مسیر رسانه را برای همیشه تغییر می دهد. این الهام بخش هنرمندان بی‌شماری بود و توجه افراد بی‌شماری را که قبلاً حتی نام انیمه را نشنیده بودند به خود جلب کرد و اصطلاح Super Saiyan را به بخشی از آگاهی عمومی تبدیل کرد.



مربوط

19 بهترین بازی ویدئویی Dragon Ball Z

از کلاسیک در SNES گرفته تا جدیدترین بازی‌ها، ما بهترین بازی‌ها را برای طرفداران Dragon Ball Z داریم.

این یک سریال متمرکز بر نبرد است که در آن افراد می توانند پرتوهای انرژی به یکدیگر شلیک کنند، ساده است، درست است؟ تا زمانی که متوجه شوید که بیگانگان، خدایان، ابعاد متناوب و کلی چیزهای دیگر برای پیگیری وجود دارند. ما اینجا هستیم تا یکی از مهمترین آنها، خود سایان ها را تجزیه کنیم.


سایان چیست؟

Universe 6 Saiyans در طول مسابقات قدرت.

Saiyan در Dragon Ball است نوعی بیگانه که از سیاره دیگری غیر از زمین آمده است. آنها بیشتر شبیه انسان ها هستند اما چند تفاوت کلیدی دارند. قابل توجه ترین آنها هستند دم‌هایشان، زائده‌های میمون‌مانند پیشگیرانه از ناحیه دنبالچه آنها جوانه می زنند.


این دم ها به ویژه حساس هستند، چنگ زدن به آنها راهی برای ایجاد درد ناتوان کننده سایانی و شکست آنها است. سایان ها می توانند خود را برای غلبه بر این ضعف تمرین دهند، اما هرگز نشان داده نشده است که چگونه.

آکیرا توریاما، خالق بزرگ دراگون بال، در نهایت Saiyans که دارای دم بودند را حذف کرد. او این کار را صرفاً به این دلیل انجام داد که کشیدن دم آنها همراه با لباس برای او بسیار آزاردهنده بود، بنابراین او به جای آن طرح های تمیزتر را انتخاب کرد.

تقریباً همه ساییان ها موهای مشکی و چشمان مشکی دارند، اگرچه چند تفاوت دیده شده است. موهای آنها نیز از روزی که به دنیا می آیند هرگز تغییر نمی کند و دقیقاً همان مدل و فرم را در تمام طول زندگی خود حفظ می کند.

اگرچه موهایشان در شکل و مدل تغییر نمی کند، اما ساییان ها همچنان می توانند مانند ناپا کچل شوند.

نشان داده شده است که شخصیت هایی که نیمی از ساییان و نیمی انسان هستند، می توانند رنگ موی متناوب داشته باشند، مانند تنه، و موهایشان مانند انسان ها رشد و تغییر کند. گوهان در طول زندگی خود چندین مدل مو دارد.


در مقایسه با انسان ها، سایان ها عملاً مافوق بشر هستند. پیری آنها با بالغ شدن کند می شود، بدن آنها در برابر دمای شدید مقاوم است و به طور طبیعی با افزایش سن قوی تر می شوند، بسیار فراتر از آنچه برای انسان طبیعی است.

حتی به عنوان بچه Saiyans به طور معمول می تواند چندین برابر وزن خود بلند می کنند و می توانند گلوله های اسلحه های کوچک را تحمل کنند، در اوایل سری اصلی Dragon Ball دیده شد. آنها همچنین می توانند با زنده ماندن از شکست، به تقویت چشمگیری در قدرت دست یابند.

توانایی بهبود سریع از آسیب و قوی تر شدن نامیده می شود
سایان پاور
، که توسط طرفداران غربی به اشتباه Zenkai نامیده می شود.

این یک نوع تکامل سریع است، بدن Saiyan خود را با آسیبی که متحمل شده است وفق می دهد تا دیگر دچار همان چیزی نشود. این به طور کلی به صورت بهبود رفلکس، قدرت و سرسختی ظاهر می شود.

فرهنگ سایان چگونه است؟

گروهی از جنگجویان Saiyan در Dragon Ball Z که زره نبرد و پیشاهنگ بر تن داشتند دور هم جمع شدند و می خندیدند.


فرهنگ سایان علیرغم اینکه بسیار نزدیک به انسان است، اصلاً یکسان نیست. تمرکز آنها تقریباً به طور کامل بر روی قدرت و قدرت نبرد است، با یک سیستم کاست مبتنی بر قدرت فرد از سنین پایین.

مردمی جنگجو، مرتباً سیارات دیگر را مورد حمله قرار می دهند و آنها را تصرف می کنند و هیچ تردیدی در سرکوب یا حتی از بین بردن جمعیت محلی از خود نشان نمی دهند. به دلیل قدرت طبیعی و تمرین اختصاصی آنها، به ندرت در حملات خود دچار مشکل می شوند.

مربوط

بهترین تبهکاران دراگون بال در تمام دوران

از رزمی‌کاران حرفه‌ای گرفته تا ظالمان ویرانگر سیاره‌ها، در اینجا بهترین تبهکاران در فرانچایز Dragon Ball هستند.

غرور همیشه بخش مهمی از فرهنگ و هویت سایان بود، هم در سطح فردی و هم به عنوان تمدن. هر سایان به توانایی های خود و همچنین به گونه های خود به عنوان یک کل افتخار می کرد.

سایان ها با قدرت اداره می شوند و قدرتمندترین عضو قوی ترین قبیله عنوان و نقش پادشاه را بر عهده می گیرد. حتی بدون حمایت یک قبیله، یک Saiyan به اندازه کافی قوی می‌توانست این عنوان را برای خود به ارمغان بیاورد، همانطور که King Vegeta می‌ترسید که Broly انجام دهد.


چه اتفاقی برای سایان افتاد؟

فریزا در اولین شکل خود بر جنگجویان سایانی که در تسلیم زانو زده اند، فرمانروایی می کند.

با وجود قدرت نظامی، سایان ها توسط امپراتوری فریزا فتح شدند. قلمرو آنها ادعا شد و سربازانی که به ارتش فریزا فراخوانده شده بودند، برای تسخیر سیارات به نام فریزا فرستاده شدند تا یا اشغال شوند یا فروخته شوند.

اگرچه فریزا آنها را به عنوان جنگجویان مفیدی می دید، اما نگران توانایی آنها برای به دست آوردن قدرت زیاد شد. او تصمیم گرفت که بهتر است آنها را ریشه کن کند، به جای اینکه با این خطر روبرو شوید که فردی به اندازه کافی قدرتمند شود که او را شکست دهد.

سیاره گیاهی در اثر حمله سوپرنوا فریزا نابود می شود.


فریزا به همراه تمامی سایان های حاضر، دنیای ساییان را ویران کرد. در آن زمان این تصور بود تنها چهار سایان را زنده بگذارید. Raditz، Nappa، Prince Vegeta و Goku که در کودکی برای نفوذ به زمین فرستاده شده بودند.

حتی خودش هم ناشناخته بود که گوکو یک سایان برای کل مانگای اصلی Dragon Ball باشد. تنها با Dragon Ball Z بود که حقیقت آشکار شد.

به این چند نفر اجازه داده شد که زندگی کنند و به عنوان سربازان ارزشمندی دیده می شدند که فریزا از نزدیک آنها را برای نشانه های تهدید زیر نظر می گرفت. به آنها گفته شد که دنیای خانه آنها توسط یک سیارک ویران شده است، و دلیلی برای آنها وجود ندارد که به فریزا بپردازند.

بازماندگان دیگری در طول زمان آشکار شده اند، برخی از آنها قانون را در نظر می گیرند و برخی دیگر نه. آنها عبارتند از Turles، از فیلم Tree Of Might، و برادر Vegeta، Tarble از Dragon Ball: The Return of Son Goku و Friends Special!


تاربل سال‌ها به عنوان یک شخصیت غیرقانونی در نظر گرفته می‌شد، اما Vegeta در Dragon Ball: Super از او نام می‌برد و تأیید می‌کند که او بخشی رسمی از صحنه‌های Dragon Ball است.

در تمام منابع تاکنون، تنها 9 سایان با خون کامل زنده مانده اند. Broly، Goku، Nappa، Onio، Paragus، Raditz، Tarble، Turles و Vegeta. همه اینها با گذشت زمان باقی نمانده اند، اما میراث سایان همچنان ادامه دارد.

سایان ها می توانند با انسان ها بچه تولید کنند، با هر دو Goku و Vegeta این کار را انجام داده اند. نشان داده شده است که این ساییان های هیبریدی دارای بسیاری از توانایی های مشابه ساییان های کامل هستند و در برخی موارد حتی پتانسیل بیشتری از خود نشان می دهند.

میمون بزرگ چیست؟

گوهان در شکل میمون بزرگ خود در Dragon Ball Z، کینگ کونگ غول پیکر شبیه میمون است.


یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مردم سایان و رمز موفقیت‌های نظامی آنها، توانایی آنها در تغییر شکل است. تحت نور ماه کامل، آنها می توانند به چیزی به نام میمون بزرگ تبدیل شوند، همچنین به عنوان Ōzaru شناخته می شود.

این یک میمون غول پیکر است که بی شباهت به کینگ کنگ نیست، که قدرت ساییان تغییر شکل یافته را ده برابر می کند. همچنین معمولاً باعث می‌شود که آنها توانایی استدلال خود را از دست بدهند و به حالتی شبیه حیوانات خشمگین بازگردند.

مربوط

بهترین فیلم های Dragon Ball

فرنچایز Dragon Ball دارای چند فیلم عالی است. اگرچه اینها بهترین هستند.

برای سایان ها عادی بود بچه های ضعیف را به سیاراتی بفرستید که به دنبال تسخیر آنها بودند. استراتژی این بود که در زیر ماه کامل، آنها به یک میمون بزرگ تبدیل می‌شوند و حتی ضعیف‌ترین ساییان را قادر می‌سازند که دفاع سیاره‌ای را برای فتح آینده نرم‌تر کنند.

تمرین فرستادن نوزادان به سیارات، نحوه پیدایش گوکو در سیاره زمین بود. این تنها ترکیبی از ضربه زدن به سر و تأثیر سون گوهان، مردی بود که او را بزرگ کرد، که منجر به تبدیل شدن او به کودک خوش اخلاقی شد که اولین بار در دراگون بال می بینیم.

سون گوهان به او آموخته است که هرگز در طول ماه کامل بیرون نرود یا به آن نگاه نکند. متأسفانه، او به طور تصادفی این کار را انجام می دهد و سون گوهان را تغییر می دهد و می کشد.


نقطه ضعف شکل میمون بزرگ دم آنهاست. سایان بدون دم به هیچ وجه نمی تواند به یک میمون بزرگ تبدیل شود، و کسی که قبلاً تبدیل شده است می تواند با بریدن دم به حالت عادی برگردد.

سوپر سایان چیست؟

باردوک در اژدها به عنوان یک سوپر سایان تبدیل شده است که توسط هاله ای طلایی احاطه شده است.

احتمالاً معروف‌ترین چیزی که از Dragon Ball به دست می‌آید، ایده Super Saiyan است، چیزی که حتی افرادی که اطلاعی از Dragon Ball ندارند نیز به طور مبهم با آن آشنا هستند. آنها ممکن است ندانند که چیست، اما اصطلاح را می دانند.

سوپر سایان تحولی است که ساییان می تواند متحمل شود و سطح قدرت آنها را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. از نظر بصری با زدن موهای ساییان و بلوند کردن آنها و همچنین تغییر رنگ چشم آنها به آبی و احاطه کردن آنها در هاله ای طلایی قابل تشخیص است.


سوپر سایان مفهوم تحول قدرت را رایج کرد، ایده ای که از آن زمان تاکنون در اشکال بی شماری از رسانه ها ظاهر شده است.

رسیدن به این وضعیت دشوار است، که نسل‌ها برای مردم Saiyan گم شده بود و تبدیل به افسانه می‌شد تا اینکه گوکو این تحول را دوباره کشف کرد و ثابت کرد که واقعاً واقعی است و او را تبدیل به قدرتمندترین شخصیت در سریال نشان داده شده در آن مرحله کرد.

پس از اینکه گوکو به ایالت سوپر ساییان دست یافت، بسیاری دیگر از جمله Vegeta، Gohan، Trunks و Goten توانستند راه او را دنبال کنند. Vegeta حتی به Saiyans یک جهان دیگر، Universe 6 کمک کرد تا فرم را کشف کنند.

سطوح و تغییرات متعددی از تبدیل کشف شده است. اصلی ترین آنها Super Saiyan 2، یک ارتقاء مستقیم، و Super Saiyan 3 هستند که قدرت را حتی بیشتر می کند، اما دارای معایبی است.


گوکو در Dragon Ball GT به Super Saiyan 4 با خز صورتی و موهای بلندتر تبدیل شد.

یکی از متمایزترین انواع بصری این است Super Saiyan 4 که در Dragon Ball GT معرفی شد. باعث جوانه زدن خز صورتی یا قرمز در بالای تنه سایان و همچنین رشد موهایشان می شود. خارج از GT غیر کانن در نظر گرفته می شود.

با ادامه‌ی سریال، دگرگونی‌های Super Saiyan بیشتری معرفی شده‌اند که به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد حتی به اوج قدرت بیشتری دست یابند، اما فرم استاندارد Super Saiyan همچنان معروف‌ترین و نمادین است.

بعد

6 بهترین مبارزه با اژدها، رتبه بندی شده

Dragon Ball شامل تعدادی از بزرگترین مبارزات تاریخ انیمه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا