بازی

Baldur’s Gate 3 Dungeons & Dragons را متقاعد کرد که دو طلسم “دردآور” را تغییر دهند

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

Baldur’s Gate 3 D&D را برای تغییر Cloud of Daggers و Produce Flame spells در Player’s Handbook 2024 تحت تأثیر قرار داد.
Cloud of Daggers متحرک خواهد بود و اقتصاد اکشن Produce Flame بهبود خواهد یافت.
جرمی کرافورد، طراح اصلی D&D اعتراف می کند که ناامیدی از هر دو جادو در Baldur’s Gate 3 در این تغییرات نقش داشته است.

در بیشتر موارد، Baldur’s Gate 3 کاملاً به قوانین حاکم بر Dungeons & Dragons، خوب یا بد، پایبند است. تمام ناراحتی‌ها و ناراحتی‌های کوچکی که بازیکنان در TTRPG با آنها مواجه بودند، با عشق توسط استودیو Larian به Baldur’s Gate 3 منتقل شدند، از جمله طلسم‌های بسیاری که مشکلات خودشان را داشتند. خوشبختانه، قوانین Dungeons & Dragons را می توان تغییر داد، این دقیقاً همان کاری است که طراح اصلی جرمی کرافورد در کتابچه راهنمای بازیکنان 2024 انجام می دهد.

کرافورد در یک ویدیوی جدید در کانال رسمی یوتیوب Dungeons & Dragons (با تشکر از GamesRadar)، در مورد تمام طلسم‌های جدیدی که به کتابچه راهنما اضافه شده‌اند و اینکه کدام‌ها در حال تغییر و بهبود هستند صحبت کرد. او به جزئیات دقیق‌تری درباره دسته‌ای از آنها می‌پردازد، اگرچه دو طلسم نسبتاً قابل‌توجهی وجود دارد که به نظر می‌رسد به دلیل ناامیدی‌ها در Baldur’s Gate 3 تغییر کرده‌اند، آنها Cloud of Daggers و Produce Flame هستند.

کرافورد با صحبت در مورد Cloud of Daggers شروع می‌کند، طلسمی که به نظر او در Dungeons & Dragons و Baldur’s Gate 3 خسته‌کننده بود. کسانی که از این طلسم استفاده کرده‌اند می‌دانند که این طلسم را احضار می‌کند – هرگز باور نمی‌کنید – ابری از خنجرها که می‌چرخند. در یک دایره در مکان مشخص شده متأسفانه، این طلسم پس از تنظیم نمی تواند جابجا شود، به این معنی که دشمنان می توانند به سادگی از آن دور شوند و آن را به نوعی بی فایده می کنند. در Baldur’s Gate 3 هم همینطور است، اگرچه اگر مراقب آن نباشید می تواند یک قاتل NPC نیز باشد.

Baldur’s Gate 3 Dungeons & Dragons را متقاعد کرد که دو طلسم “دردآور” را تغییر دهند

کرافورد توضیح می‌دهد که بازیکنان می‌توانند به محض افتادن کتابچه راهنمای بازیکن 2024، ابر مرگبار خود را جابه‌جا کنند، و سپس توضیح می‌دهد که چقدر «دردناک» از ریختن فیلم «دروید» به دلیل «اقتصاد اکشن» متنفر است. با این ادعا که در واقع دروازه 3 بالدور بود که او را متقاعد کرد که بالاخره کانتریپ را دوباره طراحی کند.

“[Produce Flame] بود
طاقت فرسا
برای بازیگری در Baldur’s Gate 3، و در واقع در حین بازی Baldur’s Gate 3 بود که فکر می کردم “ما می خواهیم Produce Flame را دوباره طراحی کنیم، بنابراین اصطکاک زیادی برای بازیگران این کانتریپ وجود نخواهد داشت.”

می‌توانید بقیه ویدیو را تماشا کنید تا ببینید کرافورد به چگونگی تغییر جادوهای دیگر می‌پردازد، اگرچه هیچ یک از تصمیم‌های او تحت تأثیر Baldur’s Gate 3 قرار نگرفته است. متأسفانه اکنون برای Baldur’s Gate 3 خیلی دیر شده است، زیرا فکر می کنم Larian برای اجرای مجموعه ای کاملاً جدید از قوانین برای جادوهای بازی بسیار شلوغ است، به خصوص که کار روی عنوان بعدی این استودیو از قبل آغاز شده است.

نکات برجسته

  • Baldur’s Gate 3 D&D را برای تغییر Cloud of Daggers و Produce Flame spells در Player’s Handbook 2024 تحت تأثیر قرار داد.
  • Cloud of Daggers متحرک خواهد بود و اقتصاد اکشن Produce Flame بهبود خواهد یافت.
  • جرمی کرافورد، طراح اصلی D&D اعتراف می کند که ناامیدی از هر دو جادو در Baldur’s Gate 3 در این تغییرات نقش داشته است.



در بیشتر موارد، Baldur’s Gate 3 کاملاً به قوانین حاکم بر Dungeons & Dragons، خوب یا بد، پایبند است. تمام ناراحتی‌ها و ناراحتی‌های کوچکی که بازیکنان در TTRPG با آنها مواجه بودند، با عشق توسط استودیو Larian به Baldur’s Gate 3 منتقل شدند، از جمله طلسم‌های بسیاری که مشکلات خودشان را داشتند. خوشبختانه، قوانین Dungeons & Dragons را می توان تغییر داد، این دقیقاً همان کاری است که طراح اصلی جرمی کرافورد در کتابچه راهنمای بازیکنان 2024 انجام می دهد.

کرافورد در یک ویدیوی جدید در کانال رسمی یوتیوب Dungeons & Dragons (با تشکر از GamesRadar)، در مورد تمام طلسم‌های جدیدی که به کتابچه راهنما اضافه شده‌اند و اینکه کدام‌ها در حال تغییر و بهبود هستند صحبت کرد. او به جزئیات دقیق‌تری درباره دسته‌ای از آنها می‌پردازد، اگرچه دو طلسم نسبتاً قابل‌توجهی وجود دارد که به نظر می‌رسد به دلیل ناامیدی‌ها در Baldur’s Gate 3 تغییر کرده‌اند، آنها Cloud of Daggers و Produce Flame هستند.


کرافورد با صحبت در مورد Cloud of Daggers شروع می‌کند، طلسمی که به نظر او در Dungeons & Dragons و Baldur’s Gate 3 خسته‌کننده بود. کسانی که از این طلسم استفاده کرده‌اند می‌دانند که این طلسم را احضار می‌کند – هرگز باور نمی‌کنید – ابری از خنجرها که می‌چرخند. در یک دایره در مکان مشخص شده متأسفانه، این طلسم پس از تنظیم نمی تواند جابجا شود، به این معنی که دشمنان می توانند به سادگی از آن دور شوند و آن را به نوعی بی فایده می کنند. در Baldur’s Gate 3 هم همینطور است، اگرچه اگر مراقب آن نباشید می تواند یک قاتل NPC نیز باشد.



Baldur’s Gate 3 Dungeons & Dragons را متقاعد کرد که دو طلسم “دردآور” را تغییر دهند

گیل از دروازه بالدور 3 با یک طلسم در دستش

کرافورد توضیح می‌دهد که بازیکنان می‌توانند به محض افتادن کتابچه راهنمای بازیکن 2024، ابر مرگبار خود را جابه‌جا کنند، و سپس توضیح می‌دهد که چقدر «دردناک» از ریختن فیلم «دروید» به دلیل «اقتصاد اکشن» متنفر است. با این ادعا که در واقع دروازه 3 بالدور بود که او را متقاعد کرد که بالاخره کانتریپ را دوباره طراحی کند.

“[Produce Flame] بود
طاقت فرسا
برای بازیگری در Baldur’s Gate 3، و در واقع در حین بازی Baldur’s Gate 3 بود که فکر می کردم “ما می خواهیم Produce Flame را دوباره طراحی کنیم، بنابراین اصطکاک زیادی برای بازیگران این کانتریپ وجود نخواهد داشت.”


می‌توانید بقیه ویدیو را تماشا کنید تا ببینید کرافورد به چگونگی تغییر جادوهای دیگر می‌پردازد، اگرچه هیچ یک از تصمیم‌های او تحت تأثیر Baldur’s Gate 3 قرار نگرفته است. متأسفانه اکنون برای Baldur’s Gate 3 خیلی دیر شده است، زیرا فکر می کنم Larian برای اجرای مجموعه ای کاملاً جدید از قوانین برای جادوهای بازی بسیار شلوغ است، به خصوص که کار روی عنوان بعدی این استودیو از قبل آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا