بازی

همه 7 زیر کلاس رسمی Druid، رتبه بندی شده اند

نکات برجسته

  • Druids در D&D گزینه‌های چندمنظوره ای برای نقش آفرینی و مبارزه از طریق زیر کلاس‌های منحصربه‌فرد به نام حلقه‌ها ارائه می‌دهد.
  • حلقه‌هایی مانند Circle of Spores، Dreams، و Wildfire سبک‌های بازی و نقاط قوت متفاوتی را برای شخصیت‌های دروید به نمایش می‌گذارند.
  • انتخاب زیر کلاس مناسب برای تعریف هویت شخصیت شما، از spellcaster گرفته تا shapeshifter یا healer، بسیار مهم است.



اساطیر درویدیسم در مورد ژانر شمشیر و جادوگری سابقه طولانی دارد، اما طبقه دروید در دنیای بازی های رومیزی نسبتاً جدید است. درویدها یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های کلاس در Dungeons & Dragons هستند و زیر کلاس‌های آن‌ها تنوع فوق‌العاده‌ای در نقش‌آفرینی و مبارزه ایجاد می‌کنند. درویدها به زبان مخفی خود صحبت می کنند، توانایی های طلسم سازی دارند و می توانند چندین نقش مختلف را در حزب ایفا کنند.

مربوط

سیاه چال ها و اژدها: 18 بهترین شاهکار برای یک دروید

بازیکنان D&D می توانند شاهکارهای خاصی را برای شخصیت های خود انتخاب کنند و در اینجا بهترین آنها برای جفت شدن با کلاس Druid آورده شده است.

طبقه فرعی دروید در علم D&D به عنوان یک دایره شناخته می شود، و این معادل پیمان جنگجو یا حوزه روحانی است. نحوه بازی شما بسته به دایره ای که دروید شما وارد آن می شود، می تواند به شدت تغییر کند. در اینجا همه حلقه‌ها از بدترین تا بهترین، بر اساس میزان عملی بودن آنها در کمک به حزب شما در طیف وسیعی از کمپین‌ها آورده شده است.


به روز شده در 7 آگوست 2024 توسط کریس استومبرگ: درویدها هم به عنوان استادان اشکال حیوانی و هم به عنوان تمرین‌کنندگان جادو که حول طبیعت می‌چرخند، هویتی ترکیبی دارند. انتخاب زیر کلاس شما شاید مهم ترین تصمیمی باشد که به عنوان یک دروید برای تعیین اینکه می خواهید شخصیت شما به کدام قسمت از این هویت متمایل شود، می گیرید. متأسفانه، بیشتر زیرکلاس‌ها عمدتاً به بخش طلسم این هویت دوگانه علاقه دارند، با این حال، زیررده‌ای که بر اشکال حیوانی تمرکز می‌کند، یکی از نیرومندترین‌های موجود است. جدای از تمرکز بر شکل وحشی، گزینه های زیر کلاس دیگر شامل قارچ، فضا و حتی آتش است. کافی است بگوییم، اینجا برای همه چیزی وجود دارد.


7 دایره هاگ

میکونیدهای جنگجوی قارچی زیر فانوس ها ایستاده اند
سرزمین های ساحل ساعت شنی اثر جد شوریر


منبع

تاشا دیگ همه چیز

مزیت اصلی

جان بخشیدن به مردگان در مقابل احیای زندگی

املا/توانایی امضا

آلودگی قارچی، پخش اسپور

نقش حزب

خسارت

درویدهای دایره اسپورها زیبایی را در مرگ و پوسیدگی می یابند که بخشی اجتناب ناپذیر از چرخه طبیعت است. در قالب ها و قارچ ها، آنها پتانسیل فراوانی منابع را می بینند. دسته فرعی هاگ مطمئناً از نظر طعم و حالت با بیشتر درویدها متفاوت است، زیرا به جای احیای زندگی، می توانید یک جسد را متحرک کنید. استفاده از شارژ Wild Shape می تواند به جای اینکه شما را به یک موجود تبدیل کند، به موجودیت Symbbiotic انرژی می دهد.


مربوط

راه هایی برای ساختن دروید قدرتمند در سیاه چال ها و اژدها

Druids یکی از کلاس‌های کم ارزش‌تر در Dungeons & Dragons هستند، و در اینجا چند نکته برای تبدیل شدن به یکی از اعضای حزب قدرتمند وجود دارد.

هجوم قارچ ها و پخش هاگ ها مطمئناً توانایی های جالبی هستند و به ساخت یک دروید کمک می کنند که از نقش های سنتی خود در یک مهمانی دور می شود. هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد، اما شاید مطمئن باشید که همراهان شما می‌دانند که در حین مبارزه هیچ گونه طلسم شفابخش یا ضربه تانک را به عنوان خرس انجام نمی‌دهید. حداقل آنها می توانند با دانستن اینکه جسدشان پس از زمین خوردن همچنان مفید خواهد بود، آرامش پیدا کنند.

6 دایره رویاها

یک چهره تنومند در حالی که انرژی سبز در دستان آنها ادغام می شود، نشسته است
Druid of the Emerald Grove اثر ادگار سانچز هیدالگو

منبع

راهنمای زاناتار برای همه چیز

مزیت اصلی

پیوندهای قوی با Feywild و قلمروهای رویایی آن

املا/توانایی امضا

مرهم دادگاه تابستانی

نقش حزب

التیام‌بخش


درویدهایی که اعضای حلقه رویاها هستند به دنبال پر کردن جهان با شگفتی رویایی هستند. هیچ چیز ذاتاً اشتباه یا ضعیفی در مورد انتخاب زیر کلاس Dream وجود ندارد. با این حال، سایر زیر کلاس‌ها تطبیق‌پذیرتر هستند و به بازیکنان امکان انعطاف‌پذیری در طیف وسیعی از شرایط را می‌دهند.

Balm of the Summer Court که در سطح دو به دست می‌آید، یک توانایی شفابخش کافی است، اما در مقایسه با زیر کلاس Shepherd، متوجه می‌شویم که فاقد قدرت است. Hearth of Moonlight و Shadow در زیر پوششی نامحسوس استراحت آرامی ایجاد می کند و Hidden Paths امکان دور زدن خلاقانه موقعیت های خطرناک را فراهم می کند. این زیر کلاس همچنین دارای پتانسیل نقش آفرینی شگفت انگیزی است.

5 دایره آتش سوزی

مهمانی ماجراجویانه با یک کشیش شفابخش در کنار دو مبارز غوغا.  Sunless Citadel، ماژول D&D 3e
Sunless Citadel، ماژول D&D 3e روی جلد توسط تاد لاکوود


منبع

تاشا دیگ همه چیز

مزیت اصلی

داشتن روح آتش سوزی به عنوان یک حیوان خانگی جنگی

املا/توانایی امضا

احضار Wildfire Spirit

نقش حزب

آسیب، شفا

شما ممکن است انتظار داشته باشید که یک جنگجو یا یک جادوگر یک حیوان خانگی احضار شده داشته باشد، اما زمان آن فرا رسیده است که یک دروید حیوان خانگی داشته باشد که شبیه همراهان اهلی شده تکاور نیست. توانایی‌های Wildfire Spirit شما عموماً بر روی دشمنان آسیب‌رسان تمرکز می‌کنند، اما شما همچنین می‌توانید آن را قربانی کنید تا نقاط ضربه را به خودتان بازگردانید.

یکی از اشکالات این دایره دروید این است که به شدت به آسیب آتش سوزی متکی است و مقاومت در برابر آتش یک پدیده بسیار رایج در جهان D&D است. با این حال نترسید، زیرا دایره طلسم‌های آتش‌سوزی شما شامل طلسم‌های شفابخش و هواداران دفاعی نیز می‌شود، و می‌توانید شاهکارهای خاصی را برای تنوع بیشتر گزینه‌های تهاجمی خود انتخاب کنید.


4 دایره زمین

دو ماجراجو از میان یک جنگل مسحور قدم می زنند
جنگل سیلوان اثر جد شوریر

منبع

راهنمای D&D Player's Handbook

مزیت اصلی

بهترین گزینه های املایی

املا/توانایی امضا

بازیابی طبیعی

نقش حزب

آسیب، کنترل منطقه، بهبود

دایره ی سرزمین متشکل از عارفان و حکیمان است که از طریق سنت شفاهی وسیع برای حفظ معارف و آیین های کهن تلاش می کنند. از نظر طعم و مزه، داستان‌سرای داستان پتانسیل این را دارد که جالب‌ترین عضو حزب باشد، مگر اینکه آنها یک اصلاح‌کننده کاریزمای افتضاح داشته باشند و همه داستان‌های خود را با صحبت کردن یا سر و صدا کردن یکنواخت خراب کنند، که به شکلی دیگر سرگرم کننده است.


از نظر عملی، کسانی که از دایره زمین پیروی می کنند خود را به عنوان چرخاننده موثر می یابند. بسته به زمین انتخابی آنها طعم متنوعی وجود دارد، و بدون نیاز به آماده کردن یک طلسم رسمی، چیزهای زیادی وجود دارد: یک جایزه کانتریپ در سطح دو، بازیابی طبیعی برای اسلات طلسم در استراحت های کوتاه، و البته، انواع طلسم های دایره ای. بر اساس اکوسیستم های مختلف مبتنی بر خشکی، مانند قطب شمال، ساحل، بیابان، جنگل، علفزار و غیره.

3 دایره ماه

شکل وحشی اثر سام گوای - ماجراجویی در قلمروهای فراموش شده
شکل وحشی اثر سام گوای

منبع

راهنمای D&D Player's Handbook

مزیت اصلی

بهترین توانایی های تغییر شکل

املا/توانایی امضا

شکل وحشی

نقش حزب

آسیب، مخزن


Druids of Circle of the Moon محافظان مهیبی از حیات وحش هستند. دستور آنها در زیر ماه کامل گرد هم می آیند تا در مورد تحولات وحشتناک طبیعت بحث کنند. کسانی که می خواهند به موجودات تبدیل شوند در اینجا کاملاً خوش آمدید. این دروید را به یک خط مقدم قدرتمند تبدیل می‌کند، با پتانسیل داشتن نقاط ضربه‌ای متعدد در اوایل، و در سطح دهم با Elemental Wild Shape بسیار قدرتمند می‌شود و توانایی تبدیل شدن به عنصر هوا، زمین، آتش یا آب را به دست می‌آورد.

مربوط

Dungeons & Dragons: 10 کاری که هرگز نباید به عنوان یک دروید انجام دهید

هنگام بازی با Druid در آخرین کمپین Dungeons & Dragons، حتما از این اشتباهات اجتناب کنید.

Moon یک انتخاب جالب برای زیر کلاس است زیرا می تواند ساده ترین یا پیچیده ترین گیم پلی را ارائه دهد. یک دروید ماه استراتژیک این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت که تا آنجایی که ممکن است موجودات زیادی را در جهان ببیند تا پتانسیل شکل وحشی آنها را به حداکثر برساند و سپس می تواند با هر موقعیتی سازگار شود، به خصوص در سطوح بالاتر که محدودیت های تغییر شکل کاهش می یابد.


2 دایره ستارگان

ایستوس در حالی که نشسته است اولین عرشه بسیاری از چیزها را ایجاد می کند، عرشه را در یک دست نگه می دارد در حالی که دست دیگر به سمت آسمان بلند شده است.
ایستوس اولین دک از بسیاری چیزها را توسط Hinchel Or

منبع

تاشا دیگ همه چیز

مزیت اصلی

تعادل عالی بین حمله و دفاع

املا/توانایی امضا

فرم ستاره دار

نقش حزب

آسیب، شفا، Buffs / Debuffs

دایره ستارگان زیر کلاس دروید تاکید بیشتری بر آسیب دارد تا درمان، اما هنوز چیزهای زیادی برای دروییدی که می‌خواهد شفادهنده مهمانی باشد نیز دارد. این زیر کلاس چندین توانایی منحصر به فرد دارد که فقط یکی از آنها Starry Form است که به شما امکان می دهد در هنگام مبارزه به توانایی های ریخته گری، جادوهای شفابخش و حالت حمله دسترسی داشته باشید.


مربوط

سیاه چال ها و اژدها: 18 بهترین زیر کلاس شفابخش

در Dungeons & Dragons چند زیر کلاس درمانی عالی وجود دارد. در اینجا نگاهی به برخی از بهترین ها داریم.

درویدهای دایره ستاره‌ها همچنین می‌توانند توانایی‌های جنگی خود را با انتخاب صورت‌های فلکی، که به عنوان علاقه‌مند به توانایی‌های خاص در یک مبارزه عمل می‌کنند، تقویت کنند. اینها احتمالاً همه کاره ترین درویدها هستند که اقدامات خود را متناسب با مانع پیش رو انتخاب و انتخاب می کنند. انتخاب کاری که در نوبت انجام می دهید اغلب شبیه حل یک پازل است.

1 دایره چوپان

Dungeons-and-Dragons---official-art-of-a-druid-and-a-bear-17
آثار هنری از طریق جادوگران ساحل

منبع

راهنمای زاناتار برای همه چیز

مزیت اصلی

دعوت از ارواح برای کمک به شما و حزب

املا/توانایی امضا

توتم روح

نقش حزب

شفا، آسیب، دفاع


در حالی که درویدها از تمام موجودات زنده در دنیای طبیعی مراقبت می کنند، درویدهای چوپان بیشتر بر روی آن دسته از حیوانات و موجوداتی تمرکز می کنند که در دفاع از خود مشکل دارند. یکی از قوی‌ترین توانایی‌های یک دروید چوپان به شکل فراخوانی ارواح طبیعت برای تأثیرگذاری بر دنیای اطراف شما است. انتخاب زیر کلاس Shepherd مزایای دیگری نیز دارد، اما این هاله ها تقریباً در هر موقعیتی بسیار مفید هستند که تمایل دارند بقیه زیر کلاس را تحت الشعاع قرار دهند.

انجام یک عمل پاداش به یک دروید اجازه می دهد تا یک روح غیر جسمانی را در فاصله 60 فوتی احضار کند. این سه گزینه به مهمانی شما مزایای مختلفی می دهد. Bear Spirit قدرت و استقامت خود را به شما و متحدانتان می دهد، Hawk Spirit به مهمانی شما بینایی دقیق می بخشد، و Unicorn Spirit از کسانی که در نزدیکی هستند محافظت می کند و همچنین از تمام بررسی های توانایی انجام شده برای شناسایی موجودات در هاله روح استفاده می کند. یک چاقوی ارتش سوئیسی واقعی از یک زیر کلاس.

بعد

سیاه چال ها و اژدها: 8 نکته برای ساخت باس فایت های حماسی

در اینجا چند نکته وجود دارد که به رئیس شما کمک می کند تا مبارزه با DnD بسیار اساسی تر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا