ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو از آنجایی که SHIB با وجود اصلاح بازار ثابت است – زمان خرید؟

منبع: TradingView

قیمت شیبا اینو 0.8 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است، به طوری که توکن میم به خوبی توانسته پس از اصلاح بازار که تا 5 درصد کاهش قیمت خود را کاهش داد، بهبود یابد.

با قیمت 0.00001082 دلار، SHIB با وجود افت 20 درصدی در 30 روز گذشته، در حالی که بازار همچنان در هفته های اخیر با یک سری شوک مواجه شده است، اکنون 4 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

جدیدترین آنها خبری است که SEC احتمالاً علیه Coinbase اقدام قانونی خواهد کرداگرچه صرافی قبلاً اعلام کرده است که در صورت لزوم روی پای خود خواهد ایستاد.

و با توجه به اینکه LUNC امروز در برابر سقوط‌های بیشتر مقاومت می‌کند، در موقعیت خوبی برای افزایش مجدد قرار دارد، به خصوص با عرضه بتا اخیر Shibarium و عرضه طولانی مدت SHIB: The Metaverse در اواخر سال.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو از آنجایی که SHIB با وجود اصلاح بازار ثابت است – زمان خرید؟

اندیکاتورهای SHIB در موقعیتی ترکیبی قرار دارند، با شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) در بالا و با میانگین متحرک 30 روزه (قرمز) که هنوز مقداری کاهش باقی مانده است.

1679586140 332 پیش‌بینی قیمت شیبا اینو از آنجایی که SHIB با وجود
منبع: TradingView

علی‌رغم این ترکیب، می‌توان بحث کرد که SHIB در حال حاضر بیشتر از سقوط دوباره افزایش می‌یابد، زیرا RSI آن در بیشتر ماه‌های جاری در موقعیتی کاملاً بیش از حد فروش قرار دارد.

به همین ترتیب، قیمت آن زیر میانگین متحرک 30 روزه و 200 روزه خود باقی می‌ماند و نشان می‌دهد که در آینده نزدیک باید دوباره به سمت بالا حرکت کند.

علیرغم جشن راه اندازی بتا شبکه لایه دو شیباریوم در هفته گذشته، اقدام SHIB خاموش شده است.

این عمدتا به دلیل اتهاماتی است که توسعه دهندگان Shibarium کد را از یک بلاک چین دیگر (Rinia) دزدیده اند، اگرچه چنین ادعاهایی وجود داشت. سریع اخراج شد توسط توسعه دهنده Kaal Dhairya.

نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که، به دلیل این ادعاها، SHIB در یک موقعیت بسیار کم ارزش باقی می‌ماند، که به این معنی است که زمانی که در نهایت شروع به رشد کرد، می‌تواند شاهد دستاوردهای بزرگ‌تری باشد.

یکی دیگر از دلایلی که پاسخ به انتشار Shibarium خاموش شد این است که اسناد فنی مهمی برای همراهی با آن منتشر نشده است، زیرا این اسناد برای فعال کردن مشارکت کنندگان برای باز کردن گره های آزمایشی ضروری است.

با این حال، این اسناد اکنون با توجه به سرور فنی Discord شیبا اینو آماده هستند، به این معنی که فعالیت در نسخه آزمایشی Shibarium احتمالاً خیلی زود آغاز می شود.

مهمتر از آن، انتشار این اسناد کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که راه اندازی عمومی شیباریوم خیلی به عقب کشیده نمی شود.

و پس از راه اندازی، Shibarium سرعت و کارایی بیشتری را برای اکوسیستم Shiba Inu به ارمغان می آورد و استفاده از برنامه های آن (مانند ShibaSwap) را ارزان تر می کند.

بنابراین این می تواند منجر به افزایش پذیرش و استفاده از اکوسیستم شیبا اینو شود و در عین حال تقاضا برای SHIB را نیز افزایش دهد.

آنچه دلگرم‌کننده است این است که SHIB در حال حاضر یکی از پرتقاضاترین سکه‌های بازار است، با داده‌های WhaleStats نشان می‌دهد که نهنگ‌ها بیش از هر توکن ERC-20 دیگری، توکن میم (برحسب دلار) را در خود نگه می‌دارند.

این نشان می دهد که چنین نهنگ هایی برای دراز مدت در SHIB نشسته اند و منتظر زمانی هستند که قیمت آن به طور قابل توجهی افزایش یابد.

با توجه به رویکرد پیشرفت تدریجی SHIB: The Metaverse، ممکن است چنین زمانی دور نباشد.

همانطور که از نامش پیداست، این یک دنیای مجازی با مضمون Shiba Inu است که در آن کاربران می توانند 100595 سرزمین مبتنی بر NFT و همچنین انواع آیتم های درون بازی را خریداری، کاوش و تجارت کنند.

تیم آن اخیراً به‌روزرسانی‌هایی را به اشتراک گذاشته است، از جمله اشتراک‌گذاری تصاویر اولیه از یکی از مناطق متمایز متاورس.

این تصاویر نه تنها چشمگیر به نظر می رسند، بلکه واضح است که تیم این پلتفرم جاه طلبی های بزرگی دارند و آن را به عنوان “آینده سرگرمی، تجارت و بازی همه در یک تبدیل شده است.”

پس از راه اندازی، می توان انتظار داشت SHIB (به عنوان نشانه اصلی آن) به طور مداوم افزایش یابد.

ممکن است در چند ماه آینده بازدهی به 0.000015 دلار و 0.00002 دلار را به راحتی ببیند، در حالی که اخبار مهم – مانند راه اندازی SHIB: The Metaverse – حتی ممکن است شاهد از دست دادن اعشار باشد.

اکنون Shiba Inu را بخرید

بهترین زمان برای خرید شیبا اینو چه زمانی است؟

به نظر می رسد اکنون زمان خوبی برای خرید SHIB باشد، زیرا ارزش آن بسیار کم ارزش باقی مانده است، و پایه های آن روز به روز قوی تر می شوند.

با این حال، احتمالاً تا زمان راه اندازی کامل Shibarium و SHIB: The Metaverse شاهد هیچ سود بزرگی نیستیم، بنابراین معامله گران ممکن است ترجیح دهند در حال حاضر به دنبال سودهای بزرگ در جای دیگری باشند، زیرا تعداد کمی از آلتکوین ها و توکن های پیش فروش جدید پتانسیل واقعی را نشان می دهند.

را Cryptonews تیم Industry Talk چنین سکه‌هایی را مورد مطالعه قرار داده و فهرستی از 15 ارز دیجیتال برتر برای سال 2023 ایجاد کرده است که هر کدام دارای چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت و همچنین بلندمدت خوبی هستند.

این لیست به طور مرتب با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا