بازی

بهترین بازیکنان تکامل EURO Attackers در EA Sports FC 24

نکات برجسته

  • از مزایای EURO Attacker Evolution در EA Sports FC 24 با رتبه‌بندی‌های ارتقا یافته برای چهار بازیکن برتر لذت ببرید.

  • اهداف خاصی را برای به دست آوردن کارت های EVO و سبک های بازی جدید برای بازیکنانی مانند کریم آدیمی، مایکل اولیس، چیرو ایموبیل و رحیم استرلینگ تکمیل کنید.

  • آمارهای بهبود یافته مانند سرعت، شوت، پاس دادن، دریبل زدن و قدرت بدنی، این بازیکنان را در مسابقات Ultimate Team نیروهای غیرقابل توقف می کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مسابقات یورو آغاز شده است و EA Sports FC 24 بازی Copa América Attacker Evolution را منتشر کرد. چهار بازیکن در این رویداد حضور دارند که رتبه‌بندی هر بازیکن را به 95 افزایش می‌دهد و آمار ارتقا یافته‌ای را می‌دهد که می‌توانید در Ultimate Team استفاده کنید.

مربوط

EA Sports FC 24: Every Player For Copa America Attackers Evolution، رتبه بندی

در اینجا همه بازیکنان حاضر در کوپا آمریکا مهاجمان EA Sports FC 24، رتبه‌بندی شده‌اند.

این یک رویداد رایگان است و برای دستیابی به این کارت ها، باید اهداف خاصی را پشت سر بگذارید. این کار را انجام دهید و با کارت EVO و چند سبک بازی جدید پاداش خواهید گرفت. برای اینکه بازیکنان واجد شرایط مسابقات شوند، باید حداکثر 91 در مجموع، حداکثر سرعت 89 و حداکثر 87 دریبل داشته باشند.

4 کریم آدیمی، بروسیا دورتموند

تصویری که کارت Adeyemi EVO را نشان می دهد

  • امتیاز کلی کارت پایه: 87

  • امتیاز EVO: 95

  • موقعیت: ST

کریم دیوید آدیمی، بازیکن سرعتی دورتموند، به یورو اتکر اوولوشن راه یافت و رتبه پایه 87 او به یک تیم نهایی 95 ارتقا یافته است. این امتیاز 95 به این معنی است که آمار او به ویژه سرعت او افزایش یافته است و باعث می شود سرعتی در خط مقدم غیرقابل توقف باشد.

او کار خود را در سال 2018 با بازی برای ردبول سالزبورگ آغاز کرد. او به سرعت تا سال 2022 قرارداد کاملی با بوروسیا دورتموند امضا کرد و پیراهن شماره 27 این باشگاه را بر تن کرد. آدیمی بازی های زیادی برای این باشگاه داشته است، اما نرخ تبدیل گل او پایین است، زیرا او از زمان پیوستن به این باشگاه در مجموع 9 گل به ثمر رسانده است. اما با این رتبه بندی های جدید در EA Sports FC 24 Ultimate Team، گلزنی برای بازیکن آلمانی مشکلی نخواهد داشت.

ویژگی‌هایی که باعث می‌شود کارت آدیمی ارزش سنجیدن داشته باشد عبارتند از 99 سرعت، 91 شوت، 85 پاس، 93 دریبل، 47 دفاع و 82 عملکرد بدنی. همچنین، سبک های بازی پیش فرض کارت او عبارتند از: ضربات چیپ، سریع، استعداد، آکروباتیک، هوایی، پرس اثبات شده، ترفند و تیکی تاکا. سبک های بازی جدید اضافه شده به کارت های او عبارتند از گام های سریع، تکنیکی و ضربات قدرتی. با این آمار کارت جدید آکادمی FC 24 UEFA Euro FOF، گلزنی قطعا کار سبکی برای بچه شگفت انگیز خواهد بود.

3 مایکل اولیس، کریستال پالاس

تصویر کارت Olise EVO را نشان می دهد

  • امتیاز کلی کارت پایه: 87

  • امتیاز EVO: 95

  • موقعیت: RW

Michael Akpovie Olise بازیکن با استعدادی است که واجد شرایط این تکامل است و همچنین یک کارت امتیاز کلی 95 دریافت می کند که در بازی Ultimate Team مفید خواهد بود. این بچه شگفت‌انگیز به‌خاطر بازی سریع، اولین لمس، محدوده پاس‌های خوب و پایان بالینی از جناح راست شهرت دارد.

او قبل از پیوستن به باشگاه فعلی خود، کریستال پالاس، در سال 2019 کار خود را با بازی برای ردینگ در سال 2019 آغاز کرد و نام خود را بر سر زبان ها انداخت و اکنون پیراهن شماره هفت را بر تن می کند. اولیس در طول دوران حرفه‌ای خود جوایز فردی مانند بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن فصل کریستال پالاس، بهترین گل فصل کریستال پالاس در سال 2022 و بهترین گل ماه لیگ برتر را به دست آورده است.

مربوط

EA Sports FC 24: بهترین انتخاب های TOTS Supreme Defender Evolution

اینها بهترین انتخاب های TOTS Supreme Defender Evolution در EA Sports FC 24 هستند.

کارت Olise’s FC 24 UEFA Euro FOF Academy اکنون امتیاز کلی 95، سرعت 97، شوت 92، پاس 94، دریبل 98، دفاع 65 و فیزیک بدنی 82 را دارد. با این سرعت و آمار دریبلینگ، مطمئن باشید که ایجاد موقعیت های گل برای بچه شگفت انگیز مشکلی نخواهد داشت. همچنین، سبک های بازی کارت او عبارتند از: تریولا، تکنیکی، شوت های قدرتی، شوت های ظریف، توپ مرده، پاس بلند توپ، استعداد، آکروباتیک، پرس اثبات شده، ترفند و تیکی تاکا.

2 چیرو ایموبیله، لاتزیو

تصویری که کارت Immobile EVO را نشان می دهد

  • امتیاز کلی کارت پایه: 87

  • امتیاز EVO: 95

  • موقعیت: ST

مهاجم ایتالیایی، چیرو ایموبیله، یکی دیگر از گزینه‌های Euro Attacker Evolution است و رتبه پایه او 87 به 95 افزایش یافته است. ایموبیل به دلیل توانایی اش در بهره برداری از فضاها، دویدن های هجومی، دریفت کردن گسترده، و چشمانی تیزبین برای رسیدن به هدف به لطف پایان بالینی اش شناخته شده است.

در طول سال ها، او برای برخی از باشگاه های مطرح مانند یوونتوس، بوروسیا دورتموند، سویا، تورینو، گروستو، پسکارا و سیهنا بازی کرده است. حالا او برای لاتزیو بازی می کند. برخی از جوایز فردی او عبارتند از: ورزشکار سال ایتالیا، بهترین بازیکن فصل لاتزیو، بهترین مهاجم سری آ، کفش طلای اروپا، تیم منتخب فصل لیگ اروپا، لیگ اروپا یوفا و تیم سال سری آ (سه فصل در یک ردیف).

کارت EVO امتیاز کلی 95 ایموبیل، در کنار سرعت 96، 97 شوت، 86 پاس، 89 دریبل، 48 دفاع و 86 فیزیک بدنی، او را دو برابر قوی‌تر و سریع‌تر از آنچه در زندگی واقعی است، می‌سازد. سبک های بازی او در کارت جدید آکادمی یوفا یورو FOF عبارتند از: تریولا، تکنیکی، شوت های قدرتی، ضربات چیپ، سریع، استعداد، آکروباتیک، هوایی، پرس اثبات شده، حیله گر و تیکی تاکا.

1 رحیم استرلینگ، چلسی

تصویری که کارت استرلینگ EVO را نشان می دهد

  • امتیاز کلی کارت پایه: 87

  • امتیاز EVO: 95

  • موقعیت: LW

رحیم شکیل استرلینگ بهترین انتخاب در Evolution مهاجمان یورو است. و این بازیکن چلسی نیز یک کارت امتیاز کلی 95 دریافت می کند. استرلینگ یکی از بهترین وینگرهای چپ است و سرعت بالایی دارد و به راحتی می تواند موقعیت های گلزنی ایجاد کند.

استرلینگ، در طول سال ها، برای سه تا از بزرگترین باشگاه های اروپا (لیورپول، منچسترسیتی، و باشگاه فعلی اش، چلسی) بازی کرده است. و در فصل 2023-2024 که به تازگی به پایان رسیده است، در 31 بازی هشت گل به ثمر رسانده است. جوایز او بسیار زیاد است، زیرا او برنده تیم مسابقات قهرمانی اروپا، پسر طلایی و بهترین بازیکن جوان سال PFA شده است.

کارت آکادمی یوفا یورو FOF او دارای 96 سرعت، 91 شوت، 88 پاس، 96 دریبل، 54 دفاع و 82 عملکرد بدنی است. همچنین سبک های بازی او عبارتند از: تریولا، تکنیکی، شوت های قدرتی، شوت های ظریف، توپ مرده، پاس بلند توپ، استعداد، آکروباتیک، پرس اثبات شده، حیله گر و تیکی تاکا.

بعد

EA Sports FC 24: بهترین انتخاب‌های TOTS Midfielder Plus Evolution

هر کدام امتیاز کلی 90+ در Ultimate Team خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا