بازی

بهترین غول های سقوط کرده برای بازسازی در حالت حرفه ای در EA Sports FC 24

نکات برجسته

  • بازسازی غول های سقوط کرده: باشگاه های موفق تاریخی مانند اورتون، جنوا، و استاد د ریمز را مدیریت کنید تا آنها را در حالت حرفه ای EA Sports FC 24 به شکوه سابق خود بازگردانید.

  • بر مشکلات مالی غلبه کنید: باشگاه هایی مانند FC Kaiserslautern، Blackburn Rovers و Torino را با بودجه محدود مدیریت کنید، با دقت مدیریت مالی برای ایجاد یک تیم رقابتی.

  • بازگشت به اوج: در EA Sports FC 24 Career Mode، غول های سقوط کرده مانند Hamburger SV و Saint-Etienne را به ترتیب به سطوح بالای فوتبال آلمان و فرانسه هدایت کنید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

عمل مدیریت و بازسازی تیم ها همان چیزی است که بسیاری از انجام آن در حالت شغلی لذت می برند EA Sports FC 24. معمولاً تجربه رضایت‌بخشی است که وضعیت بد یک باشگاه را برگردانید و سپس آن‌ها را با کسب جام‌های بزرگ که عموماً شامل لیگ داخلی و لیگ قهرمانان می‌شود به افتخار برسانید.

مربوط

EA Sports FC 24: 10 سنگهای پنهان از آلمان برای ورود به حالت شغلی

مطمئن شوید که این بازیکنان را در حالت شغلی EA Sports FC 24 انتخاب کنید.

با توجه به تاریخچه ای گسترده از فوتبال، باشگاه های خاصی هستند که سایه ای از خود سابق خود شده اند. بر این اساس، شما می توانید در بازسازی غول های سقوط کرده شکاف داشته باشید و آنها را به شکوهی که در گذشته تجربه کرده اند بازگردانید. در زیر لیستی از چند باشگاه وجود دارد که می توانید آنها را بازسازی کنید.

به روز شده در 11 آوریل 2024 توسط Nishant Thakkar: حالت شغلی EA Sports FC 24 مملو از تیم‌های زیادی برای مدیریت است و این فهرست با دو غول دیگر که در حال سقوط هستند، گسترش یافته است که می‌توانید هنگام بازسازی یک باشگاه در داخل بازی از آنها استفاده کنید. این به شما گزینه های بیشتری برای امتحان و تجربه های جدیدتر برای لذت بردن می دهد.

10 مارسی

تصویری از مارسی در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    لیگ 1
  • بودجه:
    53.99 میلیون دلار

مارسی یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال فرانسه بوده است و در فهرست بیشترین جام‌های لیگ 1 در رتبه سوم قرار دارد. با این حال، آخرین قهرمانی آنها در لیگ بیش از 15 سال پیش بود و زمان آن فرا رسیده است که آنها سلطه پاری سن ژرمن را از بین ببرند.

شما می توانید باشگاه فرانسوی را در اختیار بگیرید و تیم را بازسازی کنید تا آنها را به شکوه سابق خود بازگردانید. این کار بسیار چالش برانگیزی نخواهد بود، با توجه به اینکه هنوز آنها را در دسته برتر فوتبال فرانسه بازی می کنند و چند بازیکن با کیفیت در ترکیب آنها وجود دارد. با این وجود، بهتر شدن از پاری سن ژرمن قطعا زمان زیادی از شما خواهد گرفت.

9 والنسیا

تصویری از والنسیا در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    لیگ
  • بودجه:
    72.47 میلیون دلار

والنسیا در گذشته جزو تیم های برتر لالیگا بود و تاریخچه ای غنی از جمله چندین عنوان لالیگا و حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد. آنها کمی سقوط کرده اند و از بهترین تیم های بخش اسپانیا که در حال حاضر تحت سلطه تیم هایی مانند رئال مادرید، اف سی بارسلونا و اتلتیکو مادرید هستند، فاصله زیادی دارند.

با بودجه شروع مناسب و استعدادهای برجسته در دستان شما، والنسیا می تواند غول سقوط کرده سرگرم کننده ای برای بازسازی در حالت حرفه ای EA Sports FC 24 باشد. شما باید با کسب عنوان قهرمانی لالیگا شروع کنید و سپس باشگاه اسپانیایی را به اولین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کنید.

8 اورتون

تصویری از اورتون در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    لیگ برتر
  • بودجه:
    48.35 میلیون دلار

اورتون باسابقه ترین باشگاه در لیگ برتر فوتبال انگلیس است و تاریخچه زیادی دارد. با این حال، آنها با یک افت شدید، با نبردهای ثابت سقوط در چند سال گذشته مواجه شده اند. علاوه بر این، آنها اکنون به دلیل نقض قوانین سود و پایداری، 10 امتیاز کسر شده اند، که آنها را در نبرد دیگری برای سقوط در فصل 2023/2024 قرار داده است.

آخرین قهرمانی آنها در سال 1995 به دست آمد و مدت زیادی است که تیم آبی مرسی ساید شکوه را تجربه کرده است. اکنون می توانید امور را به دست خود بگیرید و اورتون را در EA Sports FC 24 بازسازی کنید. خوشبختانه، شما در لیگ برتر کار می کنید و به بازیکنان عالی مانند جردن پیکفورد، بتو و غیره دسترسی خواهید داشت.

7 جنوا

تصویری از جنوا در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    یک لیگ
  • بودجه:
    18.50 میلیون دلار

جنوا در میان تاریخی‌ترین تیم‌های سری آ قرار دارد و در مجموع 9 عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده است که چهارمین قهرمانی پس از یوونتوس، آث میلان و اینترمیلان است. اگرچه تمام پیروزی‌های آنها در لیگ به بیش از یک قرن باز می‌گردد، نمی‌توان گذشته‌ای را که زمانی داشتند نادیده گرفت.

مربوط

EA Sports FC 24: 7 چالش برای امتحان در حالت شغلی

اگر مشکل پیش‌فرض Career Mode این کار را برای شما انجام نمی‌دهد، می‌توانید برخی از این چالش‌های منحصربه‌فرد را امتحان کنید.

حتی در دوران مدرن، آنها تیم محکمی بوده اند و فوتبال عالی بازی می کنند. با این حال، مسائل مالی منجر به مبارزه قابل توجهی شده است. به همین دلیل است که آن‌ها یکی از غول‌های سقوط کرده هستند که می‌توانید در حالت Career Mode آن را تصاحب کنید. در فصل اول، قبل از صعود به جدول و در نهایت کسب عنوان قهرمانی، باید روی بقا در سری آ تمرکز کنید.

6 اف سی کایزرسلاترن

تصویری از FC Kaiserslautern در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    2. بوندسلیگا
  • بودجه:
    7.07 میلیون دلار

FC Kaiserslautern یکی از اعضای موسس بوندسلیگا بود و به طور مداوم فوتبال دسته اول را بازی می کرد. آنها چهار بار قهرمانی آلمان را برای خود تضمین کرده اند که آخرین پیروزی آنها به فصل 98-1997 برمی گردد. مانند سایر باشگاه‌های موجود در این فهرست، این باشگاه دچار افت شدیدی شده است و در حال حاضر خود را در رده دوم فوتبال آلمان می‌بیند.

شما پول زیادی برای خرج کردن در تیم نخواهید داشت و باید بودجه را با دقت مدیریت کنید تا یک تیم در کلاس جهانی ایجاد کنید. چند بازیکن مانند Afeez Aremu، Julian Niehues، Ragnar Ache و Tymoteusz Puchacz مفید خواهند بود زیرا می توانند تا اواسط 70 سالگی خود رشد کنند، که امتیاز مناسبی برای یک بازیکن است.

5 ورزشگاه ریمز

تصویری از Stade de Reims در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    لیگ 1
  • بودجه:
    18.19 میلیون دلار

حتی با وجود اینکه Stade de Reims در راه بازگشت است، هنوز هم می توان آنها را غول سقوط کرده ای در نظر گرفت که به چیزی که بودند نزدیک نیست. تیم فرانسوی پس از جنگ جهانی دوم دوران برتری را پشت سر گذاشت و توانست شش عنوان قهرمانی را بین سال‌های 1948 تا 1962 به دست آورد. آنها همچنین دو بار به فینال جام ملت‌های اروپا رسیدند و در هر دو بار مغلوب رئال مادرید شدند.

اکنون آنها کاملاً تحت الشعاع تیم های بزرگ لیگ 1 قرار گرفته اند و پایان دادن به یک نقطه اروپایی همان چیزی است که به طور بالقوه منتظر آن هستند. در نتیجه، می‌توانید Stade de Reims را در EA Sports FC 24 مدیریت کنید تا به سلطه PSG در فرانسه پایان دهید و این باشگاه را در اوج بازگردانید.

4 بلکبرن روورز

تصویری از بلکبرن در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    قهرمانی EFL
  • بودجه:
    17.04 میلیون دلار

بلکبرن روورز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های انگلستان است و اعضای اصلی لیگ فوتبال در سال 1888 بودند. این تیم در حال حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند، و ممکن است مدتی طول بکشد تا دوباره آنها را در لیگ برتر ببینیم.

بازسازی بلکبرن روورز در EA Sports FC 24 بسیار سرگرم کننده خواهد بود، با توجه به اینکه آنها یک طرف مناسب با چند جوان بالقوه عالی مانند آدام وارتون و جان باکلی دارند. پول به اندازه کافی در دسترس نخواهد بود. با این حال، پس از صعود شما به لیگ برتر، بدون شک زندگی از نظر مالی قابل کنترل تر می شود.

3 تورینو

تصویری از تورینو در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    یک لیگ
  • بودجه:
    26.42 میلیون دلار

علاوه بر جنوا، تورینو نیز یکی دیگر از تیم های ایتالیایی با تاریخچه بسیار زیاد است که از گذشته خود دور است. آنها هفت عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده اند که پنجمین عنوان برتر است و رقیب محلی خود، یوونتوس، بیشترین قهرمانی را دارد. حتی با وجود اینکه سقوط یوونتوس از نظر مجموع جام ها ممکن نیست، تصاحب تورینو در EA Sports FC 24 حداقل به شما این امکان را می دهد که به سلطه آنها پایان دهید.

مربوط

EA Sports FC 24: 10 سنگهای پنهان از اسپانیا برای ورود به حالت حرفه ای

از مدافعان مستحکم گرفته تا هافبک های عالی و استعدادهای بسیار، در اینجا بهترین جواهرات پنهان برای خرید از اسپانیا آورده شده است.

خوشبختانه، شما در کنار برخی از بازیکنان برجسته مانند الساندرو بونگیوورنو، ایوان ایلیچ، سابا سازونوف، ساموئل ریچی و پر شوورس، که همگی پتانسیل بسیار خوبی دارند، پایگاه محکمی دارید. شما به سادگی باید چند بازیکن مسن تر را با گزینه های جوان تر جایگزین کنید، و فقط چند فصل طول می کشد تا شروع به مبارزه برای مکان های برتر کنید.

2 همبرگر اس وی

تصویری از Hamburger SV در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    2. بوندسلیگا
  • بودجه:
    30.37 میلیون دلار

Hamburger SV غول سقوط کرده فوتبال آلمان است که مطمئناً باید مدیریت آن را در حالت حرفه ای EA Sports FC 24 امتحان کنید. آنها 6 عنوان قهرمانی لیگ دارند و جزو معدود تیم های آلمانی هستند که موفق به فتح جام اروپا شده اند، که ممکن است در حال حاضر آن را به عنوان لیگ قهرمانان اروپا بشناسید. با این وجود، آنها اکنون در دسته دوم هستند و در جستجوی بازگشت به سطح بالا هستند.

در ترکیب تیم هامبورگر نمی‌توانید چشم‌اندازهای بسیار خوبی پیدا کنید، اما نامی که ممکن است بشناسید لودویت ریس، هافبک هلندی است که زمانی عضوی از تیم B بارسلونا بود. پس از ایجاد یک پایگاه خوب از بازیکنان، جواز حضور در رقابت های اروپایی سه تا چهار فصل طول می کشد.

1 سنت اتین

تصویری از سنت اتین در EA Sports FC 24

  • لیگ:
    لیگ 2
  • بودجه:
    11.56 میلیون دلار

سنت اتین تیم برتر فرانسه بود و بخش قابل توجهی از عناوین آنها در دهه های 1960 و 1970 به دست آمد. آنها 10 بار قهرمان لیگ شده اند که قبل از اینکه پاری سن ژرمن پس از تضمین فصل 2022-2023 از آن رکورد عبور کند، بالاترین رقم بود. در حال حاضر تیم فرانسوی به هیچ وجه به افتخار خود نزدیک نیست و این غول سقوط کرده اکنون در لیگ دسته دوم رنج می برد.

در حالت حرفه‌ای EA Sports FC 24، چند فصل طول می‌کشد تا آنها را به لیگ 1 برگردانید. پس از این، با توجه به تیم فوق‌العاده PSG، تبدیل شدن آنها به عنوان مدعی قهرمانی کار آسانی نیست. سعی کنید جوانان با پتانسیل بالا را به خدمت بگیرید تا بازسازی آسان تر شود.

بعد

EA Sports FC 24: 10 بهترین نماینده رایگان برای ورود به حالت شغلی

در EA Sports FC 24 بیاموزید که مفیدترین عوامل رایگانی هستند که می توانید برای تیم خود خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا