بازی

طراحان سابق Diablo، StarCraft عنوان “ژانر Defying”، Spellcraft را اعلام کردند

اگر به جای کنترل یک شخصیت در MOBA مانند League of Legends یا Dota 2، سه شخصیت را کنترل می کردید، چه؟ به نظر می‌رسد که بازی را بسیار سخت‌تر از آنچه که هست می‌کند، اما اگر بازی را با محدود کردن حرکت به یک شبکه شش ضلعی ساده‌تر کنیم و به هر شخصیت به جای چهار حرکت، دو حرکت بدهیم، چه؟ و فرض کنید از لنگ و کشاورزی خلاص شدیم و فقط مبارزات تیمی را حفظ کردیم. سپس احتمالاً چیزی شبیه Spellcraft، بازی جدیدی که از One More Game عرضه می‌شود، دریافت خواهید کرد.


Spellcraft یک “جنگجو در زمان واقعی” نامیده می شود، که یک سبک جدید است که عناصر MOBA و بازی های استراتژی تاکتیکی را در یک بسته نرم و صاف ترکیب می کند. دو بازیکن تیم هایی از سه شخصیت تشکیل می دهند و سپس آنها را در نبردی وحشیانه آزاد می کنند. اولین تیمی که در چهار دور پیروز می شود، برنده بازی می شود، که هر دور یک ماجرای سریع و خشمگین با طلسم هایی است که پرواز می کنند و شخصیت ها تا زمانی که عمرشان تمام می شود، بازپخش می شوند. برنده هرکسی است که اول یک تیم وایپ شود یا بیشترین کشتار را داشته باشد.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: چرا این روزها همه در حال ساخت یک بازی فانتزی هستند؟

هر شخصیت آمار و توانایی های منحصر به فرد خود را دارد که می تواند بین مسابقات سفارشی شود. Spellcraft دارای شخصیت های مختلفی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، مانند یک ربات علمی تخیلی، یک ماشین قدیمی که به یک ربات تبدیل شده است، شوالیه ها و جادوگران فانتزی، یا یک خرس واقعی. حرکات اصلی برای هر شخصیت به A، S و D اختصاص داده می شود، در حالی که حرکات فوق العاده به Q، W و E نگاشت می شوند. بازیکنان با کلیک های ساده ماوس، حرکت و هدف گیری را کنترل می کنند.

ما در طول توسعه Spellcraft، تست‌های پخش خصوصی را با بازیکنان واقعی اجرا کرده‌ایم، و نسخه‌ای از بازی که امروز بازی می‌کنیم، چیزی است که بسیار مفتخریم – و کمی مضطرب! – در نهایت آن را در مقابل آن قرار دهیم. جیمی وینسور، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران One More Game، گفت. ما بی صبرانه منتظر شنیدن نظر شما هستیم.

استعدادهای زیادی پشت Spellcraft وجود دارد، با توسعه دهندگانی مانند StarCraft، Diablo، Guild Wars، League of Legends، Warcraft، و Magic: Arena. اگر این برای جلب علاقه شما کافی نیست، پس شاید آزمون پخش آلفا را که در 6 آوریل ارائه می شود، امتحان کنید. ثبت نام اکنون در صفحه Steam’s Spellcraft در اینجا موجود است.

بعدی: ما یک بچه سه ساله را برای بررسی Peppa Pig: World Adventures داریم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا