ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت کلاسیک Terra Luna در حالی که LUNC افزایش می یابد – آیا یک رالی جدید شروع می شود؟

به نظر می رسد قیمت Terra Luna Classic آماده چاپ یک سری شمع سبز پس از کاهش پشتیبانی در 0.0001584 دلار است. LUNC پس از کسب تقریباً 5 درصد سود در روز، با 0.0001666 دلار معامله می شود. اگر تصویر فنی صعودی باقی بماند، قیمت Terra Luna Classic ممکن است شکاف را به 0.0002 دلار کاهش دهد، جایی که انتظار می رود گاوها برای شکست تهاجمی از یک الگوی مثلث صعودی فشار بیاورند.

Terra Luna Classic Price Eyes A 36% حرکت بالای 0.0002 دلار

نمودار تایم فریم روزانه تشکیل یک الگوی مثلث صعودی را با پتانسیل شکستن تا 0.0002764 دلار نشان می دهد. مثلث های صعودی زمانی به تصویر می آیند که دارایی با سطح مقاومت افقی و شیب پایین تر روبرو شود.

تلاش برای بالا بردن سطح مقاومت چندین بار با شکست مواجه می شود، اما گاوها اغلب تسلیم نمی شوند. همانطور که آنها قدرت می گیرند، که توسط شیب پایین ترین سطح تقویت می شود، یک شکست در بالای مثلث ظاهر می شود. اگر مقاومت بیش از حد قوی باشد، قفسه های شکست به طور کلی در قفسه ها قرار می گیرند و اثربخشی مثلث محو می شود.

به همین دلیل، معامله گران باید از نزدیک حرکات قیمت را در داخل مثلث تماشا کنند. برای رزرو سود قابل قبول در مقاومت افقی، می‌توان سفارش‌های خرید اولیه را بالای شیب سطوح پایین‌تر قرار داد. دسته دوم سفارشات خرید ممکن است بالاتر از مقاومت فعال شوند، همانطور که با محور x مثلث در 0.0002 دلار مشخص شده است.

نمودار روزانه LUNC/USD

قیمت Terra Luna Classic انتظار دارد 36.44 درصد بالاتر از مقاومت محور x حرکت کند. این هدف شکست برابر با فاصله بین عریض ترین نقاط مثلث برون یابی شده در بالای مقاومت است، همانطور که در $0.0002 مشخص شده است.

با افزایش قیمت Terra Luna Classic، سرمایه‌گذاران بیشتری برای پیوستن به روند صعودی جذب می‌شوند. اسیلاتور Stochastic نشان می دهد که خریداران با برداشتن از منطقه اشباع فروش دست بالا را دارند. معامله‌گرانی که روی موقعیت‌های خرید در LUNC شرط‌بندی می‌کنند باید برای سودهای بالای 0.0002 دلار باقی بمانند.

ارزیابی سودآوری کوتاه مدت قیمت ترا لونا کلاسیک

قیمت Terra Luna Classic در آستانه تایید یک حرکت مورد انتظار به 0.0002 دلار پس از بازگشت از پشتیبانی در 0.0001584 دلار است. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، LUNC با مانع اصلی ارائه شده توسط سطح اصلاحی فیبوناچی 23.6% روبرو است. شکست موفقیت آمیز و نگه داشتن بالاتر از این سطح بحرانی، راه را برای سودهای چشمگیر 0.00018 دلار و 0.0002 دلار هموار می کند.

موقعیت نوسان ساز استوکاستیک در حین بسته شدن آن در ناحیه فروش بیش از حد، چسبندگی صعودی LUNC را تقویت می کند. اگر تصویر فنی Terra Luna Classic به بهبود ادامه دهد، مسیری که کمترین مقاومت را دارد قطعاً در مسیر صعودی باقی خواهد ماند.

قیمت ترا لونا کلاسیک
نمودار چهار ساعته LUNC/USD

در طرف دیگر حصار، معامله گران باید چشم انداز منفی از میانگین متحرک اصلی اعمال شده را در نظر داشته باشند. از آنجایی که میانگین متحرک نمایی (EMA) 50 روزه (قرمز) به زیر میانگین متحرک نمایی 200 روزه (به رنگ بنفش) می‌رسد، خرس‌ها می‌توانند شکافی برای بهره‌برداری پیدا کنند.

در همین حال، برای اینکه قیمت LUNC در سمت امن باشد، گاوهای نر باید از سطح فیبوناچی اصلاحی 23.6% بالاتر بروند و از مانع بعدی در 0.00017 دلار بالاتر بروند. توجه داشته باشید که هرچه قیمت Terra Luna Classic کمتر از سطح فیبوناچی 23.6% باقی بماند، فروشندگان شانس بیشتری برای بررسی مجدد پشتیبانی در $0.0001584 دارند.

برخلاف آنچه اکثر مردم معتقدند، جامعه Terra Luna Classic هنوز بسیار پر جنب و جوش و متعهد به ایجاد یک اکوسیستم رقابتی است. توجه سرمایه گذاران به LUNC پس از یک پیشنهاد موفقیت آمیز برای تطبیق USTC به ارزش 1.00 دلار سابق آغاز شد. کارشناسان بر این باورند که استیبل کوین تقاضا برای LUNC را افزایش می دهد و حرکتی برای یک رالی پایدار ایجاد می کند.

یک برنامه رایت توکن نیز در حال انجام است که توسط بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال بر اساس حجم معاملات روزانه، پشتیبانی می شود. جامعه بر این باور است که کاهش عرضه کل شبکه به عرضه و تقاضا اجازه می دهد تا ارزش Terra Luna Classic را افزایش دهد.

با این حال، برای اینکه این کار موثر باشد، تیم باید راه‌های زیادی را برای سوزاندن LUNC بیابد، زیرا نرخ سوزاندن فعلی نسبتاً کمتر از توکن‌هایی مانند Shiba Inu (SHIB) است. به طور کلی، Terra Luna Classic هم از نظر کوتاه مدت و هم در بلندمدت رتبه صعودی دریافت می کند.

اکنون Terra Luna Classic را بخرید.

جایگزین های کلاسیک ترا لونا

اگر به دنبال پروژه‌های رمزنگاری با پتانسیل بالا در کنار LUNC هستید، ما 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را بررسی کرده‌ایم. CryptoNews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

مقالات مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا