بازی

Sons Of The Forest قبلاً 18000 نقد بسیار مثبت استیم دارد

واضح است که مردم عاشق گیر افتادن در جزیره ای هستند که ساکنان آن می خواهند شما را بخورند.


Sons of the Forest فقط یک روز است که بیرون رفته است و مردم به وضوح شیفته فیلم مستقل بقا و ترسناک هستند. این بازی نه تنها به تعداد بازیکنان همزمان زیادی رسیده است، بلکه آن بازیکنان مشتاق هستند تا عشق خود را به بازی به اشتراک بگذارند. بازی در حال حاضر با بیش از 18000 بررسی تایید شده قرار دارد و تقریبا 90 درصد آنها مثبت هستند.


افرادی که در GamesRadar حضور داشتند، تمام اعداد قابل توجهی را که Sons of the Forest در طول عمر کوتاه خود به دست آورده است، به اشتراک گذاشتند. این عنوان ترسناک تعداد بازیکنان همزمان با بیش از 350000 بازیکن را به خود اختصاص داده است که یک شاهکار قابل توجه برای یک بازی ترسناک مستقل است که تنها یک روز منتشر شده است. برای ارائه دیدگاه، این بیست و دومین تعداد بازیکن بزرگ در تاریخ Steam است. به علاوه، این سومین بازی پرطرفدار روی پلتفرم است.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: بازیکنان پسران جنگل عاشق NPC Helper کلوین شده اند

این در حالی است که تا لحظه نگارش این مطلب، این بازی دارای 32584 نقد کاربر است. از بین این نقدها، 84 درصد بازی را مثبت ارزیابی می کنند. ناگفته نماند که 18291 مورد از این بررسی ها تأیید شده و 87 درصد از تأیید شده ها مثبت هستند. اگرچه این بازی یک عنوان دسترسی زودهنگام است، به این معنی که ممکن است با برخی اشکالات، باگ‌ها و موارد دیگر مواجه شوید، دیدن اینکه بازیکنان چقدر با آن لذت می‌برند و تعاملات مثبتی با آن دارند، قابل توجه است.

در واقع، بازیکنان آنقدر در Sons of the Forest سرگرم می شوند که ممکن است سرعت سرورهای Steam را کند کند. تنها یک ساعت پس از راه‌اندازی روی پلتفرم، استیم دچار اختلال شد. در حالی که هیچ راهی برای تأیید اینکه آیا پسران جنگل و تعداد بازیکنان بزرگ آن ربطی به این موضوع دارند وجود ندارد، من به تصادف اعتقاد زیادی ندارم.

Endnight Games، افراد پشتیبان Sons of the Forest، قرار بود این عنوان را به طور کامل در این ماه عرضه کنند. با این حال، برای جلوگیری از تأخیر دیگر، توسعه‌دهنده تصمیم گرفت که راه‌اندازی دسترسی زودهنگام به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تنظیمات لازم را انجام دهند و در نهایت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا وارد اکشن بازی شوند. به هر حال، ما از سال 2019 فقط منتظر این بازی بودیم. اگرچه، به وضوح ارزش صبر کردن را دارد.

بعدی: دیوا یونایتد “حدود 10000 پوند” را به دلیل اشتباهات ویزا قبل از پلی آف ALGS از دست داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا