بازی

بهترین خاکستر جنگ در Elden Ring

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

Elden Ring دارای توانایی های Ash of War قوی است. برخی غلبه کرده اند
Bloody Slash را می‌توان با شکست دادن گودریک نایت در فورت هیت زودتر به دست آورد و آسیب بزرگی به Bleed وارد کرد.
Raptor of the Mists به شما کمک می کند تا HP را دور بزنید و حفظ کنید. از طریق کوست لاین یورا در آکادمی رایا لوکاریا قابل دستیابی است.

Elden Ring نه تنها با ساخت جهان بی عیب و نقص بلکه با مکانیک جدیدش از بازی های قبلی Soulsborne متمایز است. این مکانیک‌های جدید برای کسانی که تازه وارد بازی‌های FromSoftware هستند و خود را در شرایط سختی می‌بینند، یک موهبت است. احضارهای نوآورانه Ash Spirit افزوده های خوبی هستند که برخی از آنها به عنوان Legendary طبقه بندی می شوند.

مربوط حلقه الدن: هر یادگاری، رتبه بندی شده کدام یادگاری را انتخاب کنید؟
ممکن است متوجه مهارت Ash of War شده باشید که بسیاری از آنها مجموعه‌ای از توانایی‌ها را ارائه می‌دهند. تعداد زیادی از آنها در مورد بازی پراکنده هستند که ما احساس می کنیم انتخاب برخی از بهترین های مطلق موجود در Lands Between مناسب است. به طور جدی، این خاکستر جنگ فقط هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد.

به روز شده در 28 ژوئن 2024 توسط لوکاس الیناس: DLC Elden Ring بالاخره آمد، و این یک چالش بی رحمانه است، حتی برای بازیکنان باتجربه. به این ترتیب، ممکن است برای مبارزه با این دشمنان جدید به دنبال Ashes of War مختلف باشید. خوشبختانه برای شما، ما این لیست را با برخی از گزینه های قدرتمند به روز کرده ایم که می توانند به شما کمک کنند تا از طریق آنها بجنگید، به همراه گزینه ای که می توانید در خود DLC پیدا کنید.

20 گراویتاس

شما می‌توانید در اوایل بازی این Ash of War را بگیرید زیرا در نزدیکی ویرانه‌های ساحلی در بخش جنوبی لیمگریو قرار دارد. در کنار ساحل، یک رهگذر باریک را خواهید دید که در حال سرگردانی است، و می توانید ببینید که او از این Ash of War استفاده می کند، بنابراین شکست دادن او به شما این مهارت را می دهد.

همانطور که از نام آن پیداست، گراویتاس یک میدان نیروی گرانشی ایجاد می کند که دشمنان شما را به داخل می کشاند، قبل از اینکه موجی را آزاد کند که یک شلیک می کند یا آسیب زیادی وارد می کند. بنابراین اگر زمانی متوجه شدید که توسط گروه های بزرگی از دشمنان غرق شده اید، گراویتاس به شما کمک کرده است.

19 شعله قرمزها

Flames of the Redmanes یک Ash of War است که در کمک به Tarnished فراتر از آن است. Flames of the Redmanes که یک دارایی تهاجمی مفید در زرادخانه شماست، باعث می‌شود شعله‌ای را آزاد کنید، که تقریباً همیشه همه دشمنان را مبهوت می‌کند.

این Ash of War که به شما فرصت طلایی برای وارد کردن آسیب جدی می دهد، در مناطق اولیه Caelid یافت می شود. با این حال، برای به دست آوردن این خاکستر جنگ، باید دنبال یک اسکراب اشکی نامرئی باشید که در نزدیکی سایت گریس شمالی فورت گائل در حال سفالگری است.

Flame of the Redmanes زمانی قدرتمندترین Ash of War در بازی بود، اما عصب‌های قابل توجه آن را متعادل‌تر کردند.

18 حملات وحشی

Wild Strikes Ash of War باعث می شود که سلاح خود را به طور تهاجمی در مقابل خود بچرخانید. این به شما مقدار قابل توجهی از زره های فوق العاده می دهد که به شما امکان می دهد حتی در هنگام ضربه خوردن به حمله ادامه دهید. این باعث می‌شود که سلاح‌هایی که به Pierce آسیب وارد می‌کنند، مانند Rusted Anchor، که اگر به دشمنی که در حال حمله است ضربه بزنند، بسیار قوی می‌شود.

اگر می خواهید وحشی شوید، می توانید مهارت سلاح را خیلی زود در بازی پیدا کنید. از یک Scarab اشکی در جاده منتهی به قلعه Stormveil، درست قبل از مبارزه Margit می افتد.

17 غلاف کردن

Unsheathe یک Ash of War است که به راحتی می توان آن را دست کم گرفت، زیرا می توانید آن را در اوایل بازی دریافت کنید. کلاس سامورایی در حال حاضر یک سلاح مجهز به آن دارد و شما می‌توانید با کشتن یک اسکاراب اشکی در لیمگریو، در انتهای جنوب شرقی دریاچه آغیل، خاکستر جنگ را پیدا کنید.

اما این فقط به این معنی است که می تواند زودتر شما را حمل کند. هنگام استفاده از Unsheathe، یک موضع اتخاذ می‌کنید، سپس یک ضربه بریده بر روی سر و یا بریده بریده می‌زنید. حمله به طرز شگفت‌آوری سریع انجام می‌شود، آسیب جدی وارد می‌کند و می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی دشمنان را به طرز شگفت‌انگیزی متحیر کند، زیرا فقط می‌تواند به Katanas مجهز شود.

16 Cragblade

ضربه زدن بسیار شدید به چیزها یک استراتژی معتبر در Elden Ring است و Cragblade به شما امکان می دهد با پوشاندن سلاح خود در سنگ ها، آنها را حتی سخت تر بزنید. هم آسیب فیزیکی اسلحه شما را افزایش می دهد و هم توانایی آن را برای تلو تلو خوردن دشمنان افزایش می دهد و آنها را برای یک ضربه مهم باز می کند.

در ابتدای بازی می‌توانید مستقیماً به Ash of War بدوید، اگرچه باید به Caelid بروید. این نزدیکی پل بزرگ صعب العبور سایت گریس است که در کنار پل عظیم منتهی به قلعه ردمین قرار دارد.

15 حاکمیت کاریان

Carian Sovereignty یکی از برجسته‌های DLC است و هر کاری را که از Ash of War می‌خواهید انجام می‌دهد. این اساسا یک نسخه بزرگتر از Carian Grandeur از بازی پایه است، که فقط به 11 تبدیل شده است. شما چندین بار با یک شمشیر جادویی غول پیکر ضربه می زنید، صدمات زیادی در محدوده وسیعی وارد می کنید، و به راحتی مواضع دشمن را می شکنید.

اگرچه پیدا کردن Ash of War دشوار است. از سقف در غاری در جنوب غربی کلیسای جامع مانوس متر آویزان است. برای از بین بردن آن به نوعی حمله بردی نیاز دارید.

14 اسلش خونین

احتمالاً قدرتمندترین Ash of War که تا به حال در Elden Ring ساخته شده است، Bloody Slash به وضعیت افسانه ای صعود کرده است. با چرخاندن تیغه خود به روشی خاص، باد بریده شده از خون بدن دشمنان شما را تکه تکه می کند.

مربوط حلقه Elden: 10 بهترین مواد مصرفی از خرچنگ آب پز گرفته تا فلاسک فیزیک شگفت انگیز، در اینجا بهترین اقلام مصرفی در Elden Ring وجود دارد!
در واقع به دست آوردن Bloody Slash در اوایل بازی امکان پذیر است. این Ash of War که در Fort Haight در Limgrave’s یافت شد، پس از شکست دادن گودریک نایت مقیم رها شد. این آسیب عظیم به Bleed وارد می کند، بنابراین می توانید تیغه هایی از خون زرشکی را به دشمنان خود وارد کنید که تقریباً شکست ناپذیر هستند.

13 رپتور از مه

اگرچه کاملاً شبیه به Bloodhound’s Step است، Raptor of the Mists یک Ash of War است که بیشتر به عنوان یک تاکتیک فراری عمل می کند تا تهاجمی. مطمئناً می تواند در مورد دومی کمک کند، و به شما کمک می کند تا HP خود را در طول باس فایت ها حفظ کنید – یک مزیت کلیدی.

این به عنوان بخشی از کوست لاین یورا، با رفتن به آکادمی رایا لوکاریا و کمک به یورا برای شکست دادن دشمنش به دست می آید. پس از انجام این کار و بازگشت به دنیای خود، بلافاصله این Ash of War را به عنوان یکی از پاداش ها دریافت خواهید کرد. این یک Ash of War با قابلیت طفره رفتن به راحتی و در عین حال حفظ HP خود است.

12 گردباد شعله سیاه

Black Flame Tornado که یادآور Blackflame Friede در Dark Souls 3 است، یک Ash of War است که آسیب های غوغایی و AoE عظیمی را وارد می کند. این یک Ash of War کاملاً توضیحی است، سلاح انتخابی Tarnished را با توانایی چرخیدن در گردبادی از شعله‌های سیاه که می‌تواند هر رئیسی را با یک گلوله شلیک کند یا به شدت فلج کند، آغشته می‌کند.

اگرچه این یک مهارت ویژه است که در سلاح Godskin Apostle، یعنی لایه بردار Godskin تعبیه شده است، اما گرفتن این Ash of War هنوز هم قطعا توصیه می شود. همانطور که در یک منطقه بازی بعدی در Crumbling Farum Azula پیدا شد، متأسفانه باید ابتدا Godskin Duo قدرتمند را شکست دهید.

11 نیزه یخی

یکی دیگر از Ash of War مفید و بسیار کاربردی، Ice Spear است که در واقع بسیار قدرتمند است. استفاده از این خاکستر جنگ، قبل از پرتاب نیزه یخی به سمت هدف مورد نظر، اسلحه شما را در یک غبار یخی قرار می دهد.

نیزه یخی که پس از شکست دادن رئیس اسب سواران شب در نزدیکی پل شهر گیت در محله گریس در لیورنیا از دریاچه ها به دست آمده است، در واقع یک خاکستر جنگ عالی برای برخی از نابودی سریع است.

10 اعتصاب نماز

Ash of War که می تواند خسارت وارد کند و Restore HP قطعاً یکی از مواردی است که باید در زرادخانه خود داشته باشید، و Prayerful Strike واقعاً مطابق با نام خود است. هنگام استفاده از این Ash of War اسلحه شما طلایی می شود و با هر ضربه مقدار قابل توجهی HP بازیابی می شود.

مربوط حلقه الدن: 9 بهترین راه برای افزایش استقامت همه چیز را در مورد بهترین راه های افزایش استقامت در Elden Ring بیاموزید!
برای بدست آوردن این Ash of War، باید Scarab اشکی نامرئی دیگری را از بین ببرید. از آنجایی که خارج از لیندل، پایتخت سلطنتی واقع شده است، باید از محوطه درخت فانتوم دیوار بیرونی به پایین دره ای نزدیک تونل مهر و موم شده بروید. شما ردپای درخشان Scarab اشکی را خواهید دید که در اطراف پایین می چرخد.

Prayerful Strike متحدین را نیز شفا می دهد، به این معنی که اگر از Mimic Tear Spirit Ash استفاده کنید، می توانید یکدیگر را شفا دهید.

9 قدم Bloodhound

اگر به دنبال ارتقای تاکتیک های فرار خود هستید، Bloodhound’s Step بهترین خاکستر جنگ است. این Ash of War باعث می‌شود شما در واقعیت محو شوید و از آن خارج شوید، بنابراین خیلی راحت می‌توانید از ضربه‌هایی که به سمتتان می‌آیند طفره بروید.

اگر می‌خواهید از مسیری بگذرید که با دشمنان آزاردهنده‌ای سخت‌گیر کنار گذاشته شده است، Bloodhound’s Step برای شما مناسب است. زمانی که در حال حرکت به سمت یک عرصه رئیس هستید، بیش از حد لازم آسیب نخواهید دید. می‌توانید این Ash of War را از Night Cavalry Boss در Lenne’s Rise به سرقت ببرید.

8 صاعقه

این Ash of War همانقدر ساده است که به نظر می رسد. با فشار دادن سلاح خود به آسمان، می توانید صاعقه ای را احضار کنید که به هر دشمنی که انتخاب می کنید ضربه می زند. این بسیار راحت است اگر نمی خواهید برای حفظ HP به چند ضربه سنگین نزدیک شوید.

اگرچه هزینه کمی FP دارد، اما Thunderbolt ارزش به دست آوردن آن را دارد. واقع در لیندل، پایتخت سلطنتی، نزدیک به سایت بالکن خیابان لطف است. یک بار دیگر، برای بدست آوردن آن باید یک اسکاراب را بکشید.

7 سپپوکو

اگرچه Seppuku Ash of War ممکن است در ابتدا کمی هولناک به نظر برسد، اما ضربه زدن با چاقو به روده خود باعث تقویت بزرگی برای سلاح شما می شود. برای مقدار کمی HP، سلاح شما اکنون می‌تواند آسیب‌های خونریزی و تجمع ایجاد کند، که بخش بزرگی از سلامت دشمن را در چند ضربه کاهش می‌دهد.

یک اسلحه دکس که با این Ash of War جفت شده است به طور مثبت کشنده است. بنابراین اگر این Ash of War را می‌خواهید، در دریاچه انجماد در قله‌های کوه غول‌ها قرار دارد. قطره اشک نامرئی را که در حال پریدن است را بکشید و این گنج را بدست آورید.

Seppuku عصبی شد، آسیب بیشتری به شما وارد کرد و میزان تجمع Bleed را کاهش داد، اما همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت‌های Bleed با حمله سریع است.

6 قوچ رعد و برق

این Ash of War هم مرزهای کمیک و هم عجیب و غریب است. شاید متوجه شده باشید که قوچ ها در Elden Ring به محض اینکه شما را می بینند به شکل یک توپ جمع می شوند و دور می شوند – این دقیقاً همینطور است اما ده برابر قدرتمندتر است.

قوچ رعد و برق مانند یک آرمادیلو قدرتمند، خطوط دشمن را مانند هیچ چیز دیگری در هم می شکند. حتی می‌تواند روی دشمنان سوارکار نیز کار کند و آنها را از اسب‌هایشان بیاندازد. قطعا برای عبور از میان گروهی از دشمنان مفید است. برای به دست آوردن این، به سادگی سوار دشت های خالی بین قبر Sainted Hero و مسیر Rampartside شوید و خرچنگ در حال چرخش را بکشید.

5 Hoarfrost Stomp

این Ash of War یک لذت واقعی برای استفاده است، زیرا این توانایی بسیار یادآور Sister Friede در DLC Dark Souls 3 است. به محض اینکه این ویژگی را به سلاح انتخابی خود اضافه می کنید، به سادگی پای خود را روی زمین می کوبید، پس از آن مسیری از میخ های یخ قبل از شکستن و وارد آوردن مقادیر زیادی آسیب ظاهر می شود.

همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، Hoarfrost Stomp برای مقابله با دشمنان متعدد به طور همزمان و همچنین روسای دخمه ها عالی است. برای به دست آوردن این Ash of War، به قسمت جنوب شرقی Caria Manor بروید، جایی که یک استخر کوچک در آن قرار دارد. یک اسکراب قطره اشکی نامرئی وجود خواهد داشت که باید آن را بکشید و پس از آن Hoarfrost Stomp را رها می کند.

4 سرزمین طلایی

سرزمین طلایی یکی از بهترین مناطق حمله Ash of Wars در بازی است. با قرار دادن سلاح خود روی زمین، یک دایره طلایی ایجاد می کنید که موجی از نور طلایی را آزاد می کند که باعث آسیب می شود. اما این همه چیز نیست، زیرا یک قطعه نور طلایی برای از بین بردن دشمنان بیشتر وجود دارد.

مربوط حلقه الدن: موارد و جادوهای مرتبط با میکلا، توضیح داده شده است همه چیز را در مورد آیتم ها و جادوهایی که به Miquella در Elden Ring متصل می شوند بیاموزید!
برای به دست آوردن این گنجینه مطلق از یک مهارت، به سایت بزرگ واترفال کرست در Deeproot Depths تله پورت کنید. مسیر را تا انتهای جاده دنبال کنید، جایی که یک اسکاراب پیدا خواهید کرد. آن را بکشید و سرزمین طلایی را بدست آورید.

3 اتهام پرلیت

مانند یک دنباله دار فروزان، Prelate’s Charge به شما امکان می دهد در حالی که در شعله آتش هستید، از کنار دشمنان خود بگذرید. با گذاشتن اسلحه خود بر روی زمین، می توانید بدوید، قبل از بیرون کشیدن اسلحه و ایجاد خسارت عظیم و آتشین، هر کجا که بروید، ردی از آتش باقی بگذارید.

برای دستیابی به این خاکستر جنگ، در سرزمین های ممنوعه به شکل سوسکی قرار دارد که از یکی از درختان کمپینگ Fire Monk آویزان شده است. فقط یک چاقوی پرتابی، دارت استخوانی، یا هر سلاح بردی که دارید پرتاب کنید و مسئولیت رئیس جمهور با شماست.

Prelate’s Charge در حین فعال بودن چندین بار ضربه می زند، و با سلاح هایی که دارای اثرات شفابخش بر روی ضربه هستند، مانند ستاره های بزرگ، عالی می شود.

2 زمین لرزه هوآرا لوکس

Earthshaker Hoarah Loux در اواخر بازی به دست می آید. این Ash of War دقیقاً همانطور که از نامش پیداست است: شما یک فریاد بلند منتشر می کنید، قبل از اینکه دستان خود را به زمین بکوبید، باعث شکسته شدن و لرزش زمین و انجام یک ضربه تاخیری دیگر برای حداکثر آسیب شود.

شما می توانید این Ash of War را به محض شکست دادن Hoarah Loux در خط داستانی اصلی به دست آورید. پس از انجام این کار، به Roundtable Hold بروید تا با انیا صحبت کنید، جایی که او این Ash of War را در ازای Rune Remembrance Hoarah Loux به شما می دهد.

1 امواج تاریکی

Waves of Darkness کاملاً شبیه گراویتاس است، اما با یک “اومف” اضافی که به آن قدرت بیشتری می دهد. همانطور که توده ای از رنگ بنفش را روی اسلحه خود جمع می کنید، کوبیدن آن باعث می شود سه موج تاریکی به سرعت حریفان شما را به زمین بکوبد.

مانند Earthshaker Hoarah Loux، پس از شکست دادن Astel، Naturalborn of the Void، باید Enia را پیدا کنید. Rune Remembrance دومی را با این Ash of War قدرتمند مبادله کنید.

بعد حلقه الدن: 9 قهرمان بزرگ همه چیز را در مورد بزرگترین قهرمانان در Elden Ring بیاموزید!



Elden Ring نه تنها با ساخت جهان بی عیب و نقص بلکه با مکانیک جدیدش از بازی های قبلی Soulsborne متمایز است. این مکانیک‌های جدید برای کسانی که تازه وارد بازی‌های FromSoftware هستند و خود را در شرایط سختی می‌بینند، یک موهبت است. احضارهای نوآورانه Ash Spirit افزوده های خوبی هستند که برخی از آنها به عنوان Legendary طبقه بندی می شوند.

مربوط

حلقه الدن: هر یادگاری، رتبه بندی شده

کدام یادگاری را انتخاب کنید؟

ممکن است متوجه مهارت Ash of War شده باشید که بسیاری از آنها مجموعه‌ای از توانایی‌ها را ارائه می‌دهند. تعداد زیادی از آنها در مورد بازی پراکنده هستند که ما احساس می کنیم انتخاب برخی از بهترین های مطلق موجود در Lands Between مناسب است. به طور جدی، این خاکستر جنگ فقط هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد.

به روز شده در 28 ژوئن 2024 توسط لوکاس الیناس: DLC Elden Ring بالاخره آمد، و این یک چالش بی رحمانه است، حتی برای بازیکنان باتجربه. به این ترتیب، ممکن است برای مبارزه با این دشمنان جدید به دنبال Ashes of War مختلف باشید. خوشبختانه برای شما، ما این لیست را با برخی از گزینه های قدرتمند به روز کرده ایم که می توانند به شما کمک کنند تا از طریق آنها بجنگید، به همراه گزینه ای که می توانید در خود DLC پیدا کنید.



20 گراویتاس

حلقه Elden Ash of War Gravitas

شما می‌توانید در اوایل بازی این Ash of War را بگیرید زیرا در نزدیکی ویرانه‌های ساحلی در بخش جنوبی لیمگریو قرار دارد. در کنار ساحل، یک رهگذر باریک را خواهید دید که در حال سرگردانی است، و می توانید ببینید که او از این Ash of War استفاده می کند، بنابراین شکست دادن او به شما این مهارت را می دهد.

همانطور که از نام آن پیداست، گراویتاس یک میدان نیروی گرانشی ایجاد می کند که دشمنان شما را به داخل می کشاند، قبل از اینکه موجی را آزاد کند که یک شلیک می کند یا آسیب زیادی وارد می کند. بنابراین اگر زمانی متوجه شدید که توسط گروه های بزرگی از دشمنان غرق شده اید، گراویتاس به شما کمک کرده است.


19 شعله قرمزها

حلقه الدن شعله خاکستر ردمنز

Flames of the Redmanes یک Ash of War است که در کمک به Tarnished فراتر از آن است. Flames of the Redmanes که یک دارایی تهاجمی مفید در زرادخانه شماست، باعث می‌شود شعله‌ای را آزاد کنید، که تقریباً همیشه همه دشمنان را مبهوت می‌کند.

این Ash of War که به شما فرصت طلایی برای وارد کردن آسیب جدی می دهد، در مناطق اولیه Caelid یافت می شود. با این حال، برای به دست آوردن این خاکستر جنگ، باید دنبال یک اسکراب اشکی نامرئی باشید که در نزدیکی سایت گریس شمالی فورت گائل در حال سفالگری است.

Flame of the Redmanes زمانی قدرتمندترین Ash of War در بازی بود، اما عصب‌های قابل توجه آن را متعادل‌تر کردند.


18 حملات وحشی

وحشی Strikes Ash of War حلقه Elden

Wild Strikes Ash of War باعث می شود که سلاح خود را به طور تهاجمی در مقابل خود بچرخانید. این به شما مقدار قابل توجهی از زره های فوق العاده می دهد که به شما امکان می دهد حتی در هنگام ضربه خوردن به حمله ادامه دهید. این باعث می‌شود که سلاح‌هایی که به Pierce آسیب وارد می‌کنند، مانند Rusted Anchor، که اگر به دشمنی که در حال حمله است ضربه بزنند، بسیار قوی می‌شود.

اگر می خواهید وحشی شوید، می توانید مهارت سلاح را خیلی زود در بازی پیدا کنید. از یک Scarab اشکی در جاده منتهی به قلعه Stormveil، درست قبل از مبارزه Margit می افتد.

17 غلاف کردن

حلقه الدن Ash of War را از غلاف خارج کنید


Unsheathe یک Ash of War است که به راحتی می توان آن را دست کم گرفت، زیرا می توانید آن را در اوایل بازی دریافت کنید. کلاس سامورایی در حال حاضر یک سلاح مجهز به آن دارد و شما می‌توانید با کشتن یک اسکاراب اشکی در لیمگریو، در انتهای جنوب شرقی دریاچه آغیل، خاکستر جنگ را پیدا کنید.

اما این فقط به این معنی است که می تواند زودتر شما را حمل کند. هنگام استفاده از Unsheathe، یک موضع اتخاذ می‌کنید، سپس یک ضربه بریده بر روی سر و یا بریده بریده می‌زنید. حمله به طرز شگفت‌آوری سریع انجام می‌شود، آسیب جدی وارد می‌کند و می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی دشمنان را به طرز شگفت‌انگیزی متحیر کند، زیرا فقط می‌تواند به Katanas مجهز شود.

16 Cragblade

حلقه Elden Ash of War Cragblade


ضربه زدن بسیار شدید به چیزها یک استراتژی معتبر در Elden Ring است و Cragblade به شما امکان می دهد با پوشاندن سلاح خود در سنگ ها، آنها را حتی سخت تر بزنید. هم آسیب فیزیکی اسلحه شما را افزایش می دهد و هم توانایی آن را برای تلو تلو خوردن دشمنان افزایش می دهد و آنها را برای یک ضربه مهم باز می کند.

در ابتدای بازی می‌توانید مستقیماً به Ash of War بدوید، اگرچه باید به Caelid بروید. این نزدیکی پل بزرگ صعب العبور سایت گریس است که در کنار پل عظیم منتهی به قلعه ردمین قرار دارد.

15 حاکمیت کاریان

حلقه Elden Ash of War Sovereignty Carian

Carian Sovereignty یکی از برجسته‌های DLC است و هر کاری را که از Ash of War می‌خواهید انجام می‌دهد. این اساسا یک نسخه بزرگتر از Carian Grandeur از بازی پایه است، که فقط به 11 تبدیل شده است. شما چندین بار با یک شمشیر جادویی غول پیکر ضربه می زنید، صدمات زیادی در محدوده وسیعی وارد می کنید، و به راحتی مواضع دشمن را می شکنید.


اگرچه پیدا کردن Ash of War دشوار است. از سقف در غاری در جنوب غربی کلیسای جامع مانوس متر آویزان است. برای از بین بردن آن به نوعی حمله بردی نیاز دارید.

14 اسلش خونین

حلقه ی الدن خونین اسلش خاکستر جنگ

احتمالاً قدرتمندترین Ash of War که تا به حال در Elden Ring ساخته شده است، Bloody Slash به وضعیت افسانه ای صعود کرده است. با چرخاندن تیغه خود به روشی خاص، باد بریده شده از خون بدن دشمنان شما را تکه تکه می کند.

مربوط

حلقه Elden: 10 بهترین مواد مصرفی

از خرچنگ آب پز گرفته تا فلاسک فیزیک شگفت انگیز، در اینجا بهترین اقلام مصرفی در Elden Ring وجود دارد!

در واقع به دست آوردن Bloody Slash در اوایل بازی امکان پذیر است. این Ash of War که در Fort Haight در Limgrave’s یافت شد، پس از شکست دادن گودریک نایت مقیم رها شد. این آسیب عظیم به Bleed وارد می کند، بنابراین می توانید تیغه هایی از خون زرشکی را به دشمنان خود وارد کنید که تقریباً شکست ناپذیر هستند.


13 رپتور از مه

Raptor of the Mists Ash of War Elden

اگرچه کاملاً شبیه به Bloodhound’s Step است، Raptor of the Mists یک Ash of War است که بیشتر به عنوان یک تاکتیک فراری عمل می کند تا تهاجمی. مطمئناً می تواند در مورد دومی کمک کند، و به شما کمک می کند تا HP خود را در طول باس فایت ها حفظ کنید – یک مزیت کلیدی.

این به عنوان بخشی از کوست لاین یورا، با رفتن به آکادمی رایا لوکاریا و کمک به یورا برای شکست دادن دشمنش به دست می آید. پس از انجام این کار و بازگشت به دنیای خود، بلافاصله این Ash of War را به عنوان یکی از پاداش ها دریافت خواهید کرد. این یک Ash of War با قابلیت طفره رفتن به راحتی و در عین حال حفظ HP خود است.


12 گردباد شعله سیاه

حلقه الدن گردباد شعله سیاه خاکستر جنگ

Black Flame Tornado که یادآور Blackflame Friede در Dark Souls 3 است، یک Ash of War است که آسیب های غوغایی و AoE عظیمی را وارد می کند. این یک Ash of War کاملاً توضیحی است، سلاح انتخابی Tarnished را با توانایی چرخیدن در گردبادی از شعله‌های سیاه که می‌تواند هر رئیسی را با یک گلوله شلیک کند یا به شدت فلج کند، آغشته می‌کند.

اگرچه این یک مهارت ویژه است که در سلاح Godskin Apostle، یعنی لایه بردار Godskin تعبیه شده است، اما گرفتن این Ash of War هنوز هم قطعا توصیه می شود. همانطور که در یک منطقه بازی بعدی در Crumbling Farum Azula پیدا شد، متأسفانه باید ابتدا Godskin Duo قدرتمند را شکست دهید.


11 نیزه یخی

انگشتر الدن خاکستر نیزه یخی

یکی دیگر از Ash of War مفید و بسیار کاربردی، Ice Spear است که در واقع بسیار قدرتمند است. استفاده از این خاکستر جنگ، قبل از پرتاب نیزه یخی به سمت هدف مورد نظر، اسلحه شما را در یک غبار یخی قرار می دهد.

نیزه یخی که پس از شکست دادن رئیس اسب سواران شب در نزدیکی پل شهر گیت در محله گریس در لیورنیا از دریاچه ها به دست آمده است، در واقع یک خاکستر جنگ عالی برای برخی از نابودی سریع است.

10 اعتصاب نماز

حلقه الدن اعتصاب خاکستر جنگ


Ash of War که می تواند خسارت وارد کند و Restore HP قطعاً یکی از مواردی است که باید در زرادخانه خود داشته باشید، و Prayerful Strike واقعاً مطابق با نام خود است. هنگام استفاده از این Ash of War اسلحه شما طلایی می شود و با هر ضربه مقدار قابل توجهی HP بازیابی می شود.

مربوط

حلقه الدن: 9 بهترین راه برای افزایش استقامت

همه چیز را در مورد بهترین راه های افزایش استقامت در Elden Ring بیاموزید!

برای بدست آوردن این Ash of War، باید Scarab اشکی نامرئی دیگری را از بین ببرید. از آنجایی که خارج از لیندل، پایتخت سلطنتی واقع شده است، باید از محوطه درخت فانتوم دیوار بیرونی به پایین دره ای نزدیک تونل مهر و موم شده بروید. شما ردپای درخشان Scarab اشکی را خواهید دید که در اطراف پایین می چرخد.

Prayerful Strike متحدین را نیز شفا می دهد، به این معنی که اگر از Mimic Tear Spirit Ash استفاده کنید، می توانید یکدیگر را شفا دهید.

9 قدم Bloodhound

حلقه Elden استپ Ash of War Bloodhound


اگر به دنبال ارتقای تاکتیک های فرار خود هستید، Bloodhound’s Step بهترین خاکستر جنگ است. این Ash of War باعث می‌شود شما در واقعیت محو شوید و از آن خارج شوید، بنابراین خیلی راحت می‌توانید از ضربه‌هایی که به سمتتان می‌آیند طفره بروید.

اگر می‌خواهید از مسیری بگذرید که با دشمنان آزاردهنده‌ای سخت‌گیر کنار گذاشته شده است، Bloodhound’s Step برای شما مناسب است. زمانی که در حال حرکت به سمت یک عرصه رئیس هستید، بیش از حد لازم آسیب نخواهید دید. می‌توانید این Ash of War را از Night Cavalry Boss در Lenne’s Rise به سرقت ببرید.

8 صاعقه

حلقه Elden Ash of War Thunderbolt

این Ash of War همانقدر ساده است که به نظر می رسد. با فشار دادن سلاح خود به آسمان، می توانید صاعقه ای را احضار کنید که به هر دشمنی که انتخاب می کنید ضربه می زند. این بسیار راحت است اگر نمی خواهید برای حفظ HP به چند ضربه سنگین نزدیک شوید.


اگرچه هزینه کمی FP دارد، اما Thunderbolt ارزش به دست آوردن آن را دارد. واقع در لیندل، پایتخت سلطنتی، نزدیک به سایت بالکن خیابان لطف است. یک بار دیگر، برای بدست آوردن آن باید یک اسکاراب را بکشید.

7 سپپوکو

حلقه الدن خاکستر سپپوکو

اگرچه Seppuku Ash of War ممکن است در ابتدا کمی هولناک به نظر برسد، اما ضربه زدن با چاقو به روده خود باعث تقویت بزرگی برای سلاح شما می شود. برای مقدار کمی HP، سلاح شما اکنون می‌تواند آسیب‌های خونریزی و تجمع ایجاد کند، که بخش بزرگی از سلامت دشمن را در چند ضربه کاهش می‌دهد.

یک اسلحه دکس که با این Ash of War جفت شده است به طور مثبت کشنده است. بنابراین اگر این Ash of War را می‌خواهید، در دریاچه انجماد در قله‌های کوه غول‌ها قرار دارد. قطره اشک نامرئی را که در حال پریدن است را بکشید و این گنج را بدست آورید.


Seppuku عصبی شد، آسیب بیشتری به شما وارد کرد و میزان تجمع Bleed را کاهش داد، اما همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت‌های Bleed با حمله سریع است.

6 قوچ رعد و برق

لایتنینگ رام خاکستر جنگ الدن رینگ

این Ash of War هم مرزهای کمیک و هم عجیب و غریب است. شاید متوجه شده باشید که قوچ ها در Elden Ring به محض اینکه شما را می بینند به شکل یک توپ جمع می شوند و دور می شوند – این دقیقاً همینطور است اما ده برابر قدرتمندتر است.

قوچ رعد و برق مانند یک آرمادیلو قدرتمند، خطوط دشمن را مانند هیچ چیز دیگری در هم می شکند. حتی می‌تواند روی دشمنان سوارکار نیز کار کند و آنها را از اسب‌هایشان بیاندازد. قطعا برای عبور از میان گروهی از دشمنان مفید است. برای به دست آوردن این، به سادگی سوار دشت های خالی بین قبر Sainted Hero و مسیر Rampartside شوید و خرچنگ در حال چرخش را بکشید.


5 Hoarfrost Stomp

Hoarfrost Stomp Ash of War Elden Ring

این Ash of War یک لذت واقعی برای استفاده است، زیرا این توانایی بسیار یادآور Sister Friede در DLC Dark Souls 3 است. به محض اینکه این ویژگی را به سلاح انتخابی خود اضافه می کنید، به سادگی پای خود را روی زمین می کوبید، پس از آن مسیری از میخ های یخ قبل از شکستن و وارد آوردن مقادیر زیادی آسیب ظاهر می شود.

همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، Hoarfrost Stomp برای مقابله با دشمنان متعدد به طور همزمان و همچنین روسای دخمه ها عالی است. برای به دست آوردن این Ash of War، به قسمت جنوب شرقی Caria Manor بروید، جایی که یک استخر کوچک در آن قرار دارد. یک اسکراب قطره اشکی نامرئی وجود خواهد داشت که باید آن را بکشید و پس از آن Hoarfrost Stomp را رها می کند.


4 سرزمین طلایی

حلقه الدن سرزمین طلایی خاکستر جنگ

سرزمین طلایی یکی از بهترین مناطق حمله Ash of Wars در بازی است. با قرار دادن سلاح خود روی زمین، یک دایره طلایی ایجاد می کنید که موجی از نور طلایی را آزاد می کند که باعث آسیب می شود. اما این همه چیز نیست، زیرا یک قطعه نور طلایی برای از بین بردن دشمنان بیشتر وجود دارد.

مربوط

حلقه الدن: موارد و جادوهای مرتبط با میکلا، توضیح داده شده است

همه چیز را در مورد آیتم ها و جادوهایی که به Miquella در Elden Ring متصل می شوند بیاموزید!

برای به دست آوردن این گنجینه مطلق از یک مهارت، به سایت بزرگ واترفال کرست در Deeproot Depths تله پورت کنید. مسیر را تا انتهای جاده دنبال کنید، جایی که یک اسکاراب پیدا خواهید کرد. آن را بکشید و سرزمین طلایی را بدست آورید.

3 اتهام پرلیت

حلقه Elden Charge Ash of War Prelate's Charge


مانند یک دنباله دار فروزان، Prelate’s Charge به شما امکان می دهد در حالی که در شعله آتش هستید، از کنار دشمنان خود بگذرید. با گذاشتن اسلحه خود بر روی زمین، می توانید بدوید، قبل از بیرون کشیدن اسلحه و ایجاد خسارت عظیم و آتشین، هر کجا که بروید، ردی از آتش باقی بگذارید.

برای دستیابی به این خاکستر جنگ، در سرزمین های ممنوعه به شکل سوسکی قرار دارد که از یکی از درختان کمپینگ Fire Monk آویزان شده است. فقط یک چاقوی پرتابی، دارت استخوانی، یا هر سلاح بردی که دارید پرتاب کنید و مسئولیت رئیس جمهور با شماست.

Prelate’s Charge در حین فعال بودن چندین بار ضربه می زند، و با سلاح هایی که دارای اثرات شفابخش بر روی ضربه هستند، مانند ستاره های بزرگ، عالی می شود.

2 زمین لرزه هوآرا لوکس

حلقه الدن خاکستر خاکستر جنگ هوآرا لوکس


Earthshaker Hoarah Loux در اواخر بازی به دست می آید. این Ash of War دقیقاً همانطور که از نامش پیداست است: شما یک فریاد بلند منتشر می کنید، قبل از اینکه دستان خود را به زمین بکوبید، باعث شکسته شدن و لرزش زمین و انجام یک ضربه تاخیری دیگر برای حداکثر آسیب شود.

شما می توانید این Ash of War را به محض شکست دادن Hoarah Loux در خط داستانی اصلی به دست آورید. پس از انجام این کار، به Roundtable Hold بروید تا با انیا صحبت کنید، جایی که او این Ash of War را در ازای Rune Remembrance Hoarah Loux به شما می دهد.

1 امواج تاریکی

Waves of Darkness Ash of War Ring Elden

Waves of Darkness کاملاً شبیه گراویتاس است، اما با یک “اومف” اضافی که به آن قدرت بیشتری می دهد. همانطور که توده ای از رنگ بنفش را روی اسلحه خود جمع می کنید، کوبیدن آن باعث می شود سه موج تاریکی به سرعت حریفان شما را به زمین بکوبد.


مانند Earthshaker Hoarah Loux، پس از شکست دادن Astel، Naturalborn of the Void، باید Enia را پیدا کنید. Rune Remembrance دومی را با این Ash of War قدرتمند مبادله کنید.

بعد

حلقه الدن: 9 قهرمان بزرگ

همه چیز را در مورد بزرگترین قهرمانان در Elden Ring بیاموزید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا