بازی

تاریخچه اژدها در حلقه الدن، توضیح داده شده است

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

Lands Between and Realm Of Shadows of Elden Ring پر از هیولاها در هر شکل و اندازه است. در حالی که بیشتر آنها دوست ندارند چیزی بیشتر از این که لکه دار دیگری را از بین ببرد، برخی در انجام این کار بهتر از دیگران هستند.

مربوط حلقه الدن: ارباب الدن چیست؟ درباره Elden Lords در Elden Ring همه چیز را بیاموزید!
یک دسته از موجودات، جناح اژدها است. گروهی که زمانی مغرور بودند، وقتی با آنها در الدن رینگ ملاقات می کنید، آنطور که باید سالم به نظر نمی رسند. در حالی که این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند مبارزه خوبی داشته باشند، اما سؤالاتی را در مورد دانش آنها ایجاد می کند. بنابراین، چگونه اژدهاها در داستان Elden Ring قرار می گیرند؟

آنها از کجا می آیند؟

“گریول مادر همه اژدهاها بود و همه کسانی را که در مقابل او ایستاده بودند مانند کوهی رو به جلو کوتوله کرد.” –
شرح غرش گریول

تمام اژدهایی که در بازی با آنها ملاقات می کنید، و هر اژدهایی که در مورد آنها افسانه های دیگری می شنوید، از نوادگان گریول هستند. شما می توانید Greyoll را در بازی اصلی، در Greyoll's Barrow در شمال شرقی Caelid ملاقات کنید.

بزرگ‌ترین اژدها و یکی از بزرگ‌ترین‌ها. وقتی او را ملاقات می کنید، او پیر است، دوران اوج خود را پشت سر گذاشته است و توانایی حرکت نداردچه برسد به اینکه بجنگید. او توسط اژدهایان مختلف کوچکتر احاطه شده است که در عوض سعی می کنند از او محافظت کنند.

چرا آنها ضعیف به نظر می رسند (-ish)؟

مثل مادر اژدهاها بقیه امثال گریول همگی بی ارزش شده اند. ولی، همیشه اینطور نبود

Placidusax، یکی از قدرتمندترین اژدها، اگر برای مدتی قدرتمندترین نباشد، اولین لرد الدن بود. بقیه اژدهاها نوعی رابطه همزیستی بین خود، Placidusax، و خدای اژدها بی نام به اشتراک گذاشتند. که بر همه آنها نظارت دارد.

عنوان First Elden Lord جای بحث دارد. از نظر زمانی، Placidusax است، اما گادفری این عنوان را حفظ کرده است، چیزی که احتمالاً از او ناشی می شود که اولین ارباب Elden of the Erdtree است.

در طول سلطنت Placidusax، اژدها بر سرزمین های بین حکومت می کردند، بهره مندی از جاودانگی، ترازوهای ساخته شده از سنگ غیرقابل نفوذ، و قدرت بر رعد و برق قرمز.

اکنون می توانید این ترازوها را که اکنون سنگ شن نامیده می شوند، پیدا کنید که یک ماده مهم صنایع دستی هستند.

در این مدت بود که به دلیل نامعلومی، خدای اژدها رفت و باعث شد ویژگی های جاودانه خود را از دست بدهند. به نوبه خود، مردم اژدهاها را به چالش کشیدند. تعداد کمی از اژدهایانی که در این زمان وجود داشته اند، هنوز در زمان به قدرت رسیدن لکه دار شدن شما، که اغلب اژدهایان باستانی نامیده می شوند، وجود دارند.

چرا الان تعداد اژدها کم است؟

زمانی که جاودانگی خود را از دست دادند، بسیاری به دنبال به چالش کشیدن اژدهایان حاکم بودند سرزمین های بین. این جای خود را به قدرت گرفتن Erdtree داد تحت گریت رون و دسیسه های ماریکا و راداگون که باعث شد تا Placidusax تاج و تخت خود را از دست بدهد و گادفری آن را به دست آورد.

همچنین مشخص شد که قلب این اژدها برای کسانی که آنها را مصرف می کنند دارای قدرت ذاتی است. این باعث شد که مردم آنها را شکار کنند تا قدرتی را که زمانی اژدهاها برایشان عزیز بود به دست آورند. بنابراین، کسانی که پیروی کردند کلیسای اژدها Communion متولد شد، برافراشتن مکان های مقدس در سراسر سرزمین ها.

کسانی که قلب اژدها را مصرف می کنند برخی از ویژگی های فیزیکی آنها مانند چشم های بریده و حتی فلس ها (یعنی مرد اژدها باستان) را به خود می گیرند.

یک خیانت بی رحمانه

اژدهایان باستانی که به ارباب خود خیانت کردند تا با یک ظالم کنار بیایند، به داشتن رعد و برق قرمز شاخه دار معروف بودند. –
توضیحات گلدان رعد و برق قرمز

علاوه بر همه اینها، شکافی در میان اژدهاها رخ دادتوسط Bayle The Tyrant، و همچنین شامل Senessax و چند اژدهای دیگر، در برابر Placidusax پس از اینکه آنها او را ضعیف کردند. نبردی که منجر به مجروح شدن شدید هر دو طرف شد.

به نظر می رسد پس از آن مبارزه، بیل نیز خوردن قلب های خویشاوندان خود را راهی برای به دست آوردن قدرت در دنیایی دانست که اژدهاها دیگر توانایی های ذاتی خود را ندارند.

چرا اژدها اکنون اینقدر متنوع هستند؟

پس از شکست Placidusax، او به Farum Azula رفت با بسیاری از بقیه همنوعانش (و برخی جانوران که به آنها احترام می گذاشتند) منتظر بازگشت خدای خود باشند، سرزمینی که اکنون به دلیل طوفانی که در اطراف آن موج می زند، از دست رفته است.

زمانی بین سقوط او به عنوان الدن لرد و خوابش، زمانی بود که Placidusax توسط Bale The Dread به چالش کشیده شد که در آن هر دو به شدت معلول شدند.

این اژدهایان دیگر بی خدا و بی رهبر رها شدند. اژدهایان باقی مانده به دنبال زنده ماندن به بهترین شکل ممکن بودند. بسیاری از اژدهایان باستانی به دنبال مکان‌هایی دور از نبردهایی بودند که در سرتاسر سرزمین‌های بین درگرفت، مانند لنسکس که در فلات آلتوس ساکن شده است.

یک اژدهای باستانی بزرگ، گرانساکس زمانی بر پایتخت سلطنتی فاجعه بارید – تنها باری که در تاریخچه دیوارهای لیندل فرو ریخته است. این نشانه آغاز جنگ علیه اژدها بود. –
توضیحات Bolt Of Gransax

دیگران به دنبال انتقام بودند،مانند گرانساکس که به پایتخت سلطنتی حمله کرد، لیندل. او تا حدودی موفق بود، شکستن بسیاری از دفاع ها قبل از کشته شدن در پایتخت توسط گادفری، که به نوبه خود جنگ صلیبی را علیه بقیه اژدهاها آغاز کرد.

نژاد جدید اژدها
اژدها هنوز در حال تولد بودند، اگر چه. موارد جدید فقط با داشتن پاهای عقب مشخص می شوند، بال های آنها در عوض جای پاهای جلویی را می گیرند. آنها همچنین توانایی کنترل رعد و برق شدیدی که بسیاری از رعد و برق های باستانی را بسیار کشنده کرده است، ندارند.

بجای، بسیاری از نسل جدید اژدها راه های جدیدی برای دفاع از خود آموختند. Borealis در اطراف خود مه برفی ایجاد کرد و یخبندان را کنترل می کند. اکزیکس، هرچند نه به طور هدفمند، به یک حامل هولناک اسکارلت روت تبدیل شد.

مربوط الدن رینگ: میکولا کیست؟ سرنوشت یکی از مرموزترین چهره های Elden Ring را دریابید.
در حالی که اسماراگ و آدولا اژدهایی هستند که به نظر می رسد جادوگری گلینستون را به عنوان یک راه دفاع یاد گرفته اند. اسمارگ از طریق جادوگران بلعیده، و آدولا از طریق پیمانی با رانی (همانطور که در هر دو افسون قابل یادگیری آنها توضیح داده شده است).

سوال وایرمز
از تبار باستانی اژدها، ماگما ویرم ها جدا شده اند. آنها در واقع اصلا اژدها نیستند:

کسانی که عشای اژدها را انجام داده اند، انسانیت خود را به آرامی از بین می برند. هنگامی که آنها به طور کامل تسلیم سرنوشت خود می شوند، چیزی بیش از چرخش هایی که روی زمین می خزند باقی نمی مانند. –
شرح تنفس ماگما

بنابراین، مختلف ماگما ویرم هایی که در سفرهای خود با آنها روبرو می شوید نتیجه فرقه اژدهای باستانی است که قلب آنها را می بلعد.. چیزی که به نظر می‌رسد تعداد کمی از آن‌ها را منصرف می‌کند، زیرا تعداد کلیساها، ویرم‌ها و مهاجمان با قدرت‌های هولناک در طول بازی ظاهر می‌شوند.

سربازان اژدها

افسوس، سربازان اژدها هرگز به جاودانگی نرسیدند و به عنوان تقلیدی ضعیف و رنگ پریده از خویشاوندان آسمانی خود از بین رفتند. – توضیحات دراگون هالبرد

یکی دیگر از شاخه های عجیب اژدهاهای اصلی، سربازان اژدها هیولاهای بزرگی هستند که معمولاً در غارهای زیرزمینی و سیاه چال ها یافت می شوند.

چیزی که در مورد آنها عجیب است این است آنها به طور مبهم انسان نما هستند، حتی زره ​​پوشیده اند، اما با توانایی ها، سرها و پنجه های دراکونیکی. توصیف اژدها هالبرد اشاره می کند که آنها همیشه اژدها (یا اژدها مانند) نبودند. بجای، آنها انسان یا گروه مشابه دیگری بودند که به دنبال شبیه شدن به آنها بودند و به طرز غم انگیزی شکل گرفتند. مشابه وایرمز بزرگ.

اژدها در مرگ

“مرکز سرزمین های بین.
تمام شیوه های مرگ در اینجا پاک می شود، فقط برای سرکوب.”
سرکوب ستون

این فقط سرزمین های بین نیست که می توانید بقایای این سلسله زمانی بزرگ را پیدا کنید، تعداد زیادی اژدها نیز در سرزمین سایه یافت می شوند.

این به دو دلیل اصلی است. اولی این است که به نظر می رسد زمانی که ماریکا سرزمین سایه را جدا کرد، خانه اژدهای بیل را در جگد پیک گرفت. چیزی که منطقی به نظر می رسد زیرا او در حال افزایش قدرت است و بیشتر و بیشتر از خویشاوندان خود می خورد. آنهایی که او می‌جنگد و یاران خائن‌اش نیز با او گرفتار شدند.

دلایل زیادی وجود دارد که به نظر می رسد ماریکا از سرزمین سایه جدا شده است، اما به نظر می رسد مسیر او به خدایی و ترس از قدرت مسمر اصلی ترین آنها باشد.

مورد دیگر این است که به نظر می رسد اژدهاها علیرغم سقوطشان هنوز هم قدرت زیادی دارند.همانطور که ستون سرکوب بیان می کند، این همچنین مکانی است که بسیاری از موجودات پس از مرگ به آنجا می روند.

اژدهای Ghostflame هنوز (تا حدودی) زنده نماد این است که یا مرگ دیگر آن چیزی را که قبلاً داشت، ندارد. (که با توجه به استفاده و غفلت از Rune of Death بزرگ منطقی به نظر می رسد)، یا اینکه اژدها هنوز قدرت کافی در بدن خود دارند که برخی می توانند در اشکال پس از مرگ زنده بمانند.

دیگر اژدهاهای قابل توجه

گریل و اغیل

“مردگان به آسمان دریاچه های لیمگریو خیره شدند و دعا کردند که شعله های اژدها آنها را به خاکستر بسوزاند.” –
توضیحات شعله عقیل

دو تا از اژدهای پرنده معمولی که می توانید در طول بازی با آنها مبارزه کنید. هر دو عمدتاً بدون تغییر و آسیب دیده به نظر می رسند، که برای Greyll با توجه به نزدیکی آن به Caelid و Scarlet Rot بسیار چشمگیر است.

هر دو خانه‌های خود را در The Lands Between گرفته‌اند، ظاهراً راضی هستند که شکارگاه های کوچک خودشان را حکاکی کنند. به نظر می‌رسد که گریل از حمله به کسانی که سعی می‌کنند از پل عبور کنند، راضی است، در حالی که عقیل به دریاچه ای کم عمق پناه برده است (اکنون به نام خودش نامگذاری شده است) و در نزدیکی روستایی که وی در آتش سوخته است.

به نظر می رسد که آنها از معدود اژدهایان غیر باستانی هستند که به شدت معلول نشده اند یا مجبور شده اند اشکال جدیدی از دفاع را در جهانی بیاموزند که می خواهد آنها مرده و رفته اند.

ماکار و تئودوریکس

“نام جنگجوی ترول باستانی تئودوریکس زنده است: به عنوان قهرمان جنگ علیه غول ها.” –
شرح ماگمای تئودوریکس

ماکار و تئودوریکس هر دو ماگما ویرم هستند، نفرین شده است که نزدیک یک اژدها باشد، اما نه کاملاً. ماکار به عنوان یک ماگما ویرم معمولی طبقه بندی می شود، با توصیفش که او فقط انسانی بود که بیش از حد قلب اژدها را خورد و این مجازات قدرتی است که او بسیار می خواست.

تئودوریکس کمی متفاوت است. به نظر می رسد او زمانی یک ترول بود که در جنگ آنها علیه غول ها جنگید، که طبقه بندی او را به عنوان ویرم بزرگ توضیح می دهد.، اما تحول در کل بحث نشده است. می توان فرض کرد که برای کمک به مبارزه با غول های قدرتمند، او نیز قلب اژدها را مصرف کرده است تا در نبرد به برتری برسد.

فورتیساکس

“پس از اینکه گادوین طلایی شاهزاده مرگ شد، اژدهای باستانی طولانی و سخت با مرگ در درون همراه خود جنگید. افسوس که پیروزی هرگز به دست نیامد و تنها پاداش آن فساد بود.” –
شرح خاطره Lichdragon

به نظر می رسد فورتیسکس تنها اژدهایی است که لیچدراگون نامیده می شود. این به دلیل رابطه خاص او با Great Rune Of Death است.

فورتیسکس در جریان مبارزه بین اژدهاها و The Golden Order، خود را با گادوین هماهنگ کرد. مطمئن نیستیم که این امر از روی ضرورت است یا هر دو چیزی از این اتحاد به دست آورده اند.

در هر صورت، پس از ترور گادوین به نظر می‌رسد قدرت‌هایی که از طریق Rune of Death به او تعلق گرفته بود، روی فورتیسکس نیز تأثیر داشت، او را به حالت برزخ بین مرگ و زندگی می رساند.

بعد 16 بهترین کوئست جانبی در الدن رینگ این ماموریت‌های جانبی Elden Ring یا جالب، چالش‌برانگیز یا برای باز کردن قفل پایان‌های پنهان ضروری هستند.

Lands Between and Realm Of Shadows of Elden Ring پر از هیولاها در هر شکل و اندازه است. در حالی که بیشتر آنها دوست ندارند چیزی بیشتر از این که لکه دار دیگری را از بین ببرد، برخی در انجام این کار بهتر از دیگران هستند.



مربوط

حلقه الدن: ارباب الدن چیست؟

درباره Elden Lords در Elden Ring همه چیز را بیاموزید!

یک دسته از موجودات، جناح اژدها است. گروهی که زمانی مغرور بودند، وقتی با آنها در الدن رینگ ملاقات می کنید، آنطور که باید سالم به نظر نمی رسند. در حالی که این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند مبارزه خوبی داشته باشند، اما سؤالاتی را در مورد دانش آنها ایجاد می کند. بنابراین، چگونه اژدهاها در داستان Elden Ring قرار می گیرند؟


آنها از کجا می آیند؟

The Tarnished سوار بر اسب در حال فرار از دست اژدها در Elden Ring

“گریول مادر همه اژدهاها بود و همه کسانی را که در مقابل او ایستاده بودند مانند کوهی رو به جلو کوتوله کرد.” –
شرح غرش گریول

تمام اژدهایی که در بازی با آنها ملاقات می کنید، و هر اژدهایی که در مورد آنها افسانه های دیگری می شنوید، از نوادگان گریول هستند. شما می توانید Greyoll را در بازی اصلی، در Greyoll's Barrow در شمال شرقی Caelid ملاقات کنید.


بزرگ‌ترین اژدها و یکی از بزرگ‌ترین‌ها. وقتی او را ملاقات می کنید، او پیر است، دوران اوج خود را پشت سر گذاشته است و توانایی حرکت نداردچه برسد به اینکه بجنگید. او توسط اژدهایان مختلف کوچکتر احاطه شده است که در عوض سعی می کنند از او محافظت کنند.

چرا آنها ضعیف به نظر می رسند (-ish)؟

اژدهای حلقه الدن مرده با دهان باز.  کدر شده نزدیک دهان باز روی قله کوه ایستاده است

مثل مادر اژدهاها بقیه امثال گریول همگی بی ارزش شده اند. ولی، همیشه اینطور نبود

Placidusax، یکی از قدرتمندترین اژدها، اگر برای مدتی قدرتمندترین نباشد، اولین لرد الدن بود. بقیه اژدهاها نوعی رابطه همزیستی بین خود، Placidusax، و خدای اژدها بی نام به اشتراک گذاشتند. که بر همه آنها نظارت دارد.

عنوان First Elden Lord جای بحث دارد. از نظر زمانی، Placidusax است، اما گادفری این عنوان را حفظ کرده است، چیزی که احتمالاً از او ناشی می شود که اولین ارباب Elden of the Erdtree است.


در طول سلطنت Placidusax، اژدها بر سرزمین های بین حکومت می کردند، بهره مندی از جاودانگی، ترازوهای ساخته شده از سنگ غیرقابل نفوذ، و قدرت بر رعد و برق قرمز.

اکنون می توانید این ترازوها را که اکنون سنگ شن نامیده می شوند، پیدا کنید که یک ماده مهم صنایع دستی هستند.

در این مدت بود که به دلیل نامعلومی، خدای اژدها رفت و باعث شد ویژگی های جاودانه خود را از دست بدهند. به نوبه خود، مردم اژدهاها را به چالش کشیدند. تعداد کمی از اژدهایانی که در این زمان وجود داشته اند، هنوز در زمان به قدرت رسیدن لکه دار شدن شما، که اغلب اژدهایان باستانی نامیده می شوند، وجود دارند.

چرا الان تعداد اژدها کم است؟

تصویر حلقه الدن که لرد اژدها Placidusax را با سوزن طلایی در بالا نشان می دهد


زمانی که جاودانگی خود را از دست دادند، بسیاری به دنبال به چالش کشیدن اژدهایان حاکم بودند سرزمین های بین. این جای خود را به قدرت گرفتن Erdtree داد تحت گریت رون و دسیسه های ماریکا و راداگون که باعث شد تا Placidusax تاج و تخت خود را از دست بدهد و گادفری آن را به دست آورد.

همچنین مشخص شد که قلب این اژدها برای کسانی که آنها را مصرف می کنند دارای قدرت ذاتی است. این باعث شد که مردم آنها را شکار کنند تا قدرتی را که زمانی اژدهاها برایشان عزیز بود به دست آورند. بنابراین، کسانی که پیروی کردند کلیسای اژدها Communion متولد شد، برافراشتن مکان های مقدس در سراسر سرزمین ها.

کسانی که قلب اژدها را مصرف می کنند برخی از ویژگی های فیزیکی آنها مانند چشم های بریده و حتی فلس ها (یعنی مرد اژدها باستان) را به خود می گیرند.


یک خیانت بی رحمانه

اژدهایان باستانی که به ارباب خود خیانت کردند تا با یک ظالم کنار بیایند، به داشتن رعد و برق قرمز شاخه دار معروف بودند. –
توضیحات گلدان رعد و برق قرمز

علاوه بر همه اینها، شکافی در میان اژدهاها رخ دادتوسط Bayle The Tyrant، و همچنین شامل Senessax و چند اژدهای دیگر، در برابر Placidusax پس از اینکه آنها او را ضعیف کردند. نبردی که منجر به مجروح شدن شدید هر دو طرف شد.

به نظر می رسد پس از آن مبارزه، بیل نیز خوردن قلب های خویشاوندان خود را راهی برای به دست آوردن قدرت در دنیایی دانست که اژدهاها دیگر توانایی های ذاتی خود را ندارند.

چرا اژدها اکنون اینقدر متنوع هستند؟

بازیکن با کاتانای بزرگ شکارچی اژدها به سمت بیل ترسناک در Elden Ring: Shadow Of The Erdtree می پرد.


پس از شکست Placidusax، او به Farum Azula رفت با بسیاری از بقیه همنوعانش (و برخی جانوران که به آنها احترام می گذاشتند) منتظر بازگشت خدای خود باشند، سرزمینی که اکنون به دلیل طوفانی که در اطراف آن موج می زند، از دست رفته است.

زمانی بین سقوط او به عنوان الدن لرد و خوابش، زمانی بود که Placidusax توسط Bale The Dread به چالش کشیده شد که در آن هر دو به شدت معلول شدند.

این اژدهایان دیگر بی خدا و بی رهبر رها شدند. اژدهایان باقی مانده به دنبال زنده ماندن به بهترین شکل ممکن بودند. بسیاری از اژدهایان باستانی به دنبال مکان‌هایی دور از نبردهایی بودند که در سرتاسر سرزمین‌های بین درگرفت، مانند لنسکس که در فلات آلتوس ساکن شده است.

یک اژدهای باستانی بزرگ، گرانساکس زمانی بر پایتخت سلطنتی فاجعه بارید – تنها باری که در تاریخچه دیوارهای لیندل فرو ریخته است. این نشانه آغاز جنگ علیه اژدها بود. –
توضیحات Bolt Of Gransax


دیگران به دنبال انتقام بودند،مانند گرانساکس که به پایتخت سلطنتی حمله کرد، لیندل. او تا حدودی موفق بود، شکستن بسیاری از دفاع ها قبل از کشته شدن در پایتخت توسط گادفری، که به نوبه خود جنگ صلیبی را علیه بقیه اژدهاها آغاز کرد.

نژاد جدید اژدها

اژدها هنوز در حال تولد بودند، اگر چه. موارد جدید فقط با داشتن پاهای عقب مشخص می شوند، بال های آنها در عوض جای پاهای جلویی را می گیرند. آنها همچنین توانایی کنترل رعد و برق شدیدی که بسیاری از رعد و برق های باستانی را بسیار کشنده کرده است، ندارند.

بجای، بسیاری از نسل جدید اژدها راه های جدیدی برای دفاع از خود آموختند. Borealis در اطراف خود مه برفی ایجاد کرد و یخبندان را کنترل می کند. اکزیکس، هرچند نه به طور هدفمند، به یک حامل هولناک اسکارلت روت تبدیل شد.

مربوط

الدن رینگ: میکولا کیست؟

سرنوشت یکی از مرموزترین چهره های Elden Ring را دریابید.

در حالی که اسماراگ و آدولا اژدهایی هستند که به نظر می رسد جادوگری گلینستون را به عنوان یک راه دفاع یاد گرفته اند. اسمارگ از طریق جادوگران بلعیده، و آدولا از طریق پیمانی با رانی (همانطور که در هر دو افسون قابل یادگیری آنها توضیح داده شده است).


سوال وایرمز

از تبار باستانی اژدها، ماگما ویرم ها جدا شده اند. آنها در واقع اصلا اژدها نیستند:

کسانی که عشای اژدها را انجام داده اند، انسانیت خود را به آرامی از بین می برند. هنگامی که آنها به طور کامل تسلیم سرنوشت خود می شوند، چیزی بیش از چرخش هایی که روی زمین می خزند باقی نمی مانند. –
شرح تنفس ماگما

بنابراین، مختلف ماگما ویرم هایی که در سفرهای خود با آنها روبرو می شوید نتیجه فرقه اژدهای باستانی است که قلب آنها را می بلعد.. چیزی که به نظر می‌رسد تعداد کمی از آن‌ها را منصرف می‌کند، زیرا تعداد کلیساها، ویرم‌ها و مهاجمان با قدرت‌های هولناک در طول بازی ظاهر می‌شوند.

سربازان اژدها

افسوس، سربازان اژدها هرگز به جاودانگی نرسیدند و به عنوان تقلیدی ضعیف و رنگ پریده از خویشاوندان آسمانی خود از بین رفتند. – توضیحات دراگون هالبرد

یکی دیگر از شاخه های عجیب اژدهاهای اصلی، سربازان اژدها هیولاهای بزرگی هستند که معمولاً در غارهای زیرزمینی و سیاه چال ها یافت می شوند.


چیزی که در مورد آنها عجیب است این است آنها به طور مبهم انسان نما هستند، حتی زره ​​پوشیده اند، اما با توانایی ها، سرها و پنجه های دراکونیکی. توصیف اژدها هالبرد اشاره می کند که آنها همیشه اژدها (یا اژدها مانند) نبودند. بجای، آنها انسان یا گروه مشابه دیگری بودند که به دنبال شبیه شدن به آنها بودند و به طرز غم انگیزی شکل گرفتند. مشابه وایرمز بزرگ.

اژدها در مرگ

بازیکن در تورنت سوار می‌شود و برای دوری از شعله‌های شبح‌آلود سیاه اژدهای Ghostflame در Elden Ring: Shadow Of The Erdtree مسابقه می‌دهد.

“مرکز سرزمین های بین.
تمام شیوه های مرگ در اینجا پاک می شود، فقط برای سرکوب.”
سرکوب ستون

این فقط سرزمین های بین نیست که می توانید بقایای این سلسله زمانی بزرگ را پیدا کنید، تعداد زیادی اژدها نیز در سرزمین سایه یافت می شوند.


این به دو دلیل اصلی است. اولی این است که به نظر می رسد زمانی که ماریکا سرزمین سایه را جدا کرد، خانه اژدهای بیل را در جگد پیک گرفت. چیزی که منطقی به نظر می رسد زیرا او در حال افزایش قدرت است و بیشتر و بیشتر از خویشاوندان خود می خورد. آنهایی که او می‌جنگد و یاران خائن‌اش نیز با او گرفتار شدند.

دلایل زیادی وجود دارد که به نظر می رسد ماریکا از سرزمین سایه جدا شده است، اما به نظر می رسد مسیر او به خدایی و ترس از قدرت مسمر اصلی ترین آنها باشد.

مورد دیگر این است که به نظر می رسد اژدهاها علیرغم سقوطشان هنوز هم قدرت زیادی دارند.همانطور که ستون سرکوب بیان می کند، این همچنین مکانی است که بسیاری از موجودات پس از مرگ به آنجا می روند.

اژدهای Ghostflame هنوز (تا حدودی) زنده نماد این است که یا مرگ دیگر آن چیزی را که قبلاً داشت، ندارد. (که با توجه به استفاده و غفلت از Rune of Death بزرگ منطقی به نظر می رسد)، یا اینکه اژدها هنوز قدرت کافی در بدن خود دارند که برخی می توانند در اشکال پس از مرگ زنده بمانند.


دیگر اژدهاهای قابل توجه

بازیکن در Elden Ring: Shadow Of The Erdtree به سر در حال ظهور اژدهای باستانی Senessax نگاه می کند.

گریل و اغیل

“مردگان به آسمان دریاچه های لیمگریو خیره شدند و دعا کردند که شعله های اژدها آنها را به خاکستر بسوزاند.” –
توضیحات شعله عقیل

دو تا از اژدهای پرنده معمولی که می توانید در طول بازی با آنها مبارزه کنید. هر دو عمدتاً بدون تغییر و آسیب دیده به نظر می رسند، که برای Greyll با توجه به نزدیکی آن به Caelid و Scarlet Rot بسیار چشمگیر است.

هر دو خانه‌های خود را در The Lands Between گرفته‌اند، ظاهراً راضی هستند که شکارگاه های کوچک خودشان را حکاکی کنند. به نظر می‌رسد که گریل از حمله به کسانی که سعی می‌کنند از پل عبور کنند، راضی است، در حالی که عقیل به دریاچه ای کم عمق پناه برده است (اکنون به نام خودش نامگذاری شده است) و در نزدیکی روستایی که وی در آتش سوخته است.


به نظر می رسد که آنها از معدود اژدهایان غیر باستانی هستند که به شدت معلول نشده اند یا مجبور شده اند اشکال جدیدی از دفاع را در جهانی بیاموزند که می خواهد آنها مرده و رفته اند.

ماکار و تئودوریکس

“نام جنگجوی ترول باستانی تئودوریکس زنده است: به عنوان قهرمان جنگ علیه غول ها.” –
شرح ماگمای تئودوریکس

ماکار و تئودوریکس هر دو ماگما ویرم هستند، نفرین شده است که نزدیک یک اژدها باشد، اما نه کاملاً. ماکار به عنوان یک ماگما ویرم معمولی طبقه بندی می شود، با توصیفش که او فقط انسانی بود که بیش از حد قلب اژدها را خورد و این مجازات قدرتی است که او بسیار می خواست.

تئودوریکس کمی متفاوت است. به نظر می رسد او زمانی یک ترول بود که در جنگ آنها علیه غول ها جنگید، که طبقه بندی او را به عنوان ویرم بزرگ توضیح می دهد.، اما تحول در کل بحث نشده است. می توان فرض کرد که برای کمک به مبارزه با غول های قدرتمند، او نیز قلب اژدها را مصرف کرده است تا در نبرد به برتری برسد.


فورتیساکس

“پس از اینکه گادوین طلایی شاهزاده مرگ شد، اژدهای باستانی طولانی و سخت با مرگ در درون همراه خود جنگید. افسوس که پیروزی هرگز به دست نیامد و تنها پاداش آن فساد بود.” –
شرح خاطره Lichdragon

به نظر می رسد فورتیسکس تنها اژدهایی است که لیچدراگون نامیده می شود. این به دلیل رابطه خاص او با Great Rune Of Death است.

فورتیسکس در جریان مبارزه بین اژدهاها و The Golden Order، خود را با گادوین هماهنگ کرد. مطمئن نیستیم که این امر از روی ضرورت است یا هر دو چیزی از این اتحاد به دست آورده اند.

در هر صورت، پس از ترور گادوین به نظر می‌رسد قدرت‌هایی که از طریق Rune of Death به او تعلق گرفته بود، روی فورتیسکس نیز تأثیر داشت، او را به حالت برزخ بین مرگ و زندگی می رساند.

بعد

16 بهترین کوئست جانبی در الدن رینگ

این ماموریت‌های جانبی Elden Ring یا جالب، چالش‌برانگیز یا برای باز کردن قفل پایان‌های پنهان ضروری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا