شبکه های اجتماعی

پس از مایکروسافت، اکتیویژن بلوک بریتانیا را به چالش خواهد کشید

حدود دو هفته بعد مایکروسافت در دادگاه تجدید نظر رقابت (CAT) علیه تصمیم سازمان رقابت و بازار بریتانیا شکایت کرد.CMA) برای جلوگیری از معامله 69 میلیارد دلاری مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد، به سازنده Call of Duty مجوز داده شده است تا پرونده خود را به دادگاه ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اکتیویژن اکنون اجازه مداخله در درخواست تجدیدنظر مایکروسافت در CAT داده شده است، که رسیدگی به درخواست تجدیدنظر علیه احکام CMA است. قرار است این پرونده در ماه آینده رسیدگی شود.

CAT در مورد شایستگی تصمیم CMA قضاوت می کند. علاوه بر این، درخواست تجدیدنظر فرصتی برای مایکروسافت برای ارائه راه حل های جدید نیست.

همچنین بخوانید

آنچه مایکروسافت در درخواست تجدیدنظر خود علیه تصمیم UK39 برای مسدود کردن معامله Call of Duty گفت

این خبر پس از گزارشی منتشر می شود که می گوید رئیس مایکروسافت برد اسمیتکه در اوایل این هفته با وزیر دارایی بریتانیا برای مذاکره ملاقات کرد، گفت که این شرکت می‌خواهد به نگرانی‌های تنظیم‌کننده‌ها در مورد خرید Activision رسیدگی کند.

مایکروسافت قبلاً قراردادهای 10 ساله با Nvidia، Nintendo، شرکت ابری اوکراینی Boosteroid، Ubitus ژاپن و Nware اسپانیا امضا کرده است تا بازی های Activision را به پلتفرم های خود بیاورند. این معاملات همچنین راهی برای نشان دادن این موضوع است که شرکت در تلاش نیست به رقابت در بازار آسیب برساند.

لازم به ذکر است که تصمیم گیری نهایی در مورد درخواست تجدید نظر مایکروسافت ممکن است ماه ها طول بکشد.

همچنین بخوانید

مایکروسافت قابلیت اشتراک گذاری فایل ها و پوشه های محلی را به زیرسیستم ویندوز برای اندروید می آورد

انگلیس معامله را مسدود می کند
رگولاتور ضد انحصار بریتانیا در ماه آوریل این معامله را مسدود کرد و گفت که می تواند به رقابت در بازار بازی های ابری لطمه بزند و واکنش شدید مایکروسافت و اکتیویژن را به دنبال داشت.

در جلسه ای در ماه می، وکلای مایکروسافت CMA را متهم کردند که به دلیل مسدود کردن تصاحب اکتیویژن، که توسط رگولاتورها از جمله مرجع رقابت اتحادیه اروپا تایید شده است، یک “فرج” جهانی است.

شایان ذکر است که کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) نیز این معامله را مسدود کرده است و این تصمیم توسط مایکروسافت مورد تجدید نظر است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا