بازی

بهترین آیتم ها برای اولین بار در Elden Ring: Shadow Of The Erdtree

نکات برجسته

  • مانند هر DLC خوب، Shadow of the Erdtree پر از آیتم های جدید برای یافتن است.
  • دسته ای از این موارد را می توان در اوایل پیدا کرد و می تواند تفاوت زیادی در پتانسیل شما ایجاد کند.
  • به خودت لگد میزنی که زودتر این موارد رو نگرفتی.



Elden Ring: Shadow of the Erdtree با افزودن دشمنان جدید، داستان‌های جدید و آیتم‌های جدید، به‌ویژه برخی از جادوها و اسلحه‌ها، ممکن است بازی را غوطه‌ورتر کند. می‌توانید در اوایل بازی بدون نیاز به شکست دادن هیچ رئیس اصلی، سلاح‌ها یا طلسم‌های جدید و بسیار قدرتمند دریافت کنید.

مربوط

Elden Ring: Shadow Of The Erdtree – 10 بهترین رئیس جدید

ما مطمئن هستیم که شما زمان زیادی را با هر یک از آنها صرف خواهید کرد.

اینها می‌توانند سلاح‌های کشنده باشند، مانند Backhand Blade که می‌تواند توانایی‌های حمله شما را تقویت کند، یا افسون‌های مفیدی مانند Heal from Afar. اینها مواردی هستند که باید در اسرع وقت انتخاب شوند زیرا می توانند به شما کمک کنند به جای اینکه مجبور باشید ساعت ها سنگ زنی کنید، برکات Scadutree خود را بالا ببرید و همچنان مرده باشید، زمان آسان تری را در DLC داشته باشید.


10 انحراف Hardtear

گارد خودجوش خود را تقویت کنید

Elden Ring Shadow of the Erdtree DLC - New Crystal Tears


اشک‌های کریستالی که با کشتن باس‌های تایتان مانند معروف به Furnace Golems به دست آمده‌اند و می‌توان آن‌ها را هنگام عبور از سرزمین سایه پیدا کرد، مجموعه‌ای از آیتم‌های منحصربه‌فرد در Elden Ring هستند که تنوع خاص خود را برای به دست آوردن آن‌ها در DLC دارند.

The Crystal Tears برای شما معجون جادویی به نام Wondrous Physick با ترکیب های مختلف ممکن آماده می کند. Deflecting Hardtear یک اشک کریستالی است که شما به سرعت به آن نیاز دارید و می توانید با شکست دادن گولم عظیم در نزدیکی خرابه های سوخته به دست آورید. این مورد برای کاربران سپر ضروری است زیرا می تواند قدرت گارد شما را افزایش دهد و وضعیت شما را تثبیت کند در حالی که حملات دشمن را مسدود می کند.

9 میلادی

یک نوع سلاح جدید: شمشیر بزرگ سبک

شمشیر اشاره گر میلادی که حلقه ی الدن خدشه دار شده است


با تعداد بسیار زیادی از سلاح‌های جدیدی که در Shadow of the Erdtree DLC معرفی شده‌اند، یکی از اولین و همه‌کاره‌ترین سلاح‌هایی که می‌توانید در چند ساعت اول بازی DLC دریافت کنید، Milady است، سلاحی از نوع Light Greatsword.

به خودی خود، در حال حاضر عالی است، اما در ترکیب با Wingstance Ash of War، حتی بهتر می شود، و شما می توانید تنها با یک ضربه آسیب زیادی وارد کنید. استفاده از Milady آسان است و برای باس‌های PVE، به‌ویژه باس‌های اولیه DLC، عالی است. شما می توانید آن را از یک نردبان در نزدیکی ورودی منطقه Castle Ensis پیدا کنید.

8 پنجه شیر وحشی

به سلاح شما یک حمله تلنگر ویژه می دهد

Elden Ring Shadow of the Erdtree Ash of War: Savage Lion's Claw


Ash of War آیتمی است که می‌تواند گیم‌پلی شما را با افزایش سلاح‌ها و افزودن یک حمله ویژه که می‌تواند در طول باس فایت‌ها به شما کمک شایانی کند، به طور قابل توجهی بهبود بخشد. با در دست داشتن سلاح مورد علاقه خود، پنجه شیر وحشی یک خاکستر جنگ است که باید سریع آن را بدست آورید.

پس از تجهیز، پنجه شیر وحشی به سلاح های شما توانایی انجام یک حمله تلنگر رو به جلو را می دهد که باعث آسیب زیادی به حریفان شما می شود. این Ash of War را می‌توان در یک کمپینگ در حالی که از سایت Cross-Path Site به سمت شمال غربی خرابه‌های سوخته حرکت می‌کند، پیدا کرد.

این خاکستر جنگ را فقط می توان برای شمشیرها، تبرها و چکش ها اعمال کرد.

7 از دور شفا بده

شما و متحدانتان را در داخل AoE شفا می دهد

یک افسون درمانی جدید در الدن رینگ DLC


Heal from Afar یکی از بهترین افسون های شفابخش DLC است. در صورت استفاده، Heal from Afar HP شما را بازیابی می‌کند و پرتابه‌ای را به سمت جلو شلیک می‌کند که متحدان شما را شفا می‌دهد، البته تا زمانی که در ناحیه اثر طلسم باشند.

مربوط

Elden Ring: Shadow Of The Erdtree – 10 بهترین طلسم جدید

قدری ایمان داشته باشید، حتی به سرزمین سایه.

هنگام کاوش در منطقه Scadu Altus می توانید آن را پیدا کنید، جایی که باید مسیری را در نزدیکی خرابه های Rauh پیدا کنید که شما را به یک غار کوچک هدایت می کند. در داخل غار، آن را در کنار یک درخت طلایی جادویی خواهید دید. اگر در حال نقش آفرینی یک Paladin هستید یا فقط می خواهید گزینه دیگری به غیر از فلاسک هایتان بهبود یابد، این طلسم ضروری است.

6 شمشیرزن نیمه انسان یوش

یک همراه روح قدرتمند را احضار می کند

Elden Ring Shadow of the Erdtree DLC Spirit Ashes


در Elden Ring، Spirit Ashes همراهانی هستند که می توانند با استفاده از Spirit Calling Bell احضار شوند. آنها روح شخصیت ها یا رئیس هایی هستند که در طول بازی با آنها روبرو می شوید و می توانند در هر مبارزه ای که در سرزمین سایه انتخاب کنید به شما کمک کنند.

شمشیرزن نیمه انسان یوش یک خاکستر روح است که به دلیل حملات تیغه جادویی و ظرافت خود، قدرت کمک قابل توجهی در جنگ را دارد و به ویژه زمانی که با Revered Spirit Ashes در سرزمین سایه تقویت شود، می تواند مفید باشد. برای به دست آوردن این همراه، باید استاد Onze شمشیر Demi-Human را در Belurat Gaol در منطقه Gravesite شکست دهید.

5 تبرهای دوقلوی شوالیه مرگ

مجموعه ای دیگر از سلاح های دوگانه که عملکرد عالی دارد

Elden Ring Shadow of the Erdtree DLC - Death Knight Twin Axes

تبرهای دوقلو شوالیه مرگ بدون شک یکی از بهترین سلاح‌های دوگانه DLC هستند که می‌توان آن‌ها را در حین کاوش در دخمه‌های Fog Rift مجهز کرد، جایی که برای بدست آوردن آن، رئیس شوالیه مرگ را شکست می‌دهید.


Twin Axes دارای یک مهارت منحصر به فرد به نام Blinkbolt: Twinaxe است که به شما اجازه می دهد تا رعد و برق ایجاد کنید و به دنبال آن یک حمله چرخشی انجام دهید که می تواند با سرعت نور به سمت دشمنان شما شلیک شود تا آنها را از بین ببرد. این محورها را با تجهیز Scorpion Charm Talisman به آن به حداکثر توان خود ارتقا دهید که آسیب صاعقه آنها را افزایش می دهد.

4 مجموعه تنهایی

نه فقط یک ست زره عالی، بلکه ظاهری درخشان نیز دارد

Elden-Ring-Shadow Of The-Erdtree-Solitude-Armor-set

در اوایل بازی، اگر به سمت شمال غربی دشت Gravesite حرکت کنید، مقبره بی نام را خواهید دید. هنگامی که وارد شوید، با تهدید مطلق یک رئیس، شوالیه دروازه سیاه، مواجه خواهید شد و شکست دادن او زره قدرتمند Solitude را به شما می دهد.


Armor of Solitude یکی از سنگین‌ترین زره‌های کل بازی است، به طوری که حتی برای حمل آن به ساختاری با استقامت بسیار بالا نیاز دارید. این زره شما را به یک شوالیه غیرقابل نفوذ با قدرت فوق العاده 96 تبدیل می کند. به غیر از زره تنهایی، شما پس از کشتن شوالیه، شمشیر بزرگ تنهایی را نیز دریافت می کنید که یکی دیگر از سلاح های درخشان برای تجهیز است.

3 تیغه بک هند

یک سلاح بک هند حمله قوی

The Tarnished در Elden Ring:Shadow Of The Erdtree از بک هند بلید استفاده می کند.

Backhand Blade یک سلاح قدرتمند است که با فعال کردن حالت قدرت دوگانه می‌توان آن را با دو دسته استفاده کرد. این تیغه به شما این امکان را می دهد که از حملات دوری کنید و آسیب های مناسبی وارد کنید زیرا با لبه پشتی خود به دشمنان شما خنجر می زند.


مربوط

Elden Ring: 17 بهترین سلاح دکس

با بهترین سلاح های مهارت Elden Ring مانند یک قاتل سریع و کشنده باشید.

Backhand Blade با مهارت منحصر به فرد خود ارائه می شود، اما می توانید بعداً آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید، زیرا برای هر ساختی که از آن استفاده می کنید بسیار انعطاف پذیر است. این تیغه ها را می توان با بازدید از سمت شمال شرقی خرابه های سوخته به دست آورد، جایی که تیغه ها را در نزدیکی بنای قبری که توسط دشمنان پوشیده محافظت می شود، پیدا خواهید کرد.

2 بطری عطر Firespark

باعث آسیب AoE آتش سوزی می شود

DLC Elden Ring Shadow of the Erdtree - شخصیت با سلاح عطرساز به دو سرباز شلیک می کند

بطری‌های عطر سلاح‌های ویژه جدیدی هستند که بر روی FP شما تأثیری نمی‌گذارند، اما همچنان می‌توانند آسیب‌های اساسی AoE را به هر دشمنی که در راه شما باشد وارد کند. یکی از اولین شیشه های عطری که می توانید پیدا کنید، بطری عطر Firespark است.

بطری عطر Firespark به شما این امکان را می دهد که در هنگام جفت شدن با حملات و ترکیبات، بیشترین آسیب را وارد کنید. برای یافتن این بطری، از اردوگاه خارج از قلعه انسیس دیدن کنید، جایی که می‌توانید آن را از داخل یک صندوقچه خالی بدون مقاومت بیش از حد از سوی دشمنان اطراف آن بردارید.


1 طلسم نشان جنگ صلیبی

قدرت حمله شما را تا 15 درصد افزایش می دهد و به شدت مورد نیاز است

Elden Ring Shadow of the Erdtree DLC New Talismans

تعداد زیادی طلسم منحصر به فرد در Shadow of the Erdtree وجود دارد، مانند Crusade Insignia، که آسیب کنترل جمعیت را مانند هیچ دیگری افزایش می دهد. طلسم Crusade Insignia در صورت مجهز شدن، قدرت حمله شما را به مدت بیست ثانیه پس از کشتن دشمن 15 درصد افزایش می دهد.

این می تواند در حین کاوش در مناطق سنگین دشمن روی نقشه که در آن انبوهی از دشمنان را در هر گوشه ای پیدا می کنید، به طور قابل توجهی به نفع شما باشد. هنگامی که ولگردی و قانونی شکنی خود را برای کشتن شروع می کنید، در هر کشتن، گاومیش با درخشش قرمز رنگ تازه می شود. شما می توانید این طلسم را در نزدیکی شهرک برج بلورات پیدا کنید، جایی که می توانید Fire Knight Queeline را شکست دهید و آن را بدست آورید.

بعد

Elden Ring: 10 بهترین مکان برای مزرعه رونز

از ابتدای بازی تا زمانی که رئیس نهایی را شکست دادید، این مکان‌ها بهترین مکان‌ها برای پرورش تعداد زیادی رونز در Elden Ring هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا