بازی

از کجا می توان هر خاکستر روح محترم را در DLC The Elden Ring Shadow Of The Erdtree پیدا کرد

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

حلقه آتش یک بازی بزرگ است در واقع این یکی از بزرگترین بازی های FromSoftware است. به نحوی، Shadow of the Erdtree موفق می‌شود به‌گونه‌ای عظیم باشد که عمودی زیادی به آن اضافه می‌کند که باعث می‌شود بازی پایه نسبتاً مسطح به نظر برسد. با این مقیاس، برخی از روش‌های سطح‌سازی منحصربه‌فرد منحصر به قلمرو سایه ارائه می‌شوند.

مربوط Elden Ring: Shadow Of The Erdtree – Every Scadutree Fragment Location روزهای سختی را در DLC الدن رینگ سپری می کنید؟ سپس باید 50 قطعه Scadutree را پیدا کنید که در مناطق جدید پخش شده اند. مکان های اینجا!
در حالی که Scadutree Fragments به نفع آمار خود شما وجود دارد، Revered Spirit Ash هم تورنت و هم ارواح احضار شده شما را جذب می کند. با 25 برای پیدا کردن به حداکثر رساندن برکت خاکستر روح محترم شما، ممکن است کمی طول بکشد تا همه آنها را پیدا کنید. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

اگر شما مانند بقیه ما «Scadu» را اشتباه تلفظ می‌کردید، در واقع مانند «Shadow» تلفظ می‌شود، زیرا بر اساس انگلیسی قدیمی است.

دشت قبر

به استثنای سیاه چال های میراث بلورات و انیر-ایلیم، Gravesite Plains فقط شامل چهار خاکستر روح مقدس است تا شما پیدا کنید

خاکستر روح محترم 1

این خاکستر روح محترم را می توان در یافت شمال پل بزرگ الاک و چهارراه چهارراه. در اطراف صخره ای از شهرک بیمار، مجسمه ای بدون سر قرار خواهد گرفت که خاکستر روح محترم را در خود نگه می دارد.

Revered Spirit Ash 2

در سراسر پل بزرگ الاک و پایین جنوب، مسیر به دو قسمت تقسیم می شود. مسیری را انتخاب کنید که به سمت پایین می رود و آن را دنبال کنید تا به غار رودخانه الاک برسید. در اینجا، مجسمه بی سر دیگری را خواهید دید که خاکستر روح محترم را در خود جای داده است.

خاکستر روح محترم 3

از صلیب بلورات، در امتداد صخره به سمت جنوب حرکت کنید تا وارد پایانه چهارراه شوید. به حوض کوچکی در شرق سفر کنید از اینجا برای پیدا کردن مجسمه بی سر دیگری در لبه صخره با یک خاکستر روح محترم دیگر.

خاکستر روح محترم 4

از ویرانه های سوخته نزدیک به جایی که برای اولین بار وارد قلمرو سایه می شوید، به سمت جنوب شرقی در جهت کلیسای تسلی حرکت کنید. در لبه صخره اینجا بالای دره مجسمه بی سر دیگری را خواهید دید که خاکستر روح محترم را در خود جای داده است.

اسکادو آلتوس

را Scadu Altus چهار خاکستر Revered Spirit Ashes دیگر نیز در اختیار دارد برای پیدا کردن، با هیچ چیزی در قلعه Ensis یافت نشد.

یک واقعیت جالب – خاکسترهای Revered Spirit به طور انحصاری در و اطراف آن‌هایی که بومی قلمرو سایه هستند و در Messmer’s Crusaders یافت نمی‌شود.

خاکستر روح محترم 5

این خاکستر روح محترم است در دره ای یافت شد که دهکده بانی را به دو نیم می کند، درست در پایان. برای ورود به دهکده بانی، باید خرابه های پایین مورث را پیدا کنید و نردبانی را پیدا کنید که به دهکده بانی بالا می رود.

خاکستر روح محترم 6

سفر به شرق از سایت لطف Scadu Altus شما را به خرابه های Moorth هدایت می کند. به سمت غرب به صخره ای که مشرف به دهکده بانی است سفر کنید برای پیدا کردن مجسمه ای بدون سر که خاکستر روح مقدس بعدی را نگه می دارد.

همچنین می‌توانید Dryleaf Dane را در ورودی Moorth Ruins بیابید، اگر به یک مسابقه بی‌صدا علاقه دارید که هنرهای Dryleaf را به شما می‌دهد.

خاکستر روح محترم 7

این خاکستر روح مقدس را می توان در لبه شرقی خرابه های Unte در دستان مجسمه ای بی سر پیدا کرد. برای دسترسی به خرابه‌های Unte، ابتدا باید آب را در منطقه غرق شده Shadow Keep تخلیه کنید و سپس یک منطقه مخفی کوچکی در امتداد گذرگاه های پایینی که دارای تابوت است که می توانید وارد آن شوید. این شما را به خرابه‌های Unte می‌اندازد.

Revered Spirit Ash 8

در جنوب و زیر دهکده بانی، منطقه کوچکتری وجود خواهد داشت که پر از مگس های انسان است که به درستی دهکده مگس ها نامیده می شود. برای رسیدن به این منطقه ابتدا باید به خرابه های Unte و رودخانه Recluse را به سمت جنوب دنبال کنید. خاکستر روح محترم به طور معمول در دستان یک مجسمه بدون سر خواهد بود.

خرابه های کلاغ

مانند سایر مناطق در Shadow of the Erdtree، ویرانه‌های راوه، هم در بالا و هم در پایین، فقط شامل چهار خاکستر روح مقدس هستند.

خاکستر روح محترم 9

این خاکستر روح مقدس را می‌توان در بخش غربی خرابه‌های راوه، کنار کوره گولم یافت. می توان آن را پیدا کرد هنگامی که از پل به بخش غربی عبور می کنید، از شمال عبور می کنید تا زمانی که به درستی وارد خرابه ها شوید. دشمنی را در داخل پیدا خواهید کرد که یک کوزه درخشان در دست دارد. آنها را شکست دهید تا Revered Spirit Ash را بدست آورید.

دشمنانی که کوزه های درخشان را بالای سر خود نگه می دارند پس از چند ثانیه ناپدید می شوند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را در اسرع وقت شکست دهید.

Revered Spirit Ash 10

در بخش غربی خرابه‌های راوه، نواحی برجسته‌ای را در بالای جایی که کوره گولم قرار داشت، خواهید دید. سفر به جنوب غربی باعث می شود وارد مجموعه دیگری از خرابه ها شوید که در نهایت به آسانسوری به سمت بالا منتهی می شود. در بتکده مرکزی، خاکستر روح محترم را در دستان مجسمه ای بی سر خواهید یافت.

مراقب جنگجویان هورنسنت باشید که در اینجا گشت می زنند. آنها بسیار قوی هستند و تکان دادن آنها بسیار سخت است.

خاکستر روح محترم 11

این بار در بخش Base در منطقه Rauh، این خاکستر روح محترم را در خرابه های شهر معبد خواهید دید. به محض اینکه وارد خود شهر مرتفع شوید، به جنوب سفر کنید و خاکستر روح محترم بار دیگر در دستان مجسمه ای بی سر پیدا می شود.

بخش پایه Rauh از طریق خرابه های برجسته وارد نمی شود، بلکه از یک غار کوچک در شمال خرابه های Moorth در Scadu Altus وارد می شود.

خاکستر روح محترم 12

پس از ورود به ویرانه‌های راوه از سایت فضل ماینر ویاداکت، به سمت پایین بروید تا وارد مجموعه‌ای از غارها شوید. از پله ها بالا بروید و وارد اتاق بزرگتر شوید تا زمانی که با یک روبرو شوید دشمنی که یک کوزه درخشان در دست دارد. آنها را شکست دهید تا Revered Spirit Ash را به دست آورید.

در این اتاق یک Curseblade وجود دارد که مدیریت آن می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین تا زمانی که در جستجوی این Revered Spirit Ash هستید مراقب آن ها باشید.

سیاه چال های میراثی

13 خاکستر Revered Spirit Ashes همگی در سیاه چال های میراث Belurat، Enir-Ilim، Shadow Keep و Midra Manse قرار دارند.

خاکستر روح محترم 13

این خاکستر روح محترم می تواند باشد کمی قبل از رئیس شیر رقصنده پیدا شد، در دستان مجسمه بی سر در نزدیکی بالای بلورات، شهرک برج آرام گرفته است.

خاکستر روح محترم 14

در بلورات، پلی را در بخش شرقی شهرک پیدا خواهید کرد که هم به یک جنگجوی هورسنت و هم به دشمنی که یک کوزه درخشان در دست دارد، منتهی می شود. دشمن را با کوزه شکست دهید برای به دست آوردن خاکستر روح محترم. فقط مراقب Hornsent Warrior و Gravebirds نزدیک باشید.

Revered Spirit Ash 15-16

از دست دادن این خاکستر روح محترم سخت است. به محض باز کردن دروازه های بلورات از صلیب Miquella در خارج، با مجسمه یک هورنسنت که خاکستر روح محترم را در دستان خود نگه داشته است، استقبال خواهید کرد. آنها دو تا از آنها را به شما می دهند.

خاکستر روح محترم 17

بلافاصله پس از شکست دادن شیر رقصنده بلورات. شما می توانید از آنها عبور کنید و به بخش بالاتری از Belurat بروید. اگرچه احتمالاً سایه در بالا پوشیده می شود، حداقل می توانید خاکستر روح محترم را از مجسمه در راه بردارید.

خاکستر روح محترم 18

Shadow Keep یک سیاه چال قدیمی بسیار بزرگ است، بنابراین شما می خواهید برای این یکی از انبار نمونه شروع کنید. از سایت فیض طبقه هفتم شروع می شود، به سمت بیرون بروید و به دورترین قسمت پشتی این طبقه بدوید. در پشت، شما قادر خواهید بود به پشت یک جسد حیوان بزرگ Hornsent بپرید تا Revered Spirit Ash را بدست آورید.

فریجا را می‌توان در سایت طبقه هفتم گریس، با آنسباخ در اتاقی کناری در طبقه پایین پیدا کرد.

خاکستر روح محترم 19

این خاکستر روح مقدس نیز در انبار نمونه در پشت یک حیوان غول پیکر آهکی هورنسنت یافت می شود. برای رسیدن به آن، از سایت Grace طبقه هفتم شروع کنید و از یک سطح به سمت ستون مرکزی حرکت کنید. اگر اهرم را در اتاق کشیده اید، می توانید از این ستون مرکزی بپرید و مستقیماً به پشت حیوان هورنسنت که خاکستر Revered Spirit Ash را در دست دارد بپرید.

Revered Spirit Ash 20

Midra Manse، خانه Frenzy، در اعماق جنگل های آبیسال واقع شده است. در داخل آن، شما یک خاکستر روح محترم دیگر را خواهید یافت. این بار، می توان آن را پیدا کرد شکست دادن یکی از تفتیش عقاید بزرگ پیدا شد در حال پرسه زدن در سالن های عمارت.

اگر می‌خواهید به تناسب نشان‌داده‌شده در تصویر بالا دست پیدا کنید، Lamenter’s Gaol را تکمیل کنید.

خاکستر روح محترم 21

درست در کنار اتاق رئیس Midra Manse، اگر از یک اتاق عقب بروید، یک اتاق را خواهید یافت لوستر با یک آیتم در بالای آن. به آن بپرید و این مورد را بردارید تا Revered Spirit Ash بعدی را بدست آورید.

خاکستر روح محترم 22

پس از سوزاندن درخت مهر و موم، می توانید آزادانه وارد Enir-Ilim، منطقه بالای Belurat شوید. این خاکستر روح محترم را می توان با شکست دادن مفتش بزرگی که در حیاط بزرگ پرسه می زند، به سرعت در محل فیض اول ظهور پیدا کرد.

خاکستر روح محترم 23 – 24

این خاکستر روح محترم در الف یافت می شود باغ کوچک زیرزمینی در Enir-Ilim، نه چندان دور از سایت فیض First Rise. خاکستر Revered Spirit را از اینجا بردارید تا دو مورد دیگر را برای مجموعه خود تهیه کنید.

خاکستر روح محترم 25

آخرین Revered Spirit Ash Enir-Ilim را می توان در نزدیکی اوج آن یافت. در حین بالا رفتن از پشت بام های آن با آن روبرو می شوید برجی که به صورت مارپیچی در چندین سطح بالا می رود. در یکی از این سطوح، شما Revered Spirit Ash را خواهید یافت.

در یکی دیگر از این سطوح، یک قطعه Scadutree را در یک محراب خواهید دید.

بعد Elden Ring: Shadow Of The Erdtree – 10 سخت ترین رئیس اختیاری گاهی اوقات، رئیس هایی که می توانید از آنها صرف نظر کنید، معامله واقعی هستند. در اینجا سخت ترین دشمنان بزرگی که می توانید در Elden Ring: Shadow Of The Erdtree با آنها روبرو شوید، آورده شده است.

حلقه آتش یک بازی بزرگ است در واقع این یکی از بزرگترین بازی های FromSoftware است. به نحوی، Shadow of the Erdtree موفق می‌شود به‌گونه‌ای عظیم باشد که عمودی زیادی به آن اضافه می‌کند که باعث می‌شود بازی پایه نسبتاً مسطح به نظر برسد. با این مقیاس، برخی از روش‌های سطح‌سازی منحصربه‌فرد منحصر به قلمرو سایه ارائه می‌شوند.



مربوط

Elden Ring: Shadow Of The Erdtree – Every Scadutree Fragment Location

روزهای سختی را در DLC الدن رینگ سپری می کنید؟ سپس باید 50 قطعه Scadutree را پیدا کنید که در مناطق جدید پخش شده اند. مکان های اینجا!

در حالی که Scadutree Fragments به نفع آمار خود شما وجود دارد، Revered Spirit Ash هم تورنت و هم ارواح احضار شده شما را جذب می کند. با 25 برای پیدا کردن به حداکثر رساندن برکت خاکستر روح محترم شما، ممکن است کمی طول بکشد تا همه آنها را پیدا کنید. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

اگر شما مانند بقیه ما «Scadu» را اشتباه تلفظ می‌کردید، در واقع مانند «Shadow» تلفظ می‌شود، زیرا بر اساس انگلیسی قدیمی است.


دشت قبر

ورودی حلقه الدن به قلمرو سایه در سایه درخت درخت و اسکادتری در دوردست

به استثنای سیاه چال های میراث بلورات و انیر-ایلیم، Gravesite Plains فقط شامل چهار خاکستر روح مقدس است تا شما پیدا کنید


خاکستر روح محترم 1

این خاکستر روح محترم را می توان در یافت شمال پل بزرگ الاک و چهارراه چهارراه. در اطراف صخره ای از شهرک بیمار، مجسمه ای بدون سر قرار خواهد گرفت که خاکستر روح محترم را در خود نگه می دارد.

Revered Spirit Ash 2

در سراسر پل بزرگ الاک و پایین جنوب، مسیر به دو قسمت تقسیم می شود. مسیری را انتخاب کنید که به سمت پایین می رود و آن را دنبال کنید تا به غار رودخانه الاک برسید. در اینجا، مجسمه بی سر دیگری را خواهید دید که خاکستر روح محترم را در خود جای داده است.


خاکستر روح محترم 3

از صلیب بلورات، در امتداد صخره به سمت جنوب حرکت کنید تا وارد پایانه چهارراه شوید. به حوض کوچکی در شرق سفر کنید از اینجا برای پیدا کردن مجسمه بی سر دیگری در لبه صخره با یک خاکستر روح محترم دیگر.

خاکستر روح محترم 4

از ویرانه های سوخته نزدیک به جایی که برای اولین بار وارد قلمرو سایه می شوید، به سمت جنوب شرقی در جهت کلیسای تسلی حرکت کنید. در لبه صخره اینجا بالای دره مجسمه بی سر دیگری را خواهید دید که خاکستر روح محترم را در خود جای داده است.


اسکادو آلتوس

بازیکن سوار بر تورنت در Scadu Altus در Elden Ring سایه erdtree

را Scadu Altus چهار خاکستر Revered Spirit Ashes دیگر نیز در اختیار دارد برای پیدا کردن، با هیچ چیزی در قلعه Ensis یافت نشد.

یک واقعیت جالب – خاکسترهای Revered Spirit به طور انحصاری در و اطراف آن‌هایی که بومی قلمرو سایه هستند و در Messmer’s Crusaders یافت نمی‌شود.

خاکستر روح محترم 5


این خاکستر روح محترم است در دره ای یافت شد که دهکده بانی را به دو نیم می کند، درست در پایان. برای ورود به دهکده بانی، باید خرابه های پایین مورث را پیدا کنید و نردبانی را پیدا کنید که به دهکده بانی بالا می رود.

خاکستر روح محترم 6

سفر به شرق از سایت لطف Scadu Altus شما را به خرابه های Moorth هدایت می کند. به سمت غرب به صخره ای که مشرف به دهکده بانی است سفر کنید برای پیدا کردن مجسمه ای بدون سر که خاکستر روح مقدس بعدی را نگه می دارد.

همچنین می‌توانید Dryleaf Dane را در ورودی Moorth Ruins بیابید، اگر به یک مسابقه بی‌صدا علاقه دارید که هنرهای Dryleaf را به شما می‌دهد.


خاکستر روح محترم 7

این خاکستر روح مقدس را می توان در لبه شرقی خرابه های Unte در دستان مجسمه ای بی سر پیدا کرد. برای دسترسی به خرابه‌های Unte، ابتدا باید آب را در منطقه غرق شده Shadow Keep تخلیه کنید و سپس یک منطقه مخفی کوچکی در امتداد گذرگاه های پایینی که دارای تابوت است که می توانید وارد آن شوید. این شما را به خرابه‌های Unte می‌اندازد.

Revered Spirit Ash 8


در جنوب و زیر دهکده بانی، منطقه کوچکتری وجود خواهد داشت که پر از مگس های انسان است که به درستی دهکده مگس ها نامیده می شود. برای رسیدن به این منطقه ابتدا باید به خرابه های Unte و رودخانه Recluse را به سمت جنوب دنبال کنید. خاکستر روح محترم به طور معمول در دستان یک مجسمه بدون سر خواهد بود.

خرابه های کلاغ

بازیکن از پایه آن در سایه رینگ الدن درخت درخت به سمت بالا به خرابه های راوه نگاه می کند.

مانند سایر مناطق در Shadow of the Erdtree، ویرانه‌های راوه، هم در بالا و هم در پایین، فقط شامل چهار خاکستر روح مقدس هستند.

خاکستر روح محترم 9


این خاکستر روح مقدس را می‌توان در بخش غربی خرابه‌های راوه، کنار کوره گولم یافت. می توان آن را پیدا کرد هنگامی که از پل به بخش غربی عبور می کنید، از شمال عبور می کنید تا زمانی که به درستی وارد خرابه ها شوید. دشمنی را در داخل پیدا خواهید کرد که یک کوزه درخشان در دست دارد. آنها را شکست دهید تا Revered Spirit Ash را بدست آورید.

دشمنانی که کوزه های درخشان را بالای سر خود نگه می دارند پس از چند ثانیه ناپدید می شوند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را در اسرع وقت شکست دهید.

Revered Spirit Ash 10

در بخش غربی خرابه‌های راوه، نواحی برجسته‌ای را در بالای جایی که کوره گولم قرار داشت، خواهید دید. سفر به جنوب غربی باعث می شود وارد مجموعه دیگری از خرابه ها شوید که در نهایت به آسانسوری به سمت بالا منتهی می شود. در بتکده مرکزی، خاکستر روح محترم را در دستان مجسمه ای بی سر خواهید یافت.


مراقب جنگجویان هورنسنت باشید که در اینجا گشت می زنند. آنها بسیار قوی هستند و تکان دادن آنها بسیار سخت است.

خاکستر روح محترم 11

این بار در بخش Base در منطقه Rauh، این خاکستر روح محترم را در خرابه های شهر معبد خواهید دید. به محض اینکه وارد خود شهر مرتفع شوید، به جنوب سفر کنید و خاکستر روح محترم بار دیگر در دستان مجسمه ای بی سر پیدا می شود.

بخش پایه Rauh از طریق خرابه های برجسته وارد نمی شود، بلکه از یک غار کوچک در شمال خرابه های Moorth در Scadu Altus وارد می شود.


خاکستر روح محترم 12

پس از ورود به ویرانه‌های راوه از سایت فضل ماینر ویاداکت، به سمت پایین بروید تا وارد مجموعه‌ای از غارها شوید. از پله ها بالا بروید و وارد اتاق بزرگتر شوید تا زمانی که با یک روبرو شوید دشمنی که یک کوزه درخشان در دست دارد. آنها را شکست دهید تا Revered Spirit Ash را به دست آورید.

در این اتاق یک Curseblade وجود دارد که مدیریت آن می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین تا زمانی که در جستجوی این Revered Spirit Ash هستید مراقب آن ها باشید.

سیاه چال های میراثی


13 خاکستر Revered Spirit Ashes همگی در سیاه چال های میراث Belurat، Enir-Ilim، Shadow Keep و Midra Manse قرار دارند.

خاکستر روح محترم 13

این خاکستر روح محترم می تواند باشد کمی قبل از رئیس شیر رقصنده پیدا شد، در دستان مجسمه بی سر در نزدیکی بالای بلورات، شهرک برج آرام گرفته است.

خاکستر روح محترم 14


در بلورات، پلی را در بخش شرقی شهرک پیدا خواهید کرد که هم به یک جنگجوی هورسنت و هم به دشمنی که یک کوزه درخشان در دست دارد، منتهی می شود. دشمن را با کوزه شکست دهید برای به دست آوردن خاکستر روح محترم. فقط مراقب Hornsent Warrior و Gravebirds نزدیک باشید.

Revered Spirit Ash 15-16

از دست دادن این خاکستر روح محترم سخت است. به محض باز کردن دروازه های بلورات از صلیب Miquella در خارج، با مجسمه یک هورنسنت که خاکستر روح محترم را در دستان خود نگه داشته است، استقبال خواهید کرد. آنها دو تا از آنها را به شما می دهند.

خاکستر روح محترم 17


بلافاصله پس از شکست دادن شیر رقصنده بلورات. شما می توانید از آنها عبور کنید و به بخش بالاتری از Belurat بروید. اگرچه احتمالاً سایه در بالا پوشیده می شود، حداقل می توانید خاکستر روح محترم را از مجسمه در راه بردارید.

خاکستر روح محترم 18

Shadow Keep یک سیاه چال قدیمی بسیار بزرگ است، بنابراین شما می خواهید برای این یکی از انبار نمونه شروع کنید. از سایت فیض طبقه هفتم شروع می شود، به سمت بیرون بروید و به دورترین قسمت پشتی این طبقه بدوید. در پشت، شما قادر خواهید بود به پشت یک جسد حیوان بزرگ Hornsent بپرید تا Revered Spirit Ash را بدست آورید.

فریجا را می‌توان در سایت طبقه هفتم گریس، با آنسباخ در اتاقی کناری در طبقه پایین پیدا کرد.


خاکستر روح محترم 19

این خاکستر روح مقدس نیز در انبار نمونه در پشت یک حیوان غول پیکر آهکی هورنسنت یافت می شود. برای رسیدن به آن، از سایت Grace طبقه هفتم شروع کنید و از یک سطح به سمت ستون مرکزی حرکت کنید. اگر اهرم را در اتاق کشیده اید، می توانید از این ستون مرکزی بپرید و مستقیماً به پشت حیوان هورنسنت که خاکستر Revered Spirit Ash را در دست دارد بپرید.

Revered Spirit Ash 20


Midra Manse، خانه Frenzy، در اعماق جنگل های آبیسال واقع شده است. در داخل آن، شما یک خاکستر روح محترم دیگر را خواهید یافت. این بار، می توان آن را پیدا کرد شکست دادن یکی از تفتیش عقاید بزرگ پیدا شد در حال پرسه زدن در سالن های عمارت.

اگر می‌خواهید به تناسب نشان‌داده‌شده در تصویر بالا دست پیدا کنید، Lamenter’s Gaol را تکمیل کنید.

خاکستر روح محترم 21

درست در کنار اتاق رئیس Midra Manse، اگر از یک اتاق عقب بروید، یک اتاق را خواهید یافت لوستر با یک آیتم در بالای آن. به آن بپرید و این مورد را بردارید تا Revered Spirit Ash بعدی را بدست آورید.


خاکستر روح محترم 22

پس از سوزاندن درخت مهر و موم، می توانید آزادانه وارد Enir-Ilim، منطقه بالای Belurat شوید. این خاکستر روح محترم را می توان با شکست دادن مفتش بزرگی که در حیاط بزرگ پرسه می زند، به سرعت در محل فیض اول ظهور پیدا کرد.

خاکستر روح محترم 23 – 24


این خاکستر روح محترم در الف یافت می شود باغ کوچک زیرزمینی در Enir-Ilim، نه چندان دور از سایت فیض First Rise. خاکستر Revered Spirit را از اینجا بردارید تا دو مورد دیگر را برای مجموعه خود تهیه کنید.

خاکستر روح محترم 25

آخرین Revered Spirit Ash Enir-Ilim را می توان در نزدیکی اوج آن یافت. در حین بالا رفتن از پشت بام های آن با آن روبرو می شوید برجی که به صورت مارپیچی در چندین سطح بالا می رود. در یکی از این سطوح، شما Revered Spirit Ash را خواهید یافت.

در یکی دیگر از این سطوح، یک قطعه Scadutree را در یک محراب خواهید دید.


بعد

Elden Ring: Shadow Of The Erdtree – 10 سخت ترین رئیس اختیاری

گاهی اوقات، رئیس هایی که می توانید از آنها صرف نظر کنید، معامله واقعی هستند. در اینجا سخت ترین دشمنان بزرگی که می توانید در Elden Ring: Shadow Of The Erdtree با آنها روبرو شوید، آورده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا