بازی

Shadow Of The Erdtree برای بازی خوب است، حتی اگر بدانم هرگز آن را بازی نخواهم کرد

FromSoftware یکی از سازگارترین توسعه دهندگان بازی است. از نظر کیفی، این واضح است. آیا می‌توانید اجرای بهتری از بازی‌های Bloodborne به Dark Souls 3 و Sekiro تا Elden Ring را نام ببرید؟ و اینها فقط نمادهای آن دوره هستند. در بین این عناوین خیمه شب بازی، این شرکت همچنین در پورت یک اسپین آف Monster Hunter و یک بازی VR روایی کوچک پنهان شد. این ثبات – که به ندرت اجازه می‌دهیم یک سال بدون انتشار بگذرد – برای سلامت بازی در شرایط جوی کنونی بسیار مهم است. زمانی که چرخه‌های توسعه بازی‌های سه‌گانه به چهار یا پنج سال افزایش یافته است. FromSoft هرگز بیش از سه عنوان را بدون راه‌اندازی سپری نکرده است. این چیز بی سابقه ای است.




FromSoftware با DLC عالی بازی های عالی می سازد

مانند Remedy، FromSoft نیز متعهد به زنده نگه داشتن DLC است. من در مورد اینکه چرا باید روال انتشار DLC تک نفره حفظ شود، بحث کرده ام. چگونه یک خروجی برای توسعه دهندگانی فراهم می کند که – با بازی پایه زیر کمربندشان – در اوج قدرت خود هستند و فرصتی را برای ستاره های در حال ظهور برای کسب تجربه رهبری فراهم می کند.

مربوط

Shadow Of The Erdtree’s Narrative چیزی است که واقعاً می توانید درک کنید

با ورود به قلمرو سایه، زمان زیادی طول نمی کشد تا داستان شروع به باز شدن کند.

Elden Ring: Shadow Of The Erdtree به نظر یک تعهد خیلی بزرگ است

FromSoftware بارها تعهد خود را به DLC با کیفیت بالا نشان داده است. بازی Bloodborne’s Old Hunters از نظر بسیاری از طرفداران بهترین بخش بازی است. Artorias of the Abyss از Dark Souls با استقبال خوبی مواجه شد، همچنین مجموعه Dark Souls 2 The Lost Crowns و هر دو الحاقات Dark Souls 3 مورد استقبال قرار گرفت. این شرکتی است که هر یک از بازی‌های خود را قبل از اینکه ادامه دهد، بهبود می‌بخشد و توسعه می‌دهد، و کارش از زمان Souls این را به اثبات رسانده است. این فقط گسترش را از بین نمی برد. آن را قرار می دهد گسترش است که 10/10 بازی حتی 10/10.


به همین دلیل، Shadow of the Erdtree یک افزودنی خوش‌آمد به فضای فعلی بازی است. با همه حساب ها، این یک قطعه DLC عالی است و تقریباً در مقیاس Dark Souls اول است. این یک توسعه است، اما اندازه و قیمت آن (39.99 دلار) مانند یک بازی کامل است. این جالب است، و برای بسیاری از بازیکنان، جایگزین خوش‌آمدی برای دنباله‌ای واقعی است که بیرون آمدن از درب خیلی بیشتر طول می‌کشید.

بنابراین، من Shadow of the Erdtree و هر چیزی را که نشان می دهد تحسین می کنم. فقط فکر نمی کنم هیچ وقت آن را بازی کنم. یا، اگر این کار را انجام دهم، زمانی در میانه چرخه زندگی PS6 خواهد بود، زمانی که در نهایت به اندازه کافی از بازی شکست خورده Elden Ring حذف شدم تا آماده شروع دوباره باشم. من آن را به نظر می‌رسانم که تجربه بدی با اکشن-RPG عظیم داشته‌ام و خیلی هم نداشتم. در لیست ده برتر من برای سال 2022 دومین بود، و فکر می‌کردم این یک معیار برای طراحی جهان باز در آینده است. اما، من هرگز آن را تمام نکردم و آن را در وجودم ندارم که از نو شروع کنم.


من را در جنگ فرسایشی که بازی های FromSoftware اغلب انجام می دهند شکست داد. من هر یک از بازی های این شرکت را که بازی کرده ام دوست دارم (و بسیاری از تقلید کنندگان آنها نیز)، اما آنها بیش از حد نیاز دارند. وقتی یک بازی جدید FromSoft را شروع می کنم، کاملاً قصد دارم آن را تمام کنم. و سپس ده‌ها ساعت را در آن وقت گذاشتم، و می‌توانم ده‌ها ساعت دیگر را در پیش رو ببینم.

من کمی ناراحتم که Shadow of the Erdtree را از دست دادم، اما برای همه کسانی که از آن لذت می برند خوشحالم. همانطور که فکر می‌کنم تقریباً هر بازی از یک دوره دسترسی اولیه بهبود می‌یابد، اما تمایل دارم تا 1.0 منتظر بمانم تا خودم بازی کنم، فکر می‌کنم بازی بهتر است زیرا دارای یک قطعه گوشتی و تحسین‌شده از DLC Elden Ring است. این برای من نیست (حداقل نه در حال حاضر) اما خوشحالم که به نظر می رسد برای بقیه است.


بعد

چرا می خواهید Shadow Of The Erdtree آسان باشد؟

برای این که خیلی سخت است گریه نکنید، بخندید زیرا اکنون دلیلی دارید که 100 ساعت دیگر Elden Ring را بازی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا