بازی

The Elder Scrolls 6 باید به من اجازه دهد برای یک بار هم که شده یک تاجر باشم

Elder Scrolls به شما اجازه نمی دهد کارهای زیادی خارج از مبارزه و جستجو انجام دهید. می‌توانید خانه‌ای بخرید و آن را ارتقا دهید، کودکی را به فرزندی بپذیرید تا او را بی‌هدف تماشا کند، یا شاید دست به دزدی بزنید—در شهرها خمیده باشید، حلقه‌ها را از جیب مردم بیرون بیاورید تا زمانی که مهارت را ببندید. همه اینها کمی پیش پا افتاده است و فضای کمی برای بازی در زمان استراحت شما باقی می گذارد، اما باز کردن مغازه در Whiterun و تسلط کامل بر تجارت بازرگانان، خارج کردن Belethor از کسب و کار، یک رویا خواهد بود. فقط Whiterun را با آن عوض کنید [region city] و Belethor برای [stuffy trader with a stick up his ass].


یکی از ژانرهای مورد علاقه من در حالت های Skyrim، Property است. در زندگی واقعی، صاحب‌خانه‌ها خیلی چیزهایی هستند، اما چیزی در مورد خرید همه مغازه‌ها، مشاغل و ساختمان‌ها در سرتاسر قاره، که روزانه هزاران سپتیم به دست می‌آید، بسیار رضایت‌بخش است. اما این چیزهای بزرگ است. یکی از بهترین حالت‌ها در این گوشه کوچک از جامعه، Your Market Stall است، جایی که می‌توانید در وسط Whiterun فروش چکمه‌های خودرو را باز کنید، و تمام آشغال‌های قدیمی خود را به گرو بگذارید.

مطالب مرتبط: The Elder Scrolls 6 می تواند چیزهای زیادی از دنبال کنندگان Octopath یاد بگیرد

به جای اینکه به هر فروشنده در سراسر کشور سفر کنید و سپس 48 ساعت منتظر بمانید تا دوباره انبار شود، می‌توانید همه را نزد خود بیاورید. شاید ناظم به شصت گوجه‌فرنگی نیاز داشته باشد که شما به‌طور تصادفی احتکار کرده‌اید، یا شاید بالگروف در حال خارش برای یک گوش پرخاشگر است که شما در اطراف آن دراز کشیده‌اید. من نمی دانم، اما همسرم می تواند مغازه باز کند، پس چرا من نمی توانم؟

مشکل مودینگ این است که بسیاری از این موارد محدود هستند. آنها عملکردی هستند که به شما امکان می دهد به سرعت پول درآورید یا کالاها را به گرو بگذارید، به جای یک سیستم پخته شده که به شما امکان می دهد به تدریج وضعیت خود را بهبود بخشید. یاکوزا را در نظر بگیرید: مانند حالت کسب و کار اژدها که در آن رقابت می‌کنید تا شرکت شماره یک یوکوهاما شوید، با خرید مکان‌های آشنا که در واقع می‌توانید از کنار آن‌ها عبور کرده و از آنها بازدید کنید، کارمندانی را استخدام کنید و به تدریج هر یک از این مشاغل را بهبود بخشید تا پول بیشتری به دست آورید. انجام این کار در یک محیط فانتزی قرون وسطایی راهی منحصر به فرد برای کسب درآمد خواهد بود که بر تلاش های بی پایان، دزدی یا گرو گذاشتن غارت های گران قیمت تکیه نمی کند. و دیدن آن غرفه کوچک تبدیل به یک شرکت معتبر ملی، مانند شرکت Black-Briars، به اندازه سرنگونی Alduin و رسیدن به سطح 81 مفید خواهد بود.

علاوه بر این، شما را به روشی منحصربفرد با این قاره آشنا می‌کند و به بخش‌های ساکت‌تر شهرهایی که ما اغلب از آن‌ها بازدید نمی‌کنیم، سرکشی می‌کند. به‌علاوه، تصویر یک اژدها زره‌دار که پشت میز چوبی نشسته و با جوهر و لحاف روی دفترچه‌ای می‌چرخد، این ایده را بیش از حد ارزشش می‌کند. بهتر از این، شاید تحقیر انجمن دزدها – یا به سادگی نپیوستن به آنها – شما را در معرض خطر سرقت و جعل قرار دهد و به شما اجازه دهد انتهای دیگر مشاغل عجیب و غریب آنها را ببینید. وکس و دلوین در فاضلاب خود نشسته اند و می خندند و می دانند که 10000 سپتیم را از آبگرم دواهکیین بیرون آورده اند. خوب، شاید نه یک استراحتگاه آبگرم، بلکه معادل فانتزی آن – حمام پنیر غول پیکر؟

با توجه به اینکه Fallout 4 شهرک‌سازی‌ها و فرصتی برای آوردن بیشتر خودمان به جهان را معرفی کرد، این فقط یک پیشرفت طبیعی برای Bethesda خواهد بود. ساختن کل شهرها یک چیز است، اما تسلط بر شهرهای موجود و ایجاد نشان ما، ادغام با جهان گسترده تر، چیز دیگری است. نه تنها ما این نسخه را تغییر خواهیم داد [insert region here—let’s be real, Hammerfell] به خودمان تبدیل می‌شویم، اما آنچه را که از قبل وجود دارد شکل می‌دهیم و شکل می‌دهیم. و هی، شاید من در نهایت یک کسب و کار skooma را اداره کنم، اما این به هیچ کس مربوط نیست.

بعدی: لذت بزرگ یاکوزا چقدر کمپی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا