بازی

طرفداران Fallout منفورترین شخصیت های خود را از هر بازی به اشتراک می گذارند

نکات برجسته

  • طرفداران Fallout در مورد منفورترین شخصیت‌های خود از سرتاسر سریال بحث می‌کنند که به لطف جوآن لینت بسیار دوست‌داشتنی آغاز شد.
  • یکی از فریادهای منفورترین شخصیت این سری، مایرون از Fallout 2 است، در حالی که Jeannie May Crawford از Fallout: New Vegas انتخاب محبوب دیگری است.
  • شخصیت‌های دیگر عبارتند از Cook-Cook، Father، The Overseer از Fallout 1، و Marcy Long که من احساس می‌کنم در این یکی کمی سخت است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

طرفداران Fallout درباره منفورترین شخصیت‌های خود از سرتاسر این مجموعه بحث می‌کنند، گفتگویی که توسط Joanne Lynette از Fallout 2 برانگیخته شده است.

به لطف نمایش تلویزیونی، تعداد بیشتری از مردم برای اولین بار نسبت به قبل بازی‌های Fallout را انتخاب می‌کنند، حتی برخی از آنها به مرور بازی‌های کلاسیک Fallout که قبل از اینکه Bethesda دستکش‌های بدش را در سرتاسر فرنچایز عرضه کند، بازبینی می‌کنند. این بدان معناست که افراد بیشتری از هر زمان دیگری با برخی از شخصیت‌های بی‌نظیر سریال ارتباط برقرار می‌کنند و در یک سرزمین بایر پسا آخرالزمانی که نجابت رایج در آن نادر است، اتفاق می‌افتد، تعداد کمی از آنها وجود دارد.

مربوط

Fallout: New Vegas’ Bugs تنها چیزی است که مرا از دوست داشتن آن باز می دارد

چرا من به عنوان یک بازیکن باید یک بازی 14 ساله را از نیروگاه های RPG پایدار کنم؟

شخصیت‌های واقعاً نفرت‌انگیزی از سرتاسر این مجموعه وجود دارند، و شما به سختی می‌توانید کسی را پیدا کنید که به اندازه جوآن لینت از Fallout 2 بی‌توجه و حامی باشد، زنی که آنقدر آزاردهنده است که توانسته به گفتگو درباره منفورترین شخصیت‌های تمام دوران دامن بزند. در زیر ردیت Fallout. کاربر Medalofhalo جوآن را به عنوان منفورترین شخصیت خود معرفی می کند، اگرچه برخی به این نکته اشاره می کنند که او در واقع نسبت به شما مهربان است اگر شما یک دویدن با هوش پایین انجام دهید. او همچنین رئیس یک ایالت-شهری است که در زمینه برده داری عمل می کند، بنابراین دقیقاً یک قدیس نیست.



Fallout سهم نسبتاً زیادی از Utter Jerks دارد

جین می کرافورد

Myron یکی دیگر از فریادهای محکم چند کاربر مختلف است که آنها نیز از Fallout 2 هستند و همچنین برده داری می کنند. علیرغم این واقعیت که مایرون فقط یک نوجوان است، دائماً خود را بزرگ می کند، حتی اگر او احتمالاً بدترین فردی است که می توانید امیدوار باشید که ملاقات کنید. او به ایجاد نوعی جت برای یک خانواده جنایتکار در نیو رنو کمک کرد، و همچنین می‌تواند سعی کند به بازیکن تجاوز کند، اگر آمار هوش کافی دارید. او قطعاً با بزرگ‌ترین آشغال‌های Fallout همراه است.

AvalancheAbaasy120 به سراغ انتخاب جدیدتری در Jeannie May Crawford از Fallout New Vegas می رود، زنی که همسر دوست مورد علاقه طرفداران بون را به دلیل نگاه اشتباه به او به بردگی فروخت. سپس او در مورد این حادثه به بون دروغ می گوید و به او می گوید که به تازگی از شهر پریده است، در حالی که او همچنین فکر می کند غول های محل آزمایش REPCONN در همان نزدیکی زیر انسان هستند و دوست دارد همه آنها را از بین ببرد. باز هم، فرد چندان خوشایندی نیست، اما حداقل می توانید به بون کمک کنید تا مغزش را از بین ببرد.


تعداد زیادی شخصیت دیگر در این تاپیک ذکر شده است، از جمله Cook-Cook از Fallout: New Vegas، The Overseer از Fallout اصلی، و Father از Fallout 4. Marcy Long نیز در تاپیک ذکر شده است، اگرچه به نظر کمی بد است. او را در اینجا با بقیه بردگان و شکارچیان جنسی وارد کنید، در حالی که تنها گناه او این است که شما را به نوعی رفتار کند.

بعد

کارگردان MultiVersus به مدت یک سال آفلاین می‌شود، فهرستی شگفت‌انگیز و والتر وایت

کارگردان MultiVersus، Tony Huynh، ما را در فهرست انتخاب‌های شگفت‌انگیز فصل 1 و مزایای آفلاین بودن برای یک سال راهنمایی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا