بازی

بهترین سلاح های منحصر به فرد در بازی های اولیه Fallout: New Vegas

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
نکات برجسته

سلاح های منحصر به فرد را در Fallout: New Vegas بیابید تا در اوایل بازی برتری پیدا کنید و تجربه گیم پلی خود را افزایش دهید.

چاقوی شانس، لاکی و هلی کوپتر را برای آسیب بیشتر، شانس حیاتی و اثرات منحصر به فرد در برابر دشمنان در سرزمین بایر موهاوی بگیرید.

پالادین توستر، Q-35 Matter Modulator، Annabelle و Ratslayer را جستجو کنید تا به سلاح های قدرتمند برای سناریوهای جنگی مختلف دسترسی داشته باشید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Fallout: New Vegas مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف را به Couriers ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند مسیر خود را از طریق زمین‌های بایر موهاوی که در معرض نور خورشید منفجر شده است بپیمایید. برخی از سلاح هایی که در سفر خود پیدا خواهید کرد به عنوان منحصر به فرد طبقه بندی می شوند. اینها انواعی از سلاح های معمولی هستند که در طول بازی یافت می شوند و دارای آمار بهتر، جلوه های منحصر به فرد و بافت های چشم نواز هستند.
مربوط Fallout New Vegas: 15 بهترین زره منحصر به فرد Fallout: New Vegas زره های بسیار بادوامی دارد که در سراسر نقشه خود پراکنده شده اند. اینجا جایی است که می توانید بهترین آنها را پیدا کنید.
در حالی که بسیاری از این سلاح‌های ویژه در مناطق اواسط تا اواخر بازی یافت می‌شوند، شما به راحتی می‌توانید چند تسلیحات منحصربه‌فرد را در مدت کوتاهی در بازی به دست آورید. فرقی نمی‌کند شما یک تیرانداز تندرو باشید که از هفت تیر استفاده می‌کند یا بیشتر روی نیروی بی‌رحم با سلاح‌های غوغا متمرکز شده‌اید، این سلاح‌های منحصربه‌فرد قبل از رسیدن به استریپ به شما برتری می‌دهند.
به روز شده در 23 ژوئن 2024 توسط رولاند مارتینز: Fallout: New Vegas مملو از سلاح های سرگرم کننده و منحصر به فرد است. در حالی که بسیاری از آنها در پشت DLC ها و مناطق دشوار پنهان شده اند، ما سه مورد دیگر را اضافه کردیم که به راحتی می توان از خانه داک میچل به دست آورد. این سلاح‌ها اگر کمی آسان‌تر نباشند، باید تجربه شما در موهاو را بسیار لذت‌بخش‌تر کنند.

13 چاقوی شانس

یک سلاح منحصر به فرد را می توان در حومه Goodsprings پیدا کرد و به محض ترک Doc Mitchell’s به دست آورد. تنها نکته این است که برای رسیدن به آن به یک بیل نیاز دارید، بنابراین مطمئن شوید که یکی از آنها را از چت در فروشگاه عمومی خریداری کنید.
از Goodsprings به سمت شمال بروید و به سمت کوه بروید. همانطور که به سمت شمال می روید، می خواهید به دنبال قبری باشید که با یک صلیب مشخص شده است. این قبر را حفر کنید تا زره بزرگ کان و چاقوی شانس پیدا کنید.
Chance’s Knife به لطف آسیب پایه 22، ضریب بحرانی 2 برابر، اثر شانس بحرانی جایزه، هزینه نقطه عمل کم و سرعت حمله سریع، به عنوان یک سلاح اولیه در بازی می درخشد. بسیاری از دشمنانی که در اوایل با آنها روبرو خواهید شد، از زره سبک یا بدون زره استفاده می کنند، بنابراین برای اعزام آنها با Chance’s Knife مشکلی نخواهید داشت.

12 خوش شانس

با رسیدن به Primm، احتمالاً خود را در داخل هتل Bison Steve در مرکز شهر خواهید دید. در فروشگاه هدیه هتل است که یک گاوصندوق طبقه قفل شده پیدا خواهید کرد که در آن اسلحه منحصر به فرد معروف به Lucky قرار دارد.
لاکی گونه‌ای از هفت تیر 357 مگنوم است که با نقوش نقره‌ای، عاج و طلایی شیک تزئین شده است. این تپانچه کوچک پر زرق و برق نه تنها با آسیب بیشتر پایه و آسیب در ثانیه بلکه با ضریب شانس بحرانی 2.5 بسیار بالا می درخشد. با این حال، تنها نکته این است که گاوصندوق لاکی قفل شده است تنها در صورتی باز می شود که مهارت قفل 75 را داشته باشید.

11 خردکن

اگر متوجه شدید که زرادخانه شما به چیزی نیاز دارد که می تواند کمی بیشتر به اندام آسیب برساند، Chopper تماس مناسبی برای شماست. برای پیدا کردن این قیچی آشپزخانه منحصر به فرد، باید به سمت شرق نیپتون بروید تا با مزرعه Wolfhorn Ranch روبرو شوید. به داخل خانه‌ی مزرعه‌ای بی‌سابقه بروید و روی یک اجاق آشپزخانه که استفاده نشده است، Chopper را پیدا خواهید کرد.
مربوط Fallout New Vegas: Unique Builds که هرگز امتحان نکرده اید ما به برخی از منحصربفردترین و بادوام ترین بیلدهایی که می توانید در Fallout New Vegas ایجاد کنید نگاهی می اندازیم.
با ظاهری زنگ زده و زنگ زده، Chopper آسیب پایه و شانس حیاتی بالاتری نسبت به برش معمولی دارد که به تنهایی آن را به ابزاری مفید تبدیل می کند. همانطور که از نام آن پیداست، Chopper همچنین 1.5 برابر صدمات اضافی به اندام های دشمن وارد می کند، به این معنی که شما خواهید دید که دشمنان را مانند کاغذ خیس می کنید.

10 آن تفنگ

چه تفنگی؟ آن تفنگ! این نوع از تپانچه 5.56 میلی متری سبک و قدرت توقف را در یک هفت تیر کوچک زیبا ترکیب می کند. این اسلحه با آسیب دیدگی پایه 30، بارگیری مجدد سریعتر و شانس حیاتی 2.5 برابری، مطمئناً یک اسلحه جانبی قابل توجه برای هر ساخت تفنگدار خواهد بود.
برای دریافت آن تفنگ، باید کلیف بریسکو را در فروشگاه هدیه Dino Bite در Novac پیدا کنید. تا آنجا که سلاح‌های منحصربه‌فرد پیش می‌رود، آن تفنگ را می‌توان با هزاران کلاه نسبتاً متوسط ​​خریداری کرد. از طرف دیگر، می توانید قفل بسیار آسان درب اتاق انبار را انتخاب کنید یا کلید را از کلیف جیب بری کنید. مهم نیست که چگونه وارد اتاق ذخیره سازی شوید، آن تفنگ را روی یک میز خواهید دید.

9 بیگ بومر

فقط با یک پیاده‌روی سریع در شمال نواک، حیاط قراضه گیبسون را خواهید دید که توسط بانوی قدیمی شیرین گیبسون و گروه سگ‌های زباله‌دانش اشغال شده است. خانم گیبسون صاحب مفتخر Big Boomer است، یک تفنگ شکاری اره شده منحصر به فرد. در مقایسه با شاتگان اره‌شده معمولی، Big Boomer 20 امتیاز بیشتر آسیب وارد می‌کند، گسترش محکم‌تر، سرعت شلیک سریع‌تر دارد و از نقاط عمل کمتری در VATS استفاده می‌کند.
مشکل این است که، در حالی که بانوی پیر گیبسون با خوشحالی همه نوع آشغال را به شما می فروشد، تفنگ ساچمه ای او برای فروش نیست. این بدان معنی است که تنها راه برای بدست آوردن Big Boomer این است که آن را بدزدید یا از روی جسد او غارت کنید. یکی از روش های بدست آوردن بیگ بومر بدون کشتن بانوی پیر گیبسون این است که تمام مهمات گیبسون را به جیب برید، سریع به مکان دیگری سفر کنید، و سپس به محوطه زباله برگردید. سپس می توانید بیگ بومر را از او جیب بری کنید.

8 عشق و نفرت

هیچ چیز کاملاً بیابان پساآخرالزمانی را به جز در دست گرفتن مجموعه ای از بند انگشت های میخ دار نمی گوید، درست است؟ عشق و نفرت نوع منحصربفرد بند انگشتی متوسط ​​شماست. آنها در هر ضربه 30 امتیاز آسیب وارد می کنند و هزینه نقطه عمل پایینی دارند که به شما امکان می دهد با VATS بیش از چند ضربه وارد کنید.
Viper Gang Leader بسیار قدرتمند است، بنابراین شما می خواهید سلاح های قدرتمند و یک همراه خوب مانند Boone را به همراه داشته باشید. رهبر نیز با آنها پشتیبان دارد.

شما این بند انگشتان را در یکی از رهبران گروه وایپر که در شهر بانی اسپرینگز، شمال گورستان گودسپرینگز واقع شده است، پیدا خواهید کرد. مراقب باشید، زیرا رهبر گروه وایپر مورد بحث، نه تنها چند نفر از آنها را پشتیبانی می کند، بلکه زره جنگی نیز می پوشد و یک کارابین دنباله دار و نارنجک های پلاسما به کار می گیرد. شما می خواهید ابتدا یک دوره حمله را برنامه ریزی کنید یا یک همراه برای کمک به حتی احتمالات پیدا کنید.

7 توستر پالادین

اگر به غار بلک راک درست در شمال غربی تاسیسات برق HELIOS One سفر کنید، جسد یک کاوشگر بدبخت را خواهید یافت که به دست برخی نایتکین به پایان رسید. هنگامی که با Nightkin برخورد کردید، می توانید کاوشگر را غارت کنید تا پالادین توستر را پیدا کنید.
از آنجایی که به ویژه در برابر Power Armor مفید است، در صورتی که تصمیم به نابودی Brotherhood of Steel دارید، خوب است که آن را در اختیار داشته باشید. همچنین برای مبارزه با Securitrons در Lucky 38 عالی است.

مربوط چگونه در Fallout New Vegas به هر جناحی بپیوندیم Mojave پر از جناح های مختلف است، اما با کدام یک باید وارد شوید؟ در اینجا نحوه پیوستن به هر گروه در Fallout: New Vegas آورده شده است.
پالادین توستر یک نوع منحصر به فرد از دستکش زپ است که در مقایسه با دستکش 35 دستکش زاپ 41 امتیاز آسیب وارد می کند. با این حال، قدرت واقعی آن زمانی که در برابر ربات ها و دشمنان در زره های قدرتمند استفاده می شود، می درخشد و 50 امتیاز فوق العاده به آن آسیب می رساند. هر نوع ربات و 20 امتیاز شیرین آسیب به دشمنان در زره قدرت.

6 مدولاتور ماده Q-35

اگر می‌خواهید در اسرع وقت دشمنان را به رنگ سبز درخشان تبدیل کنید، باید به دفتر مرکزی REPCONN که در نزدیکی جاده منتهی به بولدر سیتی قرار دارد بروید. به دنبال یک ساختمان اداری باشید که توسط واحدهای آقای Handy احاطه شده باشد. اینجاست که یکی از سلاح های انرژی نیو وگاس را پیدا خواهید کرد: مدولاتور ماده Q-35.
برای تهیه این تفنگ پلاسما، یا به یک قفل یا یک مهارت علمی 100 نیاز دارید، یا باید در سه طبقه ساختمان سفر کنید تا یک کارت کلید امنیتی پیدا کنید. هر روشی را که انتخاب کنید، Q-35 Matter Modular را در پشت یک درب امنیتی قفل شده در طبقه اول پیدا خواهید کرد. در مقایسه با تفنگ پلاسما معمولی، این اسلحه از مهمات کمتری استفاده می کند، آسیب جدی تری وارد می کند، سرعت شلیک بالاتری دارد، سبک تر است، از نقاط عمل کمتری در VATS استفاده می کند و آسیب در هر ثانیه بسیار بالاتر است.

5 آنابل

حتی در اوایل بازی، قدردانی از سلاح‌هایی خواهید داشت که ضربات سنگینی دارند – و چه چیزی بیشتر از یک موشک انداز، یک مشت قوی‌تر دارد؟ می توانید این پرتاب کننده موشک منحصر به فرد را که توسط یک تک تیرانداز نایتکین در بالای کوه سیاه به کار می رود، پیدا کنید.
منطقه Black Mountain مملو از Nightkin و Super Mutants است که می تواند در سطوح پایین کاملاً وحشتناک باشد. یک همراه بیاورید تا دعوا را ساده تر و خطرناک تر کنید.

Annabelle نه تنها آسیب بیشتری نسبت به پرتابگر معمولی وارد می کند، بلکه دقیق تر است و نیاز به قدرت کمتری برای استفاده دارد. اگر نقاشی های روی سلاح نشانه ای باشد، آنابل به دلیل دوام و مفید بودن سلاح، شاهد نبرد در چین و الحاق کانادا بوده است.

4 Ratslayer

اگر قصد دارید یک شخصیت از نوع تک تیرانداز را برای این اجرا برنامه ریزی کنید، از دانستن این موضوع که می توانید نسبتاً در اوایل بازی دست خود را بر روی یک تفنگ تک تیرانداز قدرتمند بگیرید، هیجان زده خواهید شد. کافی است به غار گل بروک، در جنوب بزرگراه 95 Viper’s Encampment بروید و غار غول پیکر پر از موش را طی کنید تا یک آزمایشگاه متروکه پیدا کنید. Ratslayer باید زیر یا نزدیک یک میز دراز بکشد.
این تفنگ مخروطی که با مواد مصنوعی مشکی تزئین شده است، آسیب بیشتری نسبت به نمونه معمولی خود وارد می‌کند، سبک‌تر است، خشاب بالاتری دارد و از پیش مجهز به صدا خفه‌کن و اسکوپ است. اما نکته مهم این است که Ratslayer دارای ضریب شانس بحرانی 5 برابری است، که آن را برای به ثمر رساندن ضربات مهم چه در حال تک تیراندازی و چه در حال رفتن با اسلحه های آتشین عالی است.

3 صبر

این یک تفنگ شکاری منحصر به فرد است که برای خرید از کلیف بریسکو در فروشگاه هدیه Dino Bite در Novac موجود است. Paciencia را می‌توان در Vendortron for the Gun Runners پیدا کرد به شرط اینکه کلیف مرده باشد. همانطور که گفته شد، چندین ویژگی متمایز از تفنگ شکاری معمولی که ما می شناسیم و دوست داریم دارد.
برای شروع، Paciencia یک پرچم مکزیک در اطراف استوک خود و همچنین چندین بریدگی زیر گیرنده دارد. همچنین توانایی شلیک 250 تیر بیشتر از یک تفنگ شکاری استاندارد قبل از شکستن را دارد. با این حال، منحصربه‌فردتر این است که این اسلحه در هنگام هدف‌گیری مناظر آهنی خود سه و نیم برابر بزرگ‌نمایی می‌کند، ویژگی که فقط در این یک سلاح یافت می‌شود.

2 ماریا

ماریا یک تپانچه 9 میلی متری منحصر به فرد است که توسط بنی حمل می شود. اولین بار در فیلم افتتاحیه که بنی شخصیت شما را شلیک می کند، دیده شد. روکش سفید براق و زیبایی دارد و بر روی گیرنده حک شده است. دستگیره ها تصویری از بانوی ما از گوادالوپ، یک شخصیت برجسته کاتولیک را نشان می دهد. تفنگ بدون در نظر گرفتن شرایطش هرگز نمی تواند گیر کند.
ماریا را فقط می‌توان از طریق کشتن بنی در کازینو تاپس یا یکی از روش‌های اعدام در طول تلاش Render Unto Caesar به دست آورد. لازم به ذکر است که مصلوب شدن بنی اسلحه را غیرقابل دستیابی می کند. برای تکمیل چالش‌های «Talk About Owned» و «The Same Could Be Said of All Religious Weapons» لازم است.

1 تپانچه 10 میلی متری هوازده

به عنوان بخشی از افزونه Courier’s Stash، این سلاح قدیمی ضرب و شتم به محض تکمیل توالی خلق شخصیت در دسترس است. علیرغم اینکه در شکلی کاملاً خشن است، اما در عین حال موفق می شود یک پانچ را جمع کند.
این تپانچه در هر شلیک آسیب بیشتری نسبت به تپانچه 10 میلی متری معمولی وارد می کند و دوام بیشتری دارد. همچنین بر خلاف همتای استاندارد آن، برای به کار بردن اسلحه نیازی به مهارت نیست. قبل از اینکه کاملاً خراب شود، می تواند 545 گلوله شلیک کند. همچنین یکی از سه سلاح منحصر به فرد است که می توان آن را تغییر داد.
بعد Fallout New Vegas: 11 Mod برای بازسازی آن احساس کلاسیک Fallout اگر می‌خواهید آن احساس کلاسیک Fallout را بدون jank بازسازی کنید، این Fallout: New Vegas Mods را امتحان کنید.

نکات برجسته

  • سلاح های منحصر به فرد را در Fallout: New Vegas بیابید تا در اوایل بازی برتری پیدا کنید و تجربه گیم پلی خود را افزایش دهید.

  • چاقوی شانس، لاکی و هلی کوپتر را برای آسیب بیشتر، شانس حیاتی و اثرات منحصر به فرد در برابر دشمنان در سرزمین بایر موهاوی بگیرید.

  • پالادین توستر، Q-35 Matter Modulator، Annabelle و Ratslayer را جستجو کنید تا به سلاح های قدرتمند برای سناریوهای جنگی مختلف دسترسی داشته باشید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Fallout: New Vegas مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف را به Couriers ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند مسیر خود را از طریق زمین‌های بایر موهاوی که در معرض نور خورشید منفجر شده است بپیمایید. برخی از سلاح هایی که در سفر خود پیدا خواهید کرد به عنوان منحصر به فرد طبقه بندی می شوند. اینها انواعی از سلاح های معمولی هستند که در طول بازی یافت می شوند و دارای آمار بهتر، جلوه های منحصر به فرد و بافت های چشم نواز هستند.

مربوط

Fallout New Vegas: 15 بهترین زره منحصر به فرد

Fallout: New Vegas زره های بسیار بادوامی دارد که در سراسر نقشه خود پراکنده شده اند. اینجا جایی است که می توانید بهترین آنها را پیدا کنید.

در حالی که بسیاری از این سلاح‌های ویژه در مناطق اواسط تا اواخر بازی یافت می‌شوند، شما به راحتی می‌توانید چند تسلیحات منحصربه‌فرد را در مدت کوتاهی در بازی به دست آورید. فرقی نمی‌کند شما یک تیرانداز تندرو باشید که از هفت تیر استفاده می‌کند یا بیشتر روی نیروی بی‌رحم با سلاح‌های غوغا متمرکز شده‌اید، این سلاح‌های منحصربه‌فرد قبل از رسیدن به استریپ به شما برتری می‌دهند.

به روز شده در 23 ژوئن 2024 توسط رولاند مارتینز: Fallout: New Vegas مملو از سلاح های سرگرم کننده و منحصر به فرد است. در حالی که بسیاری از آنها در پشت DLC ها و مناطق دشوار پنهان شده اند، ما سه مورد دیگر را اضافه کردیم که به راحتی می توان از خانه داک میچل به دست آورد. این سلاح‌ها اگر کمی آسان‌تر نباشند، باید تجربه شما در موهاو را بسیار لذت‌بخش‌تر کنند.

13 چاقوی شانس

چاقو شانس

یک سلاح منحصر به فرد را می توان در حومه Goodsprings پیدا کرد و به محض ترک Doc Mitchell’s به دست آورد. تنها نکته این است که برای رسیدن به آن به یک بیل نیاز دارید، بنابراین مطمئن شوید که یکی از آنها را از چت در فروشگاه عمومی خریداری کنید.

از Goodsprings به سمت شمال بروید و به سمت کوه بروید. همانطور که به سمت شمال می روید، می خواهید به دنبال قبری باشید که با یک صلیب مشخص شده است. این قبر را حفر کنید تا زره بزرگ کان و چاقوی شانس پیدا کنید.

Chance’s Knife به لطف آسیب پایه 22، ضریب بحرانی 2 برابر، اثر شانس بحرانی جایزه، هزینه نقطه عمل کم و سرعت حمله سریع، به عنوان یک سلاح اولیه در بازی می درخشد. بسیاری از دشمنانی که در اوایل با آنها روبرو خواهید شد، از زره سبک یا بدون زره استفاده می کنند، بنابراین برای اعزام آنها با Chance’s Knife مشکلی نخواهید داشت.

12 خوش شانس

خوش شانس

با رسیدن به Primm، احتمالاً خود را در داخل هتل Bison Steve در مرکز شهر خواهید دید. در فروشگاه هدیه هتل است که یک گاوصندوق طبقه قفل شده پیدا خواهید کرد که در آن اسلحه منحصر به فرد معروف به Lucky قرار دارد.

لاکی گونه‌ای از هفت تیر 357 مگنوم است که با نقوش نقره‌ای، عاج و طلایی شیک تزئین شده است. این تپانچه کوچک پر زرق و برق نه تنها با آسیب بیشتر پایه و آسیب در ثانیه بلکه با ضریب شانس بحرانی 2.5 بسیار بالا می درخشد. با این حال، تنها نکته این است که گاوصندوق لاکی قفل شده است تنها در صورتی باز می شود که مهارت قفل 75 را داشته باشید.

11 خردکن

خردکن

اگر متوجه شدید که زرادخانه شما به چیزی نیاز دارد که می تواند کمی بیشتر به اندام آسیب برساند، Chopper تماس مناسبی برای شماست. برای پیدا کردن این قیچی آشپزخانه منحصر به فرد، باید به سمت شرق نیپتون بروید تا با مزرعه Wolfhorn Ranch روبرو شوید. به داخل خانه‌ی مزرعه‌ای بی‌سابقه بروید و روی یک اجاق آشپزخانه که استفاده نشده است، Chopper را پیدا خواهید کرد.

مربوط

Fallout New Vegas: Unique Builds که هرگز امتحان نکرده اید

ما به برخی از منحصربفردترین و بادوام ترین بیلدهایی که می توانید در Fallout New Vegas ایجاد کنید نگاهی می اندازیم.

با ظاهری زنگ زده و زنگ زده، Chopper آسیب پایه و شانس حیاتی بالاتری نسبت به برش معمولی دارد که به تنهایی آن را به ابزاری مفید تبدیل می کند. همانطور که از نام آن پیداست، Chopper همچنین 1.5 برابر صدمات اضافی به اندام های دشمن وارد می کند، به این معنی که شما خواهید دید که دشمنان را مانند کاغذ خیس می کنید.

10 آن تفنگ

آن تفنگ

چه تفنگی؟ آن تفنگ! این نوع از تپانچه 5.56 میلی متری سبک و قدرت توقف را در یک هفت تیر کوچک زیبا ترکیب می کند. این اسلحه با آسیب دیدگی پایه 30، بارگیری مجدد سریعتر و شانس حیاتی 2.5 برابری، مطمئناً یک اسلحه جانبی قابل توجه برای هر ساخت تفنگدار خواهد بود.

برای دریافت آن تفنگ، باید کلیف بریسکو را در فروشگاه هدیه Dino Bite در Novac پیدا کنید. تا آنجا که سلاح‌های منحصربه‌فرد پیش می‌رود، آن تفنگ را می‌توان با هزاران کلاه نسبتاً متوسط ​​خریداری کرد. از طرف دیگر، می توانید قفل بسیار آسان درب اتاق انبار را انتخاب کنید یا کلید را از کلیف جیب بری کنید. مهم نیست که چگونه وارد اتاق ذخیره سازی شوید، آن تفنگ را روی یک میز خواهید دید.

9 بیگ بومر

بیگ بومر

فقط با یک پیاده‌روی سریع در شمال نواک، حیاط قراضه گیبسون را خواهید دید که توسط بانوی قدیمی شیرین گیبسون و گروه سگ‌های زباله‌دانش اشغال شده است. خانم گیبسون صاحب مفتخر Big Boomer است، یک تفنگ شکاری اره شده منحصر به فرد. در مقایسه با شاتگان اره‌شده معمولی، Big Boomer 20 امتیاز بیشتر آسیب وارد می‌کند، گسترش محکم‌تر، سرعت شلیک سریع‌تر دارد و از نقاط عمل کمتری در VATS استفاده می‌کند.

مشکل این است که، در حالی که بانوی پیر گیبسون با خوشحالی همه نوع آشغال را به شما می فروشد، تفنگ ساچمه ای او برای فروش نیست. این بدان معنی است که تنها راه برای بدست آوردن Big Boomer این است که آن را بدزدید یا از روی جسد او غارت کنید. یکی از روش های بدست آوردن بیگ بومر بدون کشتن بانوی پیر گیبسون این است که تمام مهمات گیبسون را به جیب برید، سریع به مکان دیگری سفر کنید، و سپس به محوطه زباله برگردید. سپس می توانید بیگ بومر را از او جیب بری کنید.

8 عشق و نفرت

عشق و نفرت

هیچ چیز کاملاً بیابان پساآخرالزمانی را به جز در دست گرفتن مجموعه ای از بند انگشت های میخ دار نمی گوید، درست است؟ عشق و نفرت نوع منحصربفرد بند انگشتی متوسط ​​شماست. آنها در هر ضربه 30 امتیاز آسیب وارد می کنند و هزینه نقطه عمل پایینی دارند که به شما امکان می دهد با VATS بیش از چند ضربه وارد کنید.

Viper Gang Leader بسیار قدرتمند است، بنابراین شما می خواهید سلاح های قدرتمند و یک همراه خوب مانند Boone را به همراه داشته باشید. رهبر نیز با آنها پشتیبان دارد.

شما این بند انگشتان را در یکی از رهبران گروه وایپر که در شهر بانی اسپرینگز، شمال گورستان گودسپرینگز واقع شده است، پیدا خواهید کرد. مراقب باشید، زیرا رهبر گروه وایپر مورد بحث، نه تنها چند نفر از آنها را پشتیبانی می کند، بلکه زره جنگی نیز می پوشد و یک کارابین دنباله دار و نارنجک های پلاسما به کار می گیرد. شما می خواهید ابتدا یک دوره حمله را برنامه ریزی کنید یا یک همراه برای کمک به حتی احتمالات پیدا کنید.

7 توستر پالادین

توستر پالادین

اگر به غار بلک راک درست در شمال غربی تاسیسات برق HELIOS One سفر کنید، جسد یک کاوشگر بدبخت را خواهید یافت که به دست برخی نایتکین به پایان رسید. هنگامی که با Nightkin برخورد کردید، می توانید کاوشگر را غارت کنید تا پالادین توستر را پیدا کنید.

از آنجایی که به ویژه در برابر Power Armor مفید است، در صورتی که تصمیم به نابودی Brotherhood of Steel دارید، خوب است که آن را در اختیار داشته باشید. همچنین برای مبارزه با Securitrons در Lucky 38 عالی است.

مربوط

چگونه در Fallout New Vegas به هر جناحی بپیوندیم

Mojave پر از جناح های مختلف است، اما با کدام یک باید وارد شوید؟ در اینجا نحوه پیوستن به هر گروه در Fallout: New Vegas آورده شده است.

پالادین توستر یک نوع منحصر به فرد از دستکش زپ است که در مقایسه با دستکش 35 دستکش زاپ 41 امتیاز آسیب وارد می کند. با این حال، قدرت واقعی آن زمانی که در برابر ربات ها و دشمنان در زره های قدرتمند استفاده می شود، می درخشد و 50 امتیاز فوق العاده به آن آسیب می رساند. هر نوع ربات و 20 امتیاز شیرین آسیب به دشمنان در زره قدرت.

6 مدولاتور ماده Q-35

Q-35 Matter Modulator Fallout New Vegas ثابت شد

اگر می‌خواهید در اسرع وقت دشمنان را به رنگ سبز درخشان تبدیل کنید، باید به دفتر مرکزی REPCONN که در نزدیکی جاده منتهی به بولدر سیتی قرار دارد بروید. به دنبال یک ساختمان اداری باشید که توسط واحدهای آقای Handy احاطه شده باشد. اینجاست که یکی از سلاح های انرژی نیو وگاس را پیدا خواهید کرد: مدولاتور ماده Q-35.

برای تهیه این تفنگ پلاسما، یا به یک قفل یا یک مهارت علمی 100 نیاز دارید، یا باید در سه طبقه ساختمان سفر کنید تا یک کارت کلید امنیتی پیدا کنید. هر روشی را که انتخاب کنید، Q-35 Matter Modular را در پشت یک درب امنیتی قفل شده در طبقه اول پیدا خواهید کرد. در مقایسه با تفنگ پلاسما معمولی، این اسلحه از مهمات کمتری استفاده می کند، آسیب جدی تری وارد می کند، سرعت شلیک بالاتری دارد، سبک تر است، از نقاط عمل کمتری در VATS استفاده می کند و آسیب در هر ثانیه بسیار بالاتر است.

5 آنابل

آنابل فال اوت

حتی در اوایل بازی، قدردانی از سلاح‌هایی خواهید داشت که ضربات سنگینی دارند – و چه چیزی بیشتر از یک موشک انداز، یک مشت قوی‌تر دارد؟ می توانید این پرتاب کننده موشک منحصر به فرد را که توسط یک تک تیرانداز نایتکین در بالای کوه سیاه به کار می رود، پیدا کنید.

منطقه Black Mountain مملو از Nightkin و Super Mutants است که می تواند در سطوح پایین کاملاً وحشتناک باشد. یک همراه بیاورید تا دعوا را ساده تر و خطرناک تر کنید.

Annabelle نه تنها آسیب بیشتری نسبت به پرتابگر معمولی وارد می کند، بلکه دقیق تر است و نیاز به قدرت کمتری برای استفاده دارد. اگر نقاشی های روی سلاح نشانه ای باشد، آنابل به دلیل دوام و مفید بودن سلاح، شاهد نبرد در چین و الحاق کانادا بوده است.

4 Ratslayer

Ratslayer Fallout

اگر قصد دارید یک شخصیت از نوع تک تیرانداز را برای این اجرا برنامه ریزی کنید، از دانستن این موضوع که می توانید نسبتاً در اوایل بازی دست خود را بر روی یک تفنگ تک تیرانداز قدرتمند بگیرید، هیجان زده خواهید شد. کافی است به غار گل بروک، در جنوب بزرگراه 95 Viper’s Encampment بروید و غار غول پیکر پر از موش را طی کنید تا یک آزمایشگاه متروکه پیدا کنید. Ratslayer باید زیر یا نزدیک یک میز دراز بکشد.

این تفنگ مخروطی که با مواد مصنوعی مشکی تزئین شده است، آسیب بیشتری نسبت به نمونه معمولی خود وارد می‌کند، سبک‌تر است، خشاب بالاتری دارد و از پیش مجهز به صدا خفه‌کن و اسکوپ است. اما نکته مهم این است که Ratslayer دارای ضریب شانس بحرانی 5 برابری است، که آن را برای به ثمر رساندن ضربات مهم چه در حال تک تیراندازی و چه در حال رفتن با اسلحه های آتشین عالی است.

3 صبر

صبر FNV

این یک تفنگ شکاری منحصر به فرد است که برای خرید از کلیف بریسکو در فروشگاه هدیه Dino Bite در Novac موجود است. Paciencia را می‌توان در Vendortron for the Gun Runners پیدا کرد به شرط اینکه کلیف مرده باشد. همانطور که گفته شد، چندین ویژگی متمایز از تفنگ شکاری معمولی که ما می شناسیم و دوست داریم دارد.

برای شروع، Paciencia یک پرچم مکزیک در اطراف استوک خود و همچنین چندین بریدگی زیر گیرنده دارد. همچنین توانایی شلیک 250 تیر بیشتر از یک تفنگ شکاری استاندارد قبل از شکستن را دارد. با این حال، منحصربه‌فردتر این است که این اسلحه در هنگام هدف‌گیری مناظر آهنی خود سه و نیم برابر بزرگ‌نمایی می‌کند، ویژگی که فقط در این یک سلاح یافت می‌شود.

2 ماریا

ماریا FNV

ماریا یک تپانچه 9 میلی متری منحصر به فرد است که توسط بنی حمل می شود. اولین بار در فیلم افتتاحیه که بنی شخصیت شما را شلیک می کند، دیده شد. روکش سفید براق و زیبایی دارد و بر روی گیرنده حک شده است. دستگیره ها تصویری از بانوی ما از گوادالوپ، یک شخصیت برجسته کاتولیک را نشان می دهد. تفنگ بدون در نظر گرفتن شرایطش هرگز نمی تواند گیر کند.

ماریا را فقط می‌توان از طریق کشتن بنی در کازینو تاپس یا یکی از روش‌های اعدام در طول تلاش Render Unto Caesar به دست آورد. لازم به ذکر است که مصلوب شدن بنی اسلحه را غیرقابل دستیابی می کند. برای تکمیل چالش‌های «Talk About Owned» و «The Same Could Be Said of All Religious Weapons» لازم است.

1 تپانچه 10 میلی متری هوازده

تپانچه 10 میلی متری FNV هوازده

به عنوان بخشی از افزونه Courier’s Stash، این سلاح قدیمی ضرب و شتم به محض تکمیل توالی خلق شخصیت در دسترس است. علیرغم اینکه در شکلی کاملاً خشن است، اما در عین حال موفق می شود یک پانچ را جمع کند.

این تپانچه در هر شلیک آسیب بیشتری نسبت به تپانچه 10 میلی متری معمولی وارد می کند و دوام بیشتری دارد. همچنین بر خلاف همتای استاندارد آن، برای به کار بردن اسلحه نیازی به مهارت نیست. قبل از اینکه کاملاً خراب شود، می تواند 545 گلوله شلیک کند. همچنین یکی از سه سلاح منحصر به فرد است که می توان آن را تغییر داد.

بعد

Fallout New Vegas: 11 Mod برای بازسازی آن احساس کلاسیک Fallout

اگر می‌خواهید آن احساس کلاسیک Fallout را بدون jank بازسازی کنید، این Fallout: New Vegas Mods را امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا