بازی

ابزار ویرایشگر Unreal Fortnite بازی های ویدیویی را برای همیشه تغییر می دهد

به راحتی می توان فورتنایت را به دلیل محبوبیت پایدارش کنار گذاشت. همه چیز در مورد زومرهای مزاحم و کراس اوورهای بی پایان است، بنابراین تماشاگران بدبین می توانند آن را به عنوان یک ناهنجاری جریان اصلی که صرف نظر از هر اتفاقی به حمل بار ادامه می دهد برچسب بزنند. با این حال، این خیلی بیشتر است، و اپیک گیمز در طول سال‌ها ثابت کرده است که چیزی که زمانی یک پول نقد در سبک نبرد رویال بود، این قدرت را دارد که دنیای بازی‌های ویدیویی را برای همیشه تغییر دهد. به گونه‌ای که قبلاً داشته است، مشخص می‌کند که چگونه یک متاورس می‌تواند به جلو حرکت کند و در عین حال پتانسیل عظیم توسعه بازی را در معرض مخاطبان بازیکنان جوانی قرار دهد که عطش پریدن به رسانه را دارند.


اکنون سال‌هاست که به‌عنوان پلتفرمی برای محتوای تولید شده توسط کاربر وجود دارد، که اغلب به شکل دستکش‌های پلتفرم‌سازی و حالت‌های بازی سفارشی است که در اکوسیستمی قرار می‌گیرد که میلیون‌ها نفر قبلاً آن را خانه می‌نامند. اگر از بازی بتل رویال خسته شده‌ام یا ماموریت‌هایم برای به پایان رساندن تمام شده است، یک لیست پخش بالقوه بی‌پایان از ایده‌های جدید در انتظار سرقت است. اپیک گیمز مدت‌هاست که به این پتانسیل پی برده است، و به‌نظر می‌رسد به‌جای سوءاستفاده از سازندگان جوان برای پولشان در حالی که حداقل پاداش‌ها را دریافت می‌کنند، کارنامه خود را به گونه‌ای گسترش می‌دهد که در ظاهر می‌تواند نحوه تفسیر ما از توسعه بازی‌های مشتاق را برای همیشه تغییر دهد. این یک معامله بزرگ است.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: یوبی سافت آخرین ناشری نخواهد بود که بازی های جهان باز خود را با هوش مصنوعی پر می کند

به عنوان بخشی از ارائه State of Unreal خود در GDC در اوایل این هفته، Epic Games ویرایشگر Unreal Fortnite (UEFN) را به جهانیان معرفی کرد و قابلیت‌های آن کاملاً ترسناک است. این مجموعه ابزار جدید که قبلاً منحصر به رایانه شخصی بود و قادر به پیاده سازی خلاقیت های کاربر به طور مستقیم در عنوان نبود، این کار را کاملاً ممکن می کند. اکنون در نسخه بتای عمومی، ویرایشگر می‌تواند برای ایجاد و انتشار تجربیات قابل پخش در همه پلتفرم‌ها مورد استفاده قرار گیرد، به طوری که دوستان شما حتی می‌توانند مستقیماً به سطوح در حال پیشرفت بپرند، همانطور که شما در حال ویرایش آن‌ها در زمان واقعی هستید تا بازخورد ارائه دهید و چیزهایی را برای خود انتخاب کنید. چرخش. این به طرز شگفت انگیزی شهودی است و به مرور زمان همه ویژگی های موجود در ویرایشگر Unreal گسترده را که توسعه دهندگان حرفه ای به آن دسترسی دارند، در خود جای می دهد.

UEFN راه را برای Fortnite Creative 2.0 هموار خواهد کرد که با اجرای صحیح می‌تواند شاهد ماندگاری این پلتفرم برای همیشه باشد. Epic Games همیشه در لبه پیشرفت فناوری در بازی‌های ویدیویی بوده است، و اکنون این ابزارها را با ابزارهای بصری برای یادگیری طناب‌ها در دنیایی، مکانیک و شخصیت‌هایی که قبلاً با آن‌ها آشنا هستید، در اختیار همه قرار می‌دهد. سطوحی را می گیرد که بسیاری از بازیکنان در حال حاضر ساخته اند و دروازه ها را باز می کند. سطوح ساده اجرای مرگ که برای نقاط تجربه مزرعه ساخته می‌شوند، می‌توانند به بلاک‌باسترهای روایی سینمایی یا حماسه‌های ترسناک بقای اول شخص تبدیل شوند که دیدگاه را تغییر می‌دهند و مقاصد اصلی Fortnite را به روش‌های کاملاً متفاوتی بیان می‌کنند. بازیکنان قبلاً کارهای جالبی می‌کردند، و حالا می‌توانند با تشویق بیشتر و موانع کمتر این کار را انجام دهند.

این مانند Dreams است، اما در حال حاضر دارای پایه های محبوب جهانی برای ایجاد است. چند نمونه از نمونه های موجود در نسخه بتا قبلاً مرا تبدیل به یک تبدیل کرده است. The Space Inside یک ماجراجویی فضایی با جلوه انبوه است که با محیط‌هایی ساخته شده است که دنیاها را از نقشه بتل رویال دور می‌کند، در حالی که Forest Guardian و Deserted: Domination به گونه‌ای متفاوت هستند که نمی‌توان پیش‌بینی کرد که وقتی این ابزارها ساخته می‌شوند، مردم چه خواهند ساخت. بیرون در طبیعت امکانات بی پایان هستند و Epic این سازندگان را به همه روش های درست تشویق می کند. این شرکت فاش کرد که 40 درصد درآمد خالص از فروشگاه اقلام و اکثر خریدهای واقعی را به بازیکنان به صورت ماهانه به سازندگان پرداخت خواهد کرد، به این معنی که پس از ترکیب این ابزارها، احتمالاً می‌تواند حرفه‌ای را در توسعه بازی راه‌اندازی کند.

شما می‌توانید اکثر خلاقیت‌های ساخته شده در Fortnite را به‌عنوان نسخه‌برداری‌های عمومی برچسب‌گذاری کنید، اما همین موضوع را می‌توان در مورد عناوین سه‌گانه A و جواهرات مستقلی که خارج از آن در آن شرکت می‌کنیم نیز گفت. حتی در مورد Fortnite هم همینطور گفته شده است. علاوه بر این، گوشت واقعی را در تجربیات جدید ابتکاری که در ژانرهای جدید مطرح می شود و قراردادهای موجود را زیر و رو می کند، پیدا می شود. برخی از کلیپ‌هایی که قبلاً دیده‌ام به قدری چشمگیر هستند و از همه چیزهایی که ما با Fortnite مرتبط می‌کنیم حذف شده‌اند که مجبور شدم برای مدت کوتاهی خودم را نیشگون بگیرم. من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم همه اینها به کجا می‌رود، حتی اگر مجبور باشم هفته‌ها را صرف بازی کردن کنم تا مدیوم بدون من به آینده نزدیک شود.

زمانی بخشی از من می‌ترسیدم که Fortnite با انجام کراس اوورهای مجاز و رویدادهای متاورسال بزرگ در سال‌های اخیر، ساعت خودش را کم کند، اما با اعلام UEFN اکنون می‌توانم ببینم که چگونه آن‌ها تازه شروع بودند. این اعلامیه ای از Epic بود که به معنای تجارت است و مایل بود روابط تران رسانه ای و سرمایه فراوان خود را هم برای بازیکنان و هم توسعه دهندگان به نمایش بگذارد، که آنچه را که قصد ساخت آن داشت، فقط یک فلاش در تیراندازی نبود که محکوم به خاموش شدن است.

آنچه در این هفته دیدیم تنها آغاز کار است و سال‌های آینده همچنان Fortnite را نه تنها به عنوان یک رهبر بازار در فضای بتل رویال و متاورس، بلکه پلتفرمی برای توسعه‌دهندگان بازی‌های آینده قرار می‌دهد تا قبل از شروع دنیا، دندان‌های خود را کوتاه کنند. به Fortnite عادت کنید، زیرا راه به جایی نمی برد.

بعدی: جزیره اکنون بهترین قسمت از Resident Evil 4 است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا