بازی

آتلیه رایزا 3 پیش نمایش: آن کاردستی آشنا قدیمی

چند لحظه به Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key، و قهرمان Ryza قبلاً ده ها بار خاطرات را مرور کرده است. هر خط دیالوگ دیگری مانند یک اشاره سر به آنچه قبلاً آمده است. شخصیت‌ها به چگونگی تغییرشان در طول سال‌ها – و همه راه‌های عجیب و غریب که تغییر نکرده‌اند، منعکس می‌کنند. ساعت اول این بازی به نظر می رسد که چشمک های زیادی پشت سر هم می زند که جای تعجب است که رایزا از ناحیه صورت آسیب نبیند.


مطالب مرتبط: Destiny 2: Lightfall Preview – A Brilliant Expansion To The Light And Darkness Saga

شاید این سریال حق چشمک زدن را به دست آورده است. به هر حال، ما در حال حاضر در سومین دور خود با Reisalin ‘Ryza’ Stout هستیم و او و متحدانش با هم این کار را انجام داده اند. آتلیه فرنچایز از این جهت خاص است که اگرچه تا حدی انگشتان پای خود را در کشمکش‌های حماسی فرو می‌برد، اما تمرکز داستان همیشه بیشتر با توسعه شخصیت هماهنگ است.

به این ترتیب، مقدار زیادی از آن برای افرادی مانند تائو و بوس وجود داشته است، دو پسر تسمه ای که در ابتدای بازی در کنار Ryza در حال ماجراجویی هستند. رایزا به چگونگی رشد آنها فکر می کند. به نوبه خود، تائو و بوس در مورد فارغ التحصیلی ثابت رایزا از دختر زن بدلیل به کیمیاگر مورد اعتماد جزیره کورکن اظهار نظر می کنند. فلاش بک های فراوانی وجود دارد. به عنوان کسی که این بازیگران را می‌پرستد، پوزخند احمقانه‌ام از بین نرفته است که راهم را در این بخش اولیه داستان باز کرده‌ام.

اگر تعجب می کنید که چرا من سه پاراگراف کامل را صرف صحبت در مورد شخصیت ها کردم، ممکن است در آتلیه تازه کار باشید. در Atelier Ryza 3 صحبت های زیادی وجود دارد، همانطور که در این سریال وجود دارد. بسیاری از جذابیت ها در اینجا در صداقت و مثبت بودن بازیگران اصلی است، و راه هایی که آنها بارها و بارها با هم دور هم جمع می شوند تا زمین را برای یافتن مواد و ساختن چیزهای فوق العاده جالب بسازند، که جذابیت بزرگ دیگر است.

مطالب مرتبط: Atelier Ryza 2 نشان می دهد که همه JRPG ها نیازی به نجات جهان ندارند

کاردستی و گردآوری به همان اندازه که گرفتن هیولا در پوکمون بخشی از آتلیه است، بنابراین یکی از چیزهایی که با ورودی های جدید به دنبال آن هستم این است که Gust چگونه این روند را بهبود می بخشد. باید تا حد ممکن اصطکاک کمتری بین پخش کننده و موادی که در حال جمع آوری آنها هستند وجود داشته باشد، و سیستم سنتز برای ایجاد آیتم باید درک آسانی داشته باشد اما از نظر پیچیدگی به همان اندازه هیجان انگیز باشد.

بیشتر از همیشه، من دقیقاً با Atelier Ryza 3 چنین حسی را دریافت کردم. این کتاب را در مورد این مکانیک‌های گیم‌پلی آزمایش‌شده بازنویسی نکرده است، اما هرگز احساس بهتری برای دویدن به اطراف و برداشتن چیزهای مورد نیاز، سپس بازگشت به آتلیه و دیدن آنچه می‌توانم انجام دهم، نیست. بخش اعظم گرمای من برای بازی ناشی از محیط های بسیار زیبا (و بزرگتر از همیشه!) آن است. اگرچه متوجه شده ام که همه چیز در جنگل پیکسی می تواند کمی مبهم باشد، مناطق اولیه ای که من کاوش کرده ام به طور کلی بسیار زیبا بوده اند. من نمی دانم گاست برای تنظیم دقیق این موتور بین قسط ها چه می کند، اما کار می کند.

من زیاد به سیستم نبرد در Atelier Ryza: Ever Darkness & Secret Hideout علاقه نداشتم. بی مزه بود و در کل فرضیه «کیمیاگری» ادغام ضعیفی داشت. Atelier Ryza 2: Lost Legend & the Secret Fairy همه اینها را با یکی از بهترین بخش‌های مبارزه در این سری برطرف کرد. پیشرفت مورد علاقه من گنجاندن Core Drives بود که بازیکنان را تشویق می کرد تا طوفانی به راه بیاندازند تا مهمانی را با آیتم های ویژه قدرتمند تجهیز کنند. خوشبختانه، آنها عاقلانه این را در سه قسمت نگه داشته اند.

صحنه نبرد در آتلیه رایزا 3

جابه‌جایی بین شخصیت‌ها در اواسط نبرد، بهره‌برداری از درایوهای هسته‌ای و همچنین توانایی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها، تشخیص زمان مسدود کردن و مواردی از این قبیل – همه این‌ها مانند یک بسط بدیع از آنچه آتلیه رایزا 2 درست کرده است به نظر می‌رسد. بدون شک مبارزه با ایده های جدیدی با ادامه بازی باز خواهد شد، به خصوص با حضور 11 عضو بزرگ حزب که تایید شده است. من مشتاقانه منتظرم تا یاد بگیرم چگونه “کلیدهایی” که در مورد آنها شنیده ایم به دعوا تبدیل می شوند. در حال حاضر، به اندازه کافی خوب است که بدانیم آنها چیزی را که نیاز به تعمیر نداشت شکسته اند.

اینها افکار من را تا به اینجا خلاصه می کند: هیچ چیز خراب نشده است، و دیدن دوباره تیم در کنار هم عالی است. محیط های گسترش یافته به بازی حس بزرگی از مقیاس یکپارچه می دهد. زیبا است، آهنگ های دوست داشتنی دارد، و من هنوز هم می توانم از ارتفاعات قابل توجهی بدون آسیب سقوط بپرم. اوه، و گربه‌ها و سگ‌ها در همه جا هستند، که می‌توانید آنها را نوازش کنید، و حتی ممکن است برای آن به شما جایزه بدهند. شروع محکم

می توانید گربه را در آتلیه رایزا 3 نوازش کنید

یه چیز دیگه. اگر این اولین ورود شما به بازی‌های Atelier Ryza است، به خودتان لطف بزرگی کنید و فیلم مقدمه کوچکی را تماشا کنید که وقایع دو بازی دیگر را مرور می‌کند. این کار بسیار خوبی در جلب مردم انجام می دهد. صادقانه بگویم، بهتر است فقط از بازی اول شروع کنید و از آنجا بروید – Atelier Ryza 3 با در نظر گرفتن کهنه‌سربازان طراحی شده است. اما اگر زمان یا پول مشکلی است، شما این کار را انجام می دهید – همانطور که می گویند، این یکی بسیار خوب است.

بعدی: قاب مرگبار: پیش نمایش ماسک از ماه گرفتگی – انیمیشن Girls Need To Run Faster

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا