بازی

Final Fantasy 14 Dawntrail همه را در سن کریل گیج کرده است

نکات برجسته

  • گسترش بازی Dawntrail در Final Fantasy 14 بسیار بیشتر روی Krile تمرکز دارد و اطلاعات بیشتری در مورد پس‌زمینه او به ما می‌دهد.
  • اطلاعات بیشتری در مورد تولد و تربیت او داده شده است، و برای اولین بار بسیاری از مردم نشان می دهند که او به نوعی تنها 22 سال دارد.
  • می توانید ببینید که چرا طرفداران از سن کریل به دلیل رفتار و هوش پخته او شوکه شده اند، اما من هرگز باور نمی کنم که اوریانگر تنها 29 سال دارد.



طرفداران Final Fantasy 14 مجبور شده اند تا حدودی ناباوری خود را در گذر زمان متوقف کنند. با توجه به MMO بودن بازی و قد و قامت هر دوی Alphinaud و Alisaie، برای Yoshi-P و تیم دشوار است که به طور واقع بینانه مدت زمانی را که بین بسط می گذرد به تصویر بکشند. در گذشته گفته شده بود که مدت زمانی که از بازی A Realm Reborn می گذرد این است که بازیکنان برای خودشان تفسیر کنند، اما عموماً اعتقاد بر این است که از شروع ARR تا Endwalker فقط یک سال گذشته است.

شاید بیش از یک دهه است که در اطراف Scions بوده‌ایم، اما تنها یک سال برای آنها می‌گذرد، و این باور سن آنها را تا حدودی دشوار می‌کند. فقط چند تا از پیوندک ها به اندازه ظاهرشان پیر هستند، تانکرد و استینین هر دو با 32 سال سن و دوقلوها 16 سال سن دارند، در حالی که بقیه سنی دارند که در بهترین حالت مشکوک هستند. هیچ راهی وجود ندارد که لیز از یشتولا بزرگتر باشد و پاپلیمو 42 سال دارد. من باور نمی کنم.


مربوط

فاینال فانتزی 14: ما نباید داونتریل را با اندواکر مقایسه کنیم

همه از خط داستانی FFXIV: Dawntrail راضی نیستند، اما فکر می کنم بخشی از مشکل این است که بازیکنان آن را با Endwalker مقایسه می کنند.

با این حال، یک Scion وجود دارد که سنش تا به امروز هنوز گیج کننده است و به لطف داونتریل، بسیاری از مردم به تازگی متوجه می شوند که کریل بالدسیون شایان ستایش و در عین حال بالغ تنها 22 سال سن دارد. با توجه به اینکه او یکی از شخصیت‌های برجسته‌تر داونتریل است – علاوه بر ووک لامات – نقش بسیار بیشتری در داستان نسبت به سایر Scions دارد، ما جزئیات بیشتری در مورد زندگی اولیه و پیشینه او دریافت می‌کنیم.

ما اکنون به سمت قلمرو اسپویلر می رویم، پس اگر نمی خواهید در مورد ضربات داستانی اواخر بازی بدانید، همین حالا دست بردارید.


داونتریل همه را در سن کریل گیج کرده است

کریل در فاینال فانتزی 14 داونتریل.


در طول داستان، متوجه می‌شویم که کریل در انعکاس متفاوتی از منبع به دنیا آمده است، اما در کودکی توسط والدینش به آنجا رها شده است تا به دلیل قدرت اکو، از آزمایش نیروهای شوم روی او جلوگیری کنند. بیست سال قبل از وقایع داونتریل، گالوف شهر طلایی را با داون خدمتکار گالول جا جا کشف کرد، که او را تحویل دادند، زیرا این داستان برای اولین بار به همه می فهماند که کریل تقریباً 21 تا 22 سال دارد.

حساب توییتر FF14 Fun Facts از این فرصت استفاده کرد و پستی در مورد کریل منتشر کرد و به طور خاص به سن او اشاره کرد و به نظر می رسد بسیاری از مردم مطلقاً نمی دانستند که کریل هنوز در اوایل بیست سالگی است. شما افراد مختلفی دارید که فکر می کنند او سی و چند ساله است، برخی از این واقعیت شگفت زده شده اند و برخی کاملاً انکار می کنند، در حالی که دیگران فکر می کنند شگفتی در سن او وجود دارد. مربوط به صداپیشه انگلیسی اوست.


این که مردم فکر کنند او از او بزرگتر است، چندان شوکه کننده نیست، به خصوص به دلیل رفتار پخته، هوش و صداپیشه مسن‌تر او که در ترکیب قرار گرفته است. صحنه ای از او را با صداپیشه ژاپنی تماشا کنید، و به نوعی می توانید ببینید که 22 چگونه به نظر می رسد. حالا اگر ببخشید من تازه فهمیدم که تقریباً همسن اوریانگر هستم و باید بروم کمی دراز بکشم.

بعد

شوترهای Speedrunner یکی از معدود ژانرهای جدیدی هستند که در سال 2020 ظاهر می شوند.

Neon White و Anger Foot شجاعانه (و به سرعت) تیراندازان را به مسیر جدیدی می برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا