بازی

ما نباید Dawntrail را با Endwalker مقایسه کنیم

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

داونتریل به دلیل سرعت پایین ترش مورد انتقاد قرار گرفته است.
مقایسه Dawntrail با Endwalker ناعادلانه است. آنها نقش های مختلفی را در روایت ایفا می کنند.
بازیکنان باید قبل از قضاوت در مورد کیفیت آن به Dawntrail زمان بدهند تا بسازد و توسعه دهد.

Final Fantasy 14: Dawntrail امروز عرضه شد، اما برای بسیاری از ما که پیش‌سفارش کرده‌ایم، از جمعه گذشته در دسترسی اولیه بازی می‌کنیم. این بدان معناست که در حال حاضر تعداد زیادی از بازیکنان آماده هستند تا به شما بگویند که Dawntrail ناامید کننده است، و بسیاری از آنها به استیم نظر منفی می دهند زیرا لقب اولیه ‘Yawntrail’ را به خود اختصاص داده است. اما اجازه ندهید که شما را ناامید کند.

یکی از بزرگترین مشکلات داونتریل این است که خودش ساخته نیست – از ما بازیکنان می آید. من نمی گویم که شما نمی توانید Dawntrail را دوست نداشته باشید، و مطمئناً انتقادات معتبری به بازی وجود دارد، اما فکر می کنم یک اقلیت آوازی که از سرعت کند و کسل کننده بودن آن شکایت دارند، در دام مقایسه آن با نسخه قبلی می افتند. .

مربوط Final Fantasy 14: Dawntrail PSA – فراموش نکنید که خود و دیگران از آن لذت ببرند در اینجا چند باید و نباید برای WoLs برای راه اندازی Dawntrail FFXIV آورده شده است.
Endwalker باورنکردنی بود – نمی توان این را انکار کرد – اما یک پایان اقلیمی پر احساس برای حماسه ای بود که ده سال در حال ساخت بود. اگر ما یک دهه کامل داستان را تکه تکه با پیچ و خم ها باز نمی کردیم و اجازه می دادیم آن زمان با هزاران داستان آشنا شود، اندواکر آنقدر ضربه نمی زد و به موفقیت روایی نمی رسید. شخصیت هایی که دوستشان داریم یا حتی دوست داریم از آنها متنفر باشیم.

تصور کنید که اسکوئر انیکس بلافاصله پس از A Realm Reborn به اتفاقات Endwalker و اوج کمان Hydaelyn/Zodiark دست زده باشد. ما به اندازه خودمان به هم متصل و غوطه ور در جهان و داستان نبودیم که به هیچ کجا نزدیک نباشیم. پس چرا مردم فکر می‌کنند که داونتریل باید کارها را با صدای بلندتری آغاز کند؟ Dawntrail قرار است پس از ده سال گذشته تعطیلات آرام‌تری برای Warrior of Light ما باشد.

ما نباید داونتریل را با اندواکر مقایسه کنیم. هنگامی که آن را به زبان می آورید، واضح به نظر می رسد، اما داونتریل یک شروع است. Endwalker یک پایان بود. یکی سحر است. دیگری پایان است. آنها قرار نیست همان را بزنند، و قرار هم نیستند. ما باید Dawntrail را با A Ream Reborn به عنوان شروع کمان Hydaelyn/Zodiark مقایسه کنیم.

بچه ها A Realm Reborn را به خاطر دارید؟ ما در آن زمان از آن لذت بردیم، اما اکنون که به گذشته نگاه می کنیم، همان حس کندی داونتریل را داشت که قطعات را در جای خود قرار می داد. این واقعیت که تنها مقایسه قبلی ما به هم ریختگی 1.0 بود، ARR را حتی درخشان‌تر و لذت بردن را آسان‌تر کرد. تنها با نگاهی به گذشته پس از شروع راه اندازی توسعه دهندگان بود که متوجه شدیم ARR وانیلی چقدر است. اما مانند داونتریل، نقطه شروعی برای روایت حماسی بود که سال ها طول می کشد تا بیان شود.

ساخت و ساز Dawntrail به همان روش آهسته در روند شروع یک داستان جدید است. مهم این است که این پایه را بسازیم تا بتوانیم از وقایعی که از این نقطه به بعد به وجود می آیند به طور کامل قدردانی کنیم. بله، این شخصیت ها آنقدر که ما آنها را نمی شناسیم برای ما مهم نیستند. به آنها سالها توسعه داده نشده است.

بیایید به یاد بیاوریم که استینین قبل از اینکه در Heavensward در کانون توجه قرار گیرد، به عنوان یک NPC در جستجوی نقش دراگون شروع کرد. گراها تیا در حمله برج کریستال قبل از اینکه اگزارش در Shadowbringers شود ظاهر شد. من متوجه شدم که ووک لمات به عنوان شخصیت اصلی داونتریل در کانون توجه قرار گرفته است، اما مردم به او اجازه نمی دهند که او را بشناسد. او ممکن است به شخصیتی تبدیل شود که بسیاری عاشق او شوند. ممکن است در داونتریل نباشد. حتی ممکن است در گسترش بعدی نباشد. اما با توجه به سابقه کاراکترهای بسیاری قبل از او، این یک احتمال قطعی است.

من تقریباً در نیمه راه جستجوی سناریو اصلی هستم و موافقم که شروع کندی دارد. اما هر چه پیش می‌رود جالب‌تر می‌شود، اگرچه من در اینجا چیزی را خراب نمی‌کنم. با توجه به اینکه اوضاع در حال حاضر شروع به ساختن کرده است، امید من این است که نیمه دوم بیشتر به بخش هیجان انگیز روایت بپردازد و به ما درک بهتری از اینکه این قوس جدید طی ده سال آینده ما را به کجا خواهد برد، می دهد. اگر احساس درونی من در مورد این موضوع درست باشد، داشتن نیمی از انبساط باعث سوختن آهسته قبل از رسیدن به گوشت آبدار همه چیز می شود، بهبودی در ARR است، که آنقدر کشش داشت که اسکوئر انیکس بعداً بسیاری از مواد پرکننده را حذف کرد. به هر حال برای بازیکنان جدید

من نظر نهایی خود را در مورد Dawntrail برای زمانی که MSQ را تمام کردم رزرو می کنم. با این حال، در این میان، فکر می‌کنم مهم است که به یاد داشته باشیم به داونتریل فرصت مناسبی بدهیم و به روایت و شخصیت‌ها زمان بدهیم تا پخته شوند. اجازه ندهید دیگران شما را ناامید کنند. خودتان بازی کنید، تصمیم بگیرید که چه احساسی دارید، اما حداقل به بازی زمان بدهید تا قبل از قضاوت کردن، شروع کند را پشت سر بگذارد و به روایت جالب‌تری بپردازد.

بعد من تمام فاینال فانتزی 14 را در شش ماه بازی کردم، این چیزی است که یاد گرفتم Eorzea اکنون برای من چیزی شبیه به خانه دوم است

نکات برجسته

  • داونتریل به دلیل سرعت پایین ترش مورد انتقاد قرار گرفته است.
  • مقایسه Dawntrail با Endwalker ناعادلانه است. آنها نقش های مختلفی را در روایت ایفا می کنند.
  • بازیکنان باید قبل از قضاوت در مورد کیفیت آن به Dawntrail زمان بدهند تا بسازد و توسعه دهد.



Final Fantasy 14: Dawntrail امروز عرضه شد، اما برای بسیاری از ما که پیش‌سفارش کرده‌ایم، از جمعه گذشته در دسترسی اولیه بازی می‌کنیم. این بدان معناست که در حال حاضر تعداد زیادی از بازیکنان آماده هستند تا به شما بگویند که Dawntrail ناامید کننده است، و بسیاری از آنها به استیم نظر منفی می دهند زیرا لقب اولیه ‘Yawntrail’ را به خود اختصاص داده است. اما اجازه ندهید که شما را ناامید کند.

یکی از بزرگترین مشکلات داونتریل این است که خودش ساخته نیست – از ما بازیکنان می آید. من نمی گویم که شما نمی توانید Dawntrail را دوست نداشته باشید، و مطمئناً انتقادات معتبری به بازی وجود دارد، اما فکر می کنم یک اقلیت آوازی که از سرعت کند و کسل کننده بودن آن شکایت دارند، در دام مقایسه آن با نسخه قبلی می افتند. .


مربوط

Final Fantasy 14: Dawntrail PSA – فراموش نکنید که خود و دیگران از آن لذت ببرند

در اینجا چند باید و نباید برای WoLs برای راه اندازی Dawntrail FFXIV آورده شده است.

Endwalker باورنکردنی بود – نمی توان این را انکار کرد – اما یک پایان اقلیمی پر احساس برای حماسه ای بود که ده سال در حال ساخت بود. اگر ما یک دهه کامل داستان را تکه تکه با پیچ و خم ها باز نمی کردیم و اجازه می دادیم آن زمان با هزاران داستان آشنا شود، اندواکر آنقدر ضربه نمی زد و به موفقیت روایی نمی رسید. شخصیت هایی که دوستشان داریم یا حتی دوست داریم از آنها متنفر باشیم.

تصور کنید که اسکوئر انیکس بلافاصله پس از A Realm Reborn به اتفاقات Endwalker و اوج کمان Hydaelyn/Zodiark دست زده باشد. ما به اندازه خودمان به هم متصل و غوطه ور در جهان و داستان نبودیم که به هیچ کجا نزدیک نباشیم. پس چرا مردم فکر می‌کنند که داونتریل باید کارها را با صدای بلندتری آغاز کند؟ Dawntrail قرار است پس از ده سال گذشته تعطیلات آرام‌تری برای Warrior of Light ما باشد.


ما نباید داونتریل را با اندواکر مقایسه کنیم. هنگامی که آن را به زبان می آورید، واضح به نظر می رسد، اما داونتریل یک شروع است. Endwalker یک پایان بود. یکی سحر است. دیگری پایان است. آنها قرار نیست همان را بزنند، و قرار هم نیستند. ما باید Dawntrail را با A Ream Reborn به عنوان شروع کمان Hydaelyn/Zodiark مقایسه کنیم.

بچه ها A Realm Reborn را به خاطر دارید؟ ما در آن زمان از آن لذت بردیم، اما اکنون که به گذشته نگاه می کنیم، همان حس کندی داونتریل را داشت که قطعات را در جای خود قرار می داد. این واقعیت که تنها مقایسه قبلی ما به هم ریختگی 1.0 بود، ARR را حتی درخشان‌تر و لذت بردن را آسان‌تر کرد. تنها با نگاهی به گذشته پس از شروع راه اندازی توسعه دهندگان بود که متوجه شدیم ARR وانیلی چقدر است. اما مانند داونتریل، نقطه شروعی برای روایت حماسی بود که سال ها طول می کشد تا بیان شود.


ساخت و ساز Dawntrail به همان روش آهسته در روند شروع یک داستان جدید است. مهم این است که این پایه را بسازیم تا بتوانیم از وقایعی که از این نقطه به بعد به وجود می آیند به طور کامل قدردانی کنیم. بله، این شخصیت ها آنقدر که ما آنها را نمی شناسیم برای ما مهم نیستند. به آنها سالها توسعه داده نشده است.

بیایید به یاد بیاوریم که استینین قبل از اینکه در Heavensward در کانون توجه قرار گیرد، به عنوان یک NPC در جستجوی نقش دراگون شروع کرد. گراها تیا در حمله برج کریستال قبل از اینکه اگزارش در Shadowbringers شود ظاهر شد. من متوجه شدم که ووک لمات به عنوان شخصیت اصلی داونتریل در کانون توجه قرار گرفته است، اما مردم به او اجازه نمی دهند که او را بشناسد. او ممکن است به شخصیتی تبدیل شود که بسیاری عاشق او شوند. ممکن است در داونتریل نباشد. حتی ممکن است در گسترش بعدی نباشد. اما با توجه به سابقه کاراکترهای بسیاری قبل از او، این یک احتمال قطعی است.


من تقریباً در نیمه راه جستجوی سناریو اصلی هستم و موافقم که شروع کندی دارد. اما هر چه پیش می‌رود جالب‌تر می‌شود، اگرچه من در اینجا چیزی را خراب نمی‌کنم. با توجه به اینکه اوضاع در حال حاضر شروع به ساختن کرده است، امید من این است که نیمه دوم بیشتر به بخش هیجان انگیز روایت بپردازد و به ما درک بهتری از اینکه این قوس جدید طی ده سال آینده ما را به کجا خواهد برد، می دهد. اگر احساس درونی من در مورد این موضوع درست باشد، داشتن نیمی از انبساط باعث سوختن آهسته قبل از رسیدن به گوشت آبدار همه چیز می شود، بهبودی در ARR است، که آنقدر کشش داشت که اسکوئر انیکس بعداً بسیاری از مواد پرکننده را حذف کرد. به هر حال برای بازیکنان جدید

من نظر نهایی خود را در مورد Dawntrail برای زمانی که MSQ را تمام کردم رزرو می کنم. با این حال، در این میان، فکر می‌کنم مهم است که به یاد داشته باشیم به داونتریل فرصت مناسبی بدهیم و به روایت و شخصیت‌ها زمان بدهیم تا پخته شوند. اجازه ندهید دیگران شما را ناامید کنند. خودتان بازی کنید، تصمیم بگیرید که چه احساسی دارید، اما حداقل به بازی زمان بدهید تا قبل از قضاوت کردن، شروع کند را پشت سر بگذارد و به روایت جالب‌تری بپردازد.


بعد

من تمام فاینال فانتزی 14 را در شش ماه بازی کردم، این چیزی است که یاد گرفتم

Eorzea اکنون برای من چیزی شبیه به خانه دوم است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا