بازی

13 بازی فانتزی نهایی با بهترین داستان

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

بازی‌های فاینال فانتزی داستان‌های پیچیده و جاه‌طلبانه‌ای را ارائه می‌کنند که هر کدام برای عنوان بهترین داستان رقابت می‌کنند.
فاینال فانتزی 16 به ریشه های سریال بازمی گردد و در یک محیط قرون وسطایی با تمرکز بر ظلم و ستم کاوش می کند.
Stranger Of Paradise داستانی دلخراش را ارائه می دهد که بر خشم جک برای شکست دادن آشوب متمرکز شده است.

هر کسی که طرفدار بازی های RPG باشد احتمالا یکی از بازی های Final Fantasy را در میان بازی های مورد علاقه خود خواهد داشت. این سری مملو از ورودی های کلاسیک است که برخی از بهترین بازی ها را از میان کنسول های بسیاری که این سری موفق به ساخت آنها شده است، جمع آوری کرده است. بازی‌ها بسیار بزرگ هستند و این بدان معناست که هر کدام از آنها دارای داستان‌های فوق‌العاده بزرگی نیز هستند.

این مجموعه با داستان‌های نسبتاً ساده و همچنین غواصی در حماسه‌های پیچیده و چند قسمتی که چندین سال از انتشار را در بر می‌گیرد، همراه است. هرکسی به دلایلی موارد مورد علاقه خود را دارد، اما باید گفت که تقریباً هر ورودی در این مجموعه می تواند برای رقابت برای عنوان بهترین داستان در این فرنچایز استدلال شود.

به روز شده در 13 سپتامبر 2024 توسط هیلتون وبستر: از زمان آغاز به کار این سری در سال 1987، این مجموعه بر داستان سرایی تمرکز کرده است و با فاینال فانتزی 3 شروع بزرگتری ایجاد کرده است. حتی زمانی که این سری نمی تواند به خوبی به امتیازات خود برسد، هر بازی واقعاً تلاش جدی می کند و ما حتی تعداد بیشتری از آنها را گنجانده ایم.

13 فاینال فانتزی 16

گفتن آن بی معنی به نظر می رسد، اما فاینال فانتزی 16 اولین فاینال فانتزی تک نفره از سال 2006 است که به طور کامل از میراث فابولا نوا کریتالیس جدا شده است. از برخی جهات به ریشه‌های سری بازمی‌گردد و بر محیطی قرون وسطایی‌تر تمرکز دارد که از اکثر موارد استیمپانک یا آینده‌نگر جدا شده است. دوست داشته باشید یا متنفر باشید، چیز جدیدی برای سریال است.

در حالی که همیشه به هر طرحی که می‌سازد نمی‌رسد، و همچنین رفتارش با زنان اجازه نمی‌دهد واقعاً برتر باشد، اما در آنچه به تصویر می‌کشد جدی است. جهان فاسد شده و توسط حرص و طمع و خدایان خودخوانده به پایان رسیده است. فقط خود مردم می توانند این مشکل را برطرف کنند، و انجام آن به جامعه ای در سراسر جهان نیاز دارد.

بن استار نیز به خاطر بازی خیره‌کننده‌اش در نقش قهرمان داستان، کلایو رازفیلد، سزاوار ستایش است.

12 غریبه از بهشت

وقتی Stranger of Paradise اعلام شد، مورد خنده قرار گرفت. احمقانه به نظر می رسید، خیلی جدی به نفع خودش تا جایی که به خنده تبدیل شد. و آنچه آن افراد خودشان را انکار کرده اند، یکی از دلخراش ترین داستان های فاینال فانتزی در مدت طولانی است. جک قهرمان خشمگینی است که هرگز نمی دانستید عاشقش خواهید شد.

جک می خواهد آشوب را بکشد. ابهامی نیست، ذبح می خواهد. او آن را در قلب خود احساس می کند. اما چرا؟ او حتی به خاطر نمی آورد چرا. هر چند بازی می داند. همه اطرافیان شما هم همینطور. جک تنها کسی است که در تاریکی است. دیدن واقعیت جهان در اطراف آن بی رحمانه است تا جایی که شما شروع به درک عصبانیت جک می کنید و در کنار او برای کشتن Chaos می جنگید.

11 تاکتیک های فانتزی نهایی

Tactics که در دنیای Ivalice اتفاق می‌افتد، محیطی فراتر از بازی‌های Final Fantasy است. تاکتیک نمی ترسد دقیقاً بگوید چه احساسی دارد، از لغو سلطنت گرفته تا چنگال های آهنین نابرابری ثروت که فقر را ایجاد می کند.

این صراحت است که آن را بسیار خوب می کند. حتی بهتر از آن، ماهیت انتخاب مبتنی بر بازی است. در حالی که برخی از انتخاب ها در گفتگو انجام می شود، بسیاری از آنها به صورت پویا توسط اقدامات شما در میدان جنگ انجام می شود. چه کسی را می آورید، چگونه می جنگید. همه اینها بخشی از کل بزرگتر است که Tactics را نه فقط در بین Final Fantasy، بلکه در بین بازی های ویدیویی به عنوان یک کل منحصر به فرد می کند.

10 فاینال فانتزی 5

نکته غم انگیز در مورد Final Fantasy 5 این است که برای سال ها، بازیکنان در آمریکای شمالی هیچ سرنخی نداشتند که چه چیزی را از دست داده اند. این بازی نه تنها دارای برخی ویژگی های نوآورانه است، بلکه داستانی خارق العاده نیز دارد.

با در دست گرفتن کنترل بارتز، شما وظیفه دارید هر کاری که می توانید انجام دهید تا مک گافین کلاسیک سری، چهار کریستال را نجات دهید تا جادوگر شرور ExDeath نتواند در سراسر جهان ویران کند. مایه تاسف است که این بازی در ابتدا به آمریکای شمالی راه پیدا نکرد زیرا دارای دو شخصیت زن جذابی است که طرفداران در Faris و Lenna دوستشان دارند.

9 فاینال فانتزی 9

برای برخی، فاینال فانتزی 9 آخرین بازی فاینال فانتزی خالص بود که در محیط فانتزی اجرا می‌شد. این سرکش، شوالیه، شاهزاده خانم، و احتمالاً شایان ستایش ترین (و قدرتمندترین) جادوگر سیاهی است که تا به حال این سریال را زیبا کرده است. این توطئه دارای تمام توطئه های سیاسی است که می توان با پادشاهی های متخاصم و حتی نیات تاریک تر که در زیر بدترین بشریت پنهان شده اند، درخواست کرد.

همه چیز با ربودن یک شاهزاده خانم شروع می شود، چیزی که به سرعت به یک ماموریت حفاظتی تبدیل می شود. در نهایت، بر روی زیدان، گارنت، ویوی و بقیه خدمه می افتد تا چیزی که اساساً تجسم مرگ است، یعنی نکرون، متوقف شود.

8 فاینال فانتزی 10

برای بسیاری از مردم، فاینال فانتزی 10 جایی است که این سری واقعاً پیشرفت‌ها را به خود اختصاص داده است. تا به امروز، بازی همچنان توانسته با سکانس های سینمایی خیره کننده خود را تحت تاثیر قرار دهد. در Spira، شما کنترل Tidus را به دست می‌گیرید، قبل از اینکه وارد یک ماجراجویی طوفانی شوید.

شما به گروه بازیگران خاطره‌انگیز بازی در تلاش Summoner Yuna در سراسر جهان برای شکست دادن موجودی به نام Sin ملحق می‌شوید. دوتایی Tidus و شفادهنده با روحیه یونا در طول روایت جادویی ایجاد می‌کنند، و در حالی که بازی دارای کمی پیچ و تاب است، چیزی از تلاش شما برای ارسال قدرت‌های تخریب به Farplane کم نمی‌کند.

7 فاینال فانتزی 6

Final Fantasy 6 یک بازی است که نیازی به معرفی ندارد. هنوز هم به دلایل خوبی به عنوان بهترین سریال مطرح می شود. هر کس شخصیت مورد علاقه منحصر به فردی دارد زیرا بازیگران بزرگ در طول روایت لحظات برجسته خود را دارند.

با یادگیری شما در مورد نژاد اسرارآمیز موجوداتی به نام Espers، شگفتی به زودی به هرج و مرج تبدیل می شود، زمانی که شرور Kefka دقیقاً جلوی چشمان شما جهان را تسخیر می کند. طرح بسیار خارق‌العاده‌ای در بازی وجود دارد که نمی‌توان آن را به درستی انجام داد، بنابراین بهترین کار این است که نزدیک‌ترین نسخه را پیدا کنید و آن را همین حالا بازی کنید.

6 فاینال فانتزی 4

برای بسیاری از مردم، فاینال فانتزی 4 اولین حماسه گسترده ای بود که تا به حال به دستشان رسید. این یک گام بزرگ برای سری فاینال فانتزی بود که به SNES پرید و نشان داد. سیسیل و باند به سراسر جهان سفر می کنند تا نقشه های شیطانی گلبز را متوقف کنند، و شاید چیزی حتی شوم تر.

فاینال فانتزی 4 با پیچش‌ها، چرخش‌ها، میم‌ها و بسیاری از مرگ‌های جعلی، داستانی دارد که اگرچه ساده است، اما چیزهای زیادی برای لذت بردن دارد. ممکن است تعداد کمی از شخصیت‌ها در مقایسه با شخصیت‌های دیگر برجسته باشند، اما آنهایی که سفر سیسیل به ماه و بازگشت را انجام می‌دهند، با تجربه‌ای به یاد ماندنی از آن بیرون می‌آیند.

5 فاینال فانتزی 12

Final Fantasy 12 ممکن است یکی از جاه طلبانه ترین تلاش های داستان سرایی تیم پشت سری باشد. در نوعی از ملاقات علاءالدین با فاینال فانتزی و هر فیلم جنگی، شما در نقش Vaan بازی می‌کنید، بچه‌ای از خیابان‌ها که تلاش می‌کند راهی برای محافظت از خانه‌اش و به نوبه خود از جهان پیدا کند.

برای اولین بار در این مجموعه، طرح داستان بیشتر شبیه یک فیلم است تا یک بازی ویدیویی با مقدار زیادی دیالوگ سبک. این به شما بستگی دارد که با همراهان جدید خود برای کمک به نجات Dalmasca و Ivalice به عنوان یک کل از شر واین شریر کار کنید.

4 فاینال فانتزی 15

خیلی خوب است اگر داستان این بازی به همین سادگی باشد که بگوییم این یک سفر جاده ای بین یک دسته از دوستان برای نجات جهان است. در حالی که این به نوعی درست است، طرح فاینال فانتزی 15 بسیار بزرگتر از این است.

شما در نقش Noctis، وارث تاج و تخت سلطنتی لوسیان، بازی می کنید، در حالی که سعی می کنید جلوی اعمال شیطانی امپراتوری Niflheim را بگیرید. کشف پادشاه واقعی، کریستال، و بلای ستاره همه به شما بستگی دارد، زیرا با شری مبارزه می کنید که حتی ممکن است شما را غافلگیر کند.

3 فاینال فانتزی 8

فاینال فانتزی 8 بیشتر از آن چیزی است که از این سری انتظار دارید، جهان را نجات دهید. جایی که کمی پیچ و تاب وجود دارد، با بازیگران و جهان است. قهرمان اصلی اسکوال در یک مدرسه نظامی آموزش می بیند تا به Seed تبدیل شود که کم و بیش یک مزدور جادویی است.

به نظر می رسد این بازی حداقل در ساعات اولیه نمایش، سبک دنیای واقعی تری از نگاه Final Fantasy را ارائه می دهد. هر چه بیشتر درباره جادوگر ادئا یاد می‌گیرید، با دیدن مرگ اسکوال (اگر طرفدار نظریه‌های طرفداران هستید) و حتی دیدن خدمه Final Fantasy 8 که به فضا می‌روند، همه چیز از بین می‌رود. در پایان روز، همه چیز برای متوقف کردن Ultimecia به ظاهر غیرقابل توقف است

2 فاینال فانتزی 7

شنیدن نام فاینال فانتزی بدون اینکه فوراً با ذکر Cloud، Sephiroth یا Aerith دنبال شود، سخت است. این یک بازی است که برای مردم بسیار معنی دارد، زیرا در حالی که اولین پرش این سری به سه بعدی بود، اولین بازی فاینال فانتزی یک نسل کامل نیز بود.

این یک داستان جذاب است که سرباز سابق Cloud Strife را دنبال می کند که او تلاش می کند تا دسیسه های رفیق همکارش Sephiroth و موجود پیچیده ای که به نام Genova شناخته می شود را خنثی کند. نکته مهم این بازی، روابط مختلف شخصیت ها و یکی از خراب ترین لحظات داستانی در تاریخ بازی های ویدیویی است.

1 فاینال فانتزی 13

شاید گفتن آن بحث برانگیز باشد، اما Final Fantasy 13 داستان بسیار جالبی دارد. ممکن است از چیزی که طرفداران سری در مورد فاینال فانتزی دوست داشتند فاصله زیادی داشته باشد، اما برخی از اعتبارات به دلیل تلاش سازندگان است که در گیم پلی و روایت چیزی متفاوت را امتحان کرده اند.

همه چیز کمی پیچیده است، اما اگر برای درک ماجراجویی لایتنینگ و همراهش وقت بگذارید، از داستانی که همه آنها را به هم پیوند می دهد خوشحال خواهید شد.

final fantasy

خوراکی های کلیدی

  • بازی‌های فاینال فانتزی داستان‌های پیچیده و جاه‌طلبانه‌ای را ارائه می‌کنند که هر کدام برای عنوان بهترین داستان رقابت می‌کنند.
  • فاینال فانتزی 16 به ریشه های سریال بازمی گردد و در یک محیط قرون وسطایی با تمرکز بر ظلم و ستم کاوش می کند.
  • Stranger Of Paradise داستانی دلخراش را ارائه می دهد که بر خشم جک برای شکست دادن آشوب متمرکز شده است.



هر کسی که طرفدار بازی های RPG باشد احتمالا یکی از بازی های Final Fantasy را در میان بازی های مورد علاقه خود خواهد داشت. این سری مملو از ورودی های کلاسیک است که برخی از بهترین بازی ها را از میان کنسول های بسیاری که این سری موفق به ساخت آنها شده است، جمع آوری کرده است. بازی‌ها بسیار بزرگ هستند و این بدان معناست که هر کدام از آنها دارای داستان‌های فوق‌العاده بزرگی نیز هستند.

این مجموعه با داستان‌های نسبتاً ساده و همچنین غواصی در حماسه‌های پیچیده و چند قسمتی که چندین سال از انتشار را در بر می‌گیرد، همراه است. هرکسی به دلایلی موارد مورد علاقه خود را دارد، اما باید گفت که تقریباً هر ورودی در این مجموعه می تواند برای رقابت برای عنوان بهترین داستان در این فرنچایز استدلال شود.


به روز شده در 13 سپتامبر 2024 توسط هیلتون وبستر: از زمان آغاز به کار این سری در سال 1987، این مجموعه بر داستان سرایی تمرکز کرده است و با فاینال فانتزی 3 شروع بزرگتری ایجاد کرده است. حتی زمانی که این سری نمی تواند به خوبی به امتیازات خود برسد، هر بازی واقعاً تلاش جدی می کند و ما حتی تعداد بیشتری از آنها را گنجانده ایم.


13 فاینال فانتزی 16

گفتن آن بی معنی به نظر می رسد، اما فاینال فانتزی 16 اولین فاینال فانتزی تک نفره از سال 2006 است که به طور کامل از میراث فابولا نوا کریتالیس جدا شده است. از برخی جهات به ریشه‌های سری بازمی‌گردد و بر محیطی قرون وسطایی‌تر تمرکز دارد که از اکثر موارد استیمپانک یا آینده‌نگر جدا شده است. دوست داشته باشید یا متنفر باشید، چیز جدیدی برای سریال است.


در حالی که همیشه به هر طرحی که می‌سازد نمی‌رسد، و همچنین رفتارش با زنان اجازه نمی‌دهد واقعاً برتر باشد، اما در آنچه به تصویر می‌کشد جدی است. جهان فاسد شده و توسط حرص و طمع و خدایان خودخوانده به پایان رسیده است. فقط خود مردم می توانند این مشکل را برطرف کنند، و انجام آن به جامعه ای در سراسر جهان نیاز دارد.

بن استار نیز به خاطر بازی خیره‌کننده‌اش در نقش قهرمان داستان، کلایو رازفیلد، سزاوار ستایش است.

12 غریبه از بهشت


وقتی Stranger of Paradise اعلام شد، مورد خنده قرار گرفت. احمقانه به نظر می رسید، خیلی جدی به نفع خودش تا جایی که به خنده تبدیل شد. و آنچه آن افراد خودشان را انکار کرده اند، یکی از دلخراش ترین داستان های فاینال فانتزی در مدت طولانی است. جک قهرمان خشمگینی است که هرگز نمی دانستید عاشقش خواهید شد.

جک می خواهد آشوب را بکشد. ابهامی نیست، ذبح می خواهد. او آن را در قلب خود احساس می کند. اما چرا؟ او حتی به خاطر نمی آورد چرا. هر چند بازی می داند. همه اطرافیان شما هم همینطور. جک تنها کسی است که در تاریکی است. دیدن واقعیت جهان در اطراف آن بی رحمانه است تا جایی که شما شروع به درک عصبانیت جک می کنید و در کنار او برای کشتن Chaos می جنگید.

11 تاکتیک های فانتزی نهایی


Tactics که در دنیای Ivalice اتفاق می‌افتد، محیطی فراتر از بازی‌های Final Fantasy است. تاکتیک نمی ترسد دقیقاً بگوید چه احساسی دارد، از لغو سلطنت گرفته تا چنگال های آهنین نابرابری ثروت که فقر را ایجاد می کند.

این صراحت است که آن را بسیار خوب می کند. حتی بهتر از آن، ماهیت انتخاب مبتنی بر بازی است. در حالی که برخی از انتخاب ها در گفتگو انجام می شود، بسیاری از آنها به صورت پویا توسط اقدامات شما در میدان جنگ انجام می شود. چه کسی را می آورید، چگونه می جنگید. همه اینها بخشی از کل بزرگتر است که Tactics را نه فقط در بین Final Fantasy، بلکه در بین بازی های ویدیویی به عنوان یک کل منحصر به فرد می کند.

10 فاینال فانتزی 5


نکته غم انگیز در مورد Final Fantasy 5 این است که برای سال ها، بازیکنان در آمریکای شمالی هیچ سرنخی نداشتند که چه چیزی را از دست داده اند. این بازی نه تنها دارای برخی ویژگی های نوآورانه است، بلکه داستانی خارق العاده نیز دارد.

با در دست گرفتن کنترل بارتز، شما وظیفه دارید هر کاری که می توانید انجام دهید تا مک گافین کلاسیک سری، چهار کریستال را نجات دهید تا جادوگر شرور ExDeath نتواند در سراسر جهان ویران کند. مایه تاسف است که این بازی در ابتدا به آمریکای شمالی راه پیدا نکرد زیرا دارای دو شخصیت زن جذابی است که طرفداران در Faris و Lenna دوستشان دارند.

9 فاینال فانتزی 9


برای برخی، فاینال فانتزی 9 آخرین بازی فاینال فانتزی خالص بود که در محیط فانتزی اجرا می‌شد. این سرکش، شوالیه، شاهزاده خانم، و احتمالاً شایان ستایش ترین (و قدرتمندترین) جادوگر سیاهی است که تا به حال این سریال را زیبا کرده است. این توطئه دارای تمام توطئه های سیاسی است که می توان با پادشاهی های متخاصم و حتی نیات تاریک تر که در زیر بدترین بشریت پنهان شده اند، درخواست کرد.

همه چیز با ربودن یک شاهزاده خانم شروع می شود، چیزی که به سرعت به یک ماموریت حفاظتی تبدیل می شود. در نهایت، بر روی زیدان، گارنت، ویوی و بقیه خدمه می افتد تا چیزی که اساساً تجسم مرگ است، یعنی نکرون، متوقف شود.

8 فاینال فانتزی 10

برای بسیاری از مردم، فاینال فانتزی 10 جایی است که این سری واقعاً پیشرفت‌ها را به خود اختصاص داده است. تا به امروز، بازی همچنان توانسته با سکانس های سینمایی خیره کننده خود را تحت تاثیر قرار دهد. در Spira، شما کنترل Tidus را به دست می‌گیرید، قبل از اینکه وارد یک ماجراجویی طوفانی شوید.


شما به گروه بازیگران خاطره‌انگیز بازی در تلاش Summoner Yuna در سراسر جهان برای شکست دادن موجودی به نام Sin ملحق می‌شوید. دوتایی Tidus و شفادهنده با روحیه یونا در طول روایت جادویی ایجاد می‌کنند، و در حالی که بازی دارای کمی پیچ و تاب است، چیزی از تلاش شما برای ارسال قدرت‌های تخریب به Farplane کم نمی‌کند.

7 فاینال فانتزی 6

Final Fantasy 6 یک بازی است که نیازی به معرفی ندارد. هنوز هم به دلایل خوبی به عنوان بهترین سریال مطرح می شود. هر کس شخصیت مورد علاقه منحصر به فردی دارد زیرا بازیگران بزرگ در طول روایت لحظات برجسته خود را دارند.


با یادگیری شما در مورد نژاد اسرارآمیز موجوداتی به نام Espers، شگفتی به زودی به هرج و مرج تبدیل می شود، زمانی که شرور Kefka دقیقاً جلوی چشمان شما جهان را تسخیر می کند. طرح بسیار خارق‌العاده‌ای در بازی وجود دارد که نمی‌توان آن را به درستی انجام داد، بنابراین بهترین کار این است که نزدیک‌ترین نسخه را پیدا کنید و آن را همین حالا بازی کنید.

6 فاینال فانتزی 4

برای بسیاری از مردم، فاینال فانتزی 4 اولین حماسه گسترده ای بود که تا به حال به دستشان رسید. این یک گام بزرگ برای سری فاینال فانتزی بود که به SNES پرید و نشان داد. سیسیل و باند به سراسر جهان سفر می کنند تا نقشه های شیطانی گلبز را متوقف کنند، و شاید چیزی حتی شوم تر.


فاینال فانتزی 4 با پیچش‌ها، چرخش‌ها، میم‌ها و بسیاری از مرگ‌های جعلی، داستانی دارد که اگرچه ساده است، اما چیزهای زیادی برای لذت بردن دارد. ممکن است تعداد کمی از شخصیت‌ها در مقایسه با شخصیت‌های دیگر برجسته باشند، اما آنهایی که سفر سیسیل به ماه و بازگشت را انجام می‌دهند، با تجربه‌ای به یاد ماندنی از آن بیرون می‌آیند.

5 فاینال فانتزی 12

Final Fantasy 12 ممکن است یکی از جاه طلبانه ترین تلاش های داستان سرایی تیم پشت سری باشد. در نوعی از ملاقات علاءالدین با فاینال فانتزی و هر فیلم جنگی، شما در نقش Vaan بازی می‌کنید، بچه‌ای از خیابان‌ها که تلاش می‌کند راهی برای محافظت از خانه‌اش و به نوبه خود از جهان پیدا کند.


برای اولین بار در این مجموعه، طرح داستان بیشتر شبیه یک فیلم است تا یک بازی ویدیویی با مقدار زیادی دیالوگ سبک. این به شما بستگی دارد که با همراهان جدید خود برای کمک به نجات Dalmasca و Ivalice به عنوان یک کل از شر واین شریر کار کنید.

4 فاینال فانتزی 15

خیلی خوب است اگر داستان این بازی به همین سادگی باشد که بگوییم این یک سفر جاده ای بین یک دسته از دوستان برای نجات جهان است. در حالی که این به نوعی درست است، طرح فاینال فانتزی 15 بسیار بزرگتر از این است.

شما در نقش Noctis، وارث تاج و تخت سلطنتی لوسیان، بازی می کنید، در حالی که سعی می کنید جلوی اعمال شیطانی امپراتوری Niflheim را بگیرید. کشف پادشاه واقعی، کریستال، و بلای ستاره همه به شما بستگی دارد، زیرا با شری مبارزه می کنید که حتی ممکن است شما را غافلگیر کند.


3 فاینال فانتزی 8

فاینال فانتزی 8 بیشتر از آن چیزی است که از این سری انتظار دارید، جهان را نجات دهید. جایی که کمی پیچ و تاب وجود دارد، با بازیگران و جهان است. قهرمان اصلی اسکوال در یک مدرسه نظامی آموزش می بیند تا به Seed تبدیل شود که کم و بیش یک مزدور جادویی است.

به نظر می رسد این بازی حداقل در ساعات اولیه نمایش، سبک دنیای واقعی تری از نگاه Final Fantasy را ارائه می دهد. هر چه بیشتر درباره جادوگر ادئا یاد می‌گیرید، با دیدن مرگ اسکوال (اگر طرفدار نظریه‌های طرفداران هستید) و حتی دیدن خدمه Final Fantasy 8 که به فضا می‌روند، همه چیز از بین می‌رود. در پایان روز، همه چیز برای متوقف کردن Ultimecia به ظاهر غیرقابل توقف است


2 فاینال فانتزی 7

شنیدن نام فاینال فانتزی بدون اینکه فوراً با ذکر Cloud، Sephiroth یا Aerith دنبال شود، سخت است. این یک بازی است که برای مردم بسیار معنی دارد، زیرا در حالی که اولین پرش این سری به سه بعدی بود، اولین بازی فاینال فانتزی یک نسل کامل نیز بود.

این یک داستان جذاب است که سرباز سابق Cloud Strife را دنبال می کند که او تلاش می کند تا دسیسه های رفیق همکارش Sephiroth و موجود پیچیده ای که به نام Genova شناخته می شود را خنثی کند. نکته مهم این بازی، روابط مختلف شخصیت ها و یکی از خراب ترین لحظات داستانی در تاریخ بازی های ویدیویی است.


1 فاینال فانتزی 13

شاید گفتن آن بحث برانگیز باشد، اما Final Fantasy 13 داستان بسیار جالبی دارد. ممکن است از چیزی که طرفداران سری در مورد فاینال فانتزی دوست داشتند فاصله زیادی داشته باشد، اما برخی از اعتبارات به دلیل تلاش سازندگان است که در گیم پلی و روایت چیزی متفاوت را امتحان کرده اند.

همه چیز کمی پیچیده است، اما اگر برای درک ماجراجویی لایتنینگ و همراهش وقت بگذارید، از داستانی که همه آنها را به هم پیوند می دهد خوشحال خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا