ارز دیجیتال

“شما حق دارید بیت کوین انجام دهید”

منبع: یوتیوب یاهو

فرماندار فعلی فلوریدا، ران دیسانتیس، از حزب جمهوری خواه ایالات متحده، اعلام کرد قصد او برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 است.

نکته قابل توجه، موضع او در مورد ارزهای دیجیتال و بیت کوین به او مزیتی در جامعه بزرگ رمزنگاری ایالات متحده می دهد.

در حال حاضر تحت ریاست جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، مقررات کریپتو در آمریکا در حال افزایش است و دسترسی کاربران به بسیاری از محصولات و پلتفرم ها را محدود می کند.

با این حال، DeSantis حمایت موضع در مورد ارزهای دیجیتال ممکن است شانس او ​​را برای برنده شدن در جامعه کریپتو افزایش دهد.

DeSantis دستور کار رمزنگاری را تحت فشار قرار می دهد

به گفته DeSantis، صاحبان رمزارز حق انجام بیت کوین را دارند.

او معتقد است که مقامات بیت کوین را یک تهدید می دانند. به این ترتیب، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن برای غیرقانونی کردن ارزهای دیجیتال تلاش می‌کند.

علاوه بر این، DeSantis اظهار داشت که ماه گذشته، فلوریدا تبدیل به این کشور شد حالت اول تصویب قانونی که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را به رسمیت نمی شناسد.

قابل ذکر است، در 24 مه، DeSantis، در کنار ایلان ماسک، برگزار شد فضای توییتر توسط یک سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز، دیوید ساکس تعدیل شد و 520000 شنونده زنده شاهد آن بودند.

در طول بحث، DeSantis اعتراف کرد که با وجود خطراتی که در مورد ارزهای رمزپایه وجود دارد، افرادی که به سمت آنها می روند پیچیده هستند و می توانند تصمیم بگیرند.

او اظهار داشت که اگر رئیس جمهور جو بایدن در انتخابات مجدد در سال 2024 برنده شود، مقررات ارزهای دیجیتال تحت رژیم او به کشتن فعالیت های رمزنگاری ختم خواهد شد.

در همین حال، دیسانتیس با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و دیگر نامزدهای این رقابت روبرو خواهد شد مناظره اولیه ریاست جمهوری برای آگوست 2023 در نظر گرفته شده است.

رابرت اف کندی جونیور و دیگران نیز موضع Pro-Crypto را حفظ می کنند

به همین ترتیب، یکی دیگر از نامزدهای حزب دمکرات، رابرت اف کندی جونیور، از بیت کوین به عنوان نماد دموکراسی و آزادی یاد می شود.

او این اظهارات را در سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین 2023 بیان کرد. کندی جونیور همچنین به عنوان اولین نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده که کمک های مالی کمپین را در بیت کوین پذیرفت، تاریخ ساز شد.

او اظهار داشت که فناوری‌های رمزنگاری یک موتور نوآوری حیاتی هستند و ایالات متحده در حال ضعیف کردن صنعت و هدایت نوآوری در جاهای دیگر است.

همچنین کندی جونیور معتقد بود که اقتصاد ایالات متحده می تواند فشار بیشتری را با شبکه متنوعی از ارزها تحمل کند.

به گفته کندی جونیور، درست مثل الف اکوسیستم تنوع زیستی انعطاف پذیر است، اقتصاد ایالات متحده می تواند با شبکه گسترده ای از ارزها و نه یک واحد پولی که به صورت متمرکز کنترل می شود، انعطاف پذیرتر شود.

به غیر از کندی جونیور و دیسانتیس، یکی دیگر از کاندیدای ریاست جمهوری، ویوک راماسوامی، به گروه بیت کوین پیوست.

با پیروی از روند تعیین شده توسط رابرت کندی جونیور، او یک کد QR را در طول سخنرانی خود برای گزینه های پرداخت رمزنگاری برای حمایت از کمپین خود روی صحنه نمایش داد.

به عنوان یک مشوق اضافی، اهداکنندگان کمپین NFTها را به عنوان پاداشی دریافت خواهند کرد که مواضع طرفدار رمزارز او را تأیید می کند.

مطابق با راماسوامی، انتخابات 2024 باید یک همه پرسی در مورد ارز فیات باشد.

با این حال، میزان تأثیر ارزهای دیجیتال بر انتخابات آتی ایالات متحده و احساسات رأی دهندگان مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا