بازی

نحوه دریافت و استفاده از Treasure Maps در Fortnite

فورتنایت به بازیکنان فرصتی برای کشف برخی از جذاب ترین و پوچ ترین آیتم های بازی می دهد. برخی از این موارد به شما فرصتی برای جمع آوری غارت می دهد که شما را در صدر قرار می دهد و به شما امکان می دهد جزر و مد جنگ را تغییر دهید. گرفتن غارت افسانه ای در اوایل ممکن است فقط کلید پیروزی رویال باشد.



مربوط

Fortnite: Chapter 5, Season 3 – Pirate NPC Guide Location

جک اسپارو و خدمه دزدان دریایی او را در فورتنایت ردیابی کنید.

The Buried Treasure یک آیتم افسانه ای در بازی است که می توانید آن را در صندوقچه ها پیدا کنید یا از NPC ها خریداری کنید. این به شما امکان می دهد صندوقچه گنجی را بیابید که در زیر زمین دفن شده است و به لطف Pickaxe قابل اعتماد می توان آن را بیرون آورد. اقلام و سلاح‌های کمیاب را به شما می‌دهد که در غیر این صورت یافتن آنها دشوار است.


کجا می توان گنج مدفون را پیدا کرد

در حالت ایده‌آل، آیتم Buried Treasure را می‌توان به‌طور تصادفی در هر صندوقی پیدا کرد، اما احتمال این امر بسیار کم است. توصیه می شود که شما آن را از NPC خریداری کنید.

بهترین NPC برای این کار چیزی جز خود جک اسپارو نمادین نیست که در شرق جزیره یافت می شود. به سادگی زمین در کنار جک اسپارو، با او تعامل کنید و گنج مدفون را به قیمت 300 طلا بخرید.


او را می توان در مقابل یک کشتی (قابل مشاهده در نقشه)، درست در ساحل پیدا کرد. این مکان بین یخچال بزرگ و کوه المپوس قرار دارد. این ساحل همچنین شامل یک غار کوچک است که روی نقشه قابل مشاهده نیست، اما درست پشت جک اسپارو.

اگر به جای آن تصمیم گرفتید در نقطه داغ فرود بیایید، مطمئن شوید
در شرق یخچال بزرگ و کوه المپ بمانید
وقتی به محل جک اسپارو می روید. این احتمالا شما را از حریفانی که به دنبال کشتن هستند دور می کند.

فرود مستقیم در ساحل شما را از بیشتر نقاط داغ بازی در امان نگه می دارد و به شما زمان کافی برای غارت و در امان ماندن از حریفان می دهد.

به خاطر داشته باشید که سه NPC دیگر وجود دارد که می توانید Buried Treasure را از آنها خریداری کنید:

  • کاپیتان باربوسا: او را می توان در پیدا کرد کشتی غرق شده کم عمق.
  • الیزابت سوان: او در پیازای دلپذیر.
  • دیوی جونز: او مکرر است منطقه غربی The Underworld.


نحوه استفاده از نقشه گنج

هنگامی که نقشه را در دست دارید (با تجهیز آن)، خواهید توانست به نشانگرهای جلوی خود توجه کنید. این مسیر به گنج دفن شده منتهی می شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است در جهت آن حرکت کند.

هنگامی که شما یک علامت صلیب بزرگ در اطراف شما، شروع به زدن آن با کلنگ خود کنید. در عرض چند ثانیه، صندوقچه ای ظاهر می شود و می توانید آن را باز کنید.

قفسه سینه معمولا به شما یک تپانچه Flint-Knock و یک کشتی در بطری می دهد. این‌ها آیتم‌های قدرتمندی در بازی هستند که می‌توانند با پیشرفت مسابقه به شما مزیت رقابتی بدهند.

تپانچه Flint-Knock به شما این امکان را می دهد آسیب بزرگی وارد می کند و همچنین به شما امکان تحرک می دهد اگر می خواهید آن را در یک سطح صاف شلیک کنید.

کشتی در یک بطری یک کشتی غول پیکر ایجاد می کند که می تواند از بیشتر سازه ها عبور کند و به شما این امکان را می دهد که آن را مانند هر وسیله نقلیه دیگری هدایت کنید.

بعد

Fortnite: Season 3 Chapter 5 – How to find and use a Ship in a Bottle

در اینجا نحوه یافتن یک کشتی در بطری در فورتنایت و بهترین راه استفاده از آن برای تکمیل تلاش برای از بین بردن 100 سازه یا آیتم آورده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا