بازی

چگونه Dagan Gera را در Star Wars Jedi: Survivor شکست دهیم

داگان گرا یکی از جنگ ستارگان جدی: بازماندهبدهای بزرگ است گرا یک دست مطمئناً در این مبارزه در مضیقه قرار دارد (یک چرت طولانی این کار را برای شما انجام می دهد) اما با این وجود او هنوز خیلی انگشت شمار است. از حملات حیرت‌انگیز پردامنه تا حملات غوطه‌وری کاملا غیرقابل انسداد، گرا بیش از یک حریف شایسته است.


مطالب مرتبط: Star Wars Jedi: Survivor – How To Defeat The Spawn Of Oggdo Bogdo

در حالی که این می تواند یک نبرد روی حیله و تزویر باشد، هنگامی که شما کنترلی روی مجموعه حرکتی داگان گرا داشته باشید، او تبدیل به یک دشمن قابل کنترل تری می شود. ما تمام حملات کلیدی او و بهترین راه برای غلبه بر آنها را شرح خواهیم داد.

داگان همه چیز در مورد فشار است. او دوست دارد از گردن شما نفس بکشد و با شمشیر نوری خود به شما ضربه بزند. هر زمان که فضای کمی ایجاد کردید، او به یکی از دو روش رفتار خواهد کرد. او گاهی اوقات شمشیر نوری خود را به سمت شما پرتاب می کند: این قابل قبول است. با این حال، در بیشتر مواقع، قبل از اینکه دوباره روی شما باشد، فقط یک یا دو ضرب فاصله خود را حفظ می کند، اعمال مجدد آن فشار.

بازمانده جدای جنگ ستارگان، کال از حمله ریوی داگان جلوگیری می کند

داگان راه های زیادی دارد که در این نبرد فشار وارد می کند و فاصله را می بندد. او دوست دارد با یک حمله شمشیر نوری قابل مقایسه و سریع به جلو پرت کند. این طولانی‌ترین حمله اوست، زیرا او را در سراسر عرصه روشن می‌کند. او دو حمله تند و تیز اضافی دارد غیر قابل قبول. با این حال، این حملات تقریباً آنقدر برد ندارند. هر دوی این حملات با چرخاندن بالای بدن گرا به اطراف شروع می شود. یکی از این حملات یک نوسان خطی و عمودی uppercut است، در حالی که دیگری یک حمله چرخشی افقی است.

بازمانده جدای جنگ ستارگان، داگان در حال آماده شدن برای استفاده از یک حمله غیرقابل تحمل است

بهتر است از تاب آپرکات با حرکت به سمت پهلو اجتناب کنید، در حالی که حمله اسپینینگ با دور زدن از داگان بهتر است اجتناب شود. زمانی که داگان در حال اجرای اسلش اسپینینگ است، متوجه خواهید شد، زیرا قبل از بیرون آمدن اسلش، یک بار چرخش را انجام می دهد. هیچ چرخشی با اسلش uppercut وجود ندارد. علاوه بر این، داگان گاهی اوقات یک حمله رانشی و چاقو انجام می دهد. این یکی هست همچنین غیرقابل انسداد است اما کمی کندتر است و به راحتی می توان به آن واکنش نشان داد.

بازمانده جدای جنگ ستارگان، داگان با حمله غوطه ور خود ناپدید شد

داگان همچنین گاهی اوقات از یک حمله تند استفاده می کند. این غیرقابل انسداد است و نیاز به رول کردن به پهلو دارد. او با این حمله غوطه‌ورانه، حمله تندرو غیرقابل انسداد خود را دنبال خواهد کرد. وقتی او به سمت شما هجوم می آورد، برای این حمله بعدی آماده شوید زیرا به طرز شگفت انگیزی سریع است. در حالی که این حمله غوطه ور جهشی احتمالاً خطرناک ترین حمله داگان است، اما همان حمله ای است که او را بیشتر آسیب پذیر می کند. اگر او آن را از دست داد، می توانید یک ترکیب کامل را در او بارگیری کنید. بنابراین، مطمئن شوید که از آن فرصت استفاده می کنید و از آن فرار می کنید.

جنگ ستارگان جدای بازمانده، کال جلوی اسلش بک هندی داگان را می گیرد

فراتر از این حملات شدید، کل schtick داگان گرا فقط با یک جریان به ظاهر بی پایان از حملات به شما حمله می کند. وظیفه شما در اینجا این است که بر روی آن شکست تمرکز کنید. ما باید استقامت او را کم کنیم تا بتوانیم صدمات بزرگی را به گرای متزلزل وارد کنیم. هدف همین است. با این حال، شما باید به طور کامل حملات شمشیر نوری را در اینجا و آنجا نیز پنهان کنید. بهترین مکان برای انجام این کار درست بعد از یکی از کمبوهای اوست.

جنگ ستارگان جدای بازمانده، ضربه رانش کال پریینگ داگان

در مورد کمبوهای او، اینها پرکاربردترین ترکیبات داگان هستند. اگر داگان با یک اسلش به سمت پایین شروع کند، یک ضربه رانش، یک اسلش افقی و سپس یک ضربه دیگر را دنبال می کند. می توانید بعد از آن فشار دوم چند نوسان داشته باشید. یک اسلش بک هندی افقی با یک اسلش دیگر و سپس یک اسلش بک هند دوم دنبال می شود. بعد از دومین اسلش بک هندی، می‌توانید حمله را وارد کنید. البته، هر زمان که داگان را با یک ضربه عالی دفع کردید، می‌توانید با شمشیر نوری خود نیز سریع به داخل بکشید.

هنگامی که شما نیاز به بهبودی دارید، بهترین زمان پس از آن است که او با آن حمله غوطه ور از دست داد. با این حال، در مواقع اضطراری، می‌توانید آن را به سمت دیگر اتاق خط بکشید. او ممکن است سعی کند با یکی از حملات داش خود شما را تعقیب کند، اما قبل از اینکه او بتواند به شما برسد، بیش از اندازه زمان کافی برای ضربه زدن خواهید داشت.

جنگ ستارگان جدای بازمانده، کال در حال عبور از شمشیر با داگان

به مقابله با داگان ادامه دهید، آن ضربه ها را وارد کنید، و با موفقیت از آن حملات ریه فرار کنید، و در نهایت به اندازه کافی آسیب خواهید دید که او را مجبور به عقب نشینی کنید. این یکی دیگر از باس فایت هاست که بر بازی محکم تاکید دارد. تا زمانی که زیاده روی نکنید، در نهایت داگان گرا را شکست خواهید داد.

بعدی: بزرگترین تفاوت بین Jedi Survivor و Jedi Fallen Order

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا