ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت کلاسیک Terra Luna در حالی که LUNC به پشتیبانی طولانی‌مدت نزدیک می‌شود – آیا LUNC به زودی افزایش می‌یابد؟

منبع: TradingView

قیمت Terra Luna Classic (LUNC) امروز به 0.00011681 دلار کاهش یافته است که در 24 ساعت گذشته 3 درصد و در 30 روز گذشته 8 درصد کاهش داشته است.

LUNC نیز از ابتدای سال 19.5 درصد کاهش یافته است، تنها یکی از معدود 100 ارز دیجیتال برتری است که از آغاز سال 2023 شاهد افزایشی نبوده است.

این امر پس از سقوط توکن از سطح حمایت کلیدی 0.00012 دلار رخ می دهد، افتی که به طور بالقوه می تواند نشانه زیان های بعدی باشد.

با این حال، در حالی که اوضاع برای LUNC در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت عالی به نظر نمی‌رسد، تلاش‌های مستمر انجمن Terra Luna Classic برای بازگرداندن ارزش آن و استیبل کوین خواهر USTC ممکن است به آن کمک کند تا شاهد افزایش قیمت‌های پایدار در بلندمدت باشیم. .

پیش‌بینی قیمت کلاسیک Terra Luna در حالی که LUNC به پشتیبانی طولانی‌مدت نزدیک می‌شود – آیا LUNC به زودی افزایش می‌یابد؟

نکته مهمی که در مورد کاهش قیمت اخیر LUNC و نمودار آن در حال حاضر باید به آن اشاره کرد این است که ارزش سکه به شدت پایین است، به این معنی که ممکن است اکنون بهترین زمان برای خرید آن با تخفیف باشد.

1681999282 958 پیش‌بینی قیمت کلاسیک Terra Luna در حالی که LUNC به
منبع: TradingView

برای مثال، شاخص قدرت نسبی آن (بنفش)، پس از چندین هفته که طی آن به آرامی به سمت 50 افزایش یافت، به سمت 30 کاهش یافت.

به همین ترتیب، میانگین متحرک 30 روزه LUNC (زرد) نسبت به 200 روزه (آبی) خود بسیار کاهش یافته است، با این مفهوم که بدون نیاز به اصلاح سکه به سمت بالا، نمی تواند خیلی بیشتر سقوط کند.

این ممکن است درست باشد، اما سال 2023 متوجه شد که LUNC از یک سطح حمایت (سبز) پس از دیگری سقوط می کند، گویی که نشانه در یک مارپیچ مرگ طولانی مدت به دام افتاده است.

این تا حد زیادی در حال حاضر صدق می کند و سکه امروز از سطح حمایتی 0.00012 دلاری عبور کرد.

به این ترتیب، انتظار کاهش بیشتر در کوتاه مدت معقول خواهد بود که به طور بالقوه LUNC را به 0.0001 دلار یا پایین تر می رساند.

با این حال، یک جرقه درخشان برای LUNC این است که جامعه Terra Luna Classic به طور مداوم در حال تلاش برای بهبود اکوسیستم آلتکوین است.

اخیراً، پیشنهادی برای اجرای یک طرح قطعی برای repeg USTC ارائه شده است، چیزی که نیاز به سوزاندن LUNC دارد.

این پیشنهاد هنوز در جامعه Terra Luna Classic مورد بحث است، اما در صورت پذیرش تقریباً مطمئناً قیمت LUNC را افزایش می دهد.

در همان زمان، کار برای بهبود ابزار Terra Luna Classic به عنوان یک پلت فرم، با Layer 1 Task Force نیز در حال ارسال است یک پیشنهاد حاکمیتی در چند هفته گذشته که باعث افزایش بودجه برای کار آنها در توسعه شبکه LUNC می‌شود، در حالی که چند تغییر فنی مفید را نیز معرفی می‌کند (به عنوان مثال بهبود برابری و قابلیت همکاری با Cosmos).

این مهم است زیرا کار توسعه در Terra Luna Classic در نهایت چیزی است که اگر شبکه و توکن اصلی آن شاهد بهبود و رشد پایدار باشد، مورد نیاز است.

با این وجود، باید به خاطر داشت که درگیری‌ها و اختلافات داخلی قابل‌توجهی هنوز جامعه را تضعیف می‌کند، جامعه‌ای که همچنان شاهد جریانی نیمه منظم از پیشنهادهای حکومتی تفرقه‌انگیز و گاه شخصی است.

به این ترتیب، هیچ اطمینانی وجود ندارد که Terra Luna Classic هرگز بهبود یابد، چیزی که باید توسط هر معامله‌گری که امیدوار به سود کلان LUNC در آینده است در نظر گرفته شود.

با این حال، سوختن منظم LUNC به سرعت ادامه می‌یابد و بایننس در طول ماه مارس مجموعاً 1.6 میلیارد LUNC را از بین برده است.

این امر دلگرم کننده است، زیرا به رساندن کل مقدار LUNC سوزانده شده به 53.1 میلیارد یا 0.9 درصد از عرضه LUNC کمک کرد.

بله، در مقایسه با عرضه 5.9 تریلیون LUNC در گردش، این رقم بسیار متوسطی است، اما به طور بالقوه آغازی برای سوزاندن در مقیاس بزرگتر است.

و با فرض افزایش سوزاندن LUNC، بازار می تواند شاهد افزایش قیمت آلت کوین در نهایت تا 0.0002 دلار در نیمه دوم سال باشد، و حتی اگر شرایط بازار مناسب باشد، حتی بیشتر شود.

اکنون Terra Luna Classic را بخرید

یک گزینه جایگزین: DeeLance

در حالی که LUNC این شانس را دارد که شاهد یک بهبودی عظیم باشد، همچنین نمی توان رد کرد که به سادگی در مسیر فعلی کاهش ترمینال ظاهری خود ادامه می دهد.

به این ترتیب، سرمایه‌گذاران ممکن است ترجیح دهند به آلت‌کوین‌های جدیدتر با چشم‌انداز بلندمدت مثبت‌تر روی بیاورند و تعدادی از توکن‌های پیش‌فروش این فرصت را برای کسب سودهای بزرگ در سال جاری فراهم می‌کنند.

یکی از این ها DeeLance است، یک بازار غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم برای کار از راه دور در بخش Web3.

دی لنس که چند هفته پیش پیش فروش توکن DLANCE را راه اندازی کرد، اکنون بیش از 300000 دلار جمع آوری کرده است.

به دلیل عرضه کامل در اواخر سال، DeeLance قصد دارد چندین ویژگی نوآورانه را به بازار فریلنسر خود اضافه کند.

مهم‌تر از همه، از توکن‌های غیرقابل تعویض برای ایمن‌سازی و انتقال مالکیت قطعات کار به صورت آنلاین استفاده می‌کند، چیزی که می‌تواند به فریلنسرها جریان ثابتی از درآمد اضافی را ارائه دهد.

به همان اندازه هیجان انگیز است که DeeLance نیز متاورز خاص خود را خواهد داشت که به مشاغل و کارگران به طور یکسان امکان حضور مجازی و شبکه را از راه دور می دهد.

این نوید می دهد که DeeLance را به یکی از خلاقانه ترین و امیدوارکننده ترین پلتفرم های کار از راه دور تبدیل کند که در مدتی پیش ظهور کرده است.

سرمایه گذاران می توانند قبل از خرید DLANCE با استفاده از USDT یا ETH، با مراجعه به وب سایت رسمی آن و اتصال کیف پول نرم افزاری خود به پیش فروش آن بپیوندند.

یک توکن DLANCE در حال حاضر 0.025 دلار قیمت دارد، قیمتی که در چهار روز، زمانی که فروش وارد مرحله دوم خود می شود (از شش) به 0.029 دلار افزایش می یابد.

از DeeLance در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا