بازی

طرفداران FromSoftware بهترین سطح را از هر Soulslike به اشتراک می گذارند

نکات برجسته

  • طرفداران FromSoftware برای بهترین سطح در هر روحی، از Demons’ Souls تا Elden Ring، رای داده اند.
  • انتخاب Dark Souls Anor Londo، Bloodborne Central Yharnam و Sekiro Fountainhead Palace بر فراز قلعه آشینا بود.
  • برنده غافلگیر کننده الدن رینگ برای بهترین سطح، الفائل بریس از هالیگتری بود که برنده هایی مانند لیندل و قلعه استورم ویل را شکست داد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

وقتی صحبت از استودیوهای بازی سازی می شود که به طراحی سطح شهرت دارند، خیلی بهتر از FromSoftware نمی شوید. در طول دو دهه گذشته، این استودیو مسئولیت ایجاد برخی از پیچیده‌ترین و پیچیده‌ترین سطوح در تاریخ بازی را بر عهده داشته است و طرفداران FromSoftware اخیراً به کاتالوگ روحی توسعه‌دهنده رفته‌اند تا سطح مورد علاقه خود را از هر کدام نام ببرند.

پروژه کوچک Ham_PhD کاربر Reddit با Demon’s Souls آغاز شد که ساختار بسیار بیشتری نسبت به جانشینان خود دارد و سطوح مستقل بیشتری را نسبت به دنیای به هم پیوسته انتخاب کرد. Boletarian Palace یک فریاد محبوب توسط بسیاری است، زیرا به معنای واقعی کلمه اولین سطحی است که افراد زیادی را با ژانر روح مانند آشنا کرد، اما این Prison of Hope بود که در پایان برنده شد، بیشتر به دلیل حالات شبح آور و کلی آن. محبوبیت Latria به عنوان یک کل.


Dark Souls در مرحله بعدی قرار داشت، و ما زیاد وارد آن نمی‌شویم زیرا تقریباً همه افراد حاضر در تاپیک Anor Londo را انتخاب کردند، زیرا این اوج همه چیزهایی است که Dark Souls اصلی را عالی ساخته است. Dark Souls 2 کمی بیشتر مورد بحث بود، اما این برج Brume بود که به طور شگفت‌آوری برنده شد، دلیل آن هم تصاویر منحصر به فرد آن و گنجاندن Fume Knight، که مسلماً محبوب‌ترین باس فایت بازی است.


معلوم شد طرفداران نرم افزار ذائقه عالی دارند


Bloodborne یکی دیگر از نتایج قابل پیش بینی بود، با Central Yharnam که مسلماً اوج توانایی FromSoftware و نمونه ای استادانه از سیستم میانبر بافت آن است. Dark Souls 3 کمی بحث برانگیز بود، زیرا بسیاری احساس می کردند که Irithyll of the Boreal Valley به دلیل زیبایی شناختی و نه طراحی کلی آن برنده شد و قلعه Lothric باید جای آن را می گرفت، اما به نظر خیلی کوتاه بود. محل را بگیر

تنش ها دوباره بالا گرفت زیرا طرفداران به بهترین سطح Sekiro رای دادند، که در نهایت به کاخ Fountainhead تبدیل شد. این یک رقابت نزدیک بین کاخ Fountainhead و قلعه آشینا بود، اگرچه اولی در پایان برنده شد زیرا به احتمال زیاد فقط یک مکان به یاد ماندنی و از نظر بصری جذاب است. همچنین بهترین باس را در بازی دارد و شما می توانید در این مورد با من مبارزه کنید.


سرانجام نوبت به Elden Ring رسید که یکی از بزرگترین شوک های کل پروژه را به همراه داشت. شما فکر می کنید که قلعه لیندل یا استورمویل می توانستند برای آن نقطه شوخی کنند، و آنها در رای گیری فریادهای بسیار محبوبی بودند، اما این الفائل بریس از هالیگتری بود که آن را تسخیر کرد، که با توجه به اینکه زیبایی شناسی کلیدی بود، شگفت آور است. تا آن نقطه باید ببینیم که آیا Haligtree می تواند این عنوان را حفظ کند یا خیر که Shadow of the Erdtree اواخر امسال عرضه شود.

بعد

Dragon’s Dogma 2 فقط شکارچی هیولا با مراحل اضافی است

بهترین قسمت‌های Dragon’s Dogma 2 همگی از Monster Hunter می‌آیند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا