بازی

نحوه ساخت و پذیرش سفارشات ساخت و ساز در WoW: Dragonflight

با معرفی Dragonflight، خانه حراج به عنوان مکانی برای خرید کالاهای دست ساز در World of Warcraft. حتی با وجود موج نسبتاً اخیر تغییراتی که به خانه حراج آمد، بازیکنان به دنبال جایگزینی برای سیستم برای کالای دقیق مورد نیاز خود با قیمت مناسب هستند.


مطالب مرتبط: World Of Warcraft: Dragonflight – راهنمای کامل خیاطی

وارد سفارشات کاردستی. این تغییر انقلابی نوع دیگری از اقتصاد را به وجود آورد. این امر به جای مزاحمت با مناقصه، کالاهای مازاد و رقابت بیهوده در قالب کاهش قیمت و افزایش قیمت، یک خط مستقیم بین مصرف کنندگان و صنعتگران ایجاد می کند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد تعمیرات اساسی بدانید.

نمای کلی سفارشات ساخت

در حین کاوش در جزایر اژدها، ممکن است با جناحی روبرو شوید که به نام the کنسرسیوم صنعتگران. در حالی که این تا حدی به عنوان یک شهرت دیگر به حساب می‌آید، اما به بازیکنان نیز کمک می‌کند سفارشات کاردستی. تو می توانی کنسرسیوم را در Valdrakken پیدا کنید، مرکز اصلی شهر در جزایر اژدها.

در حالی که خانه حراج مکانی را برای وسایل از قبل ساخته شده برای پست و فروش به بالاترین پیشنهاد دهنده، شما می توانید برای یک کالای خاص یک سفارش ساخت و ساز بدهید و منتظر باشید تا یک crafter آن را برآورده کند.

پس از انجام آن، می توانید مورد جدید خود را در دستگاه خود پیدا کنید صندوق پستی.

سه نوع مختلف سفارش کاردستی قابل ارسال است:

  • سفارشات عمومی
  • احکام صنفی
  • سفارشات شخصی

همانطور که از نامش پیداست، سفارشات عمومی به شما اجازه می دهد تا سفارش خود را به جامعه باز کنید، جایی که هر کسی در قلمرو شما می تواند درخواست را ببیند و انجام دهد.

دومین، احکام صنفی، تقریباً به همان شیوه عمومی عمل می کند.

با این حال، به جای اینکه درخواست خود را برای همه باز کنید، دید فقط به افراد انجمن شما محدود می شود. در حالی که استخر را باریک می کند، یک وجود دارد حس ذاتی اعتماد که دوستان صنفی شما کمک خواهند کرد.

سفارشات شخصی نوع نهایی هستند، به شما این امکان را می دهد که مشاهده درخواست خود را فقط به یک نفر محدود کنید. این می تواند باشد یک دوست یا یک صنعتگر بسیار مورد اعتماد که تجارت خود را در چت تجاری تبلیغ می کند.

درست مانند دستورات صنفی، سفارشات شخصی هستند برای بازیکنانی که پیوند عمیقی از اعتماد ایجاد کرده اند با یک شریک تجاری

چگونه سفارش می دهید

درخواست سفارش ساخت برای بسته اکسپدیشن Azureweave در World of Warcraft.

اگر می خواهید کسی برای شما یک کالا درست کند، به سطوح بالایی بروید بازار صنعتگران در Valdrakken و به دنبال Crafting Order NPCs. اینها معادل Auctioneers هستند. از طریق آنها می توانید با سیستم Crafting Order تعامل داشته باشید.

NPC ها

منشی سیلورپاو

منشی اسکارول

سر منشی میمزی اسپرازلراک

پس از باز کردن رابط کاربری، متوجه خواهید شد که به نظر شبیه خانه حراج است. در سمت چپ صفحه، می توانید نوع چرخ دنده مورد نظر خود را انتخاب کنید، و با زدن دکمه جستجو ظاهر می شود لیستی از دستور العمل ها از حرفه های مختلف

هنگامی که موردی را که می خواهید ساخته شود انتخاب کردید، می توانید تنظیم کنید مشاهده سفارش، مدت زمان، حداقل کیفیت مورد نظر، و یک یادداشت شخصی. و برخلاف خانه حراج، قیمت کمیسیون را خودتان تعیین می کنید، فقط به اندازه ای که احساس راحتی می کنید پرداخت کنید.

قبل از اینکه بتوانید سفارش دهید، این را در نظر داشته باشید شما باید مواد لازم را برای دستور تهیه کنید، نه سازنده

اگر نمی توانید معرف های کمیاب را جمع آوری کنید یا حق کمیسیون خود را تامین کنید، شما نمی توانید درخواست را تنظیم کنید.

به جای یک مورد جدید، شما همچنین می توانید چیزی را برای بازسازی انتخاب کنید، که به این معنی است شما به طور موقت آن را به دست ساز می سپارید و از آنها می خواهید که به طور بالقوه آن را بهبود بخشند. هنگامی که مورد به شما بازگردانده می شود، ممکن است از آن باشد کیفیت بالاتر، که آمار بیشتری را ارائه می دهد.

پس از ثبت سفارش، و درخواست خود را به جهان ارسال کردید، شما فقط باید صبر کنید برای اینکه یک صنعتگر این کار را بپذیرد. پس از اتمام، مورد خود را در صندوق پستی خود خواهید یافت. اگر سفارش منقضی شود، مواد به شما بازگردانده می شود. و می توانید دوباره سفارش را برای بازخوانی مدت زمان ثبت کنید.

مطالب مرتبط: World Of Warcraft: Dragonflight – راهنمای کامل برای چرم کاری

چگونه یک سفارش را انجام دهیم

A Tinker's Workbench، یک ایستگاه کاری مهندسی، در Valdrakken در World of Warcraft.

اگر شما یک متخصص در حرفه ها و دستور العمل های بسیاری را جمع آوری کرده اند، سیستم سفارش Crafting می تواند ارائه دهد یک راه نسبتا آسان برای ساخت طلا. به جای اینکه به یکی از NPC های Crafting Order بروید، می خواهید به دنبال ایستگاه صنایع دستی حرفه خود باشید، مانند نیمکت آزمایشگاه کیمیاگر.

با کلیک بر روی زبانه مربوطه در پایین صفحه، شما را به هر دستور پختی که یاد گرفته اید. آنها را دور بزنید تا زمانی که برای کالایی که می دانید چگونه بسازید، یک سفارش ساخت پیدا کنید، سپس کار را بپذیرید..

شما نمی توانید سفارشات ساخت را برای آن بپذیرید مواردی که دستور پخت آنها را یاد نگرفته اید.

هنگامی که شغلی را پذیرفتید، باید از یادداشت شخصی و با مواد ارائه شده مورد را بسازید. پس از را کنسرسیوم Artisan در حال کاهش است از سود، یک کیسه طلا خواهید ماند.

شما می توانید هر تعداد سفارشات صنفی و شخصی را که می خواهید انجام دهید، اما متاسفانه، شما برای تعداد سفارش های عمومی محدودیت دارید می توانید به یکباره اقدام کنید

این اسلات‌ها هر چند ساعت یکبار به‌روزرسانی می‌شوند، اما مدت زمان هر زمان مشخص نیست.

ساخت دستاوردهای سفارش

یک دستور ساخت آهنگر از دیدگاه سازنده در World of Warcraft.

اگر شما یک crafter هستید و از طرفداران این سیستم جدید هستید، وجود دارد چند دستاورد که می توانید در طول مسیر بردارید که به شما عناوین پاداش دهد برای نشان دادن مهارت خود در آهنگری

نام

امتیازات موفقیت

شرح

جایزه

کاردستی شخصی

25

تکمیل 500 سفارش شخصی.

عنوان “Personal Crafter”.

صنعتگر بازرگان

50

1000 سفارش ساخت را تکمیل کنید.

عنوان «صنعت بازرگان».

بعدی: World Of Warcraft: Dragonflight – راهنمای کامل آهنگری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا