شبکه های اجتماعی

شرکت ساندار پیچای، تیم کوک، ساتیا نادلا در شام دولتی برای نخست وزیر مودی در کاخ سفید را تماشا کنید.

بیش از 380 مهمان به شام ​​دولتی که رئیس جمهور بایدن برای نارندرا مودی نخست وزیر هند در پنجشنبه شب (22 ژوئن) میزبانی کرد، دعوت شده بودند، فهرستی که شامل مقامات دولتی، رهبران تجاری، ورزشکاران ستاره، یک ویولونیست مشهور، یک کارگردان هالیوود، پسر یک نماد حقوق مدنی، طراحان مد و سرخپوستان آمریکایی برجسته. آناند ماهیندرا، صنعتگر، ایندیرا نویی، رهبر شرکت نیز در این رویداد حضور داشتند.

چندین نام بزرگ در دنیای فناوری و صنعتگران میلیاردر مانند موکش آمبانیساندر پیچای، مدیر عامل گوگل، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، مدیر عامل OpenAI سام آلتمنشانتانو ناراین، مدیرعامل ادوبی و مدیرعامل اپل تیم کوک. لیست مهمانان همچنین شامل مارتین لوتر کینگ سوم فعال حقوق بشر، بیلی جین کینگ اسطوره تنیس، ام نایت شیامالان فیلمساز، رالف لورن طراح مد، جاشوا بل برنده جایزه گرمی و کارآفرین فرانک اسلام بود. قانونگذاران هندی آمریکایی در این فهرست عبارتند از پرامیلا جایاپال، شری تاندار، روخانا، آمی برا و راجا کریشنامورتی.

اعضای خانواده بایدن در این شام شامل هانتر بایدن، اشلی بایدن، جیمز بایدن و نائومی بایدن نیل بودند. کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، که ضیافت ناهاری را برای نخست وزیر مودی خواهد پذیرفت، نیز حضور داشت. آجیت دوال مشاور امنیت ملی هند و اس جایشانکار وزیر امور خارجه هند به همراه دیپلمات های آمریکایی و اعضای دولت بایدن در این ضیافت شام شرکت کردند. نخست وزیر مودی به دعوت جو بایدن رئیس جمهور و بانوی اول از 21 تا 24 ژوئن به ایالات متحده سفر می کند.

نحوه انتقال موجودی Amazon Pay به حساب بانکی.cms

نحوه انتقال موجودی Amazon Pay به حساب بانکی.cms

نحوه انتقال موجودی Amazon Pay به حساب بانکی.cms

در مجموع، بیش از 400 مهمان برای شامی که توسط رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن در یک غرفه تزئین شده ویژه در چمن جنوبی کاخ سفید برگزار شد، دعوت شده بودند. نخست وزیر مودی به زبان هندی صحبت کرد و این سخنرانی به انگلیسی ترجمه شد.

همکاری های فناوری در مذاکرات هند و ایالات متحده به طور برجسته ای نمایان شد
وزیر خارجه وینای کواترا بعداً گفت که همکاری‌های فناوری در بحث بین هند و ایالات متحده نقش برجسته‌ای داشت و آن را یکی از اساسی‌ترین نتایج دیدار دولتی در حال انجام نخست‌وزیر مودی توصیف کرد.

او گفت: “فناوری در گفتگوها نه به صورت محدود، بلکه همکاری فناوری در سراسر اکوسیستم نشان داده شد. این شامل انتقال فناوری، خدمات و همکاری در تحقیقات در میان سایر حوزه ها بود.”

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا