بازی

چگونه قفل مارتی و داک را از بازگشت به آینده در Funko Fusion باز کنیم

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

Funko Fusion در را به روی یک ماجراجویی لذت بخش باز می کند که جهان های مختلف را گرد هم می آورد. اگر با شخصیت های این جهان ها آشنا هستید، این سفر برای شما دو برابر لذت بخش می شود. علاوه بر این، می‌توانید ماجراجویی را تجربه کنید که از صحنه‌های فیلم سرگرم‌کننده مانند Shaun of the Dead تا بازی‌هایی مانند Five Nights at Freddy's را در بر می‌گیرد.

البته، لازم نیست ماجراجویی‌های شما فقط به سفرهای بین‌بعدی محدود شود – سفر در زمان چطور؟ پس در مورد باز کردن قفل دنیای کموی بازگشت به آینده چطور؟ به این ترتیب، شما همچنین می توانید Doc و Marty را به مجموعه فیگورهای Funko خود اضافه کنید!

چگونه قفل را به دنیای آینده کامئو باز کنیم

برای باز کردن قفل مارتی و داک، اولین کاری که باید انجام دهید این است که قفل فصل بازگشت به آینده را باز کنید. برای انجام این کار، شما باید فصل اول دنیای ژوراسیک را بازی کنید،دیلوفو ما را دید. پس از آن، شما نیاز دارید وارد ساختمان رویز رکوردز شوید برجسته در فصل

برای دسترسی به این ساختمان باید از قدرت آلیسون از Umbrella World استفاده کنید روی نگهبان

سپس، از ژتونی که از نگهبان دریافت می کنید استفاده کنید و یک باتری شارژ شده در کنار در قرار دهید برای باز کردن آن بعد، با اسکات پیلگریم یا استیون استیلز، با استفاده از آمپر سد شیشه ای جلوی در باز شده را بشکنید به دست آمده از سینه های آبی در دنیای اسکات پیلگریم.

این به شما امکان می دهد تا رکوردهای روی را وارد کنید. هنگامی که تاج را در داخل جمع کردید، می توانید ” را بازی کنیدبازگشت به آینده' فصل پس از ورود به فصل، به شما وظیفه داده می شود تا به داک و مارتی در سفر در زمان در آینده کمک کنید.

برای باز کردن قفل مارتی، باید هدف اصلی را کامل کنید، اما برای باز کردن قفل Doc،
شما همچنین باید هفت تاج نقره ای را جمع آوری کنید
در سراسر فصل پراکنده شده است.

پس از شروع، به چپ بپیچید تا مارتی را پیدا کنید، که به شما می گوید لاستیک های DeLorean خرد شده اند. او همچنین اشاره خواهد کرد که داک در برج ساعت است. هدف اصلی شما این خواهد بود لاستیک ها را پیدا کنید و به دکتر کمک کنید.

چگونه قفل مارتی را در بازگشت به دنیای آینده کمئو باز کنیم

Doc را پیدا کنید و میله روشنایی را تعمیر کنید
برای باز کردن قفل مارتی باید داستان فصل را کامل کنید. برای تکمیل داستان فصل، باید به Doc برسید. برای انجام این کار، اسکات پیلگریم یا استفن استیلز را به عنوان شخصیت خود انتخاب کنید. ابتدا به ساختمان رویز رکوردز پشت کنید و به سمت راست خود نگاه کنید. به سمت ساختمان با 'پلیس اسکس تریسرا علامت بزنید. از ماشین آبی سمت چپ این ساختمان، یک Bounce Pad بخرید.

هنگام حمل این Bounce Pad، با استفاده از Bounce Pad دیگر جلوی ساختمان Essex بپرید، و Bounce Pad را که حمل می کنید پشت علامت قرار دهید. سپس به ماشین آبی بازگردید و این بار آمپر را بخر برای رسیدن به سقف ساختمان از هر دو Bounce Pads استفاده کنید. آمپر را روی نقطه قرمز رنگ قرار دهید سمت چپ پشت بام

قسمت جلوی آمپر باید با آبی روشن خود رو به شما باشد و باید به سمت سقف بالونی روبروی آن باشد. آمپر شلیک کنید و امواج صوتی به شما کمک می کند تا به سقف بادکنکی برسید. در آنجا، پد پرش دیگری پیدا خواهید کرد—از آن برای پرش به سکوی چوبی بالا استفاده کنید.

در این پلتفرم، علامت قرمز دیگری را مشاهده خواهید کرد، که به این معنی است که نیاز دارید به ماشین آبی کنار ساختمان اسکس برگردید و یک آمپ دیگر بخرید. آن را روی سکو بیاورید و رو به روی ساختمان بزرگ قرار دهید. برای استفاده از امواج صوتی به آمپر شلیک کنید و به سمت ساختمان پرواز کنید.

در بالاترین قسمت سقف، میله صاعقه ای را که باید قرار دهید پیدا می کنید و در کنار آن، Doc. صاعقه گیر را می توان روی زمین پشت بام پیدا کرد. آن را در محل تعیین شده خود قرار دهید، و تنها کار باقی مانده وصل کردن لاستیک های DeLorean است.

چگونه اولین لاستیک را پیدا کنیم

از مقابل ساختمان روی رکوردز شروع کنید و به سمت چپ خود نگاه کنید. در دوردست، شما دیدن یک ساختمان با 'فروشگاه دنده Pop'n تابلو کنار متل برای ورود به این ساختمان باید کنترل شماره پنج از آکادمی آمبرلا. با فلش زرد جلوی ساختمان تعامل کنید و شماره پنج به داخل تله پورت خواهد شد.

پس از داخل شدن، متوجه قفسه های بنفش درخشان خواهید شد. همه این قفسه ها را نابود کنید و لاستیک را پیدا خواهید کرد. با این کار لاستیک اول می افتد. با این حال، حتی اگر تایر را جمع آوری کرده اید، نمی توانید با استفاده از شماره پنج با آن از دور خارج شوید. بنابراین، لاستیک را فعلا داخل آن بگذارید و سوئیچ سمت راست در را فعال کنید در حالی که شما هنوز داخل هستید

این کار درهای گاراژ را که پنجره ها را پوشانده است بالا می برد و نشان می دهد که یکی از پنجره ها ترک خورده است. از ساختمان خارج شوید و به اسکات پیلگریم یا استفان استیلز بروید. پشت خود را به فروشگاه Pop'n Gear بچرخانید و به سمت چپ خود نگاه کنید. به ماشین آبی در دوردست بروید و یک آمپر بخرید.

آمپر را جلوی پنجره ترک خورده قرار دهید، مطمئن شوید که نور رو به شما زرد باشد. آمپر را شلیک کنید تا پنجره بشکند. حالا می توانید لاستیک را بیرون ببرید و به DeLorean کنار مارتی وصل کنید.

چگونه لاستیک دوم را پیدا کنیم

از مقابل ساختمان روی رکوردز شروع کنید و به سمت چپ خود نگاه کنید. شما متل را در دوردست ببینید به سمت متل بروید و با آن در سمت چپ خود، خیابان را ادامه دهید. در گوشه، فروشگاهی را خواهید دیدFunko – Drive Motors، Stubble Pop علامت بزنید.

فردی که جلوی مغازه ایستاده است به شما اجازه ورود نمی دهد، اما شما می توانید با استفاده از آلیسون نظر خود را تغییر دهید از آکادمی چتر و او شایعه قدرت بر او هنگامی که وارد شوید، یک ماشین قرمز رنگ در وسط می بینید.

تایرهای زرد درخشان آن را شلیک کنید به ترتیب شما باید سریع باشید، وگرنه باید از اول شروع کنید. بعد از اینکه آخرین تایر را شلیک کردید، سقوط می کند و دومین لاستیک DeLorean را در کنار Marty به شما می دهد.

همچنین، شما یک سینه تاج نقره ای را در داخل ' پیدا خواهید کرد
Funko – Drive Motors، Stubble Pop
فروشگاهی که برای باز کردن قفل Doc مورد نیاز است.

چگونه لاستیک سوم را پیدا کنیم

شما این لاستیک را پیدا خواهید کرد در پمپ بنزین سمت چپ ساختمان رویز رکوردز. برای باز کردن درب گاراژ این پمپ بنزین از دستگاه آبی باطری بخرید. باتری را در جایگاه شارژ متصل به تیر برق سمت چپ پمپ بنزین قرار دهید. پس از شارژ شدن، باتری را بردارید و آن را در شکاف سمت راست درب گاراژ قرار دهید تا باز شود.

در داخل، ماشینی را خواهید دید که توسط تیرهای قرمز بلند شده است. برای پایین آوردن ماشین باید دو باتری شارژ شده را داخل ماشین های داخل ماشین قرار دهید. پس از گرفتن باتری دیگر از دستگاه آبی، موجودی آن تمام خواهد شد. در این مرحله، وارد گاراژ شوید و جعبه های سمت چپ خود را بشکنید.

دستگاه دیگری را در داخل پیدا خواهید کرد — باتری شارژ شده ای را که از دستگاه آبی دریافت کرده اید در این دستگاه قرار دهید درب گاراژ را از داخل باز کنید. سپس باتری را که برای باز کردن درب گاراژ از بیرون استفاده کردید بردارید و آن را در سمت راست تیرک های قرمز قرار دهید.

همین کار را با باتری مورد استفاده برای باز کردن در از داخل انجام دهید. این باعث پایین آمدن ماشین می شود و یک لاستیک می افتد. پس از باز کردن درب گاراژ با باتری، باتری را بردارید و آن را در DeLorean در کنار Marty قرار دهید.

چگونه لاستیک چهارم را پیدا کنیم

پشت خود را به سمت ساختمان رویز رکوردز بچرخانید و به سمت چپ بروید. شما ساختمانی به نام “Bank'o Pop. این لاستیک داخل آن ساختمان است. اولین کاری که باید انجام دهید این است آلارم های زیر تابلوی بانک را شلیک کنید به ترتیب، که درب بانک را باز می کند. در داخل، باید چند باتری شارژ شده بیاورید.

اول، دو باتری شارژ شده را از ساختمان پمپ بنزین بردارید لاستیک قبلی رو از کجا گرفتی و بیار اینجا باتری ها را در ماشین ها در سمت چپ قرار دهید از خزانه در بانک یک فیوز از جعبه فیوز می افتد – آن را بردارید و در سمت چپ در دستگاه قرار دهید. سپس باتری را از سمت چپ دستگاه خارج کنید و آن را در دستگاه در سمت راست قرار دهید.

'Bank'o Pop' لوگو روشن می شود – با سلاح خود به آن شلیک کنیدو فیوز دیگری از جعبه فیوز سمت راست می افتد. آن را بردارید و در دستگاه مناسب قرار دهید. در نهایت، باتری را از سمت راست ترین دستگاه خارج کنید و آن را در دستگاه سمت چپ قبلی قرار دهید. این به شما یک نشانه از طاق می دهد.

این توکن را بگیرید به دستگاه قرمز رنگ کنار ساختمان پمپ بنزین و آن را وارد کنید. این به شما با تایر نهایی پاداش می دهد.

اگر می‌خواهید قبل از پیدا کردن همه لاستیک‌ها قفل Doc را باز کنید
، باید هفت تاج نقره ای جمع آوری کنید. به این ترتیب می‌توانید قفل Marty و Doc را همزمان باز کنید.

پس از اتصال تمام لاستیک ها، کلید را بگیرید و آن را در DeLorean قرار دهید. کات سین را تماشا کنید برای این بخش آخر یک دقیقه وقت خواهید داشت. به سرعت میله صاعقه را در مقابل ساختمانی که Doc در آن قرار دارد بگیرید و به جلوی ساختمان اسکس برگردید.

از آمپرهایی که قبلا قرار داده اید استفاده کنید صاعقه گیر را به جای اصلی خود در پشت بام برگردانید. این بخش پایانی را تکمیل می کند. در نهایت، به جلوی متل برگردید، تاج را بگیرید و فصل را تمام کنید. به این ترتیب قفل مارتی را باز خواهید کرد.

چگونه قفل Doc را در بازگشت به دنیای آینده Cameo باز کنیم

شما باید هر هفت تاج نقره ای را پیدا کنید
در دنیای بازگشت به آینده برای باز کردن قفل Doc.

چگونه اولین تاج نقره ای را پیدا کنیم

پس از خروج از Roy's Records، به راست بپیچید. شما دیدن یک ساختمان با “تعقیبات پدال پاپ” علامت بزنید. برای باز کردن درب سبز و درخشان این ساختمان، شما باید تمام تاج های طلا را از هر دنیا جمع آوری کرده باشید. این قفل نسخه کیهانی فردی را باز می کند و به شما امکان می دهد این درها را باز کنید. هنگامی که وارد شوید، تاج نقره ای را در یک سینه خاکستری خواهید دید.

چگونه می توان دومین تاج نقره ای را پیدا کرد

برای به دست آوردن این تاج نقره ای، شما باید از شماره پنج استفاده کنید از آکادمی چتر پس از خروج از Roy's Records، به سمت راست خود نگاه کنید و خواهید دید ساختمانی با علامت «Essex Tricera + Cops» را ببینید. صندوقچه حاوی تاج نقره ای در جلوی این بنا قرار دارد.

با این حال، شما نیاز دارید چهار سوئیچ را در عرض 20 ثانیه فعال کنید تا قفل قفسه سینه باز شود. در اینجا مکان های سوئیچ وجود دارد و پیروی از این ترتیب کار را آسان تر می کند:
در سمت چپ ساختمان امضا شده توسط اسکس با قفسه سینه، می توانید دیدن یک مغازه کوچک با پرده صورتی و “مخفیگاه جورج” علامت بزنید. سوئیچ اول سمت چپ این مغازه است. در سمت راست فروشگاه جورج Hideaway، یک ماشین آبی را خواهید دید. این سوئیچ دوم روی دیوار سمت راست دستگاه آبی قرار دارد. برو سمت ماشین روبروی ساختمان امضا شده توسط اسکس با سینه اگر به زمین نگاه کنید، یک فلش زرد رنگ خواهید دید. با استفاده از شماره پنج با این فلش تعامل کنیدe، و شما به پشت بام ساختمان تله پورت خواهید کرد. سوئیچ سوم در سمت چپ دو جعبه روی هم قرار دارد. برای سوئیچ چهارم، در حالی که روی پشت بام هستید، از قسمت دارای سیم در سمت راست جعبه Funko به پایین بپرید. سوئیچ چهارم را روی دیوار سبز ساختمان با امضای اسکس پیدا خواهید کرد.

چگونه سومین تاج نقره ای را پیدا کنیم

برای دریافت این تاج نقره ای، به سادگی به آدرس زیر بروید «Funko – Drive Motors، Stubble Pop» فروشگاه جایی که لاستیک دوم ماشین مارتی را گرفتید. پس از ورود به مغازه، شما سینه را با تاج در سمت راست پیدا کنید.

چگونه می توان چهارمین تاج نقره ای را پیدا کرد

سینه حاوی این تاج نقره ای است واقع در منطقه چمنزار روبروی روی رکوردز، روبروی بنای تاریخی با پرچم آمریکا. با این حال، برای باز کردن این صندوق، باید پنج جعبه زرد پراکنده در سراسر فصل را پیدا کنید و شلیک کنید:

از Roy's Records به سمت چپ بروید و DeLorean را خواهید دید، که بخشی از هدف اصلی داستان شماست. این اولین جعبه زرد پشت ماشین است. را پیدا خواهید کرد دومین کادر زرد در سمت راست Doc. شما قبلاً داک را به عنوان بخشی از داستان اصلی خواهید دید و وقتی به او رسیدید، جعبه را مشاهده خواهید کرد. برای پیدا کردن جعبه زرد سوم، وارد درب گاراژ پمپ بنزین شوید که در آنجا لاستیک سوم را تهیه کرده اید. این جعبه زرد را در داخل پیدا خواهید کرد. به Roy's Records پشت کنید و به سمت چپ نگاه کنید. به سمت ساختمان متل بروید در دوردست جعبه زرد چهارم است روبروی چراغ خیابان روبروی متل. پس از یافتن جعبه چهارم، متل را در سمت چپ خود نگه دارید و به خیابان ادامه دهید. در نهایت، شما به ساختمانی با علامت «شهر» برسید. پشت خود را به این ساختمان برگردانید و انباری با سه درب گاراژ خواهید دید. جعبه زرد پنجم بین درب های گاراژ یک و دو قرار دارد.

چگونه پنجمین تاج نقره ای را پیدا کنیم

برای این تاج نقره ای، شما نیاز دارید به پشت بامی که Doc در آن قرار دارد بازگردید. هنگامی که با استفاده از آمپر به پشت بام رسیدید، دستگاهی پیدا خواهید کرد که می توانید تاج نقره ای را دریافت کنید در ازای 55000 وینیل.

چگونه ششمین تاج نقره ای را پیدا کنیم

راه سریع تری برای به دست آوردن این تاج نقره ای وجود دارد.
یک آمپ بخرید و آن را به سقفی که Doc در آن قرار دارد بیاورید.
پشت خود را به دستگاهی برگردانید که به شما امکان می‌دهد تاج نقره‌ای برای وینیل‌ها را خریداری کنید و صندوق نقره‌ای را در محل فرار آتش خواهید دید.
آمپر را رو به قفسه سینه نقره ای قرار دهید
، آمپر را با دقت نشانه گیری کنید و با اسکات پیلگریم آن را شلیک کنید تا به محل فرار آتش برسید.

برای روش طولانی‌تر، پس از خروج از Roy's Records به راست بپیچید. خیابان را با ساختمان امضا شده با اسکس در سمت راست خود ادامه دهید تا زمانی که برسید رسیدن به دیوار با “موم با کیفیت بالا” پوستر به سمت راست نگاه کنید، صندوق نقره ای را روی محل فرار آتش خواهید دید. بازگشت به رکورد روی و Childs را از The Thing به عنوان شخصیت خود انتخاب کنید.

در سمت راست Roy's Records، از شعله افکن Childs استفاده کنید در قرمز کافه را آب کن سپس، به شخصیت آلیسون آکادمی آمبرلا بروید و با مرد داخل کافه صحبت کنید. او یک جسم مستطیلی زرد به شما می دهد. این شی را به ناحیه ای که سینه نقره ای در آن قرار دارد ببرید.

به تبلیغات پیتزا پشت کنید روی ساختمان صندوقچه نقره ای و به وسط خیابان بروید. وجود دارد، شما یک پلتفرم پیدا کنید که بتوانید جسم زرد را در آن قرار دهید. پس از آن، از شخصیتی استفاده کنید که بتواند با اشیاء لیزری تعامل داشته باشدمانند استارباک یا پرنس آدام.

در دو طرف جسم زرد بایستید و برای فعال کردن دستگاه ها به آن شلیک کنید. به سرعت به شماره پنج بروید و از فلش زرد استفاده کنید روی زمین در کنار جعبه Funko برای تله پورت به صندوق نقره ای قبل از تمام شدن تایمر دستگاه ها.

چگونه هفتمین تاج نقره ای را پیدا کنیم

به Roy's Records پشت کنید و به سمت چپ نگاه کنید. به سمت ساختمان متل بروید در دوردست متل را در سمت راست خود نگه دارید و خیابان را تا زمانی که خودتان ادامه دهید ادامه دهید رسیدن به ساختمان با 'شهرک' علامت بزنید.

این ساختمان را در سمت چپ خود نگه دارید، و خواهید کرد سینه حاوی تاج نقره ای نهایی را در مقابل چند ماشین خاکستری پیدا کنید. با این حال، برای دسترسی به قفسه سینه، باید چند دشمن را شکست دهید.

Funko Fusion در را به روی یک ماجراجویی لذت بخش باز می کند که جهان های مختلف را گرد هم می آورد. اگر با شخصیت های این جهان ها آشنا هستید، این سفر برای شما دو برابر لذت بخش می شود. علاوه بر این، می‌توانید ماجراجویی را تجربه کنید که از صحنه‌های فیلم سرگرم‌کننده مانند Shaun of the Dead تا بازی‌هایی مانند Five Nights at Freddy's را در بر می‌گیرد.



البته، لازم نیست ماجراجویی‌های شما فقط به سفرهای بین‌بعدی محدود شود – سفر در زمان چطور؟ پس در مورد باز کردن قفل دنیای کموی بازگشت به آینده چطور؟ به این ترتیب، شما همچنین می توانید Doc و Marty را به مجموعه فیگورهای Funko خود اضافه کنید!


چگونه قفل را به دنیای آینده کامئو باز کنیم

برای باز کردن قفل مارتی و داک، اولین کاری که باید انجام دهید این است که قفل فصل بازگشت به آینده را باز کنید. برای انجام این کار، شما باید فصل اول دنیای ژوراسیک را بازی کنید،دیلوفو ما را دید. پس از آن، شما نیاز دارید وارد ساختمان رویز رکوردز شوید برجسته در فصل

برای دسترسی به این ساختمان باید از قدرت آلیسون از Umbrella World استفاده کنید روی نگهبان


اسکات پیلگریم در داخل ساختمان رویز رکوردز در Funko Fusion ایستاده است.

سپس، از ژتونی که از نگهبان دریافت می کنید استفاده کنید و یک باتری شارژ شده در کنار در قرار دهید برای باز کردن آن بعد، با اسکات پیلگریم یا استیون استیلز، با استفاده از آمپر سد شیشه ای جلوی در باز شده را بشکنید به دست آمده از سینه های آبی در دنیای اسکات پیلگریم.

این به شما امکان می دهد تا رکوردهای روی را وارد کنید. هنگامی که تاج را در داخل جمع کردید، می توانید ” را بازی کنیدبازگشت به آینده' فصل پس از ورود به فصل، به شما وظیفه داده می شود تا به داک و مارتی در سفر در زمان در آینده کمک کنید.

اسکات پیلگریم آماده می شود تا با مارتی از بازگشت به آینده در Funko Fusion صحبت کند.


برای باز کردن قفل مارتی، باید هدف اصلی را کامل کنید، اما برای باز کردن قفل Doc،
شما همچنین باید هفت تاج نقره ای را جمع آوری کنید
در سراسر فصل پراکنده شده است.

پس از شروع، به چپ بپیچید تا مارتی را پیدا کنید، که به شما می گوید لاستیک های DeLorean خرد شده اند. او همچنین اشاره خواهد کرد که داک در برج ساعت است. هدف اصلی شما این خواهد بود لاستیک ها را پیدا کنید و به دکتر کمک کنید.

چگونه قفل مارتی را در بازگشت به دنیای آینده کمئو باز کنیم

Doc را پیدا کنید و میله روشنایی را تعمیر کنید

برای باز کردن قفل مارتی باید داستان فصل را کامل کنید. برای تکمیل داستان فصل، باید به Doc برسید. برای انجام این کار، اسکات پیلگریم یا استفن استیلز را به عنوان شخصیت خود انتخاب کنید. ابتدا به ساختمان رویز رکوردز پشت کنید و به سمت راست خود نگاه کنید. به سمت ساختمان با 'پلیس اسکس تریسرا علامت بزنید. از ماشین آبی سمت چپ این ساختمان، یک Bounce Pad بخرید.


هنگام حمل این Bounce Pad، با استفاده از Bounce Pad دیگر جلوی ساختمان Essex بپرید، و Bounce Pad را که حمل می کنید پشت علامت قرار دهید. سپس به ماشین آبی بازگردید و این بار آمپر را بخر برای رسیدن به سقف ساختمان از هر دو Bounce Pads استفاده کنید. آمپر را روی نقطه قرمز رنگ قرار دهید سمت چپ پشت بام

قسمت جلوی آمپر باید با آبی روشن خود رو به شما باشد و باید به سمت سقف بالونی روبروی آن باشد. آمپر شلیک کنید و امواج صوتی به شما کمک می کند تا به سقف بادکنکی برسید. در آنجا، پد پرش دیگری پیدا خواهید کرد—از آن برای پرش به سکوی چوبی بالا استفاده کنید.


در این پلتفرم، علامت قرمز دیگری را مشاهده خواهید کرد، که به این معنی است که نیاز دارید به ماشین آبی کنار ساختمان اسکس برگردید و یک آمپ دیگر بخرید. آن را روی سکو بیاورید و رو به روی ساختمان بزرگ قرار دهید. برای استفاده از امواج صوتی به آمپر شلیک کنید و به سمت ساختمان پرواز کنید.

در بالاترین قسمت سقف، میله صاعقه ای را که باید قرار دهید پیدا می کنید و در کنار آن، Doc. صاعقه گیر را می توان روی زمین پشت بام پیدا کرد. آن را در محل تعیین شده خود قرار دهید، و تنها کار باقی مانده وصل کردن لاستیک های DeLorean است.

چگونه اولین لاستیک را پیدا کنیم

از مقابل ساختمان روی رکوردز شروع کنید و به سمت چپ خود نگاه کنید. در دوردست، شما دیدن یک ساختمان با 'فروشگاه دنده Pop'n تابلو کنار متل برای ورود به این ساختمان باید کنترل شماره پنج از آکادمی آمبرلا. با فلش زرد جلوی ساختمان تعامل کنید و شماره پنج به داخل تله پورت خواهد شد.


پس از داخل شدن، متوجه قفسه های بنفش درخشان خواهید شد. همه این قفسه ها را نابود کنید و لاستیک را پیدا خواهید کرد. با این کار لاستیک اول می افتد. با این حال، حتی اگر تایر را جمع آوری کرده اید، نمی توانید با استفاده از شماره پنج با آن از دور خارج شوید. بنابراین، لاستیک را فعلا داخل آن بگذارید و سوئیچ سمت راست در را فعال کنید در حالی که شما هنوز داخل هستید

اسکات پیلگریم در حال قرار دادن آمپر در مقابل یک پنجره ترک خورده در Funko Fusion است.

این کار درهای گاراژ را که پنجره ها را پوشانده است بالا می برد و نشان می دهد که یکی از پنجره ها ترک خورده است. از ساختمان خارج شوید و به اسکات پیلگریم یا استفان استیلز بروید. پشت خود را به فروشگاه Pop'n Gear بچرخانید و به سمت چپ خود نگاه کنید. به ماشین آبی در دوردست بروید و یک آمپر بخرید.


آمپر را جلوی پنجره ترک خورده قرار دهید، مطمئن شوید که نور رو به شما زرد باشد. آمپر را شلیک کنید تا پنجره بشکند. حالا می توانید لاستیک را بیرون ببرید و به DeLorean کنار مارتی وصل کنید.

چگونه لاستیک دوم را پیدا کنیم

مردی به آلیسون اجازه ورود به داخل ساختمان در Funko Fusion را نمی دهد.

از مقابل ساختمان روی رکوردز شروع کنید و به سمت چپ خود نگاه کنید. شما متل را در دوردست ببینید به سمت متل بروید و با آن در سمت چپ خود، خیابان را ادامه دهید. در گوشه، فروشگاهی را خواهید دیدFunko – Drive Motors، Stubble Pop علامت بزنید.

فردی که جلوی مغازه ایستاده است به شما اجازه ورود نمی دهد، اما شما می توانید با استفاده از آلیسون نظر خود را تغییر دهید از آکادمی چتر و او شایعه قدرت بر او هنگامی که وارد شوید، یک ماشین قرمز رنگ در وسط می بینید.


آلیسون به یک ماشین قرمز نگاه می کند و یکی از لاستیک های آن در Funko Fusion زرد می درخشد.

تایرهای زرد درخشان آن را شلیک کنید به ترتیب شما باید سریع باشید، وگرنه باید از اول شروع کنید. بعد از اینکه آخرین تایر را شلیک کردید، سقوط می کند و دومین لاستیک DeLorean را در کنار Marty به شما می دهد.

همچنین، شما یک سینه تاج نقره ای را در داخل ' پیدا خواهید کرد
Funko – Drive Motors، Stubble Pop
فروشگاهی که برای باز کردن قفل Doc مورد نیاز است.

چگونه لاستیک سوم را پیدا کنیم


شما این لاستیک را پیدا خواهید کرد در پمپ بنزین سمت چپ ساختمان رویز رکوردز. برای باز کردن درب گاراژ این پمپ بنزین از دستگاه آبی باطری بخرید. باتری را در جایگاه شارژ متصل به تیر برق سمت چپ پمپ بنزین قرار دهید. پس از شارژ شدن، باتری را بردارید و آن را در شکاف سمت راست درب گاراژ قرار دهید تا باز شود.

در داخل، ماشینی را خواهید دید که توسط تیرهای قرمز بلند شده است. برای پایین آوردن ماشین باید دو باتری شارژ شده را داخل ماشین های داخل ماشین قرار دهید. پس از گرفتن باتری دیگر از دستگاه آبی، موجودی آن تمام خواهد شد. در این مرحله، وارد گاراژ شوید و جعبه های سمت چپ خود را بشکنید.


دستگاه دیگری را در داخل پیدا خواهید کرد — باتری شارژ شده ای را که از دستگاه آبی دریافت کرده اید در این دستگاه قرار دهید درب گاراژ را از داخل باز کنید. سپس باتری را که برای باز کردن درب گاراژ از بیرون استفاده کردید بردارید و آن را در سمت راست تیرک های قرمز قرار دهید.

همین کار را با باتری مورد استفاده برای باز کردن در از داخل انجام دهید. این باعث پایین آمدن ماشین می شود و یک لاستیک می افتد. پس از باز کردن درب گاراژ با باتری، باتری را بردارید و آن را در DeLorean در کنار Marty قرار دهید.

چگونه لاستیک چهارم را پیدا کنیم

پشت خود را به سمت ساختمان رویز رکوردز بچرخانید و به سمت چپ بروید. شما ساختمانی به نام “Bank'o Pop. این لاستیک داخل آن ساختمان است. اولین کاری که باید انجام دهید این است آلارم های زیر تابلوی بانک را شلیک کنید به ترتیب، که درب بانک را باز می کند. در داخل، باید چند باتری شارژ شده بیاورید.


اول، دو باتری شارژ شده را از ساختمان پمپ بنزین بردارید لاستیک قبلی رو از کجا گرفتی و بیار اینجا باتری ها را در ماشین ها در سمت چپ قرار دهید از خزانه در بانک یک فیوز از جعبه فیوز می افتد – آن را بردارید و در سمت چپ در دستگاه قرار دهید. سپس باتری را از سمت چپ دستگاه خارج کنید و آن را در دستگاه در سمت راست قرار دهید.

'Bank'o Pop' لوگو روشن می شود – با سلاح خود به آن شلیک کنیدو فیوز دیگری از جعبه فیوز سمت راست می افتد. آن را بردارید و در دستگاه مناسب قرار دهید. در نهایت، باتری را از سمت راست ترین دستگاه خارج کنید و آن را در دستگاه سمت چپ قبلی قرار دهید. این به شما یک نشانه از طاق می دهد.


این توکن را بگیرید به دستگاه قرمز رنگ کنار ساختمان پمپ بنزین و آن را وارد کنید. این به شما با تایر نهایی پاداش می دهد.

اگر می‌خواهید قبل از پیدا کردن همه لاستیک‌ها قفل Doc را باز کنید
، باید هفت تاج نقره ای جمع آوری کنید. به این ترتیب می‌توانید قفل Marty و Doc را همزمان باز کنید.

مارتی DeLorean را به سفر در زمان در Funko Fusion می‌راند.

پس از اتصال تمام لاستیک ها، کلید را بگیرید و آن را در DeLorean قرار دهید. کات سین را تماشا کنید برای این بخش آخر یک دقیقه وقت خواهید داشت. به سرعت میله صاعقه را در مقابل ساختمانی که Doc در آن قرار دارد بگیرید و به جلوی ساختمان اسکس برگردید.


از آمپرهایی که قبلا قرار داده اید استفاده کنید صاعقه گیر را به جای اصلی خود در پشت بام برگردانید. این بخش پایانی را تکمیل می کند. در نهایت، به جلوی متل برگردید، تاج را بگیرید و فصل را تمام کنید. به این ترتیب قفل مارتی را باز خواهید کرد.

چگونه قفل Doc را در بازگشت به دنیای آینده Cameo باز کنیم

اسکات پیلگریم در کنار داک روی پشت بامی در Funko Fusion ایستاده است.

شما باید هر هفت تاج نقره ای را پیدا کنید
در دنیای بازگشت به آینده برای باز کردن قفل Doc.

چگونه اولین تاج نقره ای را پیدا کنیم

اسکات پیلگریم در مقابل یک در سبز رنگ در Funko Fusion ایستاده است.


پس از خروج از Roy's Records، به راست بپیچید. شما دیدن یک ساختمان با “تعقیبات پدال پاپ” علامت بزنید. برای باز کردن درب سبز و درخشان این ساختمان، شما باید تمام تاج های طلا را از هر دنیا جمع آوری کرده باشید. این قفل نسخه کیهانی فردی را باز می کند و به شما امکان می دهد این درها را باز کنید. هنگامی که وارد شوید، تاج نقره ای را در یک سینه خاکستری خواهید دید.

چگونه می توان دومین تاج نقره ای را پیدا کرد

برای به دست آوردن این تاج نقره ای، شما باید از شماره پنج استفاده کنید از آکادمی چتر پس از خروج از Roy's Records، به سمت راست خود نگاه کنید و خواهید دید ساختمانی با علامت «Essex Tricera + Cops» را ببینید. صندوقچه حاوی تاج نقره ای در جلوی این بنا قرار دارد.

با این حال، شما نیاز دارید چهار سوئیچ را در عرض 20 ثانیه فعال کنید تا قفل قفسه سینه باز شود. در اینجا مکان های سوئیچ وجود دارد و پیروی از این ترتیب کار را آسان تر می کند:

  1. در سمت چپ ساختمان امضا شده توسط اسکس با قفسه سینه، می توانید دیدن یک مغازه کوچک با پرده صورتی و “مخفیگاه جورج” علامت بزنید. سوئیچ اول سمت چپ این مغازه است.
  2. در سمت راست فروشگاه جورج Hideaway، یک ماشین آبی را خواهید دید. این سوئیچ دوم روی دیوار سمت راست دستگاه آبی قرار دارد.
  3. برو سمت ماشین روبروی ساختمان امضا شده توسط اسکس با سینه اگر به زمین نگاه کنید، یک فلش زرد رنگ خواهید دید. با استفاده از شماره پنج با این فلش تعامل کنیدe، و شما به پشت بام ساختمان تله پورت خواهید کرد. سوئیچ سوم در سمت چپ دو جعبه روی هم قرار دارد.
  4. برای سوئیچ چهارم، در حالی که روی پشت بام هستید، از قسمت دارای سیم در سمت راست جعبه Funko به پایین بپرید. سوئیچ چهارم را روی دیوار سبز ساختمان با امضای اسکس پیدا خواهید کرد.


چگونه سومین تاج نقره ای را پیدا کنیم

برای دریافت این تاج نقره ای، به سادگی به آدرس زیر بروید «Funko – Drive Motors، Stubble Pop» فروشگاه جایی که لاستیک دوم ماشین مارتی را گرفتید. پس از ورود به مغازه، شما سینه را با تاج در سمت راست پیدا کنید.

چگونه می توان چهارمین تاج نقره ای را پیدا کرد

سینه حاوی این تاج نقره ای است واقع در منطقه چمنزار روبروی روی رکوردز، روبروی بنای تاریخی با پرچم آمریکا. با این حال، برای باز کردن این صندوق، باید پنج جعبه زرد پراکنده در سراسر فصل را پیدا کنید و شلیک کنید:

  1. از Roy's Records به سمت چپ بروید و DeLorean را خواهید دید، که بخشی از هدف اصلی داستان شماست. این اولین جعبه زرد پشت ماشین است.
  2. را پیدا خواهید کرد دومین کادر زرد در سمت راست Doc. شما قبلاً داک را به عنوان بخشی از داستان اصلی خواهید دید و وقتی به او رسیدید، جعبه را مشاهده خواهید کرد.
  3. برای پیدا کردن جعبه زرد سوم، وارد درب گاراژ پمپ بنزین شوید که در آنجا لاستیک سوم را تهیه کرده اید. این جعبه زرد را در داخل پیدا خواهید کرد.
  4. به Roy's Records پشت کنید و به سمت چپ نگاه کنید. به سمت ساختمان متل بروید در دوردست جعبه زرد چهارم است روبروی چراغ خیابان روبروی متل.
  5. پس از یافتن جعبه چهارم، متل را در سمت چپ خود نگه دارید و به خیابان ادامه دهید. در نهایت، شما به ساختمانی با علامت «شهر» برسید. پشت خود را به این ساختمان برگردانید و انباری با سه درب گاراژ خواهید دید. جعبه زرد پنجم بین درب های گاراژ یک و دو قرار دارد.


چگونه پنجمین تاج نقره ای را پیدا کنیم

اسکات پیلگریم برای به دست آوردن تاج نقره ای در Funko Fusion باید 55000 وینیل بپردازد.

برای این تاج نقره ای، شما نیاز دارید به پشت بامی که Doc در آن قرار دارد بازگردید. هنگامی که با استفاده از آمپر به پشت بام رسیدید، دستگاهی پیدا خواهید کرد که می توانید تاج نقره ای را دریافت کنید در ازای 55000 وینیل.

چگونه ششمین تاج نقره ای را پیدا کنیم

اسکات پیلگریم یک آمپلی فایر را روی لبه سقفی در Funko Fusion قرار می دهد.

راه سریع تری برای به دست آوردن این تاج نقره ای وجود دارد.
یک آمپ بخرید و آن را به سقفی که Doc در آن قرار دارد بیاورید.
پشت خود را به دستگاهی برگردانید که به شما امکان می‌دهد تاج نقره‌ای برای وینیل‌ها را خریداری کنید و صندوق نقره‌ای را در محل فرار آتش خواهید دید.
آمپر را رو به قفسه سینه نقره ای قرار دهید
، آمپر را با دقت نشانه گیری کنید و با اسکات پیلگریم آن را شلیک کنید تا به محل فرار آتش برسید.


برای روش طولانی‌تر، پس از خروج از Roy's Records به راست بپیچید. خیابان را با ساختمان امضا شده با اسکس در سمت راست خود ادامه دهید تا زمانی که برسید رسیدن به دیوار با “موم با کیفیت بالا” پوستر به سمت راست نگاه کنید، صندوق نقره ای را روی محل فرار آتش خواهید دید. بازگشت به رکورد روی و Childs را از The Thing به عنوان شخصیت خود انتخاب کنید.

در سمت راست Roy's Records، از شعله افکن Childs استفاده کنید در قرمز کافه را آب کن سپس، به شخصیت آلیسون آکادمی آمبرلا بروید و با مرد داخل کافه صحبت کنید. او یک جسم مستطیلی زرد به شما می دهد. این شی را به ناحیه ای که سینه نقره ای در آن قرار دارد ببرید.


به تبلیغات پیتزا پشت کنید روی ساختمان صندوقچه نقره ای و به وسط خیابان بروید. وجود دارد، شما یک پلتفرم پیدا کنید که بتوانید جسم زرد را در آن قرار دهید. پس از آن، از شخصیتی استفاده کنید که بتواند با اشیاء لیزری تعامل داشته باشدمانند استارباک یا پرنس آدام.

در دو طرف جسم زرد بایستید و برای فعال کردن دستگاه ها به آن شلیک کنید. به سرعت به شماره پنج بروید و از فلش زرد استفاده کنید روی زمین در کنار جعبه Funko برای تله پورت به صندوق نقره ای قبل از تمام شدن تایمر دستگاه ها.

چگونه هفتمین تاج نقره ای را پیدا کنیم

شماره پنج به یک صندوقچه نقره ای نگاه می کند که در مقابل یک ماشین خاکستری در Funko Fusion قرار دارد.


به Roy's Records پشت کنید و به سمت چپ نگاه کنید. به سمت ساختمان متل بروید در دوردست متل را در سمت راست خود نگه دارید و خیابان را تا زمانی که خودتان ادامه دهید ادامه دهید رسیدن به ساختمان با 'شهرک' علامت بزنید.

این ساختمان را در سمت چپ خود نگه دارید، و خواهید کرد سینه حاوی تاج نقره ای نهایی را در مقابل چند ماشین خاکستری پیدا کنید. با این حال، برای دسترسی به قفسه سینه، باید چند دشمن را شکست دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا