بازی

بهترین زره عجیب و غریب برای Strand In Destiny 2

Destiny 2: Lightfall تعداد انگشت شماری از تغییرات کیفیت زندگی (QoL) و بازنگری های مکانیکی عالی را به بازی معرفی کرد که مهمترین آنها در قالب زیر کلاس Darkness دیگر: Strand بود. Strand یک سبک بازی بسیار متمرکز بر حرکت را به Destiny معرفی می کند که برای کمک به جلوگیری از آسیب در حین خنثی کردن تهدیدها طراحی شده است.


مطالب مرتبط: Destiny 2: Best Exotic Armor For Void 3.0

Strand Fragments و Aspects تعاملات منحصر به فردی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ساختارهای هم افزایی بسازید که کار را مانند قبل انجام دهید. در حالی که قطعاً می‌توانید آسیب بزرگی به Strand وارد کنید، به ویژه با استفاده از Silkstrike Hunter Super، این زیر کلاس در کنترل جریان و سرعت برخوردها عالی است. Strand به شما پاداش می دهد که خارج از جعبه فکر کنید، و انتخاب های متنوع Exotic Armor که می توانید برای موفقیت استفاده کنید، نمونه های کاملی از آن هستند.

10 تاج آلفا لوپی

تایتان‌های کهنه‌کار سرشار از نوستالژی برای این قطعه کلاسیک زره سینه‌ای خواهند بود که از روزهای ساخت Destiny اصلی وجود داشته است. با وجود سن، کرست هنوز عملکرد خوبی دارد و به استرند یک منبع درمانی بسیار مورد نیاز کمک می کند.

تاج آلفا لوپی خواهد شد یک گوی اضافی از Supers ایجاد کنید و مانع خود را با یک پالس شفابخش تقویت کنید. این اثرات به تنهایی کوچک هستند، اما استفاده از نبض شفا برای زنده ماندن در برابر انبوهی از دشمنان قابل اغراق نیست. اگر یک بارگذاری متمرکز بر بازسازی توانایی از طریق پیکاپ های گوی ایجاد کنید، گوی اضافی می تواند برای ادامه ارسال هرزنامه به توانایی های شما بسیار مفید باشد.

9 رشته های سکنت

یک Warlock که رشته‌های Secant را پوشیده است و خورشید هنگام غروب می‌درخشد.

اجتناب از استفاده از Secant Filaments در هر زیر کلاس Warlock دشوار است، زیرا قدرت و دوام آنها در محتوای آخر بازی کمک می کند تا این چکمه ها به یک انتخاب بسیار مورد توجه تبدیل شوند. اول از همه، پخش یک Empowering Rift به Devour اعطا می کند و به شما این امکان را می دهد که HP خود را با هر کشتن به طور کامل بازسازی کنید.، تا زمانی که اثر را تازه کنید.

علاوه بر این، هر آسیبی که شما یا متحدانتان به قهرمانان Overload وارد کنید باعث اختلال و بیهوشی آنها می شود. در حالی که آنها فقط در PvE استفاده می‌شوند، این چکمه‌ها گزینه‌های فوق‌العاده قدرتمندی هستند که انتخاب در Grandmaster Nightfalls را توجیه می‌کنند، به خصوص اگر تیم شما در تلاش برای یافتن گزینه‌های Overload ترجیحی باشد.

8 کایوت ششم

کایوت ششم روی شکارچی که در نور می درخشد.

یک انتخاب اصلی از روزهای اولیه بازی Destiny 2، The Sixth Coyote به دلیل ترکیب عالی آن با Strand به موضوعیت بازگشته است. کایوت ششم هزینه اضافی Dodge را به شکارچیان اعطا می کند و به شما امکان می دهد از این Dodge ها برای بارگیری مجدد سلاح ها استفاده کنید، فوراً غوغاهای خود را به دست آورید یا بهتر است بگوییم که دشمنان را معلق کنید..

استفاده از Hunter Dodge در هوا در Strand، شیرجه شما را فعال می کند و تمام دشمنان نزدیک را به حالت تعلیق در می آورد. داشتن فرصت استفاده از این دو بار متوالی بسیار ارزشمند است و به کلاسی که قبلاً دارای دو شارژ Grapple است، بقای بی‌سابقه‌ای می‌دهد. با مودهای مناسب، می توانید Dodges خود را در چند ثانیه به دست آورید و از طریق Suspend کنترل بسیار زیادی به شما می دهد.

7 اسلحه سازی

Armamentarium به خوبی روی تایتان قرار می گیرد.

Armamentarium یک تایتان عجیب و غریب و همه کاره است که می تواند کار را در PvP و PvE انجام دهد. اثر آن ساده است: شما یک شارژ نارنجک اضافی دریافت می کنید هر طور که صلاح می دانید استفاده کنید مطمئناً می‌توان از این موهبت در بین زیر کلاس‌ها استفاده کرد، اما وقتی با Strand جفت می‌شود، توانایی بسیار مفیدی به شما می‌دهد.

مطالب مرتبط: Destiny 2: Best Exotic Armor For Solar 3.0

استفاده از Armamentarium به تایتان ها این امکان را می دهد که به شارژ دوم Grapple دسترسی پیدا کنند، چیزی که فقط شکارچیان بدون استفاده از یک اگزاتیک قادر به انجام آن هستند. توانایی تقلید از شکارچیان و به دست آوردن مقادیر باورنکردنی تحرک می تواند تایتان شما را در PvP به سطح بالاتری برساند و دشمنان را غافلگیر کند. در PvE، کشتن شما حتی دشوارتر خواهد بود زیرا خود را از طریق هوا پرتاب می کنید تا Cabal و Vex را به بعد بعدی بکشید.

6 ماشین های رقص تابشی

ماشین‌های رقص تابشی که روی پاهای شکارچی سبز می‌درخشند.

ماشین‌های رقص تابشی عملکردی مشابه با The Sixth Coyote انجام می‌دهند، اما واقعاً بر روی فعال نگه داشتن Suspend شما تا حد امکان فعال و آماده هستند. در حالی که The Sixth Coyote به شما این امکان را می دهد که اغلب دشمنان خود را به حالت تعلیق در آورید، ماشین های رقص Radiant در صورتی که یک ساخت غیر معلق بسازید، کارآمدتر هستند، هرچند که همه کاره نیستند.

فعال کردن Dodge خود در زمانی که در نزدیکی دشمنان قرار دارید به شما امکان می دهد از زمان های اضافی Dodge خود برای مدت کوتاهی استفاده کنید. برای فعال کردن حلقه خود، به سادگی یک جاخالی دادن در نزدیکی گروهی از دشمنان انجام دهید، سپس شروع به استفاده از شیرجه خود کنید تا کل موج را جلوی چشمان خود معلق کنید. شما باید تحرک بالایی داشته باشید تا مطمئن شوید که Dodge خود را در زمان مناسب به دست می آورید، سپس به Suspending همه چیز در چشمان بازگردید.

5 دستگیره های نکروز

گیره های نکروتیک که با انرژی زهرآلود روی بازوهای وارلاک می درخشند.

برای اینکه بر شما تاثیر بگذارد که این دستکش ها چقدر خوب هستند، آنها توسط Bungie در طول مسابقه Root Of Nightmares Day One Raid غیرفعال شدند زیرا برخوردهای متعدد را بی اهمیت جلوه می دادند. هنگامی که با گزینه‌های جنبشی فوق‌العاده قدرتمند مانند Osteo Striga یا Thorn جفت می‌شود، Necrotic Grips می‌تواند به پاک کردن امواج قرمز رنگ در چند ثانیه کمک کند.

آسیب رساندن به جنگجویان آنها را مسموم می کند و در طول زمان خسارت وارد می کند. مبارزان شکست خورده سم را پخش کردند. ترکیب آن با Osteo Striga مکرراً اثر سم را گسترش می دهد و از طریق نوارهای بهداشتی خرد می شود. علاوه بر قابلیت‌های بی‌شمار پاک‌سازی تبلیغات، شما همچنین یک افزایش متوسط ​​اثربخشی هوابرد برای همه سلاح‌های غمگینی مانند Osteo Striga دریافت خواهید کرد.

4 کلاه قاتل

The Assassins Cowl آبی روشن روی سر یک شکارچی می درخشد.

Assassin’s Cowl ممکن است شما را به عنوان یک Exotic برای Strand نبیند، اما در واقع بخش مهمی از یکی از بهترین ساخت‌های Hunter برای بقای موجود است. Assassin’s Cowl نامرئی می دهد و سپرها و سلامتی را پس از یک غوغا می کشد..

مطالب مرتبط: Destiny 2: Best Exotic Armor برای Arc 3.0

این در Strand بسیار قدرتمند است زیرا استفاده از ترکیب Grapple-Melee شما به عنوان یک کشتن غوغا با قدرت به حساب می آید. همینطور، استفاده از دو شارژ Grapple خود برای چرخش در اطراف نقشه، غوغا کردن با دشمنان، نامرئی شدن و به دست آوردن سلامتی یک حلقه گیم پلی عالی است.. وقتی با یک غوغا روبه‌رو می‌شوید، ساختار خود را با توانایی تولید گوی تقویت کنید، و اتاق‌ها را کاملاً نادیده و سالم پاک می‌کنید.

3 جهش ابیانت

چکمه‌های Abeyant Leap روی تایتان سبز و آبی نئون می‌درخشند.

کارشناسان مانع از مدت ها قبل یک اسباب بازی دیگر در قالب این چکمه های شیک در اختیار دارند. هنگام استفاده از مژه درنگر، موانع شما دو پرتابه دیگر ایجاد می کند که دشمنان را بیشتر و تهاجمی تر دنبال می کند. اگر هدفی را به حالت تعلیق درآورید، ایمیل بافته شده را نیز به دست خواهید آورد.

مقابله با این موضوع در PvP فوق‌العاده دشوار است زیرا زمانی که یک تایتان مانع خود را در مقابل شما قرار می‌دهد، کارهای کمی وجود دارد که می‌توانید برای فرار از آن انجام دهید. علاوه بر این، این چکمه‌ها گزینه‌های PvE بسیار خوبی هستند تا به شما کمک کنند تا دشمنان را از پشت خود دور نگه دارید، در حالی که پس از تعلیق دشمنان، از طریق Woven Mail مقاومت بیشتری در برابر آسیب به دست می‌آورید.

2 نمای سیرتاراخن

یک شکارچی با پوشیدن نمای سیرتاراخن در هوا پرواز می کند.

نمای Cyrtarachne بهترین دوست هر Strand Hunter خواهد بود، به خصوص اگر نمی توانید از Grapples های بلند پرواز سیر شوید. این کلاه ایمنی خواهد شد هنگامی که شما Grapple را انجام می دهید، Woven Mail را اعطا کنید، که مقاومت در برابر آسیب و مقاومت در برابر سقوط را افزایش می دهد. این به شما این امکان را می دهد که با اطمینان دفاعی در هر دو PvE و PvP در هوا حرکت کنید.

ترکیب پست‌های بافته شده با مقاومت ردیف دهم به شما بیش از 70 درصد مقاومت در برابر آسیب (DR) می‌دهد، بنابراین کشتن پست‌های بافته شده در زمانی که Woven Mail فعال است بسیار دشوار خواهد بود. افزایش مقاومت شما در برابر انحراف به شما کمک می کند تا به طور یکسان در برابر سایر محافظان و مبارزان تاریکی تیراندازی کنید.

1 Swarmers

A Warlock's Swarmers می درخشند و نور درخشانی را منعکس می کنند و به آرامی می درخشند.

Swarmers یک عجیب و غریب جدید و باورنکردنی است که می‌خواهید آن را در هر دو PvP و PvE آزمایش کنید، زیرا Warlocks می‌تواند در هر حالت اطراف این چکمه‌ها بسازد. وقتی تو یک Tangle را نابود کنید، شما دو Threadling ایجاد خواهید کرد که به سمت دشمنان ازدحام می کنند و آنها را باز می کنند. وقتی ضربه می زنند

توانایی باز کردن یک هدف فوق‌العاده قدرتمند است، زیرا باعث ایجاد Threadling‌های بیشتری از هدف شما می‌شود و به هجوم ردیابی تهاجمی ادامه می‌دهد. در PvP، دشمنان شما حداقل به مدت پنج ثانیه باز می شوند در حالی که اثر تا 7.5 ثانیه با Thread of Continuity افزایش می یابد. Warlocks خوشحال می شوند و از این چکمه ها لذت می برند در حالی که شما با قدرت های Strand خود خرابکاری می کنید.

بعدی: Destiny 2: Lightfall Complete Guide And Walkthrough

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا